Inmiddels wel: https://www.nec-nijmegen.(...)jaar-achter-zich.htmquote:
Jazekerquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:44 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Inmiddels wel: https://www.nec-nijmegen.(...)jaar-achter-zich.htm
Maar als ik hem in m'n team, dan blijft hij daar gewoon in ondanks de transfer?
Ja, zonde. Ze hadden verwacht dat hij dit weekend al inzetbaar zou zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:50 schreef AmenhotepIV het volgende:
Martens kan zondag tegen FC Groningen nog geen beroep doen op Jeroen Zoet. De doelman is nog geblesseerd.
Lekker hoor, na 1 ronde al een dure keeper moeten wisselen.
Zou een zekerheidje moeten zijn tot speelronde 10 ofzo.
Ik heb ondanks goede start wel massaal gewisseld, denk dat het aardig uitpakt. Behalve dat Bakayoko niet speelt dit weekend schijnbaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij mij klopt er achterin het een en ander niet, maar dan gaan we maar gokken dat die gasten spelen en de nul houden. Die wisselkosten kan ik niet aan
Bakayoko speelt niet vandaag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb ondanks goede start wel massaal gewisseld, denk dat het aardig uitpakt. Behalve dat Bakayoko niet speelt dit weekend schijnbaar.
UIT: Van Bommel, Van Hoorebeeck, Vaessen, Guth, Nieuwkoop
IN: Bakayoko, Sandra, Bueno, Maikuma, Didillon
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bakayoko speelt niet vandaag.
Ja ik verwacht dat Beelen wel speelt en Nieuwkoop niet. Maar de de ander zal ongetwijfeld invallen dus dat scheelt maar 1 puntje.quote:Ik heb nog steeds Pasveer (waarvan ik maar hoop dat ie nog de thuispot mag spelen als die komt en waarvan ik hoop dat ie er nu geen 5 hoeft te slikken tegen Feyenoord, als ik had geweten dat hij snel Feyenoord uit kreeg had ik wel iemand anders in eerste instantie ingepuzzeld maar had alleen snel week 1 en 2 bekeken)
En dan verder Flamingo van een ploeg zonder defensie en Beelen en Regeer waarvan de vraag is of ze spelen. Maar de wisselkosten waren me te duur.
Het zou me wel verbazen als Willem II er meer dan 1 wint, maar ze ontlopen wel de echte topclubs jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
[..]
Ja ik verwacht dat Beelen wel speelt en Nieuwkoop niet. Maar de de ander zal ongetwijfeld invallen dus dat scheelt maar 1 puntje.
Dat probleem van alleen naar week 1 en 2 kijken heb ik nu dus met mijn Groningen spelers. Gelukkig heeft Willem II wel 4 relatief makkelijke wedstrijden voor de boeg.
Ik heb hem er uit gehaald. Met Bart van Rooij heeft hij er een geduchte concurrent bij.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Regeer waarvan de vraag is of ze spelen. Maar de wisselkosten waren me te duur.
Ja ik zie hem eerder als tweede keus op links of als CVM. Maar ja, hopen dat ie nog 2x wissel is en dan weg ermee. Maar had te veel anderen die niet speeldenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb hem er uit gehaald. Met Bart van Rooij heeft hij er een geduchte concurrent bij.
Een basisplaats had hij al niet.
Ik vind die tegentreffer zo jammer (heb Benitez).quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, PSV in de defensie is het niet dit jaar
Feyenoord en Twente zijn ook nog niet echt begaafd in het voorkomen van tegentreffers.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind die tegentreffer zo jammer (heb Benitez).
Net zo slecht als die van Feijenoord of Ajax (die ik alke drie in mijn defensie heb)quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, PSV in de defensie is het niet dit jaar
Ajax heeft wel 1x de nulquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Net zo slecht als die van Feijenoord of Ajax (die ik alke drie in mijn defensie heb)
Toen speelde Hato nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |