quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:15 schreef hhh38 het volgende:
Het is me deze keer gelukt om met 3 Feyenoorders te beginnen, erg mooi.
Ouchquote:
edit: oh geel voor Nieuwkoopquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:51 schreef AmenhotepIV het volgende:
NIeuwkoop, Zechiel, de Waal, = 0 punten.
Begint goed.
Basis+gelijkspel=2+1=3quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nieuwkoop heeft 1 punt gescoord
Ja, ik rekende verkeerd. Hij had net zo goed niet kunnen spelen dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:09 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Basis+gelijkspel=2+1=3
Geel+doelpunt tegen= 2+1=-3
Ja. Je hoeft maar 1 minuut te spelen voor punten. (2 bij basis, 1 bij wissel)quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ehm, punten voor een basisplaats heeft een speler als hij in de startopstelling begint ook als hij na een half uur de wedstrijd uit gebeukt word, toch?
Gelukkig maar. Nu maar hopen dat de blessure meevalt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Je hoeft maar 1 minuut te spelen voor punten. (2 bij basis, 1 bij wissel)
36quote:Postema -
Van Bergen 5
Stokkers 1
Leemans -
Niemeijer -
De Waal -
Moller Wolfe 9
Peersman 5
Geertruida 2
Kuipers 9
Benitez 5
quote:Vaes 5
Regeer 5
Oppegard 5
Quintero 6
Horemans 8
Kitolano 2
Belic 0
Rosier 3
Erceg 4
Parrott 5
van Bergen 5
= 48 pnt.
Goed gokje op Fortuna. Had niet verwacht dat ze in Deventer zouden winnenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:01 schreef hhh38 het volgende:
Guth al voor de 2e keer 9 punten, erg mooi
Ik had niet verwacht dat ze 5x zouden scoren, dus heb het helaas maar bij 1 verdediger gehouden. Ik hoop vooral dat Groningen nog een keer wint en deze keer de 0 houdt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed gokje op Fortuna. Had niet verwacht dat ze in Deventer zouden winnen
Groningen vond ik ook wel een no-brainer met dit programma, alleen was de opstelling voor mij nog wat gissen en daar ben ik bij eentje de mist in gegaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ze 5x zouden scoren, dus heb het helaas maar bij 1 verdediger gehouden. Ik hoop vooral dat Groningen nog een keer wint en deze keer de 0 houdt.
Ja hebben we al een paar keer bij DEV aangegeven, blijkbaar hebben ze geen tijd ofzo. Zal het nogmaals vragen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:Pino112
Als je nu vanaf het forum op sport klikt en dan voetbalmanager selecteert ga je naar de voetbalmanager van vorig seizoen. Het zou natuurlijk logisch zijn om zo bij het huidige seizoen te komen.
Het is geen groot probleem, maar als er een makkelijke oplossing voor is zou dat mooi zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |