Waar duikel je norich nou ineens op?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:40 schreef onlogisch het volgende:
@:doornbossie
@:superniger
@:Sebastiaan92
@:Ambrosius
@:BeamofLight
@:Bruce117
@:papert
@:franklop
@:Gretzl
@:Robbiati
@:erkel
@:XL
@:kleinzusje
@:norich
@:Intel
@:lytsewiete
@:Wereldgozer
@:wimderon
Goed dat je jezelf tagtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:41 schreef onlogisch het volgende:
@:Mrmime
@:BufordTJustice
@:T3hTommay
@:bechirti
@:NathanCT
@:Tagliano
@:Dr_Flash
@:Poefbank
@:LordVoldermort
@:GurneyIsBestOke
@:onlogisch
@:hole1988
@:spleeh
@:Mad-Bull
@:Scorpion_17
@:Machielovic
Meh, dank je. Iig kudo's voor het organiseren en veel plezierquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:41 schreef onlogisch het volgende:
Misschien vinden jullie het ook leuk om mee te doen dit jaar
Bedankt voor de uitnodigingquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:41 schreef onlogisch het volgende:
Ik vroeg mij al af waarom ik hier (twee keer zelfs) in stond.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon schaamteloos gekopieerd van @:Mexicanobakker zijn OS posts.
Je bent FA @GGMM vergeten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon schaamteloos gekopieerd van @:Mexicanobakker zijn OS posts.
Erg attent van je forumbeestquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:41 schreef onlogisch het volgende:
Super dat je me hebt uitgenodigdquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:41 schreef onlogisch het volgende:
Ja dat is wel jammer, zeker als het voorafgaand aan het seizoen is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die gaat naar Heracles, aan de prijs verandert dan niks.
[..]
Linkje heb ik meteen al gevraagd of men dat wil aanpassen, kunnen wij niet zelf helaas
We gaan hem toevoegen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:pino112 Ik mis Luka Kulenovic van Heracles Almelo nog
Ja dat zou top zijn. Iets meer deelnemers mag wel....quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:05 schreef stpn het volgende:
Er zijn nogal wat OS posts op de frontpage, misschien dagelijks even de post van de voetbalmanager bumpen. Vorig jaar leverde dat ook nog de nodige leden op, alleen toen bleef het wat langer zichtbaar.
Staat er inquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:pino112 Ik mis Luka Kulenovic van Heracles Almelo nog
Zo op het eerste oog mis ik:quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We gaan hem toevoegen.
Missen jullie er toevallig nog meer?
Ik heb er ook 3 maar lees nu dat Zechiel niet gaat spelen. (twitter dus geen idee hoe betrouwbaar)quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:15 schreef hhh38 het volgende:
Het is me deze keer gelukt om met 3 Feyenoorders te beginnen, erg mooi.
Zechiël speelt op de positie van Timber en zodra Timber weer volledig fit is zal hij het moeten doen met invalbeurten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er ook 3 maar lees nu dat Zechiel niet gaat spelen. (twitter dus geen idee hoe betrouwbaar)
Verdediger Rente wel meteen een goaltje! En Valente een assist.
Ja ik acht die kans na zijn blessure op de training dus niet meer zo groot.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zechiël speelt op de positie van Timber en zodra Timber weer volledig fit is zal hij het moeten doen met invalbeurten.
Geen idee wat ze op twitter schrijven, maar ik acht de kans groot dat Zechiël in de openingsmatch begint en vanaf dan moet banken.
Ik heb zo'n beetje de enige middenvelder die niet betrokken was bij een goal. En helaas niet de 0 voor Peersman en Vaessen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik twijfelde stevig over de scorende Bacuna en Rente maar heb uiteindelijk van Groningen alleen de op de bank zittende Laros Duarte in m'n team, mooie boel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |