En ze heeft geen kinderen wat ook heel errugg errugg is zou moeten zijn..quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kamala is raar is het nieuwe narratief.
Of kadt. 😻quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar belangrijkere vraag heeft Kamala een leuke hond?
Ja en ze lacht hartelijk, en vertelt dat haar moeder zei you didnt fall from the coconut tree. Straks gaan ze ook nog vertellen dat ze één keer per maand ongesteld is, en dat in de weg staat als ze president wil worden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En ze heeft geen kinderen wat ook heel errugg errugg is zou moeten zijn..
Ohja kinderloos kattenvrouwtje idd.quote:
Die geschokte en verslagen gezichten 's ochtends bij de NOS herinner ik me nog heel erg goed, die zaten enorm in het kamp Clinton.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:19 schreef papert het volgende:
[..]
Zo herinner ik het mij ook. Dat toen ik ging slapen de veronderstelling was dat Clinton zou winnen, en dat het een schok bij mij was toen ik wakker werd. Natuurlijk waren er wel andere die dit voorzien hadden, maar dat was niet de algemene tendens.
Vote for the Electric Shark Man!quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kamala is raar is het nieuwe narratief.
Clinton haalde ook de meeste stemmen. Word nog wel eens vergeten.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:17 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
In de peilingen stond Clinton toen toch voor? Of herinner ik me dat verkeerd?
Ja goed, maar daar heb je in Amerika niks aan.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Clinton haalde ook de meeste stemmen. Word nog wel eens vergeten.
Ja, maar het probleem met polls is dat ze meestal nationaal zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:24 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Ja goed, maar daar heb je in Amerika niks aan.
Hoe dan ook: tot het laatste moment is het geen uitgemaakte zaak.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:25 schreef Bluesdude het volgende:
November 2000. Al Gore had 500.000 stemmen meer dan George Bush.
Ga je toch denken...... willen de republikeinen dat antieke kiesmansysteem handhaven voor eigen winst ?
Ah, zo bedoel je. Juist, ik snap het.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem met polls is dat ze meestal nationaal zijn.
Ja, dat was bij George Washington ook een enorm probleem.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En ze heeft geen kinderen wat ook heel errugg errugg is zou moeten zijn..
En vervolgens werden wat gigabytes aan data online gezet meen ik me te herinneren.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:17 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
In de peilingen stond Clinton toen toch voor? Of herinner ik me dat verkeerd?
Biden is persoonlijk geen voorstander, maar hij vindt dat het de beslissing van de vrouw moet zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Biden is er terughoudend in. Maar kandidaten die het onderwerp claimen hebben groot succes.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:25 schreef Bluesdude het volgende:
November 2000. Al Gore had 500.000 stemmen meer dan George Bush.
Ga je toch denken...... willen de republikeinen dat antieke kiesmansysteem handhaven voor eigen winst ?
Maar hoe kun je wijken met veel blanke vrouwen gerrymanderen? Dat is wel een dingetje als het om abortus gaat. Die wonen tenslotte best vaak bij blanke mannen in de straat die misschien wel GOP gaan stemmen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]net als dat ze het liefst hebben dat heel wat demografiën het moeilijk (of iig niet makkelijk) gemaakt wordt om te stemmen.
Door de mannen te bespelen, dat zijn ze al het doen, dan krijg je van die vrouwen die zeggen "ja het is ook allemaal wel een beetje uit de hand gelopen" en "Ik vind het fijn om alleen maar de kinderen op te voeden" etc etc. Zeg maar de vrouwen die het Jordan Peterson ideaal volgen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar hoe kun je wijken met veel blanke vrouwen gerrymanderen? Dat is wel een dingetje als het om abortus gaat. Die wonen tenslotte best vaak bij blanke mannen in de straat die misschien wel GOP gaan stemmen.
Heb nooit geweten dat dergelijke vrouwen bestaan.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Door de mannen te bespelen, dat zijn ze al het doen, dan krijg je van die vrouwen die zeggen "ja het is ook allemaal wel een beetje uit de hand gelopen" en "Ik vind het fijn om alleen maar de kinderen op te voeden" etc etc. Zeg maar de vrouwen die het Jordan Peterson ideaal volgen.
Maar inderdaad wel een lastiger demografie dan de hoods.
Helaas zijn die er welquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb nooit geweten dat dergelijke vrouwen bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |