abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 12:59:15 #101
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214392862
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juli 2024 12:49 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Kamala is raar is het nieuwe narratief.
En ze heeft geen kinderen wat ook heel errugg errugg is zou moeten zijn..
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 13:09:53 #102
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214392940
Maar belangrijkere vraag heeft Kamala een leuke hond?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 13:11:04 #103
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214392951
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar belangrijkere vraag heeft Kamala een leuke hond?
Of kadt. 😻
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 13:11:38 #104
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214392960
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2024 12:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja en ze lacht hartelijk, en vertelt dat haar moeder zei you didnt fall from the coconut tree. Straks gaan ze ook nog vertellen dat ze één keer per maand ongesteld is, en dat in de weg staat als ze president wil worden.
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 13:12:35 #105
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214392967
quote:
17s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Of kadt. 😻
Ohja kinderloos kattenvrouwtje idd.

Klazien for president
pi_214393064
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 12:19 schreef papert het volgende:

[..]
Zo herinner ik het mij ook. Dat toen ik ging slapen de veronderstelling was dat Clinton zou winnen, en dat het een schok bij mij was toen ik wakker werd. Natuurlijk waren er wel andere die dit voorzien hadden, maar dat was niet de algemene tendens.
Die geschokte en verslagen gezichten 's ochtends bij de NOS herinner ik me nog heel erg goed, die zaten enorm in het kamp Clinton.
pi_214393120
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juli 2024 12:49 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Kamala is raar is het nieuwe narratief.
Vote for the Electric Shark Man!
pi_214393456
😂 dat zou bijzonder zijn!
twitter
pi_214393500
Incelfrikandel
  woensdag 24 juli 2024 @ 14:04:03 #110
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214393598
twitter

Even ouderwets lachen tussen de sneltreinen van het nieuws door. Bij deze, bovenstaande klassieker...
pi_214393645
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 12:17 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
In de peilingen stond Clinton toen toch voor? Of herinner ik me dat verkeerd?
Clinton haalde ook de meeste stemmen. Word nog wel eens vergeten.
pi_214393808
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Clinton haalde ook de meeste stemmen. Word nog wel eens vergeten.
Ja goed, maar daar heb je in Amerika niks aan.

Hoe dan ook: tot het laatste moment is het geen uitgemaakte zaak.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_214393812
November 2000. Al Gore had 500.000 stemmen meer dan George Bush.
Ga je toch denken...... willen de republikeinen dat antieke kiesmansysteem handhaven voor eigen winst ?
pi_214393816
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:24 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Ja goed, maar daar heb je in Amerika niks aan.

Hoe dan ook: tot het laatste moment is het geen uitgemaakte zaak.
Ja, maar het probleem met polls is dat ze meestal nationaal zijn.
pi_214393823
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:25 schreef Bluesdude het volgende:
Ga je toch denken...... willen de republikeinen dat antieke kiesmansysteem handhaven voor eigen winst ?
Natuurlijk.
pi_214393829
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, maar het probleem met polls is dat ze meestal nationaal zijn.
Ah, zo bedoel je. Juist, ik snap het.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_214393852
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2024 12:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja, dat was bij George Washington ook een enorm probleem. :')
pi_214393965
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 12:17 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
In de peilingen stond Clinton toen toch voor? Of herinner ik me dat verkeerd?
En vervolgens werden wat gigabytes aan data online gezet meen ik me te herinneren.
In 2020 de laptop van Hunter Biden
wat zal het straks zijn.....
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_214394205
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 12:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Biden is er terughoudend in. Maar kandidaten die het onderwerp claimen hebben groot succes.
Biden is persoonlijk geen voorstander, maar hij vindt dat het de beslissing van de vrouw moet zijn.

En da's prima.
pi_214394243
Spellen is niet Trumps beste eigenschap.
Hij heeft het over Harris' "absoluut verschrikkelijke paal cijfers" ;(
Ook heeft hij het over een "Briljante jonge man, Trump" _O- :')

Oja en "Be careful what you wish for" ?? Horen wie het zegt, ze wilden graag Biden weg hebben en kijk nu hoe het gaat :P

Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 15:08:32 #121
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214394244
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:25 schreef Bluesdude het volgende:
:Y net als dat ze het liefst hebben dat heel wat demografiën het moeilijk (of iig niet makkelijk) gemaakt wordt om te stemmen.
pi_214394426
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:08 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
:Y net als dat ze het liefst hebben dat heel wat demografiën het moeilijk (of iig niet makkelijk) gemaakt wordt om te stemmen.
Maar hoe kun je wijken met veel blanke vrouwen gerrymanderen? Dat is wel een dingetje als het om abortus gaat. Die wonen tenslotte best vaak bij blanke mannen in de straat die misschien wel GOP gaan stemmen.
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 15:33:25 #123
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214394460
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:31 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar hoe kun je wijken met veel blanke vrouwen gerrymanderen? Dat is wel een dingetje als het om abortus gaat. Die wonen tenslotte best vaak bij blanke mannen in de straat die misschien wel GOP gaan stemmen.
Door de mannen te bespelen, dat zijn ze al het doen, dan krijg je van die vrouwen die zeggen "ja het is ook allemaal wel een beetje uit de hand gelopen" en "Ik vind het fijn om alleen maar de kinderen op te voeden" etc etc. Zeg maar de vrouwen die het Jordan Peterson ideaal volgen. :{

Maar inderdaad wel een lastiger demografie dan de hoods.
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 15:35:21 #124
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214394487
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:33 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Door de mannen te bespelen, dat zijn ze al het doen, dan krijg je van die vrouwen die zeggen "ja het is ook allemaal wel een beetje uit de hand gelopen" en "Ik vind het fijn om alleen maar de kinderen op te voeden" etc etc. Zeg maar de vrouwen die het Jordan Peterson ideaal volgen. :{

Maar inderdaad wel een lastiger demografie dan de hoods.
Heb nooit geweten dat dergelijke vrouwen bestaan.
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 15:37:42 #125
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214394515
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:35 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Helaas zijn die er wel
pi_214394789
quote:

[..]
Natuurlijk zijn er ook vrouwen die niet willen werken. Zullen grotendeels wel niet doorhebben dat full-time moeder zijn ook best wat werk is. Of er veel mannen zijn die met hun baan een gezin kunnen en willen onderhouden weet ik niet. De meeste die het kunnen zoeken waarschijnlijk ook geen vrouw met zo weinig ambitie. Hoewel er natuurlijk wel mannen zijn die erop kicken kostwinner te zijn en zo in een soort machtspositie te zitten over hun vrouw.
  woensdag 24 juli 2024 @ 16:08:00 #127
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_214394901
quote:

[..]
Ik ken ze ook niet. :{
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_214394947
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_214395001
quote:
Ja Trump moet nu Elon Musk en Peter Thiel types uitleggen waarom hij teringveel geld heeft weggegooid aan campaignen tegen Biden en waarom hij nu er een normale tegenstander is hij niks meer presteert.
Qua dat aangaat zal het wel meevallen toch, die Vance was er om zijn miljardairsvriendjes tevreden te stellen.
pi_214395021
tsja, wist hij veel dat die gekke Dems écht een complottheorie door gingen zetten. technisch gesproken had hij meer aan Rubio gehad, nu moeten twee WASPs uitkijken dat niet alle latino stemmers weglopen omdat ze zich niet vertegenwoordigd voelen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 16:20:28 #131
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214395046
Het is ook vrij hilarisch om te zien dat men in bepaalde kringen toch redelijk over de zeik is dat men in andere kringen een week geleden Biden nog steunde en dat dat nu Harris is geworden. Men kan er ook echt niet tegen dat Trump nu, naar het beste GOP-recept, te oud wordt bevonden.
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 16:22:25 #132
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214395075
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:08 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik ken ze ook niet. :{
Ik ken ze ook niet maar ze zijn er wel.
pi_214395090
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Natuurlijk zijn er ook vrouwen die niet willen werken. Zullen grotendeels wel niet doorhebben dat full-time moeder zijn ook best wat werk is. Of er veel mannen zijn die met hun baan een gezin kunnen en willen onderhouden weet ik niet. De meeste die het kunnen zoeken waarschijnlijk ook geen vrouw met zo weinig ambitie. Hoewel er natuurlijk wel mannen zijn die erop kicken kostwinner te zijn en zo in een soort machtspositie te zitten over hun vrouw.
Wat is dit voor rare aanname? De mensen met een kostwinnerssituatie (naast mezelf, waar het uit noodzaak is door ziekte) doen het omdat ze de sterke mening hebben dat het het beste voor een kind is als het altijd thuis kan komen na school, niet nog een tijd sociaal wenselijk gedrag hoeft te vertonen in een groep maar even bij kan komen en dat het altijd dezelfde regels heeft (dus ook liever niet naar opa/oma). Het kicken op kostwinner zijn of denken dat thuis zitten lekker lui is ben ik nog nooit tegengekomen, en ik ken toch behoorlijk wat mensen waarbij maar 1 van beide werkt.

Wij hadden trouwens een 3 om 2 of 3 om 3 dagen (incl de zaterdag) situatie afgesproken om dezelfde redenen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2024 16:25:36 ]
pi_214395129
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:19 schreef Sabata het volgende:
tsja, wist hij veel dat die gekke Dems écht een complottheorie door gingen zetten. technisch gesproken had hij meer aan Rubio gehad, nu moeten twee WASPs uitkijken dat niet alle latino stemmers weglopen omdat ze zich niet vertegenwoordigd voelen
Je bedoelt dat Trump iemandniet om zijn capaciteiten maar vanwege zijn achtergrond had moeten halen? Maar dat is toch woke en DEI en zo?
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 16:28:43 #135
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214395148
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:23 schreef Hanca het volgende:

[..]
Wat is dit voor rare aanname? De mensen met een kostwinnerssituatie (naast mezelf, waar het uit noodzaak is door ziekte) doen het omdat ze de sterke mening hebben dat het het beste voor een kind is als het altijd thuis kan komen na school, niet nog een tijd sociaal wenselijk gedrag hieft te vertonen in een groep maar even bij kan komen en dat het altijd dezelfde regels heeft (dus ook liever niet naar opa/oma). Het kicken op kostwinner zijn of denken dat thuis zitten lekker lui is ben ik nog nooit tegengekomen, en ik ken toch behoorlijk wat mensen waarbij maar 1 van beide werkt.
Het gaat meer om het petersonesque er is te weinig masculiniteit en de mannetjes die dat volgen zijn veelal incels maar er zijn ook echt vrouwen die het beamen en vol in die onderdanige rol willen zitten. Vaak zit er een soort christelijk ideaal achter en daar past die anti-abortus gedachte ook prima bij. Dat soort conservatieve vrouwen bestaat, die vinden dat feminisme dingen kapot gemaakt heeft. Kijk alleen maar naar dat gezin uit urk bij een huis vol, daar komen af en toe uitspraken uit die je doen bibberen. Vooral conformeren naar een klassiek beeld, de vader die zich samen met zijn zoon afzonderd om "mannen" dingen te doen, en continu laat vallen dat dat niets voor meiden is of dat niets voor mannen is etc. En de moeder die daar ook aan meedoet. (trouwens vooral om maar "normaal" te zijn, volgensmij is de grootste schande daar "niet normaal" zijn :D )
pi_214395233
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:28 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Het gaat meer om het petersonesque er is te weinig masculiniteit en de mannetjes die dat volgen zijn veelal incels maar er zijn ook echt vrouwen die het beamen en vol in die onderdanige rol willen zitten. Vaak zit er een soort christelijk ideaal achter en daar past die anti-abortus gedachte ook prima bij. Dat soort conservatieve vrouwen bestaat, die vinden dat feminisme dingen kapot gemaakt heeft. Kijk alleen maar naar dat gezin uit urk bij een huis vol, daar komen af en toe uitspraken uit die je doen bibberen. Vooral conformeren naar een klassiek beeld, de vader die zich samen met zijn zoon afzonderd om "mannen" dingen te doen, en continu laat vallen dat dat niets voor meiden is of dat niets voor mannen is etc. En de moeder die daar ook aan meedoet.
Ook daar ken ik wel (veel) meer vrouwen bij, die vinden dat het feminisme te ver is doorgeslagen. Zoals ik hier wel vaker heb gemeld: het protest tegen de vrouw in het ambt in de kerken komt vooral bij vrouwen vandaan. Mijn schoonmoeder vond het ook verschrikkelijk dat haar dochter als moeder bleef werken (nota bene terwijl ik ziek thuis zat, wat dacht ze nou?). Je ziet het misschien meer in christelijke hoek, maar juist ook steeds meer daar buiten. Oude waarden als dat de moeder altijd thuis klaar zat met een kop thee als je uit school kwam worden ook bij seculieren steeds meer gewaardeerd. Van mij hoeft dat voor de duidelijkheid geen moeder te zijn, in mijn ideale wereld werken man en vrouw beide 3 dagen.
pi_214395362
Knip

[ Bericht 34% gewijzigd door AnneX op 24-07-2024 16:55:25 ]
pi_214395430
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:45 schreef AnneX het volgende:
Een rechtszaak? om een debat te laten doorgaan?
Die had ik gemist!
P.S. word ik gepiepeld? Dan haal ik het weg. Natuurlijk.

[ x ]
Wat is dit nu weer :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 24 juli 2024 @ 17:00:37 #139
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214395647
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:05 schreef Ulx het volgende:

[..]
Biden is persoonlijk geen voorstander, maar hij vindt dat het de beslissing van de vrouw moet zijn.

En da's prima.
Maar het weerhoudt hem ervan vol op het orgel te gaan zoals Kamala dat doet. Terwijl het een zeer sterke talking point is tegen de republikeinen.
pi_214395658
Beter. You go girrrrls. 🎶
twitter
pi_214395670
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:23 schreef Hanca het volgende:

[..]
Wat is dit voor rare aanname? De mensen met een kostwinnerssituatie (naast mezelf, waar het uit noodzaak is door ziekte) doen het omdat ze de sterke mening hebben dat het het beste voor een kind is als het altijd thuis kan komen na school, niet nog een tijd sociaal wenselijk gedrag hoeft te vertonen in een groep maar even bij kan komen en dat het altijd dezelfde regels heeft (dus ook liever niet naar opa/oma). Het kicken op kostwinner zijn of denken dat thuis zitten lekker lui is ben ik nog nooit tegengekomen, en ik ken toch behoorlijk wat mensen waarbij maar 1 van beide werkt.

Wij hadden trouwens een 3 om 2 of 3 om 3 dagen (incl de zaterdag) situatie afgesproken om dezelfde redenen.
Ja dat zal met je eigen opvoeding te maken hebben. Ik ben niet anders gewend dan dat mijn beide ouders gewoon 5 dagen werkten. Dan moet je na school inderdaad of door andere ouders opgevangen worden of naschoolse opvang. Lijkt me juist goed voor je als je al leert wat zelfstandiger te zijn. Vanaf einde basisschool zit je sowieso niet meer te wachten op ouders die thuiszijn natuurlijk.

Ik ken ook niet echt mensen met een relatie die graag thuiszitten. Ken wel een paar alleenstaande moeders die aangeven liever een uitkering te hebben dan te werken. Over het algemeen geldt zeker dat mensen zich liever nuttig maken dan thuiszitten. Maar eerlijk gezegd wat ik bij bijna alle ouders zie is dat beide gewoon een dagje minder gaan werken. Een ouder die gewoon stopt met werken is me echt totaal vreemd, waarom zou je dat willen je opleiding weggooien. In Amerika zal het misschien normaler zijn dat te doen, dat land is wat meer wereldvreemd en mensen verdienen meer.

Ik probeer ook verder geen sneer uit de delen naar jou of andere mensen die dat bewust doen. Ik vind het abnormaal maar dat moeten mensen zelf weten.
pi_214395728
Van fok heb ik geleerd / vernomen, dat als een vrouw na haar studie niet wil/hoeft te werken…dat dat moet kunnen. 😳 Ook zonder kinderen.
En daar ‘mag’ ik niks van vinden. Vrije keus enzo.
pi_214395831
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 17:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Vanaf einde basisschool zit je sowieso niet meer te wachten op ouders die thuiszijn natuurlijk.
Juist wel, juist in de middelbare schooltijd vond ik het belangrijk.

quote:
Ik ken ook niet echt mensen met een relatie die graag thuiszitten. Ken wel een paar alleenstaande moeders die aangeven liever een uitkering te hebben dan te werken. Over het algemeen geldt zeker dat mensen zich liever nuttig maken dan thuiszitten. Maar eerlijk gezegd wat ik bij bijna alle ouders zie is dat beide gewoon een dagje minder gaan werken. Een ouder die gewoon stopt met werken is me echt totaal vreemd, waarom zou je dat willen je opleiding weggooien. In Amerika zal het misschien normaler zijn dat te doen, dat land is wat meer wereldvreemd en mensen verdienen meer.
Tja, daarin verschillen we dan enorm in achtergrond. Bij onze basisschool wordt zo'n 80% van de kinderen dagelijks door vader of moeder opgehaald. Nou werkt een heel deel daarvan dus om de beurt (of met thuiswerkdagen, of alleen onder schooltijd). BSO zie je bijna niet. Stoppen met werken voor kinderen vind ik dan ook niet vreemd, dat is gewoon een persoonlijke keus. Een belangenafweging.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2024 17:08:54 ]
  woensdag 24 juli 2024 @ 17:11:31 #144
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214395874
quote:

[..]
Het gaat meer om het petersonesque er is te weinig masculiniteit en de mannetjes die dat volgen zijn veelal incels maar er zijn ook echt vrouwen die het beamen en vol in die onderdanige rol willen zitten. Vaak zit er een soort christelijk ideaal achter en daar past die anti-abortus gedachte ook prima bij. Dat soort conservatieve vrouwen bestaat, die vinden dat feminisme dingen kapot gemaakt heeft. Kijk alleen maar naar dat gezin uit urk bij een huis vol, daar komen af en toe uitspraken uit die je doen bibberen. Vooral conformeren naar een klassiek beeld, de vader die zich samen met zijn zoon afzonderd om "mannen" dingen te doen, en continu laat vallen dat dat niets voor meiden is of dat niets voor mannen is etc. En de moeder die daar ook aan meedoet. (trouwens vooral om maar "normaal" te zijn, volgensmij is de grootste schande daar "niet normaal" zijn :D )
Ja dat soort vrouwen zijn er. Maar die stemden toch al nooit op de democraten dus daar hoeven ze geen rekening mee te houden qua strategie.

Terwijl het abortus onderwerp voor de republikeinen gewoon een verlies-onderwerp is. Zelfs in staten als Kansas en Alabama zijn ze daarmee op hun bek gegaan.
pi_214396062
twitter
pi_214396338
quote:

[..]
Het is toch niet voor niks dat mensen zeggen doe maar normaal dan ben je al gek genoeg.
Ik krijg meestal de kriebels van dat soort uitspraken.

Dat klassieke beeld werkt uiteraard al lang niet meer voor de meeste mensen. Daarom is het klassiek hedendaags.
pi_214396450
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 17:28 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Weet Trump allemaal niks van!

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214396464
Aardig opiniestuk.

twitter
  woensdag 24 juli 2024 @ 18:08:10 #149
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214396481
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 17:28 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Wel bijzonder dat die lui zich zo in hun kaarten laten kijken.
pi_214396518
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:08 schreef Dutch_view het volgende:
Spellen is niet Trumps beste eigenschap.
Hij heeft het over Harris' "absoluut verschrikkelijke paal cijfers" ;(
Ook heeft hij het over een "Briljante jonge man, Trump" _O- :')

Oja en "Be careful what you wish for" ?? Horen wie het zegt, ze wilden graag Biden weg hebben en kijk nu hoe het gaat :P

[ afbeelding ]
En Biden heeft Harris ook helemaal niet als 'Border Czar' benoemd.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')