Stond op Feesboek aldus de RNC.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En Biden heeft Harris ook helemaal niet als 'Border Czar' benoemd.
Nou ja, dat was ze al. Zelfs onder Democraten, maar de opa Joe act zorgt voor een vermakelijke spagaat.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kamala is raar is het nieuwe narratief.
Maar je kunt Buttigieg gewoon blijven inzetten op tv, ook als hij niet VP wordt. Ik neem aan dat hij ook onder Harris gewoon minister zou blijven.quote:
Kan, hoeft niet, het zal eerder de vraag zijn of hij wil doorgaan. Het lijkt mij dat hij opties heeft.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar je kunt Buttigieg gewoon blijven inzetten op tv, ook als hij niet VP wordt. Ik neem aan dat hij ook onder Harris gewoon minister zou blijven.
Zeker en zijn nadeel is dat hij verder weinig invloed zal hebben op het stemgedrag in de swing states zoals een Beshear, Kelly of Shapiro.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar je kunt Buttigieg gewoon blijven inzetten op tv, ook als hij niet VP wordt. Ik neem aan dat hij ook onder Harris gewoon minister zou blijven.
Je bedoelt buiten de politiek? Volgens mij is hij al zijn hele leven lang politiek betrokken ... zou me verbazen als hij iets anders ambieert...quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kan, hoeft niet, het zal eerder de vraag zijn of hij wil doorgaan. Het lijkt mij dat hij opties heeft.
Volgens mij ambieert hij het presidentschap, dan is minister zijn gewoon een goede voorbereiding. Al is gouverneur worden misschien nog wel beter.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kan, hoeft niet, het zal eerder de vraag zijn of hij wil doorgaan. Het lijkt mij dat hij opties heeft.
Buttigieg zou een solide keuze zijn, slimme vent.quote:
Ik vond haar al een pop voor ze tot anchor werd gepromoveerd.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Buttigieg zou een solide keuze zijn, slimme vent.
Maar om eerder genoemde redenen, die helaas een rol spelen, zal hij het waarschijnlijk niet worden.
En off-topic, maar waar is die leuke, hippe, naturel Kaitlan Collins van CNN gebleven? Sinds ze d'r naar een anchor positie hebben gepromoveerd is ze net een pop geworden.
Ze leggen wel erg de nadruk op het "completion" onderdeel van de daad, niet?quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:52 schreef Ulx het volgende:
Ah, Vance heeft nooit een Kivik aangerand in een IKEA. Hij mag van geluk spreken dat het niet ging om een Benno kast, want zo'n jongensnaam zal toch de wenkbrouwen doen fronsen bij de achterban.
[ x ]
Vernietigend stuk en terecht.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
Plus, we like a laugh. And while Trump may be laughable, he has never once said anything wry, witty or even faintly amusing – not once, ever. I don’t say that rhetorically, I mean it quite literally: not once, not ever.
Waar gaat dit in hemelsnaam over? Sommige users met ronduit bizarre Oekraοne en regenboogvlaggetjes snakken naar lucht na deze post.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:52 schreef Ulx het volgende:
Ah, Vance heeft nooit een Kivik aangerand in een IKEA. Hij mag van geluk spreken dat het niet ging om een Benno kast, want zo'n jongensnaam zal toch de wenkbrouwen doen fronsen bij de achterban.
[ x ]
Misschien dat over een jaar of 10 psychiaters dit Maga fanboy gedrag gaan duiden en het opnemen in hun dsm bundel als het oranje man trump syndroom.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vernietigend stuk en terecht.
En precies wat ik ook vaak denk: Trump heeft geen humor. Er niks leuks aan die kerel. Niks interessants ook.
Bizar altijd om te zien hoe mensen een warme persoonlijkheid in hem zien die voor hun belangen opkomt. Guess again.
Of deze:quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
Een goed moment om deze weer eens van stal te halen:
Dat gaat hier over: https://www.snopes.com/fact-check/jd-vance-couch-cushions/quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:43 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waar gaat dit in hemelsnaam over? Sommige users met ronduit bizarre Oekraοne en regenboogvlaggetjes snakken naar lucht na deze post.
Officieel confirmed: The left can't meme.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat gaat hier over: https://www.snopes.com/fact-check/jd-vance-couch-cushions/
En een paar mensen vonden het grappig om een nep officieel statement uit te brengen erover, die je ziet in die tweet.
Ok. Nou dan schakelen we wel weer over naar hoe raar Harris zogenaamd lacht.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:57 schreef Rnie het volgende:
[..]
Officieel confirmed: The left can't meme.
Het is een tamelijk valse edit. Obama las hier gewoon de autocue op en de stukjes van Trump, op de uitspraak van al Baghdadi na, waren snippets van antwoorden aan de pers. Lachen om hoe iemand iets uitspreekt vind ik persoonlijk nooit zo grappig. Maargoed, ieder zijn ding.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
Vind je deze trouwens ook niet grappig, die GarlandBriggs eerder postte?
Zoveel grappiger dan memes.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ok. Nou dan schakelen we wel weer over naar hoe raar Harris zogenaamd lacht.
Vind je deze trouwens ook niet grappig, die GarlandBriggs eerder postte?
[ x ]
Het is niet fascinerend dat sommigen stupide denken over linkse mensen. Die sommigen zijn eenmaal zo generaliserend, en minachtend.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:57 schreef Rnie het volgende:
Altijd fascinerend gevonden hoe het toch komt dat progressieven en humor gewoonweg niet samengaan.
Die MAGA-fanboys zouden allemaal Trump willen zijn. Het is een soort James Bond voor ze.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Misschien dat over een jaar of 10 psychiaters dit Maga fanboy gedrag gaan duiden en het opnemen in hun dsm bundel als het oranje man trump syndroom.
Bond is with license to kill... Wil Trump ookquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die MAGA-fanboys zouden allemaal Trump willen zijn. Het is een soort James Bond voor ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het is een tamelijk valse edit. Obama las hier gewoon de autocue op en de stukjes van Trump, op de uitspraak van al Baghdadi na, waren snippets van antwoorden aan de pers. Lachen om hoe iemand iets uitspreekt vind ik persoonlijk nooit zo grappig. Maargoed, ieder zijn ding.
Sws is het typisch Trump (de narcist) dat hij daar een uitgbreide persconferentie bij gaat doen om vooral de aandacht op zichzelf te vestigen itt Obama die een korte verklaring aflegt zonder de poeha van kijk mij nou!quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dit is een redelijk eerlijke compilatie. De persconferentie, met vragen, zat op het einde.
Het klopt ook gewoon niet. Daarom zijn (rechtse) memes (en zeker Elon) zelden grappig.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
Zeker interessant hoe al die fanbois van iemand die een coup probeerde ineens zogenaamd bezorgd zijn over interne partijdemocratie bij de tegenpartij en ook plots weer allemaal dezelfde propagandapraatpuntjes aanhalen.
De Democraten moeten snel ophouden met onderdanig doen en gewoon lekker claimen dat zij de partij zijn met de interessante kandidaat.quote:
Wat een aanstellerij.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trump is vandaag al herkozen.
Daar kan men de vlaggenverbrandende Kapitool-relschoppers voor bedanken.
ja, zeker.quote:
Van de week was het nog een moordaanslag op Trump en hij was zeker van de winst. De polls deden niks, nada, nop.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, zeker.
https://projects.fivethir(...)roval/kamala-harris/
Blue Wall staten als Wisconsin en Pennsylvania slaan al weken naar rood door, zelfs Minnesota dreigt rood te kleuren, en dan nog dit soort waanzin... In de VS is men niet zo van het verbranden van de vlag.
Schattig dat men nog denkt dat dit iets wordt.
Jawel hoor, heb ik ook gepost.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Van de week was het nog een moordaanslag op Trump en hij was zeker van de winst. De polls deden niks, nada, nop.
Dat was daarvoor al.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel hoor, heb ik ook gepost.
De Blue Wall kun je vergeten, en New Jersey waarschijnlijk ook
Ja, omdat de democraten te maken hadden met een afgetakelde presidentskandidaat die maar niet weg wilde. Niet om wat extreemlinkse relschoppers die ook tegen de democraten zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, zeker.
Blue Wall staten als Wisconsin en Pennsylvania slaan al weken naar rood door, zelfs Minnesota dreigt rood te kleuren, en dan nog dit soort waanzin... In de VS is men niet zo van het verbranden van de vlag.
En dan komt er nog een impeachment aan ook!quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, zeker.
Vreemde manier van tellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |