SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Same shit, different day
SC hopper present
Een western die nog geen 2 uur duurtquote:Op maandag 22 juli 2024 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
70mm vertoning van een oude western.
The Searchers(1956)7.8adventure, drama, western119Passed6John FordFrank S. Nugent, Alan Le MayJohn Wayne, Jeffrey Hunter, Vera MilesAn American Civil War veteran embarks on a years-long journey to rescue his niece from the Comanches after the rest of his brother's family is massacred in a raid on their Texas farm
Echt? Wat schattigquote:Op maandag 22 juli 2024 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden heb ik nog eens een keer zo'n pika geadopteerdWas alleen wel zo'n adoptie om die beestjes in de vrije natuur te steunen, niet om ze mee naar huis te nemen
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Alles naar wens?
Hmmpfwamprrf!
Oh.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden heb ik nog eens een keer zo'n pika geadopteerdWas alleen wel zo'n adoptie om die beestjes in de vrije natuur te steunen, niet om ze mee naar huis te nemen
*Block*quote:Op maandag 22 juli 2024 20:28 schreef RockNijntje het volgende:
Boef heeft best leuke liedjes en creatieve teksten
Al een topic eerderquote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef gianni61 het volgende:
Koffiecaaf heeft plaats gemaakt voor shakira?
Ik denk dat toen ene Gaston Pereiro uit dat land toen hier bij PSV speelde.. Hij komt wel gewoon uit Montevideo volgens Google .....quote:Op maandag 22 juli 2024 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In sommige landen heb ik ook geen keuze. Zo moest ik in Uruguay wel mijn paspoort, waar Eindhoven op staat, laten zien in een klein dorpje. Die jongen helemaal over PSV beginnen, ik was zo verbaasd
Wat bruutquote:Op maandag 22 juli 2024 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Even de @:Ama's omhoog gooien
en expres niet opvangen
ahahahahhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
ik luister vooral jackie wilsonquote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
Luisteren jullie de muziek van bepaalde artiesten niet meer als ze wat uitgevroten hebben? Ik vind dat te veel gedoe
Lost Prophets is niet meer zo'n goed idee, maar ik vond dat best leuke muziekquote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
Luisteren jullie de muziek van bepaalde artiesten niet meer als ze wat uitgevroten hebben? Ik vind dat te veel gedoe
Ik voel me wel een tikje schuldig dat ik nog gewoon een Potterhead ben.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
Nee hoor, ik zing steeds mee met r Kelly, Michael Jackson en Bilal wahidquote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
Oh dat zou zomaar kunnen, was in 2019quote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat toen ene Gaston Pereiro uit dat land toen hier bij PSV speelde.. Hij komt wel gewoon uit Montevideo volgens Google .....
Ik was even in de warquote:Op maandag 22 juli 2024 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me wel een tikje schuldig dat ik nog gewoon een Potterhead ben.
Ik luister nog steeds Iced Earth. De leadgitarist/bandleider Jon Schaffer had een grote rol in de pentagon bestorming in 2021quote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
Uitstekende OP al zeg ik het zelfquote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef gianni61 het volgende:
Koffiecaaf heeft plaats gemaakt voor shakira?
Ik ga niet iedere artiest die ik luister een background check geven. Maar als ik iets te weten kom en vervolgens een nare bijsmaak krijg bij het luisteren, dan help ik mezelf daar ook niet mee.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
Westerns staan er juist om bekend dat ze nogal lang durenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger, toen films nog geen halve dag duurden.
Ik hoor al weer het volgende: het falende darmsysteemquote:
Ik vind het te veel moeite om me daar in te verdiepenquote:
Ik volg het nieuws niet op de voet, dus ik zal vast nog muziek luisteren van mensen die fout zijn geweest.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor al weer het volgende: het falende darmsysteem
Joejoe
Is dat slecht?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me wel een tikje schuldig dat ik nog gewoon een Potterhead ben.
Geen zorgen hij is al honderd jaar dood.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het te veel moeite om me daar in te verdiepen
Toen zat ie er nog. Ik sta nog ergens op de foto met hem.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dat zou zomaar kunnen, was in 2019
Die knuffelquote:Op maandag 22 juli 2024 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]Kreeg wel een pluche variant mee
https://www.lassenassociation.org/adoptapika
JA MAAR IS SLECHT!1!EINZquote:Op maandag 22 juli 2024 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat slecht?
JK is niet transfobisch, enjoy your potterbooks
War een geweldige schrijver was dat. Echt heerlijk om te lezen.quote:
Ah ok. Ik vind het goed dat het bestaat, zodat mensen die behoefte hebben aan seks maar geen partner/scharrel hebben zo wel aan hun trekken (huehue) kunnen komen. En liever zoveel mogelijk legaal in plaats van 100% illegaal.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ja.
Ik wil het niet verbieden oid, maar ik denk dat het van seks tot verhandelbaar goed maken het magische en speciale van seks afhaalt.
Heeft echt nog heel lang geduurd. Want dit gedrag is al 20 jaar bekend.quote:
Ja liever legaal en zo veilig mogelijk dan illegaal en gesmokkelde meiden.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok. Ik vind het goed dat het bestaat, zodat mensen die behoefte hebben aan seks maar geen partner/scharrel hebben zo wel aan hun trekken (huehue) kunnen komen. En liever zoveel mogelijk legaal in plaats van 100% illegaal.
Lol. Ze heeft al jaren fuck you money inderdaad.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:38 schreef CherryLips het volgende:
JK Rowling na alle kritiek
[ afbeelding ]
Kan echt niet.quote:
Opbokken met de Belgische maffiaquote:Op maandag 22 juli 2024 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
J.K. Rowling is een heldin.
Opbokken met die transmaffia.
Ik denk dat die nog wel weer gedraaid gaat worden.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Marco B is toch ook niet helemaal gecanceld meer?? . Ik luister hem al heel lang niet meer. Ik vond hem wel goed toen hij net in het Nederlands begon te zingen. Maar toen was ik zelf 12 of 13, waren mijn oren nog niet helemaal ontwikkeld zeg maar![]()
![]()
Transfoobquote:Op maandag 22 juli 2024 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
J.K. Rowling is een heldin.
Opbokken met die transmaffia.
Het is heel simpel. Wanneer je niet 100% mee gaat in de illusies en wanen van de LGTBQABCDEFGHU maffia, ben je racist en transfoob en worse than hitler.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht ook dat Jk geld had gedoneerd aan goede transdoelen zeg maar. Ik snap het gewoon allemaal niet meerhet is me veel te ingewikkeld.
Je krijgt je smaak juist weer helemaal terugquote:Op maandag 22 juli 2024 20:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben m'n smaak nu helemaal kwijt. Nu kan ik niet meer genieten van een perenijsje
Tante Cor?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben m'n smaak nu helemaal kwijt. Nu kan ik niet meer genieten van een perenijsje
Rowling is een keilinkse communist die met bepaalde aspecten van de transideologie issues had.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht ook dat Jk geld had gedoneerd aan goede transdoelen zeg maar. Ik snap het gewoon allemaal niet meerhet is me veel te ingewikkeld.
Wanneer danquote:Op maandag 22 juli 2024 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je krijgt je smaak juist weer helemaal terug![]()
Thomas?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:43 schreef CherryLips het volgende:
En nu gaat die zwemster die niet met de vrouwen mee mocht zwemmen een boek schrijven
Nop. Ik heb altijd iets als er zo'n golf rond gaat, maar het is altijd iets andersquote:
Kreuna?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:41 schreef Nattekat het volgende:
Nu. Perenijsjes is wmb het meest zwaar overgewaardeerde IJsje ooit...quote:
GAINES IS GEWELDIGquote:Op maandag 22 juli 2024 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaines is even goed een aandachtgeile opportunist
Dit is correctquote:Op maandag 22 juli 2024 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nu. Perenijsjes is wmb het meest zwaar overgewaardeerde IJsje ooit...
Ja die ik heb keek een stuk serieuzerquote:
@essnhillsquote:Op maandag 22 juli 2024 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nu. Perenijsjes is wmb het meest zwaar overgewaardeerde IJsje ooit...
Ook al over het wijzigen van wetenschappelijke plantennamen... ??quote:Op maandag 22 juli 2024 20:45 schreef Koen66 het volgende:
Wel we hebben alle gevoelige subjects zowat gehad intussen
Minder schattig?quote:
Maar dat ben je ook, geef maar toe.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Wanneer je niet 100% mee gaat in de illusies en wanen van de LGTBQABCDEFGHU maffia, ben je racist en transfoob en worse than hitler.
Oje is dat ook een ding? Niet politiek correcte planten namen?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook al over het wijzigen van wetenschappelijke plantennamen... ??
One more timequote:Op maandag 22 juli 2024 20:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Albert heeft het goed voor elkaar. pohhh
Ja, want in het Afrikaans is het een scheldwoord. Dus moeten de lquote:Op maandag 22 juli 2024 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oje is dat ook een ding? Niet politiek correcte planten namen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Alles wat enigszins te maken heeft met witte heteroseksualiteit is supect koen...quote:Op maandag 22 juli 2024 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oje is dat ook een ding? Niet politiek correcte planten namen?
Perenijsjesquote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo op bed liggen nog wat muziekluisteren lezen of puzzelen. En mezelf mentaal voorbereiden over de rit naar de hel (lees Ajaxlaan) morgen...Neem aan dat een wijk is met namen van Griekse helden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Man3quote:Op maandag 22 juli 2024 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alles wat enigszins te maken heeft met witte heteroseksualiteit is supect koen...
Ik zie wel wat verschillenquote:
Zeg, ga jij eens gauw je mond spoelenquote:
"Ik hou van jou he..."quote:
Ja, wel met namen uit de Griekse oudheid. Thomas, Achilles, Cassandra, Orpheus komen er ook in voor.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem aan dat een wijk is met namen van Griekse helden?
Kom ik gewoon ff langs héquote:Op maandag 22 juli 2024 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ik hou van jou he..."
Debbie: ja.
Net iets té ...quote:Op maandag 22 juli 2024 20:51 schreef Haags het volgende:
[..]
het is allemaal wel wat toevallig hé
Debbie, Paul, zus Paul... hmmz
Over een uurtje als ik mijn tanden heb gepoetst.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens gauw je mond spoelen
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over een uurtje als ik mijn tanden heb gepoetst.
Nu wel afsluiten voor vandaag
[..]
Ik trek dat soort types slecht.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net iets té ...
Anja is wel heel streng in de tuin hoor
Same..quote:
Ja dat.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same..
Doe gewoon even relaxed of zo
In een Merrie?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
Zin om nu in een dikke bak rondjes te gaan rijden met het raam open
Even de bak van pappa lenen?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
Ja deze had een wat zwaardere tijd achter de rugquote:
Ik denk dat dit voor iedereen anders is. Ik vind dit juist creatief en slim gevondenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
Ben aan het rennen neef ik denk niet aan een loopbaan
Deze teksten![]()
![]()
Het sneue is dat zijn 85 IQ niet doorheeft hoe cringe die teksten zijn
En dit iets voor laag IQ'tjesquote:Op maandag 22 juli 2024 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
Stoere wijk.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, wel met namen uit de Griekse oudheid. Thomas, Achilles, Cassandra, Orpheus komen er ook in voor.
Ik ben niet zo hoog opgeleid dus heb ik nooit echt les gehad in de Griekse Mythologie...
[..]
75% van de olympiers verdienen minimumloonquote:Op maandag 22 juli 2024 20:55 schreef gianni61 het volgende:
Zie dat alle olympiers een samsung galaxy flip krijgen. Het mag wat kosten
Fijn dat jij hem / haar een thuis wilde gevenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja deze had een wat zwaardere tijd achter de rug
Toe maar.quote:
Kunnen ze fijn die telefoon op marktplaats zetten voor wat extra eurosquote:Op maandag 22 juli 2024 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
75% van de olympiers verdienen minimumloon
Tijdens mijn eerste vakantie daarheenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat jij hem / haar een thuis wilde geven
Iedereen moet mij vandaag wel hebbenquote:
quote:
Flex flex flexquote:Op maandag 22 juli 2024 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijdens mijn eerste vakantie daarheenInmiddels staan er 5 verschillende beestjes
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen moet mij vandaag wel hebben
Wat heb ik nou weer verkeerd getypt ?![]()
Wel de goede lijsten toch?
Ja benieuwd met welk beestje ik dit keer terugkomquote:
Gelukkigquote:
Iemand is jaloersquote:Op maandag 22 juli 2024 20:55 schreef gianni61 het volgende:
Ik ken ook mensenquote:
Tot hoelang heb je nog vakantie?quote:
Oh, heb je verschillende beestjes?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja benieuwd met welk beestje ik dit keer terugkom
Schijnbaar kregen ze de vorige Olympische spelen ook allemaal een telefoon van Samsung.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:55 schreef gianni61 het volgende:
Terug in NL volgende donderdag of vrijdagquote:Op maandag 22 juli 2024 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tot hoelang heb je nog vakantie?
quote:Op maandag 22 juli 2024 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen
Maar niet met zo'n ding
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Goorlel.quote:
Eindelijk weer een brugwachter om de puntmutsen buiten te houdenquote:Op maandag 22 juli 2024 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Terug in NL volgende donderdag of vrijdag
goorlelquote:Op maandag 22 juli 2024 21:01 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
![]()
Misschien ben ik toch een binnenstebuiten bounty![]()
van mij mogen ze dat ook prima ontvangen van de sponsor.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Schijnbaar kregen ze de vorige Olympische spelen ook allemaal een telefoon van Samsung.
quote:Op maandag 22 juli 2024 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, heb je verschillende beestjes?
Ahwwwwquote:
Nou, dat wil ik niet weten.quote:
Jaquote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
vlinder ligt onmogelijk lief op de bank gefrommeld
Wat voor chips en wat erbij ?quote:Op maandag 22 juli 2024 21:10 schreef bitterbal het volgende:
ik heb 2 kleine zakjes chips bij de ah gratis gehad![]()
zag 2 van die minizakjes liggen dus ik dacht ah handig, niet teveel chips.
Maar die kon ik niet scannen. bleken uit zo'n grote zat te komen. Mocht ze gratis meenemen
Oh, ik heb er geen moeite mee dat zij dit krijgen, maar ik was gewoon een beetje verbaasd. Het zijn toch even een paar duizend telefoons die samsung weggeeft. Maar goed, zo'n bedrijf kan het ook wel missenquote:Op maandag 22 juli 2024 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
van mij mogen ze dat ook prima ontvangen van de sponsor.
het is niet dat ze rijk worden van het meedoen aan de spelen dus kunnen ze een telefoontje best krijgen.
Goede tip wel.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:10 schreef bitterbal het volgende:
Maar die kon ik niet scannen. bleken uit zo'n grote zat te komen. Mocht ze gratis meenemen
Gebruik gewoon een neti pot. Wat zit je met stoomquote:Op maandag 22 juli 2024 21:16 schreef Nattekat het volgende:
Schijnt dat stoom werkt tegen verstopte holtes. Prima in de winter, nu marteling.
Hoe graag wil ik dat perenijsje is nu de vraag.
Viesdikboeffiequote:Op maandag 22 juli 2024 21:10 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ginto'squote:
Je poriën stomen is goedquote:Op maandag 22 juli 2024 21:16 schreef Nattekat het volgende:
Schijnt dat stoom werkt tegen verstopte holtes. Prima in de winter, nu marteling.
Hoe graag wil ik dat perenijsje is nu de vraag.
Ohja bij Fauda zeiden ze steeds habibi vandaar.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, gewoon een verbastering van het arabische habibi, wat lieverd/schatje betekent
Moet ik die wel hebben.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gebruik gewoon een neti pot. Wat zit je met stoom
Dacht dat jij vwo had gedaan..quote:Op maandag 22 juli 2024 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
Jammer dat het maandag is.
Zin om helemaal naar de mavo te gaan
samequote:Op maandag 22 juli 2024 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou best een pannenkoek lusten.
Doe jij er dan ook nog stroop op ?quote:
Maar hij is toch altijd ziek, zwak of misselijk?quote:Op maandag 22 juli 2024 21:35 schreef CherryLips het volgende:
Omdat je zielig bent krijg je zolang je ziek bent drie klachten per dag.
jaquote:Op maandag 22 juli 2024 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe jij er dan ook nog stroop op ?
Strontverkouden.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben je weer ziek Nattekat? Zorg je wel goed voor jezelf ?
quote:Op maandag 22 juli 2024 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
en dat als je dan een stukje optilt het er zo uitdruipt
Ik heb helemaal geen ijsje.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het laatste perenijsje. Afzien.
Ik heb er nog 2quote:Op maandag 22 juli 2024 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het laatste perenijsje. Afzien.
Wat beschrijf je dat toch weer hdpquote:Op maandag 22 juli 2024 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zaterdag van die lage sokjes aan in m'n gympen als een echte millennial. Maar nu was er natuurlijk eentje afgezakt en is er gewoon een stuk huid van m'n hiel geschuurdecht een open wond met wondvocht enzo.
quote:Op maandag 22 juli 2024 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zaterdag van die lage sokjes aan in m'n gympen als een echte millennial. Maar nu was er natuurlijk eentje afgezakt en is er gewoon een stuk huid van m'n hiel geschuurdecht een open wond met wondvocht enzo.
Ik wil geen besnotterd ijsje.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Nou, als dit niet voorbestemd is
Elke ochtend huilen onder de douche. Van de pijn.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is echt heerlijk pijnlijk. Heb ik ook een keer met nieuwe schoenen gehad.
quote:Op maandag 22 juli 2024 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou best een pannenkoek lusten.
Babi pangang is ook een soort spek en de zoetzure saus een soort stroop, dus misschien is die combi nog helemaal niet zo gekquote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Portie poffertjes zou ik ook geen nee tegen zeggen![]()
Man
Blaarpleister er overheen plakken danquote:Op maandag 22 juli 2024 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elke ochtend huilen onder de douche. Van de pijn.
Kattencorona gok ik, heerst momenteelquote:Op maandag 22 juli 2024 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Strontverkouden.
Stomen werkt wel echt fantastisch
Nee lekker in de koude boter dippen en dan door de poedersuiker halenquote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kattencorona gok ik, heerst momenteel
Oja, grolk!quote:Op maandag 22 juli 2024 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kattencorona gok ik, heerst momenteel
Komt wel weer goed hoor.quote:
Dat is weer eens een andere reden.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elke ochtend huilen onder de douche. Van de pijn.
Hij is een katachtige panterquote:Op maandag 22 juli 2024 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij lijkt ook een soort kat, zijn UI dan
Stel je voor dat iemand zegt dat je op een kat lijktquote:Op maandag 22 juli 2024 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij lijkt ook een soort kat, zijn UI dan
quote:Op maandag 22 juli 2024 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand zegt dat je op een kat lijkt
Had het een paar weken geleden. Net als iedereen en z'n moeder zo'n beetje hier in de buurt.quote:
Mooi compliment johquote:Op maandag 22 juli 2024 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens de test heb ik geen corona, maar of ie ook kattencorona kan aantonen weet ik niet.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had het een paar weken geleden. Net als iedereen en z'n moeder zo'n beetje hier in de buurt.
Je tagt weer eens de verkeerde. 8 r'en, ACHT!quote:
Owow, kwijlquote:Op maandag 22 juli 2024 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe jij er dan ook nog stroop op ?
Hey Grrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 22 juli 2024 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je tagt weer eens de verkeerde. 8 r'en, ACHT!
Jij lijkt op een caaf, althans je UIquote:Op maandag 22 juli 2024 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorryquote:Op maandag 22 juli 2024 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je tagt weer eens de verkeerde. 8 r'en, ACHT!
Oke is goed, standbeeld met armen omhoogquote:Op maandag 22 juli 2024 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij lijkt op een caaf, althans je UI
quote:Op maandag 22 juli 2024 22:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb 1GB opgemaakt sinds ik overgestapt ben @:nizno
Groot moment
quote:Op maandag 22 juli 2024 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke is goed, standbeeld met armen omhoog
Die thuistestje blijven ook een beetje twijfelachtig qua gevoeligheid. Heb er door de jaren heen nogal wat gedaan en het beeld bij mij is steeds dat ze bij de eerste minieme klachten niet aanslaan, op dag 3 vuurrood en zodra je ook maar iets aan de beterende hand bent ze al weer negatief geven.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens de test heb ik geen corona, maar of ie ook kattencorona kan aantonen weet ik niet.
Koeneloen!quote:
in een week tijd. dat doe je wel erg fanatiek trouwens.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb 1GB opgemaakt sinds ik overgestapt ben @:nizno
Groot moment
Zaterdag Q3 onderweg gekekenquote:Op maandag 22 juli 2024 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
in een week tijd. dat doe je wel erg fanatiek trouwens.
quote:Op maandag 22 juli 2024 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het alweer 22 uur geweest.
Ik mis een avond.
ah vandaar... gewoon omdat het kan dusquote:
Ja erg hequote:Op maandag 22 juli 2024 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het alweer 22 uur geweest.
Ik mis een avond.
naja 1 in een week is 5 afgerond naar boven in een maand.quote:
Hij is bij mij één keer positief geweest vrij vroeg al, maar toen voelde ik me gewoon matig en was testen nog iets wat je toen moest doen.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die thuistestje blijven ook een beetje twijfelachtig qua gevoeligheid. Heb er door de jaren heen nogal wat gedaan en het beeld bij mij is steeds dat ze bij de eerste minieme klachten niet aanslaan, op dag 3 vuurrood en zodra je ook maar iets aan de beterende hand bent ze al weer negatief geven.
quote:
Die van mij waren dan de eerste dag negatief dus dan ga je YOLO je ding doen, volgende dag waren ze bloedrood en dat bleven ze dan nog een paar weken.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die thuistestje blijven ook een beetje twijfelachtig qua gevoeligheid. Heb er door de jaren heen nogal wat gedaan en het beeld bij mij is steeds dat ze bij de eerste minieme klachten niet aanslaan, op dag 3 vuurrood en zodra je ook maar iets aan de beterende hand bent ze al weer negatief geven.
Ja, dat had ik dus toen ik een test deed omdat ik wat minieme klachten had voordat ik op bezoek ging bij een vriend met kanker één dag voor zijn operatiequote:Op maandag 22 juli 2024 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij waren dan de eerste dag negatief dus dan ga je YOLO je ding doen, volgende dag waren ze bloedrood en dat bleven ze dan nog een paar weken.
Anders was het niet duidelijk geweest inderdaad.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik denk, ik zeg het er even bij dat het van de pijn is.
wAaRoM tEsT jE nOgquote:Op maandag 22 juli 2024 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus toen ik een test deed omdat ik wat minieme klachten had voordat ik op bezoek ging bij een vriend met kanker één dag voor zijn operatieGelukkig hem niet aangestoken anders had dat nog heel vervelend kunnen worden.
Daar zou ik me wel even vervelend door hebben gevoeld.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus toen ik een test deed omdat ik wat minieme klachten had voordat ik op bezoek ging bij een vriend met kanker één dag voor zijn operatieGelukkig hem niet aangestoken anders had dat nog heel vervelend kunnen worden.
Er schoot anders wel even kramp in m'n voet toen ik boven dat teiltje heet water hingquote:Op maandag 22 juli 2024 22:16 schreef Koen66 het volgende:
Gelukkig laat corona de samenleving niet weer in een kramp schieten
Bij de volgende pandemie gaan we eraan. Niemand trekt zich dan nog ergens iets van aan.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:16 schreef Koen66 het volgende:
Ripquote:Op maandag 22 juli 2024 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de volgende pandemie gaan we eraan. Niemand trekt zich dan nog ergens iets van aan.
Het was wel even billenknijpen ja.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zou ik me wel even vervelend door hebben gevoeld.
DoE jE eIgeN OndErZoeKquote:Op maandag 22 juli 2024 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de volgende pandemie gaan we eraan. Niemand trekt zich dan nog ergens iets van aan.
Ik denk dat dat wel los zal lopen. Zo'n impact als Corona Alpha-Delta variant zal het echter niet gauw meer krijgen.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook niet dat nu de ziekenhuizen weer volstromen. Meeste mensen hebben ondertussen wel zoveel immuniteit dat ze niet meer ernstig ziek worden.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:16 schreef Koen66 het volgende:
#zininquote:Op maandag 22 juli 2024 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Totdat het een extreme vorm van hondsdolheid schijnt te zijn en we World War Z omstandigheden krijgen
Reddertjes in kangoeroeland?quote:Op maandag 22 juli 2024 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Drie keer raden welke film ik dit weekend heb gekeken
Bambi?quote:Op maandag 22 juli 2024 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Drie keer raden welke film ik dit weekend heb gekeken
Vreemde stoomtechniek hanteer jijquote:Op maandag 22 juli 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er schoot anders wel even kramp in m'n voet toen ik boven dat teiltje heet water hing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |