Maar dat ben je ook, geef maar toe.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Wanneer je niet 100% mee gaat in de illusies en wanen van de LGTBQABCDEFGHU maffia, ben je racist en transfoob en worse than hitler.
Oje is dat ook een ding? Niet politiek correcte planten namen?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook al over het wijzigen van wetenschappelijke plantennamen... ??
One more timequote:Op maandag 22 juli 2024 20:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Albert heeft het goed voor elkaar. pohhh
Ja, want in het Afrikaans is het een scheldwoord. Dus moeten de lquote:Op maandag 22 juli 2024 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oje is dat ook een ding? Niet politiek correcte planten namen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Alles wat enigszins te maken heeft met witte heteroseksualiteit is supect koen...quote:Op maandag 22 juli 2024 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oje is dat ook een ding? Niet politiek correcte planten namen?
Perenijsjesquote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo op bed liggen nog wat muziekluisteren lezen of puzzelen. En mezelf mentaal voorbereiden over de rit naar de hel (lees Ajaxlaan) morgen...Neem aan dat een wijk is met namen van Griekse helden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Man3quote:Op maandag 22 juli 2024 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alles wat enigszins te maken heeft met witte heteroseksualiteit is supect koen...
Ik zie wel wat verschillenquote:
Zeg, ga jij eens gauw je mond spoelenquote:
"Ik hou van jou he..."quote:
Ja, wel met namen uit de Griekse oudheid. Thomas, Achilles, Cassandra, Orpheus komen er ook in voor.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem aan dat een wijk is met namen van Griekse helden?
Kom ik gewoon ff langs héquote:Op maandag 22 juli 2024 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ik hou van jou he..."
Debbie: ja.
Net iets té ...quote:Op maandag 22 juli 2024 20:51 schreef Haags het volgende:
[..]
het is allemaal wel wat toevallig hé
Debbie, Paul, zus Paul... hmmz
Over een uurtje als ik mijn tanden heb gepoetst.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens gauw je mond spoelen
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over een uurtje als ik mijn tanden heb gepoetst.
Nu wel afsluiten voor vandaag
[..]
Ik trek dat soort types slecht.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net iets té ...
Anja is wel heel streng in de tuin hoor
Same..quote:
Ja dat.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same..
Doe gewoon even relaxed of zo
In een Merrie?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
Zin om nu in een dikke bak rondjes te gaan rijden met het raam open
Even de bak van pappa lenen?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
Ja deze had een wat zwaardere tijd achter de rugquote:
Ik denk dat dit voor iedereen anders is. Ik vind dit juist creatief en slim gevondenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
Ben aan het rennen neef ik denk niet aan een loopbaan
Deze teksten![]()
![]()
Het sneue is dat zijn 85 IQ niet doorheeft hoe cringe die teksten zijn
En dit iets voor laag IQ'tjesquote:Op maandag 22 juli 2024 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
Stoere wijk.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, wel met namen uit de Griekse oudheid. Thomas, Achilles, Cassandra, Orpheus komen er ook in voor.
Ik ben niet zo hoog opgeleid dus heb ik nooit echt les gehad in de Griekse Mythologie...
[..]
75% van de olympiers verdienen minimumloonquote:Op maandag 22 juli 2024 20:55 schreef gianni61 het volgende:
Zie dat alle olympiers een samsung galaxy flip krijgen. Het mag wat kosten
Fijn dat jij hem / haar een thuis wilde gevenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja deze had een wat zwaardere tijd achter de rug
Toe maar.quote:
Kunnen ze fijn die telefoon op marktplaats zetten voor wat extra eurosquote:Op maandag 22 juli 2024 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
75% van de olympiers verdienen minimumloon
Tijdens mijn eerste vakantie daarheenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat jij hem / haar een thuis wilde geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |