Het is heel simpel. Wanneer je niet 100% mee gaat in de illusies en wanen van de LGTBQABCDEFGHU maffia, ben je racist en transfoob en worse than hitler.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht ook dat Jk geld had gedoneerd aan goede transdoelen zeg maar. Ik snap het gewoon allemaal niet meerhet is me veel te ingewikkeld.
Je krijgt je smaak juist weer helemaal terugquote:Op maandag 22 juli 2024 20:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben m'n smaak nu helemaal kwijt. Nu kan ik niet meer genieten van een perenijsje
Tante Cor?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben m'n smaak nu helemaal kwijt. Nu kan ik niet meer genieten van een perenijsje
Rowling is een keilinkse communist die met bepaalde aspecten van de transideologie issues had.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht ook dat Jk geld had gedoneerd aan goede transdoelen zeg maar. Ik snap het gewoon allemaal niet meerhet is me veel te ingewikkeld.
Wanneer danquote:Op maandag 22 juli 2024 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je krijgt je smaak juist weer helemaal terug![]()
Thomas?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:43 schreef CherryLips het volgende:
En nu gaat die zwemster die niet met de vrouwen mee mocht zwemmen een boek schrijven
Nop. Ik heb altijd iets als er zo'n golf rond gaat, maar het is altijd iets andersquote:
Kreuna?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:41 schreef Nattekat het volgende:
Nu. Perenijsjes is wmb het meest zwaar overgewaardeerde IJsje ooit...quote:
GAINES IS GEWELDIGquote:Op maandag 22 juli 2024 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaines is even goed een aandachtgeile opportunist
Dit is correctquote:Op maandag 22 juli 2024 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nu. Perenijsjes is wmb het meest zwaar overgewaardeerde IJsje ooit...
Ja die ik heb keek een stuk serieuzerquote:
@essnhillsquote:Op maandag 22 juli 2024 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nu. Perenijsjes is wmb het meest zwaar overgewaardeerde IJsje ooit...
Ook al over het wijzigen van wetenschappelijke plantennamen... ??quote:Op maandag 22 juli 2024 20:45 schreef Koen66 het volgende:
Wel we hebben alle gevoelige subjects zowat gehad intussen
Minder schattig?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |