Toen zat ie er nog. Ik sta nog ergens op de foto met hem.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dat zou zomaar kunnen, was in 2019
Die knuffelquote:Op maandag 22 juli 2024 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]Kreeg wel een pluche variant mee
https://www.lassenassociation.org/adoptapika
JA MAAR IS SLECHT!1!EINZquote:Op maandag 22 juli 2024 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat slecht?
JK is niet transfobisch, enjoy your potterbooks
War een geweldige schrijver was dat. Echt heerlijk om te lezen.quote:
Ah ok. Ik vind het goed dat het bestaat, zodat mensen die behoefte hebben aan seks maar geen partner/scharrel hebben zo wel aan hun trekken (huehue) kunnen komen. En liever zoveel mogelijk legaal in plaats van 100% illegaal.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ja.
Ik wil het niet verbieden oid, maar ik denk dat het van seks tot verhandelbaar goed maken het magische en speciale van seks afhaalt.
Heeft echt nog heel lang geduurd. Want dit gedrag is al 20 jaar bekend.quote:
Ja liever legaal en zo veilig mogelijk dan illegaal en gesmokkelde meiden.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok. Ik vind het goed dat het bestaat, zodat mensen die behoefte hebben aan seks maar geen partner/scharrel hebben zo wel aan hun trekken (huehue) kunnen komen. En liever zoveel mogelijk legaal in plaats van 100% illegaal.
Lol. Ze heeft al jaren fuck you money inderdaad.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:38 schreef CherryLips het volgende:
JK Rowling na alle kritiek
[ afbeelding ]
Kan echt niet.quote:
Opbokken met de Belgische maffiaquote:Op maandag 22 juli 2024 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
J.K. Rowling is een heldin.
Opbokken met die transmaffia.
Ik denk dat die nog wel weer gedraaid gaat worden.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Marco B is toch ook niet helemaal gecanceld meer?? . Ik luister hem al heel lang niet meer. Ik vond hem wel goed toen hij net in het Nederlands begon te zingen. Maar toen was ik zelf 12 of 13, waren mijn oren nog niet helemaal ontwikkeld zeg maar![]()
![]()
Transfoobquote:Op maandag 22 juli 2024 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
J.K. Rowling is een heldin.
Opbokken met die transmaffia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |