SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Same shit, different day
SC hopper present
Een western die nog geen 2 uur duurtquote:Op maandag 22 juli 2024 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
70mm vertoning van een oude western.
The Searchers(1956)7.8adventure, drama, western119Passed6John FordFrank S. Nugent, Alan Le MayJohn Wayne, Jeffrey Hunter, Vera MilesAn American Civil War veteran embarks on a years-long journey to rescue his niece from the Comanches after the rest of his brother's family is massacred in a raid on their Texas farm
Echt? Wat schattigquote:Op maandag 22 juli 2024 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden heb ik nog eens een keer zo'n pika geadopteerdWas alleen wel zo'n adoptie om die beestjes in de vrije natuur te steunen, niet om ze mee naar huis te nemen
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Alles naar wens?
Hmmpfwamprrf!
Oh.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden heb ik nog eens een keer zo'n pika geadopteerdWas alleen wel zo'n adoptie om die beestjes in de vrije natuur te steunen, niet om ze mee naar huis te nemen
*Block*quote:Op maandag 22 juli 2024 20:28 schreef RockNijntje het volgende:
Boef heeft best leuke liedjes en creatieve teksten
Al een topic eerderquote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef gianni61 het volgende:
Koffiecaaf heeft plaats gemaakt voor shakira?
Ik denk dat toen ene Gaston Pereiro uit dat land toen hier bij PSV speelde.. Hij komt wel gewoon uit Montevideo volgens Google .....quote:Op maandag 22 juli 2024 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In sommige landen heb ik ook geen keuze. Zo moest ik in Uruguay wel mijn paspoort, waar Eindhoven op staat, laten zien in een klein dorpje. Die jongen helemaal over PSV beginnen, ik was zo verbaasd
Wat bruutquote:Op maandag 22 juli 2024 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Even de @:Ama's omhoog gooien
en expres niet opvangen
ahahahahhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
ik luister vooral jackie wilsonquote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
Luisteren jullie de muziek van bepaalde artiesten niet meer als ze wat uitgevroten hebben? Ik vind dat te veel gedoe
Lost Prophets is niet meer zo'n goed idee, maar ik vond dat best leuke muziekquote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
Luisteren jullie de muziek van bepaalde artiesten niet meer als ze wat uitgevroten hebben? Ik vind dat te veel gedoe
Ik voel me wel een tikje schuldig dat ik nog gewoon een Potterhead ben.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
Nee hoor, ik zing steeds mee met r Kelly, Michael Jackson en Bilal wahidquote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
Oh dat zou zomaar kunnen, was in 2019quote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat toen ene Gaston Pereiro uit dat land toen hier bij PSV speelde.. Hij komt wel gewoon uit Montevideo volgens Google .....
Ik was even in de warquote:Op maandag 22 juli 2024 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me wel een tikje schuldig dat ik nog gewoon een Potterhead ben.
Ik luister nog steeds Iced Earth. De leadgitarist/bandleider Jon Schaffer had een grote rol in de pentagon bestorming in 2021quote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
Uitstekende OP al zeg ik het zelfquote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef gianni61 het volgende:
Koffiecaaf heeft plaats gemaakt voor shakira?
Ik ga niet iedere artiest die ik luister een background check geven. Maar als ik iets te weten kom en vervolgens een nare bijsmaak krijg bij het luisteren, dan help ik mezelf daar ook niet mee.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
Westerns staan er juist om bekend dat ze nogal lang durenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger, toen films nog geen halve dag duurden.
Ik hoor al weer het volgende: het falende darmsysteemquote:
Ik vind het te veel moeite om me daar in te verdiepenquote:
Ik volg het nieuws niet op de voet, dus ik zal vast nog muziek luisteren van mensen die fout zijn geweest.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor al weer het volgende: het falende darmsysteem
Joejoe
Is dat slecht?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me wel een tikje schuldig dat ik nog gewoon een Potterhead ben.
Geen zorgen hij is al honderd jaar dood.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het te veel moeite om me daar in te verdiepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |