Waarom stress je mij a zinaquote:
Heel m'n algoritme weer naar de vaantjesquote:
Helapika.quote:
Dat algoritme was vast erg kwalitatief inderdaadquote:Op maandag 22 juli 2024 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel m'n algoritme weer naar de vaantjes
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wowquote:Op maandag 22 juli 2024 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
IK BEN OP STRAAT MET DIEVEN. IK BEN MET DIEVEN. IK DENK NIET EENS AAN LIEFDE
Is Habiba geen Israëlische uitspraak?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Je bent geen fan van sekswerk? Als in, je ziet het liever verdwijnen?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gewoon klassiek liberaal met een nationalistisch randje.
Maar goed, het is prima ik kap politieke discussies meestal gelijk af. Had laatst een gesprekje waarin in liet merken dat ik geen fan ben van sekswerk en dat was al op het randje.
Duurde bij Ali B ook wel wat jaartjes.mquote:Op maandag 22 juli 2024 20:27 schreef Koen66 het volgende:
Ik had nog de hoop paar jaar terug dat die Boef gecancelt zou worden maar nee dus
Joejoequote:Op maandag 22 juli 2024 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat algoritme was vast erg kwalitatief inderdaad
Weet ik niet.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is Habiba geen Israëlische uitspraak?
Cutequote:
Nee, gewoon een verbastering van het arabische habibi, wat lieverd/schatje betekentquote:Op maandag 22 juli 2024 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als de bediende komt vragen of alles smaakt, zie ik er dus altijd zo uitquote:
Nee, is Arabisch voor schatjequote:Op maandag 22 juli 2024 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is met Famke Louise en Lil kleine ook niet geluktquote:Op maandag 22 juli 2024 20:27 schreef Koen66 het volgende:
Ik had nog de hoop paar jaar terug dat die Boef gecancelt zou worden maar nee dus
Vroem vroem bitchesquote:Op maandag 22 juli 2024 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is met Famke Louise en Lil kleine ook niet gelukt
70mm vertoning van een oude western.quote:
Matig inderdaadquote:Op maandag 22 juli 2024 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is met Famke Louise en Lil kleine ook niet gelukt
Een paar jaar geleden heb ik nog eens een keer zo'n pika geadopteerdquote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als de bediende komt vragen of alles smaakt, zie ik er dus altijd zo uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |