Apart dat sommige hobbies ook een politieke kleur hebbenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja de kinkcommunity is ook niet zo happig op pittig rechtse mensen dus ik hou regelmatig wijselijk mijn mondje
tukkie tukkieja?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
M'n flex-alarm gaat wel continu af, zeg
Ik schaam me nog steeds als mede Brabander voor deze mallootquote:Op maandag 22 juli 2024 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ons moeder zeej nog, doe da nou nie, maar ik deej het toch
Good busyquote:Op maandag 22 juli 2024 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
11000 werk stapjes en net nog 8km hardlopen
Ditquote:Op maandag 22 juli 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En alle kerstgerelateerde meuk mag dan ook pas vanaf 6 december worden verkocht
Ik identificeer me gewoon als Hollander in zulke gevallenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik schaam me nog steeds als mede Brabander voor deze malloot
hmm, neh, het is leuk om nog af en toe verrast te wordenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja jeetje moet ik dat in mijn sig gaan zetten ofzo
Je bent dus eigenlijk ultra-links op een klein detail na: je bent erg rechts.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja de kinkcommunity is ook niet zo happig op pittig rechtse mensen dus ik hou regelmatig wijselijk mijn mondje
Oh man. Hoeveel enbies, radicaal linksies en weet ik het allemaal tegenkomquote:Op maandag 22 juli 2024 20:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Apart dat sommige hobbies ook een politieke kleur hebben
Nee gewoon gekocht, ben toch geen boefquote:
Dat nooit, dan ben ik liever Belg of Limburgerquote:Op maandag 22 juli 2024 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik identificeer me gewoon als Hollander in zulke gevallen
hoe klinkt dat?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
M'n flex-alarm gaat wel continu af, zeg
ja, maar dat wist je alquote:
Nou ja op mijn paspoort staat Dordt, dus dan lieg ik nietquote:Op maandag 22 juli 2024 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat nooit, dan ben ik liever Belg of Limburger
Ik steel alleen de harten van vrouwenquote:
Op alle drie mijn documenten staat wat andersquote:Op maandag 22 juli 2024 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja op mijn paspoort staat Dordt, dus dan lieg ik niet
Eigenlijk ben ik gewoon klassiek liberaal met een nationalistisch randje.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent dus eigenlijk ultra-links op een klein detail na: je bent erg rechts.
Flex flex flexquote:Op maandag 22 juli 2024 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe klinkt dat?
[..]
ja, maar dat wist je al
Ja, maar ik vind het jammer dat het dan blijkbaar zo moet. Zo filteren de leuke users zichzelf weg.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, ik negeer de mensen waar ik me aan erger ook gewoon. En soms lukt dat niet omdat ze te aanwezig zijn, dus dan vertrek ik voor een tijdje.
Ik heb er volgens mij maar 1quote:Op maandag 22 juli 2024 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op alle drie mijn documenten staat wat andersIk kies wel gewoon wat het beste uitkomt, of zo
Alleen maar moeten negeren lijkt me ook niet de beste insteek van mods. Dan kunnen we mods wel afschaffenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het jammer dat het dan blijkbaar zo moet. Zo filteren de leuke users zichzelf weg.
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij maar 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |