Nee joh, chocoladeletters zijn veel dikker dan normale chocoladerepenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:14 schreef Ama het volgende:
Chocoladeletters begrijp ik echt niet want dan kan je toch beter gewoon een reep chocola eten.
Ons moeder zeej nog, doe da nou nie, maar ik deej het tochquote:
Dat zou tot begin november verboten mieten zijnquote:Op maandag 22 juli 2024 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee koen, het gaat over sinterklaassnacks
Ik voel mijm vullingen al breken als ik dit lees.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, chocoladeletters zijn veel dikker dan normale chocoladerepen
En op 6 december kun je ze voor de helft van het geld kopen
Ik heb een Californische vlagquote:
neequote:
Ja de kinkcommunity is ook niet zo happig op pittig rechtse mensen dus ik hou regelmatig wijselijk mijn mondjequote:
En alle kerstgerelateerde meuk mag dan ook pas vanaf 6 december worden verkochtquote:Op maandag 22 juli 2024 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat zou tot begin november verboten mieten zijn
11000 werk stapjes en net nog 8km hardlopenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja makkelijke plek om je stapjes te halen, hoe denk je dat ik er aan zoveel komOf was het gewoon omdat je aan het werk was
@UitStralingquote:Op maandag 22 juli 2024 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ons moeder zeej nog, doe da nou nie, maar ik deej het toch
Ben je gek in je hoofd of zo?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
11000 werk stapjes en net nog 8km hardlopen
Apart dat sommige hobbies ook een politieke kleur hebbenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja de kinkcommunity is ook niet zo happig op pittig rechtse mensen dus ik hou regelmatig wijselijk mijn mondje
tukkie tukkieja?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
M'n flex-alarm gaat wel continu af, zeg
Ik schaam me nog steeds als mede Brabander voor deze mallootquote:Op maandag 22 juli 2024 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ons moeder zeej nog, doe da nou nie, maar ik deej het toch
Good busyquote:Op maandag 22 juli 2024 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
11000 werk stapjes en net nog 8km hardlopen
Ditquote:Op maandag 22 juli 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En alle kerstgerelateerde meuk mag dan ook pas vanaf 6 december worden verkocht
Ik identificeer me gewoon als Hollander in zulke gevallenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik schaam me nog steeds als mede Brabander voor deze malloot
hmm, neh, het is leuk om nog af en toe verrast te wordenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja jeetje moet ik dat in mijn sig gaan zetten ofzo
Je bent dus eigenlijk ultra-links op een klein detail na: je bent erg rechts.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja de kinkcommunity is ook niet zo happig op pittig rechtse mensen dus ik hou regelmatig wijselijk mijn mondje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |