quote:Op maandag 22 juli 2024 22:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb 1GB opgemaakt sinds ik overgestapt ben @:nizno
Groot moment
quote:Op maandag 22 juli 2024 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke is goed, standbeeld met armen omhoog
Die thuistestje blijven ook een beetje twijfelachtig qua gevoeligheid. Heb er door de jaren heen nogal wat gedaan en het beeld bij mij is steeds dat ze bij de eerste minieme klachten niet aanslaan, op dag 3 vuurrood en zodra je ook maar iets aan de beterende hand bent ze al weer negatief geven.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens de test heb ik geen corona, maar of ie ook kattencorona kan aantonen weet ik niet.
Koeneloen!quote:
in een week tijd. dat doe je wel erg fanatiek trouwens.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb 1GB opgemaakt sinds ik overgestapt ben @:nizno
Groot moment
Zaterdag Q3 onderweg gekekenquote:Op maandag 22 juli 2024 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
in een week tijd. dat doe je wel erg fanatiek trouwens.
quote:Op maandag 22 juli 2024 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het alweer 22 uur geweest.
Ik mis een avond.
ah vandaar... gewoon omdat het kan dusquote:
Ja erg hequote:Op maandag 22 juli 2024 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het alweer 22 uur geweest.
Ik mis een avond.
naja 1 in een week is 5 afgerond naar boven in een maand.quote:
Hij is bij mij één keer positief geweest vrij vroeg al, maar toen voelde ik me gewoon matig en was testen nog iets wat je toen moest doen.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die thuistestje blijven ook een beetje twijfelachtig qua gevoeligheid. Heb er door de jaren heen nogal wat gedaan en het beeld bij mij is steeds dat ze bij de eerste minieme klachten niet aanslaan, op dag 3 vuurrood en zodra je ook maar iets aan de beterende hand bent ze al weer negatief geven.
quote:
Die van mij waren dan de eerste dag negatief dus dan ga je YOLO je ding doen, volgende dag waren ze bloedrood en dat bleven ze dan nog een paar weken.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die thuistestje blijven ook een beetje twijfelachtig qua gevoeligheid. Heb er door de jaren heen nogal wat gedaan en het beeld bij mij is steeds dat ze bij de eerste minieme klachten niet aanslaan, op dag 3 vuurrood en zodra je ook maar iets aan de beterende hand bent ze al weer negatief geven.
Ja, dat had ik dus toen ik een test deed omdat ik wat minieme klachten had voordat ik op bezoek ging bij een vriend met kanker één dag voor zijn operatiequote:Op maandag 22 juli 2024 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij waren dan de eerste dag negatief dus dan ga je YOLO je ding doen, volgende dag waren ze bloedrood en dat bleven ze dan nog een paar weken.
Anders was het niet duidelijk geweest inderdaad.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik denk, ik zeg het er even bij dat het van de pijn is.
wAaRoM tEsT jE nOgquote:Op maandag 22 juli 2024 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus toen ik een test deed omdat ik wat minieme klachten had voordat ik op bezoek ging bij een vriend met kanker één dag voor zijn operatieGelukkig hem niet aangestoken anders had dat nog heel vervelend kunnen worden.
Daar zou ik me wel even vervelend door hebben gevoeld.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus toen ik een test deed omdat ik wat minieme klachten had voordat ik op bezoek ging bij een vriend met kanker één dag voor zijn operatieGelukkig hem niet aangestoken anders had dat nog heel vervelend kunnen worden.
Er schoot anders wel even kramp in m'n voet toen ik boven dat teiltje heet water hingquote:Op maandag 22 juli 2024 22:16 schreef Koen66 het volgende:
Gelukkig laat corona de samenleving niet weer in een kramp schieten
Bij de volgende pandemie gaan we eraan. Niemand trekt zich dan nog ergens iets van aan.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:16 schreef Koen66 het volgende:
Ripquote:Op maandag 22 juli 2024 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de volgende pandemie gaan we eraan. Niemand trekt zich dan nog ergens iets van aan.
Het was wel even billenknijpen ja.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zou ik me wel even vervelend door hebben gevoeld.
DoE jE eIgeN OndErZoeKquote:Op maandag 22 juli 2024 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de volgende pandemie gaan we eraan. Niemand trekt zich dan nog ergens iets van aan.
Ik denk dat dat wel los zal lopen. Zo'n impact als Corona Alpha-Delta variant zal het echter niet gauw meer krijgen.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook niet dat nu de ziekenhuizen weer volstromen. Meeste mensen hebben ondertussen wel zoveel immuniteit dat ze niet meer ernstig ziek worden.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:16 schreef Koen66 het volgende:
#zininquote:Op maandag 22 juli 2024 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Totdat het een extreme vorm van hondsdolheid schijnt te zijn en we World War Z omstandigheden krijgen
Reddertjes in kangoeroeland?quote:Op maandag 22 juli 2024 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Drie keer raden welke film ik dit weekend heb gekeken
Bambi?quote:Op maandag 22 juli 2024 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Drie keer raden welke film ik dit weekend heb gekeken
Vreemde stoomtechniek hanteer jijquote:Op maandag 22 juli 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er schoot anders wel even kramp in m'n voet toen ik boven dat teiltje heet water hing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |