samequote:Op maandag 22 juli 2024 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou best een pannenkoek lusten.
Doe jij er dan ook nog stroop op ?quote:
Maar hij is toch altijd ziek, zwak of misselijk?quote:Op maandag 22 juli 2024 21:35 schreef CherryLips het volgende:
Omdat je zielig bent krijg je zolang je ziek bent drie klachten per dag.
jaquote:Op maandag 22 juli 2024 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe jij er dan ook nog stroop op ?
Strontverkouden.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben je weer ziek Nattekat? Zorg je wel goed voor jezelf ?
quote:Op maandag 22 juli 2024 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
en dat als je dan een stukje optilt het er zo uitdruipt
Ik heb helemaal geen ijsje.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het laatste perenijsje. Afzien.
Ik heb er nog 2quote:Op maandag 22 juli 2024 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het laatste perenijsje. Afzien.
Wat beschrijf je dat toch weer hdpquote:Op maandag 22 juli 2024 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zaterdag van die lage sokjes aan in m'n gympen als een echte millennial. Maar nu was er natuurlijk eentje afgezakt en is er gewoon een stuk huid van m'n hiel geschuurdecht een open wond met wondvocht enzo.
quote:Op maandag 22 juli 2024 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zaterdag van die lage sokjes aan in m'n gympen als een echte millennial. Maar nu was er natuurlijk eentje afgezakt en is er gewoon een stuk huid van m'n hiel geschuurdecht een open wond met wondvocht enzo.
Ik wil geen besnotterd ijsje.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Nou, als dit niet voorbestemd is
Elke ochtend huilen onder de douche. Van de pijn.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is echt heerlijk pijnlijk. Heb ik ook een keer met nieuwe schoenen gehad.
quote:Op maandag 22 juli 2024 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou best een pannenkoek lusten.
Babi pangang is ook een soort spek en de zoetzure saus een soort stroop, dus misschien is die combi nog helemaal niet zo gekquote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Portie poffertjes zou ik ook geen nee tegen zeggen![]()
Man
Blaarpleister er overheen plakken danquote:Op maandag 22 juli 2024 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elke ochtend huilen onder de douche. Van de pijn.
Kattencorona gok ik, heerst momenteelquote:Op maandag 22 juli 2024 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Strontverkouden.
Stomen werkt wel echt fantastisch
Nee lekker in de koude boter dippen en dan door de poedersuiker halenquote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kattencorona gok ik, heerst momenteel
Oja, grolk!quote:Op maandag 22 juli 2024 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kattencorona gok ik, heerst momenteel
Komt wel weer goed hoor.quote:
Dat is weer eens een andere reden.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elke ochtend huilen onder de douche. Van de pijn.
Hij is een katachtige panterquote:Op maandag 22 juli 2024 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij lijkt ook een soort kat, zijn UI dan
Stel je voor dat iemand zegt dat je op een kat lijktquote:Op maandag 22 juli 2024 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij lijkt ook een soort kat, zijn UI dan
quote:Op maandag 22 juli 2024 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand zegt dat je op een kat lijkt
Had het een paar weken geleden. Net als iedereen en z'n moeder zo'n beetje hier in de buurt.quote:
Mooi compliment johquote:Op maandag 22 juli 2024 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens de test heb ik geen corona, maar of ie ook kattencorona kan aantonen weet ik niet.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had het een paar weken geleden. Net als iedereen en z'n moeder zo'n beetje hier in de buurt.
Je tagt weer eens de verkeerde. 8 r'en, ACHT!quote:
Owow, kwijlquote:Op maandag 22 juli 2024 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe jij er dan ook nog stroop op ?
Hey Grrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 22 juli 2024 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je tagt weer eens de verkeerde. 8 r'en, ACHT!
Jij lijkt op een caaf, althans je UIquote:Op maandag 22 juli 2024 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorryquote:Op maandag 22 juli 2024 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je tagt weer eens de verkeerde. 8 r'en, ACHT!
Oke is goed, standbeeld met armen omhoogquote:Op maandag 22 juli 2024 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij lijkt op een caaf, althans je UI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |