quote:Op maandag 22 juli 2024 22:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb 1GB opgemaakt sinds ik overgestapt ben @:nizno
Groot moment
quote:Op maandag 22 juli 2024 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke is goed, standbeeld met armen omhoog
Die thuistestje blijven ook een beetje twijfelachtig qua gevoeligheid. Heb er door de jaren heen nogal wat gedaan en het beeld bij mij is steeds dat ze bij de eerste minieme klachten niet aanslaan, op dag 3 vuurrood en zodra je ook maar iets aan de beterende hand bent ze al weer negatief geven.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens de test heb ik geen corona, maar of ie ook kattencorona kan aantonen weet ik niet.
Koeneloen!quote:
in een week tijd. dat doe je wel erg fanatiek trouwens.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb 1GB opgemaakt sinds ik overgestapt ben @:nizno
Groot moment
Zaterdag Q3 onderweg gekekenquote:Op maandag 22 juli 2024 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
in een week tijd. dat doe je wel erg fanatiek trouwens.
quote:Op maandag 22 juli 2024 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het alweer 22 uur geweest.
Ik mis een avond.
ah vandaar... gewoon omdat het kan dusquote:
Ja erg hequote:Op maandag 22 juli 2024 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het alweer 22 uur geweest.
Ik mis een avond.
naja 1 in een week is 5 afgerond naar boven in een maand.quote:
Hij is bij mij één keer positief geweest vrij vroeg al, maar toen voelde ik me gewoon matig en was testen nog iets wat je toen moest doen.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die thuistestje blijven ook een beetje twijfelachtig qua gevoeligheid. Heb er door de jaren heen nogal wat gedaan en het beeld bij mij is steeds dat ze bij de eerste minieme klachten niet aanslaan, op dag 3 vuurrood en zodra je ook maar iets aan de beterende hand bent ze al weer negatief geven.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |