Iedereen moet mij vandaag wel hebbenquote:
quote:
Flex flex flexquote:Op maandag 22 juli 2024 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijdens mijn eerste vakantie daarheenInmiddels staan er 5 verschillende beestjes
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen moet mij vandaag wel hebben
Wat heb ik nou weer verkeerd getypt ?![]()
Wel de goede lijsten toch?
Ja benieuwd met welk beestje ik dit keer terugkomquote:
Gelukkigquote:
Iemand is jaloersquote:Op maandag 22 juli 2024 20:55 schreef gianni61 het volgende:
Zie dat alle olympiers een samsung galaxy flip krijgen. Het mag wat kosten
Ik ken ook mensenquote:
Tot hoelang heb je nog vakantie?quote:
Oh, heb je verschillende beestjes?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja benieuwd met welk beestje ik dit keer terugkom
Schijnbaar kregen ze de vorige Olympische spelen ook allemaal een telefoon van Samsung.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:55 schreef gianni61 het volgende:
Zie dat alle olympiers een samsung galaxy flip krijgen. Het mag wat kosten
Terug in NL volgende donderdag of vrijdagquote:Op maandag 22 juli 2024 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tot hoelang heb je nog vakantie?
quote:Op maandag 22 juli 2024 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen
Maar niet met zo'n ding
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Goorlel.quote:
Eindelijk weer een brugwachter om de puntmutsen buiten te houdenquote:Op maandag 22 juli 2024 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Terug in NL volgende donderdag of vrijdag
goorlelquote:Op maandag 22 juli 2024 21:01 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
![]()
Misschien ben ik toch een binnenstebuiten bounty![]()
van mij mogen ze dat ook prima ontvangen van de sponsor.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Schijnbaar kregen ze de vorige Olympische spelen ook allemaal een telefoon van Samsung.
quote:Op maandag 22 juli 2024 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, heb je verschillende beestjes?
Ahwwwwquote:
Nou, dat wil ik niet weten.quote:
Jaquote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
vlinder ligt onmogelijk lief op de bank gefrommeld
Wat voor chips en wat erbij ?quote:Op maandag 22 juli 2024 21:10 schreef bitterbal het volgende:
ik heb 2 kleine zakjes chips bij de ah gratis gehad![]()
zag 2 van die minizakjes liggen dus ik dacht ah handig, niet teveel chips.
Maar die kon ik niet scannen. bleken uit zo'n grote zat te komen. Mocht ze gratis meenemen
Oh, ik heb er geen moeite mee dat zij dit krijgen, maar ik was gewoon een beetje verbaasd. Het zijn toch even een paar duizend telefoons die samsung weggeeft. Maar goed, zo'n bedrijf kan het ook wel missenquote:Op maandag 22 juli 2024 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
van mij mogen ze dat ook prima ontvangen van de sponsor.
het is niet dat ze rijk worden van het meedoen aan de spelen dus kunnen ze een telefoontje best krijgen.
Goede tip wel.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:10 schreef bitterbal het volgende:
Maar die kon ik niet scannen. bleken uit zo'n grote zat te komen. Mocht ze gratis meenemen
Gebruik gewoon een neti pot. Wat zit je met stoomquote:Op maandag 22 juli 2024 21:16 schreef Nattekat het volgende:
Schijnt dat stoom werkt tegen verstopte holtes. Prima in de winter, nu marteling.
Hoe graag wil ik dat perenijsje is nu de vraag.
Viesdikboeffiequote:Op maandag 22 juli 2024 21:10 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ginto'squote:
Je poriën stomen is goedquote:Op maandag 22 juli 2024 21:16 schreef Nattekat het volgende:
Schijnt dat stoom werkt tegen verstopte holtes. Prima in de winter, nu marteling.
Hoe graag wil ik dat perenijsje is nu de vraag.
Ohja bij Fauda zeiden ze steeds habibi vandaar.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, gewoon een verbastering van het arabische habibi, wat lieverd/schatje betekent
Moet ik die wel hebben.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gebruik gewoon een neti pot. Wat zit je met stoom
Dacht dat jij vwo had gedaan..quote:Op maandag 22 juli 2024 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
Jammer dat het maandag is.
Zin om helemaal naar de mavo te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |