dacht dat jij ook een wf wasquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
De gemoederen lopen flink op in VBL SC op deze rustige zonnige ochtend
ja ik maak het bad ijskoud denk ikquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben er.
Het bad wordt weer warm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Bedankt maat.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:43 schreef GGMM het volgende:
Jeetje scrummie
Ik zal je een like geven omdat ik het dapper vind dat je het deelt.
Daar kan ik de dag mee vooruitquote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel heel karig.
Zorg je wel goed voor jezelf Roland?
Je kent deze act van Flopland nog niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:39 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Sinds wanneer is kannibalisme gelegaliseerd?
Gelukkig niet, zou wat zijn zeg. Ik ben alleen bekend met zijn Big 4 consultancy en Rotterdamse horeca act.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kent deze act van Flopland nog niet?
dan mis je er nog een paarquote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:50 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Gelukkig niet, zou wat zijn zeg. Ik ben alleen bekend met zijn Big 4 consultancy en Rotterdamse horeca act.
dat is wel een tijdje terug maatquote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst lekker aan de spetterpoep geweest?
dan mis er nogquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
dan mis er nog een paar
Zo doet Roland bijvoorbeeld ook wel eens net alsof hij een windje heeft gelaten. @:zipportal vindt dat de leukste
0%quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 16-07-2024 13:15 ]
Eerder alsof hij een extreme BBC in zijn bek probeert te douwen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:36 schreef 3rr0r het volgende:
Die kerel op de achtegrond lijkt hem trouwens een klap op z'n achterhoofd te gaan geven
Aziëquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
dan mis je er nog een paar
Zo doet Roland bijvoorbeeld ook wel eens net alsof hij een windje heeft gelaten. @:zipportal vindt dat de leukste
Eigenlijk best droevig.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Azië
Robben
Ordinair
Corona toewensen
Halve Surinamer
Kerk
Wat schattig. Ik ga zo voor de blauwe bessen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net onderweg naar huis kersen en rode besjes meegenomen uit zo’n kraampje langs de weg.
Wat lief zegquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net onderweg naar huis kersen en rode besjes meegenomen uit zo’n kraampje langs de weg.
spaghettiquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
krieltjes met biefstuk maatquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Supereiquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gemaakt met een superei?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Boerenomelet. (een hele grote)
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:34 schreef GGMM het volgende:
Ik vind @:kingroland een aardige jongen. Ik weiger mee te gaan in het massale gebash. Dat doe ik wel weer als het over @:tjacka gaat.
Lasagnaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dief!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
Zonde.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Trump liep zoals bijna altijd onder dit nummer naar buiten:
Geen probleem ouwe reus, in deze SC zorgen we voor elkaar.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde.
Maar fijn dat jij mij even terechtwijst als USA-kenner bij uitstek
quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Trump liep zoals bijna altijd onder dit nummer naar buiten:
Leuk hoe je andere letters probeerde bij de 2de en 3de poging, helaas toch niet geraden!quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:39 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1124 X/6
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
Woordle6 920 6/6
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟨🟩🟨⬛⬛
⬛⬛🟩⬛⬛⬛
⬛⬛🟩⬛🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Beter dan gisteren.
@:GGMM @:rambodirk
Goedemorgen.
Sterkte. Hopelijk heb je nog wat lekkers om te drinken.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:47 schreef GGMM het volgende:
Ik zit tot 1800 in meetings je verzint het niet
Ik haat dat zo verschrikkelijk
Walgelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:47 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:47 schreef GGMM het volgende:
Ja dat is nog het ergstequote:Op woensdag 17 juli 2024 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Walgelijk.
Mensen die voor alles een meeting inplannen en dan weigeren effectief te vergaderen gun ik een beroerde carrière.
Kan je jouw mood vandaag een kleur geven?quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat is nog het ergste
Als ik vraag hoe het gaat ben ik op zoek naar het antwoord 'goed' en dan kunnen we beginnen.
Hoe je kinderen het op school doen interesseert me geen reet.
Stel die vraag dan gewoon niet.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat is nog het ergste
Als ik vraag hoe het gaat ben ik op zoek naar het antwoord 'goed' en dan kunnen we beginnen.
Bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stel die vraag dan gewoon niet.
Dat vind ik niet extreem erg, ik bedoel vooral mensen die de vergadering kapen en:quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat is nog het ergste
Dombo lijkt mij iemand die dit allemaal doetquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik niet extreem erg, ik bedoel vooral mensen die de vergadering kapen en:
- gaan discussiëren over iets wat niet gerelateerd is aan de vergadering met één iemand (en de rest zit er verveeld bij)
- enkel interessant doen met domme modewoorden en kantoortaal maar nooit concreet iets bespreken
- continu vermoeiende vragen stellen die afleiden van het daadwerkelijke onderwerp van de vergadering maar het moet wel heel de tijd uitgelegd worden voor dat persoon
- de vergadering leiden maar niet echt iets hebben voorbereid waardoor alles vaag blijft
Lees je dit en bij jij één van dit type figuren? Dan wens ik je een slechte carrière toe.
Dombo wilde een verkeerde wedstrijd voorspellen met onze ek-pool en jij denkt dat hij een vergadering kan leiden?quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dombo lijkt mij iemand die dit allemaal doet
Dombo laat eerst een halfuur foto’s van zijn hond zien, zegt dat de targets van Q3 geen rocket science zijn en stelt vervolgens vragen wat een target nou precies is.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dombo lijkt mij iemand die dit allemaal doet
Nee, dat hele MH17 heeft me ook nooit zo gegrepen moet ik zeggen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:27 schreef Scrummie het volgende:
Weten jullie nog waar jullie waren 10 jaar geleden?
Misschien was je nog iets te jongejonga.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dat hele MH17 heeft me ook nooit zo gegrepen moet ik zeggen.
Werken achter de kassa in Sainsbury’squote:Op woensdag 17 juli 2024 11:27 schreef Scrummie het volgende:
Weten jullie nog waar jullie waren 10 jaar geleden?
Er werd toen heel wat gemasturbeerd in de provincie.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien was je nog iets te jongejonga.
10 jaar alweer pfffquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:46 schreef Scrummie het volgende:
Tarado in VBL / [VBL Slowchat] #3464 Genieten van het lekkere weer
Vanaf deze post door @:Tarado werd MH17 besproken in deze SC.
Ook @:Elan is van de partij
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Blijft opvallend dat zo'n ramp altijd zoveel aandacht krijgt, terwijl er vandaag al tienduizenden dood zijn gegaan in Afrika. Maakt overigens de crash niet minder erg
Toen hadden we blijkbaar nog goede zomers.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:46 schreef Scrummie het volgende:
Tarado in VBL / [VBL Slowchat] #3464 Genieten van het lekkere weer
Vanaf deze post door @:Tarado werd MH17 besproken in deze SC.
Ook @:Elan is van de partij
JR style dacht dat Louis kampioen werd bij United. (lol)quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Louis meteen kampioen wordt. Moet ook wel omdat ze als enige van alle titelkandidaten niet Europees spelen. En ze gaan zich nog wel goed versterken de komende periode.
Begin zal alleen moeizaam gaan, net zoals bij Bayern toen.
Wellicht was de vraag foutquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:47 schreef GGMM het volgende:
Dombo lijkt me iemand die vroeger in de klas hard enthousiast het antwoord schreeuwde voordat de leraar de vraag stelde en dat het dan ook nog fout was
quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook 10 jaar terug hielden we elkaar op de hoogte van wat we aten.
Wat een ranzig biggetje zegquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, om terug te komen bij de reden waarom ik hier kwam.
Ik heb een milkshake.
Walgelijk varken was ik toen zegquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@Smoofiequote:Op woensdag 17 juli 2024 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
End atquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Potverdikkie, end at is nog wel een klassieker.
Ben jij de notulist? Aangezien je hier zit te posten terwijl je in een meeting zit.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Walgelijk varken was ik toen zeg
Eet smakelijk allemaal(ik niet want ik zit in een meeting)
Je bent wel echt een ultieme boomer als je geluid aan hebt staan bij het krijgen van een appje.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:59 schreef GGMM het volgende:
Dombo lijkt me iemand die zegt 'zo zo, jij bent populair!' als hij hoort dat je één appje binnenkrijgt
Hm weet ik niet, volgens mij kon dat in 2014 helemaal nog niet.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij was jij toen anoniem
Vandaar dat het zo gezellig was
Pics.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:05 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik eet nu een zelfgemaakte wrap met dun gesneden plakjes kipfilet, hummus, paprika, yoghurt, kruiden, uien.
Vergezeld met een glas Ayran en fles San Pellegrino
Geniet er lekker van maatquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:05 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik eet nu een zelfgemaakte wrap met dun gesneden plakjes kipfilet, hummus, paprika, yoghurt, kruiden, uien.
cloudpillowquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:06 schreef Caland het volgende:
Ik ben overigens in de cloudpillo-marketing getrapt @:kingroland
Moet zeggen, niet teleurgesteld.
Ter info
Het is een soort presentatie nu nog en het is digitaalquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben jij de notulist? Aangezien je hier zit te posten terwijl je in een meeting zit.
Is dit een meme?quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus zolang ik geconstateerd blijf kijken kan ik gewoon posten
Was bij mij laatst gebeurtquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent wel echt een ultieme boomer als je geluid aan hebt staan bij het krijgen van een appje.
Hmm, Twitterlinkje dood?quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:46 schreef onlogisch het volgende:
Putin staat ook stil bij MH17 @:Scrummie
[ x ]
Zelenskygod.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hmm, Twitterlinkje dood?
https://x.com/ZelenskyyUa/status/1813524697964823028
Voortaan jerrycans olijfolie voor thuis meenemen als ik op vakantie ga naar een Mediterraans land.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:39 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)ds-duurder~af631d50/
Olijfolie en basmatirijst
En dat gaan we merken. Neem olijfolie. De prijs voor een liter olijfolie is omhooggeschoten in een jaar tijd. De oorzaak is de aanhoudende droogte en hoge temperaturen in Zuid-Europa, waardoor de olijven nauwelijks groeiden. En dat is geen eenmalige gebeurtenis. Klimaatverandering zal in het zuiden van Europa tot nog meer droogte en hitte leiden, waardoor de olijfolieboeren blijvend met lagere opbrengsten te maken krijgen.
Pffff. Altijd tegen mij.
Op je trapbrommer?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:46 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Voortaan jerrycans olijfolie voor thuis meenemen als ik op vakantie ga naar een Mediterraans land.
En dan koopt het plebs ook nog eens die troep van de appie. Dat is niet eens olijfolie.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:46 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Voortaan jerrycans olijfolie voor thuis meenemen als ik op vakantie ga naar een Mediterraans land.
Ik overweeg een autovakantie naar een Mediterraans land. Spanje of Italië. Normaliter vlieg ik alleen die kant op.quote:
Olijfolie. Nu weet ik wie je bent.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:18 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik overweeg een autovakantie naar een Mediterraans land. Spanje of Italië. Normaliter vlieg ik alleen die kant op.
Roadtripje is leuk man. De jerrycans échte olijfolie ( @:Caland ) voor een eerlijke prijs is een bijkomend extraatje.
Hoe ligt het? Want ik wil nog een nieuw kussen maar de reclame heeft me nog net niet zo ver gekregen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:06 schreef Caland het volgende:
Ik ben overigens in de cloudpillo-marketing getrapt @:kingroland
Moet zeggen, niet teleurgesteld.
Ter info
Ik heb ze ook een tijdje nu, ligt hemels echt waar @fetXquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe ligt het? Want ik wil nog een nieuw kussen maar de reclame heeft me nog net niet zo ver gekregen.
HelloFresh, Cloudpillow. Jou smeren ze alles aan.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb ze ook een tijdje nu, ligt hemels echt waar @:fetx
Prima, al zou ik een echt koud kussen wel top vinden maar dat merk ik niet zo.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe ligt het? Want ik wil nog een nieuw kussen maar de reclame heeft me nog net niet zo ver gekregen.
Cloudpillowquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HelloFresh, Cloudpillow. Jou smeren ze alles aan.
Ermee te koop lopen dat je uit Türkiye komtquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:05 schreef Flitsbezorger het volgende:
Toch dik tweemaal per jaarquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Smoofie
@:Ajacied422
@:Knutdeijsbeer
@:JR-Style-93
@:Tyron
@:Dven
@:johannes_vermeer
Ze postten allemaal nog mee
Alhoewel het te begrijpen is dat laatstgenoemde hier nu niet meer mee post.
Lol, Turken mochten willen dat ik een Turk benquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ermee te koop lopen dat je uit Türkiye komt
Erasmus, met een pseudoniem Desiderius Erasmus (uitspraakⓘ) en met een loconiem Erasmus Roterodamus (Rotterdam, 28 oktober 1466,[1] 1467 of 1469[2] – Basel, 12 juli 1536) was een Nederlands humanist, katholiek theoloog, filosoof, filoloog en pedagoog. Hij wordt beschouwd als een van de invloedrijkste denkers uit de Noordelijke Renaissance. Hij was een priester en augustijner kanunnik die op zijn eigen, gematigde manier de katholieke kerk van binnenuit probeerde te hervormen tegen de achtergrond van een opkomende Reformatie, wat hem door beide kampen kwalijk werd genomen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Aha
Flitsbezorger met een handtasje dus
Welkom terug makkerquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:54 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Erasmus, met een pseudoniem Desiderius Erasmus (uitspraakⓘ) en met een loconiem Erasmus Roterodamus (Rotterdam, 28 oktober 1466,[1] 1467 of 1469[2] – Basel, 12 juli 1536) was een Nederlands humanist, katholiek theoloog, filosoof, filoloog en pedagoog. Hij wordt beschouwd als een van de invloedrijkste denkers uit de Noordelijke Renaissance. Hij was een priester en augustijner kanunnik die op zijn eigen, gematigde manier de katholieke kerk van binnenuit probeerde te hervormen tegen de achtergrond van een opkomende Reformatie, wat hem door beide kampen kwalijk werd genomen.
Chinees.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met snijbonen en een visje.
Daar zijn gewoon geen goede redenen voor.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welkom terug makker
Maar je account op anoniem zetten en een nieuwe maken, daar schijten we wel een beetje op hier (tenzij je een goede reden hebt natuurlijk)
@:el-stinho
@:badderharing
@:scrummie2.0
Cloudpillowquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HelloFresh, Cloudpillow. Jou smeren ze alles aan.
KBR maatquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Reepjes steak met spruitjes en rijstquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
ZKA is weer de gebeten hond in het Feyenoord topic. @:fetx vindt dit geen leuke rubriek.
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland je bent een goed mens.
1. Kukelecucktsju10 -30 en 6 (!) goede eindklasseringen
2. Alaphilippe_ -30 en 1 goede eindklassering
GROOT GAPEND GAT
3. AmenhotepIV -35 (en was de enige die de gehele top 4 goed had)
4. hhh38 -38
5. DombohetOlifantje1 -40 en 3 goede eindklasseringen
5. maxi-mus -40 en 3 goede eindklasseringen
6. Sabata -42
7. Sherlock-Holmes -43
8. Mexicanobakker -45
Maar je begint weer bij 6 terwijl Dombo en ik 5 waren, dom varken. Dan moet je dus bij 7 verder gaan.
VBL / [Voorspellen] Voorspel hier de eindstand van de Eredivisie 2024/2025quote:
Als twee mensen gedeeld vijfde zijn dan ga je verder met zeuven?quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
GROOT GAPEND GAT
4. hhh38 -38
6. Sabata -42
7. Sherlock-Holmes -43
8. Mexicanobakker -45
Maar je begint weer bij 6 terwijl Dombo en ik 5 waren, dom varken. Dan moet je dus bij 7 verder gaan.
Wtfquote:
Waarom heeft de TS van dat topic dat niet gedaan dan?quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VBL / [Voorspellen] Voorspel hier de eindstand van de Eredivisie 2024/2025
@:caland is zo lief geweest om de telling van vorig jaar te doen. Graag een positieve note voor Caland.
Heel pijnlijk dat ik na mijn podiumplekken van 2021/2022 en 2022/2023 het seizoen 2023/2024 niet heb meegedaanquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VBL / [Voorspellen] Voorspel hier de eindstand van de Eredivisie 2024/2025
@:caland is zo lief geweest om de telling van vorig jaar te doen. Graag een positieve note voor Caland.
Dat is wel gebruikelijk ja.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Als twee mensen gedeeld vijfde zijn dan ga je verder met zeuven?
Wist ik niet eigenlijk
Die had het toen vast druk op zijn werk!quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom heeft de TS van dat topic dat niet gedaan dan?
Ik verwacht je dit jaar weer bij de pinken.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heel pijnlijk dat ik na mijn podiumplekken van 2021/2022 en 2022/2023 het seizoen 2023/2024 niet heb meegedaan
@maxi-mus ontwikkelt zich nog dagelijksquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar koos je zelf destijds niet voor.
[ afbeelding ]
Ik ging geloof ik verder met de toen geldende regels, die we later hebben aangepast. Nu tel ik het aantal goede treffers mee bij een gelijke stand. Maar dat kan ik nu ook ter plekke verzinnen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar koos je zelf destijds niet voor.
[ afbeelding ]
Akkoordquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:maxi-mus ontwikkelt zich nog dagelijks
Dat zou jij ook gewoon kunnen proberen
Akkoordquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ging geloof ik verder met de toen geldende regels, die we later hebben aangepast. Nu tel ik het aantal goede treffers mee bij een gelijke stand. Maar dat kan ik nu ook ter plekke verzinnen.
40/45 euroquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Voor welk geldbedrag zouden jullie meedoen aan de Avondvierdaagse?
500 euroquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
1000 euroquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Dat is toch leuk joh.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Lijkt mij nou echt geen reet aan, 40-45 kilometer wandelen met heel veel boomers bij elkaar. En dat vier dagen achter elkaar. Echt een prestatie is het ook niet als je gewoon valide bent.quote:
Oh, maar dat is de normale vierdaagse.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij nou echt geen reet aan, 40-45 kilometer wandelen met heel veel boomers bij elkaar. En dat vier dagen achter elkaar. Echt een prestatie is het ook niet als je gewoon valide bent.
Fijn om te zien welke mensen werkelijk kennis van zaken hebben!quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
GROOT GAPEND GAT
4. hhh38 -38
6. Sabata -42
7. Sherlock-Holmes -43
8. Mexicanobakker -45
Waarom deed je dit jaar niet mee?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:11 schreef Caland het volgende:
Ik snap dat je er als buitenstaander zo tegenaan kijkt en het is ook wel een beetje een boomertocht. Maar ik moet hem wel een keer lopen eigenlijk.
Jij doelt gewoon op de feesten of? Hier heb je fietselfstedentocht zou ik ook nooit aan meedoen. Kan ook elke mongool alleen wie heeft er zin in.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, maar dat is de normale vierdaagse.
Komt er ook weer een voorbeschouwing van La Liga of ben je te druk bij dé sportzender van Nederland?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Fijn om te zien welke mensen werkelijk kennis van zaken hebben!
Die feesten zijn wel echt tof trouwens, zeven dagen lang bijna 24 uur per dag een groot gratis openluchtfestival. Met regelmaat komen er wat mensen die ik ken van buitenaf wat nachtjes langs en die verbazen zich er altijd over hoe groot het is.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij doelt gewoon op de feesten of? Hier heb je fietselfstedentocht zou ik ook nooit aan meedoen. Kan ook elke mongool alleen wie heeft er zin in.
Ik heb het te druk, ja. Heb tijdens de OS volgens mij 9 of 10 dagen op rij shift en moet ook nog bij mijn bijbaan bijbeunen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt er ook weer een voorbeschouwing van La Liga of ben je te druk bij dé sportzender van Nederland?
@Mortaxx wordt dagelijks lyrisch van z’n stappenteller, dus die gaat gratis.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
goed dat je het zegt ik moet updatenquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:mortaxx wordt dagelijks lyrisch van z’n stappenteller, dus die gaat gratis.
Ik zou het voor 1000 doen of met extreem leuk gezelschap.
Oke, maar wil je nu wel of niet volgend jaar met @Caland die avond4daagse doen?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
goed dat je het zegt ik moet updaten
nee dat lijkt me vreselijkquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, maar wil je nu wel of niet volgend jaar met @:caland die avond4daagse doen?
Genoteerd.quote:
Ik heb ze ook. Uitstekende kussens.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb ze ook een tijdje nu, ligt hemels echt waar @:fetx
Dat was dus een nee mortyquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom je gezellig meeposten in het immer gezellige stappentopic? Het bad is loeiwarm
Wat een toeval. Bijna eng.quote:Op donderdag 18 juli 2024 07:08 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren postte ik een filmpje van de mount everest. Wat denk je? Vandaag een achtergrond op mijn pc van een berg.
Check je PMquote:Op donderdag 18 juli 2024 08:02 schreef onlogisch het volgende:
Naaktfoto’s zijn heel gewoon geworden. Ook voor volwassenen
Wanneer hebben jullie voor het laatst een naaktfoto verstuurd?
Waar is dat mapje ‘verborgen’ foto’s op je iPhone anders voor, makker.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:02 schreef onlogisch het volgende:
Toen Duitsland eruit lag.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:02 schreef onlogisch het volgende:
Daar heb ik ook wel weer eens zin in, met een plak boter en een berg muizenstrontjes (zoals de Vlamingen dat noemen).quote:
Nog nooit.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:02 schreef onlogisch het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou iemand wel eens om 12:34:56 post 78 hebben gepost?
quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:40 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk vrienden.
Sorry, beetje druk dus wat later.
Gisteravond nog.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:02 schreef onlogisch het volgende:
In mijn werk merk ik dat de meeste Duitsers van 40/45+ amper Engels spreken. Alles daaronder spreekt goed Engels.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
Chagrijnige Duitsers die geen Engels spreken. Personeel in de winkel dat geen Duits spreekt. Mooi schouwspel.![]()
Hoezo spreekt de jeugd van 18 eigenlijk geen Duits.
Dat is zeker toevallig!quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is écht heel toevallig.
Ik eet nu ook een banaan
Ik mis enige context! Waar ben je? Waarom zou men hier in de winkel Duits moeten spreken?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
Chagrijnige Duitsers die geen Engels spreken. Personeel in de winkel dat geen Duits spreekt. Mooi schouwspel.![]()
Ik spreek vloeiend Duits.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
@Fok-it spreekt @Bezsen vloeiend Duits?quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik spreek vloeiend Duits.
Vraag maar aan mijn goede vriend @:fok-it
@Drizztquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:17 schreef Bezsen het volgende:
Ik was een maand geleden een paar kilootjes te zwaar geworden (4kg boven streefgewicht). Zag vanochtend dat ik weer op streefgewicht zit.
Zo kan het ook jongens.
Namen graagquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:17 schreef Bezsen het volgende:
Ik was een maand geleden een paar kilootjes te zwaar geworden (4kg boven streefgewicht). Zag vanochtend dat ik weer op streefgewicht zit.
Zo kan het ook jongens.
Alleen ohne gemusequote:Op donderdag 18 juli 2024 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:fok-it spreekt @:bezsen vloeiend Duits?
quote:
Lekker maat.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:17 schreef Bezsen het volgende:
Zo kan het ook jongens.
Nog altijd erg jammer dat generatie Z vorige week zo over mijn topic vielquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker maat.
Hier kunnen een hoop vadsige varkens hier een voorbeeld aan nemen.
Doe dat alsjeblieft nooit meer, ik zat er niet op te wachten en de rest van je ‘vrienden’ uit het Feyenoord-topic ook niet.quote:
Tere zieltjes.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog altijd erg jammer dat generatie Z vorige week zo over mijn topic viel
Heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:15 schreef GGMM het volgende:
En als je zo goed Duits spreekt had je ook wel even kunnen helpen met vertalen ipv lekker toekijken hoe men gefrustreerd raakt
Sehr guter Kumpel.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.Maar de gefrustreerde koppen bleven tot het einde.
OZEMPICEDquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:17 schreef Bezsen het volgende:
Zo kan het ook jongens.
Rare vraag, laat die moffen maar Engels leren.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wel lullig als je net daar loot.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bij het WK2030 wordt er gevoetbald op Gran Canaria. Plan je zomervakantie vooral vroeg tegen die tijd.
Poulewedstrijden in Paraguay, Gran Canaria en Agadir Marokko. Gewoon, lekker waanzin.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bij het WK2030 wordt er gevoetbald op Gran Canaria. Plan je zomervakantie vooral vroeg tegen die tijd.
Agadir is leuk. @Flitsbezorger Jammer dat je niet meer vanuit Amsterdam kunt vliegen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Poulewedstrijden in Paraguay, Gran Canaria en Agadir Marokko. Gewoon, lekker waanzin.
Niet dat de afstanden tussen Mexico en Canada zoveel kleiner zijn maar tochik vrees dat het tijdperk van leuke WK’s definitief voorbij gaat zijn.
ze hebben wel leuke voetballiedjes in Zuid-Amerika las ikquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:02 schreef KingRoland het volgende:
RIP als je in zuid-amerika gaat spelen. Weer terug naar europa gaat je hele ritme naar de klote
Benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Ik ga er wel van uit dat Argentinië, Uruguay en Paraguay 3 van de 6 landen zijn die daar last van hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:02 schreef KingRoland het volgende:
RIP als je in zuid-amerika gaat spelen. Weer terug naar europa gaat je hele ritme naar de klote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |