Was bij mij laatst gebeurtquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent wel echt een ultieme boomer als je geluid aan hebt staan bij het krijgen van een appje.
Hmm, Twitterlinkje dood?quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:46 schreef onlogisch het volgende:
Putin staat ook stil bij MH17 @:Scrummie
[ x ]
Zelenskygod.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hmm, Twitterlinkje dood?
https://x.com/ZelenskyyUa/status/1813524697964823028
Voortaan jerrycans olijfolie voor thuis meenemen als ik op vakantie ga naar een Mediterraans land.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:39 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)ds-duurder~af631d50/
Olijfolie en basmatirijst
En dat gaan we merken. Neem olijfolie. De prijs voor een liter olijfolie is omhooggeschoten in een jaar tijd. De oorzaak is de aanhoudende droogte en hoge temperaturen in Zuid-Europa, waardoor de olijven nauwelijks groeiden. En dat is geen eenmalige gebeurtenis. Klimaatverandering zal in het zuiden van Europa tot nog meer droogte en hitte leiden, waardoor de olijfolieboeren blijvend met lagere opbrengsten te maken krijgen.
Pffff. Altijd tegen mij.
Op je trapbrommer?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:46 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Voortaan jerrycans olijfolie voor thuis meenemen als ik op vakantie ga naar een Mediterraans land.
En dan koopt het plebs ook nog eens die troep van de appie. Dat is niet eens olijfolie.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:46 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Voortaan jerrycans olijfolie voor thuis meenemen als ik op vakantie ga naar een Mediterraans land.
Ik overweeg een autovakantie naar een Mediterraans land. Spanje of Italië. Normaliter vlieg ik alleen die kant op.quote:
Olijfolie. Nu weet ik wie je bent.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:18 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik overweeg een autovakantie naar een Mediterraans land. Spanje of Italië. Normaliter vlieg ik alleen die kant op.
Roadtripje is leuk man. De jerrycans échte olijfolie ( @:Caland ) voor een eerlijke prijs is een bijkomend extraatje.
Hoe ligt het? Want ik wil nog een nieuw kussen maar de reclame heeft me nog net niet zo ver gekregen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:06 schreef Caland het volgende:
Ik ben overigens in de cloudpillo-marketing getrapt @:kingroland
Moet zeggen, niet teleurgesteld.
Ter info
Ik heb ze ook een tijdje nu, ligt hemels echt waar @fetXquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe ligt het? Want ik wil nog een nieuw kussen maar de reclame heeft me nog net niet zo ver gekregen.
HelloFresh, Cloudpillow. Jou smeren ze alles aan.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb ze ook een tijdje nu, ligt hemels echt waar @:fetx
Prima, al zou ik een echt koud kussen wel top vinden maar dat merk ik niet zo.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe ligt het? Want ik wil nog een nieuw kussen maar de reclame heeft me nog net niet zo ver gekregen.
Cloudpillowquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HelloFresh, Cloudpillow. Jou smeren ze alles aan.
Ermee te koop lopen dat je uit Türkiye komtquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:05 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik eet nu een zelfgemaakte wrap met dun gesneden plakjes kipfilet, hummus, paprika, yoghurt, kruiden, uien.
Vergezeld met een glas Ayran en fles San Pellegrino
Toch dik tweemaal per jaarquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Smoofie
@:Ajacied422
@:Knutdeijsbeer
@:JR-Style-93
@:Tyron
@:Dven
@:johannes_vermeer
Ze postten allemaal nog mee
Alhoewel het te begrijpen is dat laatstgenoemde hier nu niet meer mee post.
Lol, Turken mochten willen dat ik een Turk benquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ermee te koop lopen dat je uit Türkiye komt
Erasmus, met een pseudoniem Desiderius Erasmus (uitspraakⓘ) en met een loconiem Erasmus Roterodamus (Rotterdam, 28 oktober 1466,[1] 1467 of 1469[2] – Basel, 12 juli 1536) was een Nederlands humanist, katholiek theoloog, filosoof, filoloog en pedagoog. Hij wordt beschouwd als een van de invloedrijkste denkers uit de Noordelijke Renaissance. Hij was een priester en augustijner kanunnik die op zijn eigen, gematigde manier de katholieke kerk van binnenuit probeerde te hervormen tegen de achtergrond van een opkomende Reformatie, wat hem door beide kampen kwalijk werd genomen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Aha
Flitsbezorger met een handtasje dus
Welkom terug makkerquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:54 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Erasmus, met een pseudoniem Desiderius Erasmus (uitspraakⓘ) en met een loconiem Erasmus Roterodamus (Rotterdam, 28 oktober 1466,[1] 1467 of 1469[2] – Basel, 12 juli 1536) was een Nederlands humanist, katholiek theoloog, filosoof, filoloog en pedagoog. Hij wordt beschouwd als een van de invloedrijkste denkers uit de Noordelijke Renaissance. Hij was een priester en augustijner kanunnik die op zijn eigen, gematigde manier de katholieke kerk van binnenuit probeerde te hervormen tegen de achtergrond van een opkomende Reformatie, wat hem door beide kampen kwalijk werd genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |