@Mortaxx wordt dagelijks lyrisch van z’n stappenteller, dus die gaat gratis.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Voor welk geldbedrag zouden jullie meedoen aan de Avondvierdaagse?
goed dat je het zegt ik moet updatenquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:mortaxx wordt dagelijks lyrisch van z’n stappenteller, dus die gaat gratis.
Ik zou het voor 1000 doen of met extreem leuk gezelschap.
Oke, maar wil je nu wel of niet volgend jaar met @Caland die avond4daagse doen?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
goed dat je het zegt ik moet updaten
nee dat lijkt me vreselijkquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, maar wil je nu wel of niet volgend jaar met @:caland die avond4daagse doen?
Genoteerd.quote:
Ik heb ze ook. Uitstekende kussens.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb ze ook een tijdje nu, ligt hemels echt waar @:fetx
Dat was dus een nee mortyquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom je gezellig meeposten in het immer gezellige stappentopic? Het bad is loeiwarm
Wat een toeval. Bijna eng.quote:Op donderdag 18 juli 2024 07:08 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren postte ik een filmpje van de mount everest. Wat denk je? Vandaag een achtergrond op mijn pc van een berg.
Check je PMquote:Op donderdag 18 juli 2024 08:02 schreef onlogisch het volgende:
Naaktfoto’s zijn heel gewoon geworden. Ook voor volwassenen
Wanneer hebben jullie voor het laatst een naaktfoto verstuurd?
Waar is dat mapje ‘verborgen’ foto’s op je iPhone anders voor, makker.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:02 schreef onlogisch het volgende:
Toen Duitsland eruit lag.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:02 schreef onlogisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |