Ik verwacht je dit jaar weer bij de pinken.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heel pijnlijk dat ik na mijn podiumplekken van 2021/2022 en 2022/2023 het seizoen 2023/2024 niet heb meegedaan
@maxi-mus ontwikkelt zich nog dagelijksquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar koos je zelf destijds niet voor.
[ afbeelding ]
Ik ging geloof ik verder met de toen geldende regels, die we later hebben aangepast. Nu tel ik het aantal goede treffers mee bij een gelijke stand. Maar dat kan ik nu ook ter plekke verzinnen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar koos je zelf destijds niet voor.
[ afbeelding ]
Akkoordquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:maxi-mus ontwikkelt zich nog dagelijks
Dat zou jij ook gewoon kunnen proberen
Akkoordquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ging geloof ik verder met de toen geldende regels, die we later hebben aangepast. Nu tel ik het aantal goede treffers mee bij een gelijke stand. Maar dat kan ik nu ook ter plekke verzinnen.
40/45 euroquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Voor welk geldbedrag zouden jullie meedoen aan de Avondvierdaagse?
500 euroquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
1000 euroquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Dat is toch leuk joh.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Lijkt mij nou echt geen reet aan, 40-45 kilometer wandelen met heel veel boomers bij elkaar. En dat vier dagen achter elkaar. Echt een prestatie is het ook niet als je gewoon valide bent.quote:
Oh, maar dat is de normale vierdaagse.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij nou echt geen reet aan, 40-45 kilometer wandelen met heel veel boomers bij elkaar. En dat vier dagen achter elkaar. Echt een prestatie is het ook niet als je gewoon valide bent.
Fijn om te zien welke mensen werkelijk kennis van zaken hebben!quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland je bent een goed mens.
1. Kukelecucktsju10 -30 en 6 (!) goede eindklasseringen
2. Alaphilippe_ -30 en 1 goede eindklassering
GROOT GAPEND GAT
3. AmenhotepIV -35 (en was de enige die de gehele top 4 goed had)
4. hhh38 -38
5. DombohetOlifantje1 -40 en 3 goede eindklasseringen
5. maxi-mus -40 en 3 goede eindklasseringen
6. Sabata -42
7. Sherlock-Holmes -43
8. Mexicanobakker -45
Maar je begint weer bij 6 terwijl Dombo en ik 5 waren, dom varken. Dan moet je dus bij 7 verder gaan.
Waarom deed je dit jaar niet mee?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:11 schreef Caland het volgende:
Ik snap dat je er als buitenstaander zo tegenaan kijkt en het is ook wel een beetje een boomertocht. Maar ik moet hem wel een keer lopen eigenlijk.
Jij doelt gewoon op de feesten of? Hier heb je fietselfstedentocht zou ik ook nooit aan meedoen. Kan ook elke mongool alleen wie heeft er zin in.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, maar dat is de normale vierdaagse.
Komt er ook weer een voorbeschouwing van La Liga of ben je te druk bij dé sportzender van Nederland?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Fijn om te zien welke mensen werkelijk kennis van zaken hebben!
Die feesten zijn wel echt tof trouwens, zeven dagen lang bijna 24 uur per dag een groot gratis openluchtfestival. Met regelmaat komen er wat mensen die ik ken van buitenaf wat nachtjes langs en die verbazen zich er altijd over hoe groot het is.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij doelt gewoon op de feesten of? Hier heb je fietselfstedentocht zou ik ook nooit aan meedoen. Kan ook elke mongool alleen wie heeft er zin in.
Ik heb het te druk, ja. Heb tijdens de OS volgens mij 9 of 10 dagen op rij shift en moet ook nog bij mijn bijbaan bijbeunen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt er ook weer een voorbeschouwing van La Liga of ben je te druk bij dé sportzender van Nederland?
@Mortaxx wordt dagelijks lyrisch van z’n stappenteller, dus die gaat gratis.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
goed dat je het zegt ik moet updatenquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:mortaxx wordt dagelijks lyrisch van z’n stappenteller, dus die gaat gratis.
Ik zou het voor 1000 doen of met extreem leuk gezelschap.
Oke, maar wil je nu wel of niet volgend jaar met @Caland die avond4daagse doen?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
goed dat je het zegt ik moet updaten
nee dat lijkt me vreselijkquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, maar wil je nu wel of niet volgend jaar met @:caland die avond4daagse doen?
Genoteerd.quote:
Ik heb ze ook. Uitstekende kussens.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb ze ook een tijdje nu, ligt hemels echt waar @:fetx
Dat was dus een nee mortyquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom je gezellig meeposten in het immer gezellige stappentopic? Het bad is loeiwarm
Wat een toeval. Bijna eng.quote:Op donderdag 18 juli 2024 07:08 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren postte ik een filmpje van de mount everest. Wat denk je? Vandaag een achtergrond op mijn pc van een berg.
Check je PMquote:Op donderdag 18 juli 2024 08:02 schreef onlogisch het volgende:
Naaktfoto’s zijn heel gewoon geworden. Ook voor volwassenen
Wanneer hebben jullie voor het laatst een naaktfoto verstuurd?
Waar is dat mapje ‘verborgen’ foto’s op je iPhone anders voor, makker.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:02 schreef onlogisch het volgende:
Toen Duitsland eruit lag.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:02 schreef onlogisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |