Alleen ohne gemusequote:Op donderdag 18 juli 2024 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:fok-it spreekt @:bezsen vloeiend Duits?
quote:
Lekker maat.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:17 schreef Bezsen het volgende:
Ik was een maand geleden een paar kilootjes te zwaar geworden (4kg boven streefgewicht). Zag vanochtend dat ik weer op streefgewicht zit.
Zo kan het ook jongens.
Nog altijd erg jammer dat generatie Z vorige week zo over mijn topic vielquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker maat.
Hier kunnen een hoop vadsige varkens hier een voorbeeld aan nemen.
Doe dat alsjeblieft nooit meer, ik zat er niet op te wachten en de rest van je ‘vrienden’ uit het Feyenoord-topic ook niet.quote:
Tere zieltjes.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog altijd erg jammer dat generatie Z vorige week zo over mijn topic viel
Heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:15 schreef GGMM het volgende:
En als je zo goed Duits spreekt had je ook wel even kunnen helpen met vertalen ipv lekker toekijken hoe men gefrustreerd raakt
Sehr guter Kumpel.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.Maar de gefrustreerde koppen bleven tot het einde.
OZEMPICEDquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:17 schreef Bezsen het volgende:
Ik was een maand geleden een paar kilootjes te zwaar geworden (4kg boven streefgewicht). Zag vanochtend dat ik weer op streefgewicht zit.
Zo kan het ook jongens.
Rare vraag, laat die moffen maar Engels leren.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
Chagrijnige Duitsers die geen Engels spreken. Personeel in de winkel dat geen Duits spreekt. Mooi schouwspel.![]()
Hoezo spreekt de jeugd van 18 eigenlijk geen Duits.
Wel lullig als je net daar loot.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bij het WK2030 wordt er gevoetbald op Gran Canaria. Plan je zomervakantie vooral vroeg tegen die tijd.
Poulewedstrijden in Paraguay, Gran Canaria en Agadir Marokko. Gewoon, lekker waanzin.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bij het WK2030 wordt er gevoetbald op Gran Canaria. Plan je zomervakantie vooral vroeg tegen die tijd.
Agadir is leuk. @Flitsbezorger Jammer dat je niet meer vanuit Amsterdam kunt vliegen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Poulewedstrijden in Paraguay, Gran Canaria en Agadir Marokko. Gewoon, lekker waanzin.
Niet dat de afstanden tussen Mexico en Canada zoveel kleiner zijn maar tochik vrees dat het tijdperk van leuke WK’s definitief voorbij gaat zijn.
ze hebben wel leuke voetballiedjes in Zuid-Amerika las ikquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:02 schreef KingRoland het volgende:
RIP als je in zuid-amerika gaat spelen. Weer terug naar europa gaat je hele ritme naar de klote
Benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Ik ga er wel van uit dat Argentinië, Uruguay en Paraguay 3 van de 6 landen zijn die daar last van hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:02 schreef KingRoland het volgende:
RIP als je in zuid-amerika gaat spelen. Weer terug naar europa gaat je hele ritme naar de klote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |