Bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stel die vraag dan gewoon niet.
Dat vind ik niet extreem erg, ik bedoel vooral mensen die de vergadering kapen en:quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat is nog het ergste
Als ik vraag hoe het gaat ben ik op zoek naar het antwoord 'goed' en dan kunnen we beginnen.
Hoe je kinderen het op school doen interesseert me geen reet.
Dombo lijkt mij iemand die dit allemaal doetquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik niet extreem erg, ik bedoel vooral mensen die de vergadering kapen en:
- gaan discussiëren over iets wat niet gerelateerd is aan de vergadering met één iemand (en de rest zit er verveeld bij)
- enkel interessant doen met domme modewoorden en kantoortaal maar nooit concreet iets bespreken
- continu vermoeiende vragen stellen die afleiden van het daadwerkelijke onderwerp van de vergadering maar het moet wel heel de tijd uitgelegd worden voor dat persoon
- de vergadering leiden maar niet echt iets hebben voorbereid waardoor alles vaag blijft
Lees je dit en bij jij één van dit type figuren? Dan wens ik je een slechte carrière toe.
Dombo wilde een verkeerde wedstrijd voorspellen met onze ek-pool en jij denkt dat hij een vergadering kan leiden?quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dombo lijkt mij iemand die dit allemaal doet
Dombo laat eerst een halfuur foto’s van zijn hond zien, zegt dat de targets van Q3 geen rocket science zijn en stelt vervolgens vragen wat een target nou precies is.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dombo lijkt mij iemand die dit allemaal doet
Nee, dat hele MH17 heeft me ook nooit zo gegrepen moet ik zeggen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:27 schreef Scrummie het volgende:
Weten jullie nog waar jullie waren 10 jaar geleden?
Misschien was je nog iets te jongejonga.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dat hele MH17 heeft me ook nooit zo gegrepen moet ik zeggen.
Werken achter de kassa in Sainsbury’squote:Op woensdag 17 juli 2024 11:27 schreef Scrummie het volgende:
Weten jullie nog waar jullie waren 10 jaar geleden?
Er werd toen heel wat gemasturbeerd in de provincie.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien was je nog iets te jongejonga.
10 jaar alweer pfffquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:46 schreef Scrummie het volgende:
Tarado in VBL / [VBL Slowchat] #3464 Genieten van het lekkere weer
Vanaf deze post door @:Tarado werd MH17 besproken in deze SC.
Ook @:Elan is van de partij
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Blijft opvallend dat zo'n ramp altijd zoveel aandacht krijgt, terwijl er vandaag al tienduizenden dood zijn gegaan in Afrika. Maakt overigens de crash niet minder erg
Toen hadden we blijkbaar nog goede zomers.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:46 schreef Scrummie het volgende:
Tarado in VBL / [VBL Slowchat] #3464 Genieten van het lekkere weer
Vanaf deze post door @:Tarado werd MH17 besproken in deze SC.
Ook @:Elan is van de partij
JR style dacht dat Louis kampioen werd bij United. (lol)quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Louis meteen kampioen wordt. Moet ook wel omdat ze als enige van alle titelkandidaten niet Europees spelen. En ze gaan zich nog wel goed versterken de komende periode.
Begin zal alleen moeizaam gaan, net zoals bij Bayern toen.
Wellicht was de vraag foutquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:47 schreef GGMM het volgende:
Dombo lijkt me iemand die vroeger in de klas hard enthousiast het antwoord schreeuwde voordat de leraar de vraag stelde en dat het dan ook nog fout was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |