Haaai het was lekker dus, dat je terug wilquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vrijdag op zaterdag teruggekomen van vakantie.
Ik wil weer terug
Ik eet dat zo vaak rauwquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat je courgette bedoelt.
Aubergine is giftig rauw.
Binnenkort maar eens proberen dan lijkt me wel lekker op ciabattaquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Tomaten in de blender
Paprika's verhitten en de schil eraf halen en in de blender
Aubergine gelijk behandelen als de paprika's
De rest ook gewoon blenderen
Bij elkaar flikkeren
Tijdje op het vuur in laten dikken
Af laten koelen in de koelkast
Lyutenitsa
quote:
quote:Eet aubergine nooit rauw. De stof solanine kan maag- en darmklachten veroorzaken. Solanine is zeer hittebestendig. Door verhitten wordt het solaninegehalte echter wel lager en het risico van maag- en darmklachten is dan erg klein. Invriezen kan alleen in bewerkte vorm.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aubergine_(plant)
Is ook niet giftig. Zal aan het idee komen omdat het ook een vorm van nachtschade is. Maar de vrucht is rijp niet giftig.quote:
Dat topicquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:39 schreef Karina het volgende:
Wacht even we gaan nu toch niet een soort 'knoflookverhaal' krijgen he?
Sowiesoquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens proberen dan lijkt me wel lekker op ciabatta
Jij met je wat was het amoebes en iets met jeukquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat topicjammer dat die gesloten werd.
Solanine zit ook in aardappelen. Is hetgeen wat een aan licht blootgestelde aardappel groen kan maken.quote:
Heerlijk zulke topicsquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij met je wat was het amoebes en iets met jeukGodsamme man.
Dit doet me deugd. Dank je.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig leeft Langegod nog.
Eigenlijk best gemeenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Heerlijk zulke topicsnet als dat meisje die bang was voor zilvervisjes uiteindelijk was ze doodsbang voor die beestjes en durfde ze niet eens meer te gaan slapen
Rauw is het nog niet eens lekker aubergine dan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Solanine zit ook in aardappelen. Is hetgeen wat een aan licht blootgestelde aardappel groen kan maken.
In tomaten zit het aanverwante tomatine. In de tabaksplant (ook familie) jawel het bekende.. Nicotine.
Allemaal eigenlijk zo goed als hetzelfde gif.
Tomacco
Je moet trouwens een kilo rauwe aubergine (met schil) eten wil je er ziek van worden. Zonder schil zo'n 4 kiloquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Rauw is het nog niet eens lekker aubergine dan.
Beter in repen snijden en met een beetje olijfolie kort in de oven grillen.
Of op de barbecue natuurlijk al ben ik principieel tegen groente op de barbecue.
Jep maar andersom ook trollen die maar wat lullen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk best gemeenAl snap ik echt niet dat sommige mensen echt alles geloven
Goed leven heeft die gast. Al ben ik tegen vreemdgaan natuurlijk he.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep maar andersom ook trollen die maar wat lullen.
R&P / Heb ik problemen?
Drugs, gok en seksverslaafd totaal geen taalbeheersing en volop schulden maar wel die 8k per maand pakken wie wil dat nou niet.
Eens.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed leven heeft die gast. Al ben ik tegen vreemdgaan natuurlijk he.
Vloog vanaf Amsterdamtwitter:gamerz twitterde op donderdag 17-07-2014 om 17:19:49BREAKING: Malaysian Airline Flight MH17 crashed along Russian-Ukraine border. Tragic.http://t.co/3aP4LIXNvB reageer retweet
296 mensen aan boordquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:21 schreef Tarado het volgende:
Vloog vanaf Amsterdamtwitter:gamerz twitterde op donderdag 17-07-2014 om 17:19:49BREAKING: Malaysian Airline Flight MH17 crashed along Russian-Ukraine border. Tragic.http://t.co/3aP4LIXNvB reageer retweet
ja was heerlijk weer, wel meer bewolking dan normaal.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je t leuk gehad?
En belangrijker; bikini pics?
Lekker hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja was heerlijk weer, wel meer bewolking dan normaal.
Maar heb genoten.
Blijft opvallend dat zo'n ramp altijd zoveel aandacht krijgt, terwijl er vandaag al tienduizenden dood zijn gegaan in Afrika. Maakt overigens de crash niet minder ergquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:21 schreef Tarado het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |