19-08 natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de crew is HMF als een madeliefje: ''Ik hou niet van 'm, Ik hou wel van 'm'' en dat gaat eeuwig door.
Zet onder de streep in op de eerstvolgende datum dat onze geitebreier ontsnapt is uit de dungeon
Komt er aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu je het zegt; ik had wel een huil-topic verwacht toen HMF dit forum voor de 250ste keer verliet.
een goeie wat?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:04 schreef Elan het volgende:
Moet moet zo maar boodschappen doen en saté marineren voor morgen weet iemand een goeie.
kip? gewoon warm marineren dan hoef je het maar kort op de barbecue te doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Marinade
Liever niet met ketjap vind ik kut op de bbq
is wel overheersend, sesamoliequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:07 schreef Elan het volgende:
Misschien sesamolie gember en chilivlokken
Sowieso Lyutenitsa maken. Als vervanging van de ketchupquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:07 schreef Elan het volgende:
Misschien sesamolie gember en chilivlokken
Ligt er beetje aan die van Lidl zit vrij weinig smaak aan je hebt ook die van Royal Mail of zo die is donkerder (denk gebrand?) die is wel heel sterk van smaak.quote:
Heeft op de das gelet.quote:
Wel 1.5 miljoen voor Spieren voor Spieren gedoneerdquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
''Kijk maar naar mijn prijzenkast''. Louis laat zich weer kennen
Ga met een stel boeren die vreten dat toch niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso Lyutenitsa maken. Als vervanging van de ketchup
Tomaten, paprika, aubergine, ui, knoflook, peper, olijfolie en wat suiker en zout. Gewoon pureren en als ketchup gebruiken. Niets lastig aan, niets bijzonders maar nog steedsquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga met een stel boeren die vreten dat toch niet.
Wat zei hijquote:
Ziet er wel lekker uit maar moet je aubergine niet verhitten?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Tomaten, paprika, aubergine, ui, knoflook, peper, olijfolie en wat suiker en zout. Gewoon pureren en als ketchup gebruiken. Niets lastig aan, niets bijzonders maar nog steeds
[ afbeelding ]
Lijkt mij ook want dat is nogal hard rauw.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit maar moet je aubergine niet verhitten?
Tomaten in de blenderquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit maar moet je aubergine niet verhitten?
Heb je t leuk gehad?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vrijdag op zaterdag teruggekomen van vakantie.
Ik wil weer terug
Denk dat je courgette bedoelt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij ook want dat is nogal hard rauw.
Aubergine is toch ook vrij hard? Lust het allebei niet trouwensquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat je courgette bedoelt.
Aubergine is giftig rauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |