quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier een foto van de Tour de VBL directie die de route uitstippelt.
[ afbeelding ]
Ga wel met de auto jullie aanmoedigenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Elan de afslag Heerenveen IPV Berlijn neemt. Maar echt lossen zal Rene zijn. Vlak voor de Groninger gemeentegrens.
Af en toe naast me rijden en een beetje pep in m'n gezicht blazenquote:
Arashiro hoogstwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:40 schreef Dven het volgende:
[..]![]()
Wie zal de eerste tussensprint winnen?
Die klust nu bij in de teambus van Belkin of Giant Shimano.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
CA zorgt voor de massages.
Waar is CA eigenlijk
Tenerife?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar is CA eigenlijk
Zij doet alles voor onze jongens.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die klust nu bij in de teambus van Belkin of Giant Shimano.
Tenerife kijken om een kringloopwinkel op te kopen samen met HMF.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar is CA eigenlijk
Wist je dat wanneer je Tenerife andersom schrijft, je Efirenet krijgt?quote:
het wordt tijd voor tieten geloof ikquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Wist je dat wanneer je Tenerife andersom schrijft, je Efirenet krijgt?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Wist je dat wanneer je Tenerife andersom schrijft, je Efirenet krijgt?
Wist je dat als je tet andersom schrijft dat je dan tet krijgt?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
het wordt tijd voor tieten geloof ik
Binnen nu en een half uur dan. De meisjes gaan net in break.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
het wordt tijd voor tieten geloof ik
Als je in de tour de vbl zoveel achterom kijkt ga je op je bek en moet je nog eerder abondon dan GGMM.quote:
Daarom monteer ik een spiegeltje op m'n fiets. Naast m'n bel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je in de tour de vbl zoveel achterom kijkt ga je op je bek en moet je nog eerder abondon dan GGMM.
Dus hou er eens mee op.
Jij moet wel heel veel melk gaan drinken wil jij dit aerodynamische nadeel goedmaken en Johannes en mij kunnen bijhouden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom monteer ik een spiegeltje op m'n fiets. Naast m'n bel.
Slipstreamje pakken en rustig cruisen terwijl ik op m'n gemak een pakje blauwe schoolmelk drink.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij moet wel heel veel melk gaan drinken wil jij dit aerodynamische nadeel goedmaken en Johannes en mij kunnen bijhouden.
Nu je het zegt; ik had wel een huil-topic verwacht toen HMF dit forum voor de 250ste keer verliet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar is CA eigenlijk
Waarom heb je hem eigenlijk laten bannenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu je het zegt; ik had wel een huil-topic verwacht toen HMF dit forum voor de 250ste keer verliet.
Hij is voor Feyenoord.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom heb je hem eigenlijk laten bannen
Hier kan ik niets tegenin brengen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |