POLLquote:Referee: François Letexier (France)
Assistant referees:
Cyril Mugnier (France)
Mehdi Rahmouni (France)
Fourth official:
Szymon Marciniak (Poland)
Reserve assistant referee:
Tomasz Listkiewicz (Poland)
Video assistant referee:
Jérôme Brisard (France)
Assistant video assistant referee:
Willy Delajod (France)
Massimiliano Irrati (Italy)
Dat hoeft bij buitenspel ook niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Gek dat de VAR er niet naar keek maar ik kan er dit keer mee leven.
GENOTquote:Op zondag 14 juli 2024 22:49 schreef Flitsbezorger het volgende:
Hypocriete Engelsen boos op hetgeen wat ze precies bij ons deden
Natuurlijk keek de VAR wel maar het was blijkbaar snel duidelijk.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Gek dat de VAR er niet naar keek maar ik kan er dit keer mee leven.
Buitenspel sowieso snel duidelijk dit EKquote:Op zondag 14 juli 2024 22:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Natuurlijk keek de VAR wel maar het was blijkbaar snel duidelijk.
Die is er wel geweest?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:49 schreef trein2000 het volgende:
Geen herhaling van het buitenspel moment?
Ooit de uitvinders van sportsmanship maar tegenwoordige zielige onsportieve aso's. Ik hoop echt dat Spanje wint.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:46 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik ga NU naar Reddit om Engelsen uit te lachen en ze te vertellen dat ze hypocrieten zijn om te janken over een last minute goal
Komt nog welquote:Op zondag 14 juli 2024 22:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Normaal krijgen we toch zo’n kekke animatie?
Dat duurt soms wel even maar is ook niet altijd zo geloof ik.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Normaal krijgen we toch zo’n kekke animatie?
Houdt uw mädchen thuis vannacht.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Berlijn gaat het zwaar krijgen vannacht, stukje 40-45.
Pumping or drowning, everything or the Gladiolen.quote:
Dan wordt ze weer boos.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier had een gifje op moeten komen sukkel
De Turken zijn al een tijdje uitgeschakeld, blijft wel rustig in Berlijnquote:Op zondag 14 juli 2024 22:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Overduidelijk zware overtredingquote:
Zodra Felix Steiner zijn offensief begint is alles weer onder controle.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Hoeveel dronken Engelse tokkies lopen daar straks? 100000?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:52 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
De Turken zijn al een tijdje uitgeschakeld, blijft wel rustig in Berlijn
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:54 schreef 3rr0r het volgende:
Lekker voor jullie met je onterechte kutpenalty
wowquote:Op zondag 14 juli 2024 22:54 schreef 3rr0r het volgende:
Lekker voor jullie met je onterechte kutpenalty
quote:
Is de andere buurman nu met de buurvrouw bezig?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:54 schreef Coco het volgende:
HAXBALL NA HET EK!!!
https://www.haxball.com/play?c=TN9RPpB0ezs
HAXBALL NA HET EK!!!
HAXBALL NA HET EK!!!
Met opgeheven hoofd eruit zeggen ze.quote:
engelse commentator is best wel sportief, vond Spanje duidelijk beste team van het toernooi, birth of brilliant new generation blah blah etcquote:
Alles gewonnen, o.a. van Kroatie, Italie, Duitsland,Frankrijk en Engeland.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Terechte winnaar, verreweg het beste voetbal gespeeld.
Eerste ronde exitquote:Op zondag 14 juli 2024 22:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De Engelsen als topfavorieten door naar het volgende eind toernooi.
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:55 schreef Lichtloper het volgende:
Enige terechte winnaar van dit toernooi
2 baskenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Een Bask die Spanje naar de EK-titel schiet
je verzint dit niet
Ik zou me als Engeland echt genaaid voelen met de blessuretijd. Tijdrekken weer niet afgestraft...quote:
Had voor Marokko moeten kiezenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Yamal wint op zijn 17e een EK
Toch ook wel knap.
Een jongen met een rijke toekomst.
Niet naast potentiele Spaansequote:Op zondag 14 juli 2024 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Engelse traantjes smaken altijd heel erg zoet.
Tsss, niet eens op z'n 16e.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch ook wel knap.
Niet met 2-1.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Iets zegt me dat Spanje ook van Oranje had gewonnen
Mbappé werd op zijn 19e wereldkampioen, dat was al bizar.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch ook wel knap.
En misschien haalt Alonso Verstappen nog wel in in de WK stand!quote:Op zondag 14 juli 2024 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi man. RG, Wimbledon en EK. Op naar spelen waar Eufemiano Fuentes zelfs versteld van zal staan.
Stelt niks voor. Toen werden Pelé en Ronaldo wereldkampioen.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch ook wel knap.
Aan de andere kant verdiende Engeland ook niet meer door al die trage uittrappen van Pickford.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:57 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik zou me als Engeland echt genaaid voelen met de blessuretijd. Tijdrekken weer niet afgestraft...
Maar ben blij met Spanje![]()
Nederland kreeg ook maar 2 minuten, ze moeten niet zeuren.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:57 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik zou me als Engeland echt genaaid voelen met de blessuretijd. Tijdrekken weer niet afgestraft...
Maar ben blij met Spanje![]()
Erg hè ? Nooit meer uitnodigen.quote:
WK puzzelen.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi man. RG, Wimbledon en EK. Op naar spelen waar Eufemiano Fuentes zelfs versteld van zal staan.
Heb hem altijd geëerd, maar dat ligt inmiddels ver van me af......helaas.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:58 schreef KingRoland het volgende:
San Marco voor de users hier. Even respect.
En ze hebben er al zoveel, ook op clubniveau echt veel gepakt. Engeland wordt zo een beetje Oranje 2.0 met het verliezen van finalesquote:Op zondag 14 juli 2024 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Spanje gaat nog wat prijzen ophalen straks. Yamal ongetwijfeld speler van het toernooi, dan zal Nico Williams wel talent van het toernooi worden.
Goed punt. Misschien was dat wel de gedachte van de scheids, dan topquote:Op zondag 14 juli 2024 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aan de andere kant verdiende Engeland ook niet meer door al die trage uittrappen van Pickford.
Ik zou echt ziedend met deuren en ramen zijn gaan gooien als Engeland dit smerig met penalties zou winnen.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:58 schreef fetX het volgende:
Normaal ben ik ook absoluut niet voor Spanje maar hoe die Engelsen zo schandalig door dit toernooi zijn gewandeld
Alleen als hij niet teveel sterallures krijgt.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch ook wel knap.
Echt hoor. Hij maakt zichzelf telkens zo belachelijk. Ga lekker golfen als het je allemaal niet boeit danquote:Op zondag 14 juli 2024 22:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Aan van Basten hebben we niks meer gehad sinds ie z'n kicks aan de muur hing.
Mede hierdoor kan ik 2010 eindelijk een plekje geven.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:58 schreef fetX het volgende:
Normaal ben ik ook absoluut niet voor Spanje maar hoe die Engelsen zo schandalig door dit toernooi zijn gewandeld
Knap. Wat win je ?quote:
Bij Barend en van Dorp ook.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Was van Basten nog maar zo scherp als tegen Derksen jaren geleden. Dat blijft een stuk prachtige TV
Zij hebben wel wat meer inwoners en een sterkere eigen competitie.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:01 schreef tong80 het volgende:
Spanje is net Nederland. Een geweldige generatie, dan een paar jaar minder en weer een gouden lichting.
Helemaal waarquote:Op zondag 14 juli 2024 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aan de andere kant verdiende Engeland ook niet meer door al die trage uittrappen van Pickford.
Wie weet, het had in ieder geval eerlijker gevoeld als we "gewoon" hadden verloren. Maar laat het gaan.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:02 schreef KingRoland het volgende:
Zonder die pingel had Nederland van Engeland gewonnen.
En zij winnen wel prijzen.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zij hebben wel wat meer inwoners en een sterkere eigen competitie.
Daarom moeten we ook eens gaan beseffen hoe uniek het is in de jaren 70, 80, 90 en 10 weeldtop te hebben gehad. Maar één prijs idd, maar altijd meegedaan met de absolute top.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zij hebben wel wat meer inwoners en een sterkere eigen competitie.
Van Basten heeft enorme boomer vibes.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Was van Basten nog maar zo scherp als tegen Derksen jaren geleden. Dat blijft een stuk prachtige TV
Ja ik ook. Heb ik ook met Koot en Bie.quote:
Krijg je dat weer. Maar we hebben maar één prijs gewonnen.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:04 schreef ISVV het volgende:
[..]
En zij winnen wel prijzen.
Spanje heeft alles; technische spelers, voldoende tactisch vernuft en ook nog GRINTA jawel mensen. Daar voetballen de kids ook nog op straat, hier zitten ze met hun dikke hoofden en met hun mond open te gamen
Ik durf te zeggen over de jaren heen, (clubs en nationaal) zijn we gewoon een land waar iedereen met een voetbalhart respect voor moet hebben. Ook al zijn we met wat minder dan de rest.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom moeten we ook eens gaan beseffen hoe uniek het is in de jaren 70, 80, 90 en 10 weeldtop te hebben gehad. Maar één prijs idd, maar altijd meegedaan met de absolute top.
Ze hadden er tegen Slowakije en tegen Zwitserland gewoon uit moeten gaan. Dus dit is wel lekker ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:58 schreef fetX het volgende:
De eerste ronde was best leuk en goed, ik had op meer gehoopt. Maar daarna was het niveau EK80 en 96.quote:
Dit dus, al vind ik Spanje over het algemeen wel een sympathiek voetballand... maar die Engelsen waren echt verschrikkelijk laf dit toernooi en met zoveel mazzel erdoorheen geroldquote:Op zondag 14 juli 2024 22:58 schreef fetX het volgende:
Hisense tv, een fles pepsi en mcdonalds coupons.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:11 schreef cherrycoke het volgende:
scheidsrechter ook maar een medaileen een enveloppe?
3 kolen, slechtste aantal ooit voor een topschutter?quote:Op zondag 14 juli 2024 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Talent van toernooi: Lamine Yamal
Speler van toernooi: Rodri
Topscorer: Gakpo, Kane, Mikautadze, Musiala, Olmo en Schranz
eerst 10 minuten reclame en dan tijdens de uitreiking de wedstrijd besprekenquote:Op zondag 14 juli 2024 23:12 schreef Deatheyee het volgende:
Rare actie van de NOS. Ben geen fan van de Engelsen, maar de uitreiking mag je best laten zien.
Dit heb ik ook wel.. In principe gun ik het Spanje ook niet, hebben al genoeg gewonnen en staan bekend om hun theater. En hun slechte scheidsrechters. Maar ja.. alles beter dan dat vreselijke Engelandquote:Op zondag 14 juli 2024 23:11 schreef Zorro het volgende:
Ik heb helemaal niks met die rollebollende Spanjaarden.
Toch vind ik dit een heerlijke uitslag.
Dus dan weet je wat ik van Engeland vind.
Topscorer zou je dan moeten baseren op minst aantal speelminuten.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Topscorer met de minste gemaakte doelpunten: 2 – 9 spelers (1960, 1964, 1968)quote:Op zondag 14 juli 2024 23:13 schreef Szura het volgende:
[..]
3 kolen, slechtste aantal ooit voor een topschutter?
Tante Betsy uit Schubbekutteveen wil graag horen wat Leonne Stentler te melden heeft aan clichés en open deuren...quote:Op zondag 14 juli 2024 23:12 schreef TAmaru het volgende:
waarom kan de NOS nooit gewoon de beelden tonen?
Finale weer verliezen tegen Spanje wordt toch ook niemand vrolijk van. Nederland had nauwelijks kans.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:03 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wie weet, het had in ieder geval eerlijker gevoeld als we "gewoon" hadden verloren. Maar laat het gaan.
Ook mooi hoe iedereen op dat Britse continent behalve de Engelsen voor Spanje wasquote:Op zondag 14 juli 2024 23:15 schreef Butler456 het volgende:
Denk dat een heleboel Schotten vanavond goed kunnen slapen.
[ afbeelding ]
Griekenland vindt dit leuk (geen idee wie het wasquote:Op zondag 14 juli 2024 23:17 schreef Szura het volgende:
Slechtste speler die de beker mag optillen ooit
Zagorakis, werd ook speler van het toernooi volgens mijquote:Op zondag 14 juli 2024 23:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Griekenland vindt dit leuk (geen idee wie het was)
Wij hebben Verbruggen.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik erger me ook aan die kapsels van Palmer en Foden.
Mooi, dan zijn wij er eindelijk van af.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:21 schreef Weltschmerz het volgende:
De Engelsen hebben nu een groter finale trauma dan Nederland, en nog om een iets kleinere prijs ook. Het is ze gegund.
2 finales 0x EKquote:Op zondag 14 juli 2024 23:21 schreef Weltschmerz het volgende:
De Engelsen hebben nu een groter finale trauma dan Nederland, en nog om een iets kleinere prijs ook. Het is ze gegund.
quote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
1960, 1964 en 1968 waren maar 2 potjes zie ik lol. Halve finale en (verliezend) finale.
1992, 2012 en 2024 topscorers met slechts 3 goals.
72 en 76 ook nog.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
1960, 1964 en 1968 waren maar 2 potjes zie ik lol. Halve finale en (verliezend) finale.
Ik keek ook raar op he huh Joep met Morata bij BBCquote:Op zondag 14 juli 2024 23:24 schreef Szura het volgende:
Hahahaha interview Sausgeet onderbroken en dan komt Joep in beeld in het Spaans
Je hoeft niet te dreigen.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:23 schreef 3rr0r het volgende:
Als wij hadden gewonnen kon Memphis met die beker voor het Oranje legioen naar LINKS.....naar RECHTS....naar LINKS.... naar RECHTS
quote:
Heb zo een hekel aan Joep, dacht dat ik me dat verbeeldequote:Op zondag 14 juli 2024 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik keek ook raar op he huh Joep met Morata bij BBC
En Lukakuquote:Op zondag 14 juli 2024 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |