De eerste ronde was best leuk en goed, ik had op meer gehoopt. Maar daarna was het niveau EK80 en 96.quote:
Dit dus, al vind ik Spanje over het algemeen wel een sympathiek voetballand... maar die Engelsen waren echt verschrikkelijk laf dit toernooi en met zoveel mazzel erdoorheen geroldquote:Op zondag 14 juli 2024 22:58 schreef fetX het volgende:
Normaal ben ik ook absoluut niet voor Spanje maar hoe die Engelsen zo schandalig door dit toernooi zijn gewandeld
Hisense tv, een fles pepsi en mcdonalds coupons.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:11 schreef cherrycoke het volgende:
scheidsrechter ook maar een medaileen een enveloppe?
3 kolen, slechtste aantal ooit voor een topschutter?quote:Op zondag 14 juli 2024 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Talent van toernooi: Lamine Yamal
Speler van toernooi: Rodri
Topscorer: Gakpo, Kane, Mikautadze, Musiala, Olmo en Schranz
eerst 10 minuten reclame en dan tijdens de uitreiking de wedstrijd besprekenquote:Op zondag 14 juli 2024 23:12 schreef Deatheyee het volgende:
Rare actie van de NOS. Ben geen fan van de Engelsen, maar de uitreiking mag je best laten zien.
Dit heb ik ook wel.. In principe gun ik het Spanje ook niet, hebben al genoeg gewonnen en staan bekend om hun theater. En hun slechte scheidsrechters. Maar ja.. alles beter dan dat vreselijke Engelandquote:Op zondag 14 juli 2024 23:11 schreef Zorro het volgende:
Ik heb helemaal niks met die rollebollende Spanjaarden.
Toch vind ik dit een heerlijke uitslag.
Dus dan weet je wat ik van Engeland vind.
Topscorer zou je dan moeten baseren op minst aantal speelminuten.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Talent van toernooi: Lamine Yamal
Speler van toernooi: Rodri
Topscorer: Gakpo, Kane, Mikautadze, Musiala, Olmo en Schranz
Topscorer met de minste gemaakte doelpunten: 2 – 9 spelers (1960, 1964, 1968)quote:Op zondag 14 juli 2024 23:13 schreef Szura het volgende:
[..]
3 kolen, slechtste aantal ooit voor een topschutter?
Tante Betsy uit Schubbekutteveen wil graag horen wat Leonne Stentler te melden heeft aan clichés en open deuren...quote:Op zondag 14 juli 2024 23:12 schreef TAmaru het volgende:
waarom kan de NOS nooit gewoon de beelden tonen?
Finale weer verliezen tegen Spanje wordt toch ook niemand vrolijk van. Nederland had nauwelijks kans.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:03 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wie weet, het had in ieder geval eerlijker gevoeld als we "gewoon" hadden verloren. Maar laat het gaan.
Ook mooi hoe iedereen op dat Britse continent behalve de Engelsen voor Spanje wasquote:Op zondag 14 juli 2024 23:15 schreef Butler456 het volgende:
Denk dat een heleboel Schotten vanavond goed kunnen slapen.
[ afbeelding ]
Griekenland vindt dit leuk (geen idee wie het wasquote:Op zondag 14 juli 2024 23:17 schreef Szura het volgende:
Slechtste speler die de beker mag optillen ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |