POLLquote:Referee: François Letexier (France)
Assistant referees:
Cyril Mugnier (France)
Mehdi Rahmouni (France)
Fourth official:
Szymon Marciniak (Poland)
Reserve assistant referee:
Tomasz Listkiewicz (Poland)
Video assistant referee:
Jérôme Brisard (France)
Assistant video assistant referee:
Willy Delajod (France)
Massimiliano Irrati (Italy)
Dat hoeft bij buitenspel ook niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Gek dat de VAR er niet naar keek maar ik kan er dit keer mee leven.
GENOTquote:Op zondag 14 juli 2024 22:49 schreef Flitsbezorger het volgende:
Hypocriete Engelsen boos op hetgeen wat ze precies bij ons deden
Natuurlijk keek de VAR wel maar het was blijkbaar snel duidelijk.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Gek dat de VAR er niet naar keek maar ik kan er dit keer mee leven.
Buitenspel sowieso snel duidelijk dit EKquote:Op zondag 14 juli 2024 22:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Natuurlijk keek de VAR wel maar het was blijkbaar snel duidelijk.
Die is er wel geweest?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:49 schreef trein2000 het volgende:
Geen herhaling van het buitenspel moment?
Ooit de uitvinders van sportsmanship maar tegenwoordige zielige onsportieve aso's. Ik hoop echt dat Spanje wint.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:46 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik ga NU naar Reddit om Engelsen uit te lachen en ze te vertellen dat ze hypocrieten zijn om te janken over een last minute goal
Komt nog welquote:Op zondag 14 juli 2024 22:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Normaal krijgen we toch zo’n kekke animatie?
Dat duurt soms wel even maar is ook niet altijd zo geloof ik.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Normaal krijgen we toch zo’n kekke animatie?
Houdt uw mädchen thuis vannacht.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Berlijn gaat het zwaar krijgen vannacht, stukje 40-45.
Pumping or drowning, everything or the Gladiolen.quote:
Dan wordt ze weer boos.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier had een gifje op moeten komen sukkel
De Turken zijn al een tijdje uitgeschakeld, blijft wel rustig in Berlijnquote:Op zondag 14 juli 2024 22:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Overduidelijk zware overtredingquote:
Zodra Felix Steiner zijn offensief begint is alles weer onder controle.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |