Tsss, niet eens op z'n 16e.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Yamal wint op zijn 17e een EK
Toch ook wel knap.
Een jongen met een rijke toekomst.
Niet met 2-1.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Iets zegt me dat Spanje ook van Oranje had gewonnen
Mbappé werd op zijn 19e wereldkampioen, dat was al bizar.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch ook wel knap.
En misschien haalt Alonso Verstappen nog wel in in de WK stand!quote:Op zondag 14 juli 2024 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi man. RG, Wimbledon en EK. Op naar spelen waar Eufemiano Fuentes zelfs versteld van zal staan.
Stelt niks voor. Toen werden Pelé en Ronaldo wereldkampioen.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch ook wel knap.
Aan de andere kant verdiende Engeland ook niet meer door al die trage uittrappen van Pickford.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:57 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik zou me als Engeland echt genaaid voelen met de blessuretijd. Tijdrekken weer niet afgestraft...
Maar ben blij met Spanje![]()
Nederland kreeg ook maar 2 minuten, ze moeten niet zeuren.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:57 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik zou me als Engeland echt genaaid voelen met de blessuretijd. Tijdrekken weer niet afgestraft...
Maar ben blij met Spanje![]()
Erg hè ? Nooit meer uitnodigen.quote:
WK puzzelen.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi man. RG, Wimbledon en EK. Op naar spelen waar Eufemiano Fuentes zelfs versteld van zal staan.
Heb hem altijd geëerd, maar dat ligt inmiddels ver van me af......helaas.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:58 schreef KingRoland het volgende:
San Marco voor de users hier. Even respect.
En ze hebben er al zoveel, ook op clubniveau echt veel gepakt. Engeland wordt zo een beetje Oranje 2.0 met het verliezen van finalesquote:Op zondag 14 juli 2024 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Spanje gaat nog wat prijzen ophalen straks. Yamal ongetwijfeld speler van het toernooi, dan zal Nico Williams wel talent van het toernooi worden.
Goed punt. Misschien was dat wel de gedachte van de scheids, dan topquote:Op zondag 14 juli 2024 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aan de andere kant verdiende Engeland ook niet meer door al die trage uittrappen van Pickford.
Ik zou echt ziedend met deuren en ramen zijn gaan gooien als Engeland dit smerig met penalties zou winnen.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:58 schreef fetX het volgende:
Normaal ben ik ook absoluut niet voor Spanje maar hoe die Engelsen zo schandalig door dit toernooi zijn gewandeld
Alleen als hij niet teveel sterallures krijgt.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch ook wel knap.
Echt hoor. Hij maakt zichzelf telkens zo belachelijk. Ga lekker golfen als het je allemaal niet boeit danquote:Op zondag 14 juli 2024 22:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Aan van Basten hebben we niks meer gehad sinds ie z'n kicks aan de muur hing.
Mede hierdoor kan ik 2010 eindelijk een plekje geven.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:58 schreef fetX het volgende:
Normaal ben ik ook absoluut niet voor Spanje maar hoe die Engelsen zo schandalig door dit toernooi zijn gewandeld
Knap. Wat win je ?quote:
Bij Barend en van Dorp ook.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Was van Basten nog maar zo scherp als tegen Derksen jaren geleden. Dat blijft een stuk prachtige TV
Zij hebben wel wat meer inwoners en een sterkere eigen competitie.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:01 schreef tong80 het volgende:
Spanje is net Nederland. Een geweldige generatie, dan een paar jaar minder en weer een gouden lichting.
Helemaal waarquote:Op zondag 14 juli 2024 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aan de andere kant verdiende Engeland ook niet meer door al die trage uittrappen van Pickford.
Wie weet, het had in ieder geval eerlijker gevoeld als we "gewoon" hadden verloren. Maar laat het gaan.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:02 schreef KingRoland het volgende:
Zonder die pingel had Nederland van Engeland gewonnen.
En zij winnen wel prijzen.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zij hebben wel wat meer inwoners en een sterkere eigen competitie.
Daarom moeten we ook eens gaan beseffen hoe uniek het is in de jaren 70, 80, 90 en 10 weeldtop te hebben gehad. Maar één prijs idd, maar altijd meegedaan met de absolute top.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zij hebben wel wat meer inwoners en een sterkere eigen competitie.
Van Basten heeft enorme boomer vibes.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Was van Basten nog maar zo scherp als tegen Derksen jaren geleden. Dat blijft een stuk prachtige TV
Ja ik ook. Heb ik ook met Koot en Bie.quote:
Krijg je dat weer. Maar we hebben maar één prijs gewonnen.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:04 schreef ISVV het volgende:
[..]
En zij winnen wel prijzen.
Spanje heeft alles; technische spelers, voldoende tactisch vernuft en ook nog GRINTA jawel mensen. Daar voetballen de kids ook nog op straat, hier zitten ze met hun dikke hoofden en met hun mond open te gamen
Ik durf te zeggen over de jaren heen, (clubs en nationaal) zijn we gewoon een land waar iedereen met een voetbalhart respect voor moet hebben. Ook al zijn we met wat minder dan de rest.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom moeten we ook eens gaan beseffen hoe uniek het is in de jaren 70, 80, 90 en 10 weeldtop te hebben gehad. Maar één prijs idd, maar altijd meegedaan met de absolute top.
Ze hadden er tegen Slowakije en tegen Zwitserland gewoon uit moeten gaan. Dus dit is wel lekker ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:58 schreef fetX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |