abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 10 juli 2024 @ 12:50:18 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214233831
OP van @tong80

quote:
De langverwachte rechtszaak van Ali B, die twee dagen duurt, begint woensdag in Haarlem. De rapper en voormalig coach van the Voice of Holland wordt verdacht van twee verkrachtingen en twee aanrandingen van in totaal drie vrouwen. Wat kunnen we verwachten en wat hangt hem boven het hoofd als de rechter hem veroordeelt?

Alexander van Eenennaam, Raymond Boere 11-06-24, 20:30

Waar wordt Ali B precies van verdacht?
De aanklacht tegen Ali B is grofweg in drie delen te splitsen. De ‘oudste’ zaak is die van zangeres Ellen ten Damme. In het voorjaar van 2014 was zij met Ali in Marokko voor het tv-programma Ali B en de muziekkaravaan. Daar zou de rapper ’s nachts haar kamer zijn binnengedrongen en Ten Damme tot seks hebben gedwongen. De zangeres heeft daarover wel verklaard bij de politie, maar deed geen aangifte. Desondanks ging het Openbaar Ministerie over tot vervolging.

De tweede aanklacht in chronologische volgorde is de aanranding, op 29 mei 2018, van zangeres Jill Helena. In 2013 haalde zij in the Voice of Holland als pupil van Ali de finale. De rapper zou haar in 2018 in een auto hebben meegenomen naar een afgelegen bospad en haar daar hebben gedwongen tot ‘ontuchtige handelingen’.

Bij de derde vrouw, een destijds 20-jarige muzikante die aanwezig was bij een schrijverskamp, gaat het om zowel een aanranding als een verkrachting. Zij vertelde daar in januari 2020 over in de uitzending van het onlineprogramma Boos van Tim Hofman. Zij had orale seks met een andere artiest op het moment dat Ali B zonder toestemming zijn vingers in haar stak. Later had ze ook orale seks met Ali B. Dat gebeurde volgens haar nadat hij maar bleef aandringen, ze wilde ‘er vanaf zijn’.

Wat mogen we verwachten van de rechtszaak?
Op de eerste dag komen de feiten op tafel. De rechters bespreken met Ali B minutieus de aangiftes en zullen hem aan de tand voelen over wat er allemaal is gebeurd. Ook de slachtoffers krijgen de gelegenheid iets te zeggen. Naar verwachting maakt het Openbaar Ministerie aan het einde van de dag bekent welke straf ze tegen B. eisen. Donderdag, de tweede procesdag, voert advocaat Bart Swier van Ali B zijn verdediging en krijgt Ali B aan het einde van de zitting het laatste woord.

Bart Swier, advocaat
De rapper zal zowel woensdag als donderdag ingaan op vragen van de rechtbank. Tot nu toe heeft hij de aantijgingen ontkend, maar in de rechtbank zal hij voor het eerst in detail treden. Ook zal hij volgens zijn advocaat Swier journalisten te woord staan. ,,Ali B ontkent nog steeds alle beschuldigingen en zal daarover ook uitgebreid verklaren tijdens de zitting en ingaan op alle vragen van de rechters. Ali B wil graag zijn verhaal doen. Zijn stem en beelden mogen worden opgenomen en uitgezonden. Ook loopt hij voor geen enkele journalist weg.”

Niet alleen het verhaal van Ali B komt aan bod, ook het vermeende slachtoffer Jill Helena zal haar kant van het verhaal vertellen. Volgens slachtofferadvocaat Sébas Diekstra heeft ze het zwaar in de aanloop naar het proces. ,,Jill is ontzettend gespannen en ziet enorm op tegen de rechtszaak. Ondanks haar inspanningen om rustig te blijven, heeft ze al weken last van hevige hartkloppingen”, aldus Diekstra. ,,Toch is ze vastbesloten om door te zetten. Ze beseft hoe belangrijk het is om haar verhaal te doen. Ze hoopt dat dit voor haar eindelijk de afsluiting zal zijn van iets waar zij al jaren mee worstelt.”

Ellen ten Damme is niet aanwezig bij de rechtszaak. Zij hield het bij een verklaring bij de politie. Daarmee steunt zij andere slachtoffers, maar mengt ze zich niet actief in het proces.

Wat hangt Ali B boven het hoofd als de rechter hem veroordeelt?
Wanneer de rechters hem schuldig bevinden aan verkrachting, dan wordt het sowieso een gevangenisstraf. De wet schrijft voor dat een taakstraf bij zo’n ernstig vergrijp niet opgelegd mag worden. Al zijn er rechters die deze regel in het verleden hebben omzeild, door één dag cel op te leggen in combinatie met een taakstraf. De maximumstraf voor verkrachting is twaalf jaar, maar dan gaat het om de zwaarste omstandigheden. Mocht Ali B worden veroordeeld, dan zal het er voor wat betreft de zwaarte van de straf ook van afhangen hoeveel van de aanklachten wettelijk en overtuigend worden bewezen. De uitspraak is vooralsnog voorzien voor 27 juni.

https://www.ad.nl/show/al(...)verwachten~a408d025/

'Later had ze ook orale seks met Ali B. Dat gebeurde volgens haar nadat hij maar bleef aandringen, ze wilde ‘er vanaf zijn’.' :? Nou voorhuid dan. Omdat jij het bent. :{

Update 12-6, eerste zittingsdag

quote:
Ali B is iemand "die meteen zijn tong in je bek steekt en denkt dat je dat leuk vindt", zo luidde de verklaring van zangeres Ellen ten Damme die vandaag in de rechtbank werd voorgelezen. De artiest wordt er door meerdere vrouwen van beschuldigd dat hij hen ongevraagd zoende en betastte en niet luisterde als ze vroegen om daarmee te stoppen.

B erkende "een flirt" te zijn, maar zei dat hij "nooit iets zou doen tegen iemands zin". Volgens de rapper ontstond rondom de BOOS-uitzending over seksuele misstanden bij The Voice "een onzichtbare schandpaal" in de samenleving, waarbij iedereen "iets wilde doen".

Daarmee verklaart hij de melding van Ten Damme. "Ik wil niet Ali Herhali zijn, maar tot die BOOS-uitzending heb ik nog nooit zoiets gehoord en ik heb met duizenden vrouwen gewerkt."
Twee aangiftes, één melding

Ali Bouali stond vandaag terecht voor twee aanrandingen en twee verkrachtingen. Van zangeres Ellen ten Damme ligt er een melding van een verkrachting in 2014 in Marokko. Jill van Leeuwen (artiestennaam Jill Helena), oud-kandidaat van The Voice of Holland, heeft aangifte gedaan van een aanranding in 2018 in Amsterdam. Daarnaast draait de zaak, die morgen verder gaat, om een aangifte van aanranding en verkrachting in Heiloo in 2018.

Over Jill van Leeuwen zei Ali B dat hij met haar "een stiekeme affaire" en "een liefdevolle band" had sinds haar deelname aan The Voice in 2013. De zangeres verklaarde echter dat de rapper haar in 2018 in het Amsterdamse Bos aanrandde in een auto. Ze zou meerdere keren hebben gezegd: "Ali, dit gaan we niet doen", maar uiteindelijk aan zijn druk hebben toegegeven.

'Jij duldt geen nee'

Van Leeuwen kwam aan het einde van de dag zelf aan het woord in de rechtbank. "Jij duldt geen nee", sprak ze. Hierbij refereerde ze ook aan de verzoeken van B om een mediationgesprek. "Je hebt me daar meerdere keren om gevraagd. Ik heb het overwogen, maar ik twijfelde aan de oprechtheid van je intenties. Ook de 'nee' die ik tegen de mediation heb gezegd, accepteerde je niet. Je wilde er een 'ja' van maken."

"Jill, ik weet echt niet hoe dit kan", reageerde de rapper. "Ik ben nooit agressief tegen jou geweest." Hij vroeg haar opnieuw om mee te doen aan mediation. "Open die deur voor het gesprek, geef het een kans."
'Surrealistisch'

Ten Damme was vandaag zelf niet aanwezig in de rechtbank. Haar verklaringen werden voorgelezen door de rechter. Ze zei dat ze op haar hotelkamer in Marokko was overvallen door de rapper, rondom de opnames voor Ali B en de Muziekkaravaan. "Binnen twee tellen was zijn broek uit, hij had een stijve lul en probeerde binnen te dringen." De zangeres kon B naar eigen zeggen van zich afduwen.

"Dit is niet alleen niet gebeurd, dit is onwerkelijk", zei B over het verhaal van Ten Damme. "Ik vind het surrealistisch."

Van een derde vrouw werd een verklaring voorgelezen naar aanleiding van haar aangifte over een aanranding en verkrachting op een schrijverskamp in Heiloo in 2018. Volgens de rapper, die dit ontkent, is de vrouw "mentaal kwetsbaar". Ook haar heeft hij gevraagd een mediationtraject aan te gaan. "Niet om vervolging te voorkomen, maar omdat het ook niet goed is voor haar wat er is gebeurd."
Lachen om tranen

Ali B werd tijdens de zitting regelmatig emotioneel. Hij zei dat hij het zwaar vond om tweeënhalf jaar niets te zeggen over de zaak, terwijl er van alles over hem werd gezegd en geschreven. Hij zegt in de media onterecht te zijn neergezet als "een seksueel roofdier". Dat vrat aan hem. "Ik kreeg angstaanvallen, had slapeloze nachten. Voor het eerst voelde de dood warmer dan leven."

'Nooit is tegen mij gezegd dat ik een vrouw iets heb aangedaan'

Wel zei hij strijdlustig te blijven, voor zijn kinderen. "Soms heb je tranen van het lachen, en soms moet je lachen om je tranen, zo ga ik erdoorheen."

Morgen is de tweede en laatste dag van zaak tegen Ali B. Dan komt het Openbaar Ministerie met een strafeis en houdt de advocaat van B zijn pleidooi. De artiest heeft daarna het laatste woord.

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_214247841
quote:
Victim blaming in zaak Ali B. ook schadelijk voor toekomstige zedenslachtoffers, zegt deskundige: 'Denken straks drie keer na over aangifte'

De publieke opinie richting de vrouwen die aangifte deden tegen Ali B. was zo hard, dat gevreesd wordt dat de drempel om naar de politie te stappen voor toekomstige zedenslachtoffers hoger is geworden. "Die denken nog drie keer na voor ze aangifte doen."

Ze zouden het zelf willen, sletterig zijn, het door drugs niet meer goed weten of zelf bekend willen worden. Ze zijn te laat naar voren gestapt en 'dikten' het verhaal aan. Voorbeelden van victim blaming in de zaak tegen rapper en mediapersoonlijkheid Ali B.. De schuld neerleggen bij het slachtoffer is 'heel schadelijk', zegt jurist Floor Dubbeling. "Terwijl het juist goed is dat het aan het licht is gekomen en in zo'n zaak vervolgd wordt."

Drie keer nadenken
Voor Slachtofferhulp Nederland begeleidt zij mannen en vrouwen in de rechtbank. Daar zitten ook vaak zedenzaken tussen. De vrouwen in de zaak van Ali B., die verdacht wordt van twee aanrandingen en twee verkrachtingen, zullen zich volgens haar vast afvragen of ze er wel goed aan hebben gedaan, omdat wat er op ze afkomt zo heftig is. "Terwijl we moeten kijken naar de feiten en wat er is gebeurd."

Daarbij zal het ook een effect hebben op slachtoffers in andere zedenzaken, denkt ze. "Als een slachtoffer meekrijgt wat er allemaal wordt gezegd, denkt die drie keer na voor ze aangifte doen", zegt Dubbeling. "'Wat als er bij mij ook een mediacircus komt? Of dat mensen me niet geloven of denken dat ik een aansteller ben of ander motief heb dan gerechtigheid krijgen?'."

'Dingen die voor slachtoffer niet leuk zijn'
Ook in de zaal zelf werden harde uitspraken gedaan over de slachtoffers, door advocaat Bart Swier. Dubbeling snapt dat de advocaat er 'hard' in ging. "Je behartigt de belangen van je cliënt", zegt ze. "Maar daar zit een risico van victim blaming in, dat zag je ook in deze zaak".

Het is belangrijk om van tevoren goed uit te leggen wat een slachtoffer te wachten staat. "Hoe ziet het proces eruit? De verdachte kan met een ander verhaal komen of zwijgen, weet dat dat mogelijk is", vertelt Dubbeling. Maar ook de rol van de advocaat van de tegenpartij noemt ze. "Die zegt dingen die voor een slachtoffer niet leuk zijn."

'Kunnen we ons bij de feiten houden?'
Dubbeling deed een zaak van een 12-jarig meisje dat misbruikt was door haar stiefvader. "Op zitting werd gezegd over het meisje dat ze zelf uitdagend gekleed was", vertelt ze. "Zij werd in de zitting afgeschilderd als ontregeld, ze had het verzonnen. Hoe schadelijk kan dat zijn voor een meisje?"

Dubbeling moest haar overtuigen dat ze niet moest twijfelen. "Gelukkig is het goed afgelopen." De juriste heeft gezegd dat de advocaat met respect om moest gaan met het slachtoffer. "Soms gaat het echt ver, dan denk ik: we kunnen ons ook bij feiten houden zonder dat we het slachtoffer als slet afschilderen, wat vaak gebeurt."

'Geen signalen gezien'
Advocaat Swier zei dat een van de aangiftes 'alle schijn had van een valse aangifte', al benadrukte hij dat dit niet het geval hoefde te zijn. Minder dan 5 procent van de aangiftes is vals, vertelt jurist Dubbeling. "Weinig slachtoffers zouden, zonder dat het waar is, zo'n hele strafzaak starten", zegt zij.

Ali B. vroeg om vrijspraak op alle feiten. "2,5 jaar was het een rollercoaster voor mij. Heb ik signalen gemist? Ik heb geen signalen gezien." Het Openbaar Ministerie zegt geen enkele reden te hebben om te twijfelen aan de verklaringen van de vrouwen. Zij eisten 3 jaar onvoorwaardelijke celstraf tegen de rapper.

Alles-of-niets gevoel
Een zedenzaak is ontzettend zwaar, zegt Dubbeling. Het zijn heftige feiten waarvoor eerst een 'pittig' verhoor bij de politie wacht. "Wat het ook lastig maakt, is dat het een-op-een situaties zijn. Elke zaak heeft steunbewijs nodig", vertelt ze. Dat zorgt voor een alles-of-niets gevoel.

"Of er is een veroordeling, dan heb je erkenning en kun je eventueel een schadevergoeding krijgen, al willen veel dat helemaal niet", zegt ze. Of er is vrijspraak, vaak een 'klap in het gezicht' voor slachtoffers. Hoe de zaak gevoerd wordt en wat er in het vonnis staat, is daarom belangrijk, volgens Dubbeling. Want slachtoffers willen zich gehoord en erkend voelen. "Vrijspraak betekent niet dat ze je niet geloven, het betekent dat het juridisch niet haalbaar is."
https://eenvandaag.avrotr(...)er-na-over-aangifte/
  donderdag 11 juli 2024 @ 08:46:48 #3
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214247892
quote:
In dat kader is dit stukje uit het artikel ook van belang:
quote:
Een zedenzaak is ontzettend zwaar, zegt Dubbeling. Het zijn heftige feiten waarvoor eerst een 'pittig' verhoor bij de politie wacht. "Wat het ook lastig maakt, is dat het een-op-een situaties zijn. Elke zaak heeft steunbewijs nodig", vertelt ze. Dat zorgt voor een alles-of-niets gevoel.

"Of er is een veroordeling, dan heb je erkenning en kun je eventueel een schadevergoeding krijgen, al willen veel dat helemaal niet", zegt ze. Of er is vrijspraak, vaak een 'klap in het gezicht' voor slachtoffers. Hoe de zaak gevoerd wordt en wat er in het vonnis staat, is daarom belangrijk, volgens Dubbeling. Want slachtoffers willen zich gehoord en erkend voelen. "Vrijspraak betekent niet dat ze je niet geloven, het betekent dat het juridisch niet haalbaar is."
Dat maakt zedenzaken extra zwaar voor de slachoffers.

Het kan het overigens ook extra zwaar maken voor de vermeende dader en ook voor hem/haar is de formulering in de uitspraak belangrijk. Juist omdat men (in het algemeen) weet dat zedenzaken vaak een gevalletje "zij zegt, hij zegt" zijn en een vrijspraak in zedenzaken vaak "een gebrek aan (steun)bewijs" betekent. Waardoor er bij vrijspraak altijd twijfel blijft bestaan: heeft betreffende persoon het niet gedaan of was er gebrek aan (steun)bewijs?

[ Bericht 3% gewijzigd door Whiskers2009 op 11-07-2024 18:59:26 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 11 juli 2024 @ 13:09:05 #4
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214250900
quote:
Wiens tactisch meesterbrein was het om aan te kondigen dat hij niet bij de uitspraak zou zijn? Dat zien ze normaliter vanzelf wel. Die uitspraak gaat toch wel door ook zonder verdachte mits die niet overleden is (zie zaak Yvon K.).
  donderdag 11 juli 2024 @ 14:01:49 #6
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214251024
Morgen is 12 juli wisten jullie dat
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214251649
twitter
pi_214251706
quote:
16s.gif Op donderdag 11 juli 2024 14:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Morgen is 12 juli wisten jullie dat
Het is alleen nauwelijks van belang. Ali B. heeft vanaf het begin al aangegeven dat hij tegen iedere straf in beroep zal gaan en de kans dat hij voor alle feiten vrijgesproken gaat worden is bijzonder klein.

We weten pas welke straf Ali krijgt na de uitspraak van het hoger beroep.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_214251807
Hopelijk krijgt hij in hoger beroep een hogere straf, dat kan namelijk ook prima gebeuren.

Volgens mij snapt hij zelf niet hoe de feiten nogal tegen hem spreken, veel te veel verhalen, eigenlijk veelal bevestigd door hemzelf, waardoor een duidelijk patroon naar voren komt van iemand die vrouwen als gebruiksvoorwerp ziet.

Maar goed, sluit wel weer perfect aan bij de cultuur waar hij uit komt, hopelijk in hoger beroep geen d66 rechter die daar rekening mee gaat houden.
pi_214251815
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 15:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het is alleen nauwelijks van belang. Ali B. heeft vanaf het begin al aangegeven dat hij tegen iedere straf in beroep zal gaan en de kans dat hij voor alle feiten vrijgesproken gaat worden is bijzonder klein.

We weten pas welke straf Ali krijgt na de uitspraak van het hoger beroep.
Anderzijds, die Thijs Römer kwam daar snel op terug nadat hij van de advocaat had begrepen dat hij geluk had met een milde straf
pi_214251862
twitter
  donderdag 11 juli 2024 @ 15:54:15 #12
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_214252169
Ali B. heeft vast nog een lange weg te gaan tot eventuele zuivering van zijn naam, als dat er ooit nog inzit. ;)
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_214252228
quote:
15s.gif Op donderdag 11 juli 2024 15:54 schreef Scjvb het volgende:
Ali B. heeft vast nog een lange weg te gaan tot eventuele zuivering van zijn naam, als dat er ooit nog inzit. ;)
Dat zal niet gebeuren.
Ook al is hij onschuldig, hij was de knuffelmarokkaan.
Die imago is hij sowieso kwijt want hij heeft wel duidelijk een patroon van opdringerigheid bij vrouwen laten zien.
Of het allemaal legaal was is aan de rechter maar dat opdringerige is wel bekend.
pi_214252622
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 15:59 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Dat zal niet gebeuren.
Ook al is hij onschuldig, hij was de knuffelmarokkaan.
Die imago is hij sowieso kwijt want hij heeft wel duidelijk een patroon van opdringerigheid bij vrouwen laten zien.
Of het allemaal legaal was is aan de rechter maar dat opdringerige is wel bekend.
Als-ie zelfs al BN'ers onder dwang probeerde te neuken...
En dat hij zo veel jaren zo vaak vreemd is gegaan.
En z'n leeftijd heeft hij inmiddels ook niet echt meer mee.
  Moderator donderdag 11 juli 2024 @ 16:42:42 #15
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_214252635
quote:
Bij verkrachting altijd aangifte doen. Gewoon altijd. Als we dat nou in de hoofden van de komende generatie stoppen komt alles goed.

[ Bericht 5% gewijzigd door ChevyCaprice op 11-07-2024 17:51:41 ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214253029
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2024 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Bij verkrachting altijd aangifte doen. Gewoon altijd. Als we dat nou in de hoofden van de komende generatie stoppen komt alles goed. O+
Het is niet het zelfde als roken hoor! :D
Gedrag kun je per persoon wel bijsturen, maar het is niet zo van: "Hey, op tv hebben ze het over een verkrachter! Laat ik dat ook eens gaan uitproberen zeg, interessant!"

Ik moet gelijk weer aan die Gillette-reclame denken! :')
pi_214253370
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2024 15:24 schreef potjecreme het volgende:
[ x ]
Nee kwartjes vallen die rollen niet.
  donderdag 11 juli 2024 @ 18:11:47 #18
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214253550
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 17:51 schreef Nober het volgende:
Nee kwartjes vallen die rollen niet.
Bij Ali vallen zelfs die niet

Iq is schoenmaat en Looproute wordt bepaald door zijn hormonen ;)
  donderdag 11 juli 2024 @ 23:57:21 #19
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214256812
Op vrijdag 12 juli doet de rechtbank Noord-Holland uitspraak in de rechtszaak tegen Ali B.

De uitspraak is om 13.00 uur in het gerechtsgebouw de Appelaar in Haarlem. Voor pers en belangstellenden is een extra zittingszaal ingericht, maar het aantal plaatsen is zeer beperkt.

13.00 dus

https://www.rechtspraak.n(...)raak-zaak-Ali-B.aspx
  vrijdag 12 juli 2024 @ 00:21:41 #20
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214256925
22.00 rtl 4 tot 23.00

RTL boulevard de zaak Ali B

Ali kijkt ook kijken we mee?

POLL
  vrijdag 12 juli 2024 @ 00:25:09 #21
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214256934
Moet je nou eens kijken. Als aasgieren die boven verse kadavers rondvliegen. Laat dit een les zijn voor elke zielverkopende bounty.

:{²

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 12-07-2024 00:37:48 (Nutella is op) ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 12 juli 2024 @ 00:27:14 #22
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214256939
Precieszoals Ali boven zijn meiden rond vloog en Nee was geen optie

Hier wel want Ali komt gewoon niet :r
pi_214257152
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 15:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hopelijk krijgt hij in hoger beroep een hogere straf, dat kan namelijk ook prima gebeuren.

Volgens mij snapt hij zelf niet hoe de feiten nogal tegen hem spreken, veel te veel verhalen, eigenlijk veelal bevestigd door hemzelf, waardoor een duidelijk patroon naar voren komt van iemand die vrouwen als gebruiksvoorwerp ziet.

Maar goed, sluit wel weer perfect aan bij de cultuur waar hij uit komt, hopelijk in hoger beroep geen d66 rechter die daar rekening mee gaat houden.
Ik hoop op vrijspraak. Die Jill en Ellen zijn na het zogenaamde gebeuren nog heel vriendelijk en liefdevol met Ali omgegaan. Zo stuurde die Jill nog meerdere kus smileys naar Ali en nodigde Ellen Ali uit in haar kleedkamer na een voorstelling. Dat zegt voor mij genoeg! Verder is er totaal geen ondertsteunend bewijs. VRIJSPRAAK!
pi_214257154
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 16:40 schreef ToT het volgende:

[..]
Als-ie zelfs al BN'ers onder dwang probeerde te neuken...
En dat hij zo veel jaren zo vaak vreemd is gegaan.
En z'n leeftijd heeft hij inmiddels ook niet echt meer mee.
Dwang is nergens aan te tonen en vreemdgaan is niet strafbaar. Verder hebben de dames nog kussmilers gestuurd na het zogenaamde feit en nodigde Ellen hem gewoon nog uit in haar kleedkamer na een voorstelling. Dit moet vrijspraak worden. Duidelijk!
  vrijdag 12 juli 2024 @ 03:55:34 #25
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214257155
Ja joh vrijspraak op basis van kus smilies.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_214257732
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 03:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja joh vrijspraak op basis van kus smilies.
Ja als je voor je carrière vreest, zul je bepaalde personen wel te vriend moeten blijven houden.
pi_214257927
Zullen we afspreken dat er maar 1 iemand de tweets van Bellemans hier post?

Geen zin om 5 keer dezelfde tweets te lezen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_214257946
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 08:18 schreef superniger het volgende:
Zullen we afspreken dat er maar 1 iemand de tweets van Bellemans hier post?

Geen zin om 5 keer dezelfde tweets te lezen.
Dan kom je hier maar niet. Zullen we dat afspreken.
pi_214258124
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet je nou eens kijken. Als aasgieren die boven verse kadavers rondvliegen. Laat dit een les zijn voor elke zielverkopende bounty.

Ik weet nooit zo goed of ik je nou keihard uit moet lachen als ik jouw posts lees of toch een beetje om je moet huilen.
Alius aliud dicit
pi_214258182
Is er bewijs trouwens? Lijkt me wel handig in dit soort zaken. Of kan je tegenwoordig ook al berecht worden op basis van wat een vrouw zegt.
pi_214258216
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 08:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
Is er bewijs trouwens? Lijkt me wel handig in dit soort zaken. Of kan je tegenwoordig ook al berecht worden op basis van wat een vrouw zegt.
Ronnie Flex is half/half een getuige, maar hij zou niks gezien hebben. Toch wordt de situatie gedeeltelijk bevestigd met zijn verklaring, lijkt me zo.
pi_214258242
quote:
Als in; spermavlekken op kleding? Nee zulk tastbaar bewijs is er niet.

Maar er is sowieso wel de getuige die een zichtbaar aangedaan slachtoffer een lift naar het station gaf na afloop van een samenzijn met Ali
pi_214258261
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 08:59 schreef Poppejans1.4 het volgende:

[..]

Maar er is sowieso wel de getuige die een zichtbaar aangedaan slachtoffer een lift naar het station gaf na afloop van een samenzijn met Ali
Nee als in beelden, iemand die het gezien heeft. Vrouwen kunnen wel van alles zeggen
pi_214258309
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 08:59 schreef Poppejans1.4 het volgende:

[..]

Een getuige die niet wist hoe het slachtoffer eruit zag.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 09:09:07 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214258320
quote:
Als hij veroordeeld wordt dan is dat niet op basis van wat een vrouw zegt maar op basis van wat meerdere vrouwen zeggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214258335
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 09:01 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Nee als in beelden, iemand die het gezien heeft. Vrouwen kunnen wel van alles zeggen
Het blijft zijn woord tegen dat van meerdere vrouwen, dat is waar.
Maar wat voor belang heeft bijv een Ellen ten Damme erbij om zoiets te verzinnen over Ali?
Geen enkel belang lijkt me.

Ben echt zeer benieuwd wat de uitspraak zal zijn.
Zou mij niet verbazen trouwens als het op advies van zn advocaat geweest is dat Ali er niet bij is vandaag. Zijn spreekrecht was nou niet bepaald in zn voordeel.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 12 juli 2024 @ 09:13:27 #38
408813 crew  trein2000
pi_214258355
quote:

[..]
Op basis van enkel een verklaring (of welk ander bewijsmiddel dan ook) kun je niet veroordeeld worden. Er zijn altijd ten minste twee bewijsmiddelen nodig. Uitgezonderd de verklaring van de opsporingsambtenaar.
zie email 27 oktober
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 12 juli 2024 @ 09:14:36 #39
408813 crew  trein2000
pi_214258364
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 09:10 schreef Poppejans1.4 het volgende:

[..]
Het blijft zijn woord tegen dat van meerdere vrouwen, dat is waar.
Maar wat voor belang heeft bijv een Ellen ten Damme erbij om zoiets te verzinnen over Ali?
Geen enkel belang lijkt me.

Ben echt zeer benieuwd wat de uitspraak zal zijn.
Zou mij niet verbazen trouwens als het op advies van zn advocaat geweest is dat Ali er niet bij is vandaag. Zijn spreekrecht was nou niet bepaald in zn voordeel.
De uitspraak staat al op papier natuurlijk. Het is niet zo dat hij er nog ff een jaartje bij krijgt omdat hij er als een ongeïnteresseerde zak bijzit vandaag. Ik denk dat het eerder is om hem te beschermen tegen de media.
zie email 27 oktober
  vrijdag 12 juli 2024 @ 09:20:56 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214258403
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 09:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]
De uitspraak staat al op papier natuurlijk. Het is niet zo dat hij er nog ff een jaartje bij krijgt omdat hij er als een ongeïnteresseerde zak bijzit vandaag. Ik denk dat het eerder is om hem te beschermen tegen de media.
Als hij de verwachting had dat het vrijspraak zou worden dan zou hij er vast zijn, maar ook Ali B. en zijn advocaat hebben die overtuiging kennelijk niet meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214258424
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 09:20 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als hij de verwachting had dat het vrijspraak zou worden dan zou hij er vast zijn, maar ook Ali B. en zijn advocaat hebben die overtuiging kennelijk niet meer.
Aan de andere kant kan een eventuele positieve reactie op een eventuele vrijspraak ook weer een fout signaal afgeven wat bij mensen in het verkeerde keelgat zou kunnen schieten.
Voor velen is hij absoluut schuldig en als hij dan daar straks blij zou gaan lopen doen dat hij niet gestraft zou worden, zou allerlei ideeën kunnen opwekken bij die mensen.
pi_214258430
"Zie hem daar blij doen over dat hij dat allemaal bij die vrouwen heeft kunnen doen zonder er gestraft voor te worden!" enzo.

Maar ik ga er van uit dat hij niet volledig vrijgesproken zal worden, en dan is het idd ook veiliger dat hij zijn bakkes niet in het openbaar laat zien als hij dat te horen krijgt.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 09:34:38 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214258521
quote:
Nou idd, die vrouwen roepen ook maar van alles tegenwoordig. Zou verboden moeten worden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_214258547
quote:
Hoeveel moeite heb je zelf eigenlijk gedaan om het antwoord op die vraag te vinden? Er is zoveel over geschreven in dit topic, recentelijk nog door het bericht van Chris Klomp op X te delen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_214258565
quote:
81s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 09:34 schreef Molo het volgende:

[..]
Nou idd, die vrouwen roepen ook maar van alles tegenwoordig. Zou verboden moeten worden
Het is maar goed dat vrouwen, of mensen in het algemeen, niet meteen op hun woord geloofd worden in dergelijke zaken. Een vorm van bewijs is wel handig voor objectieve beoordeling. Hoe een vrouw (of man) een situatie ervaart is volledig subjectief en het is aan een rechter om daar objectief over te oordelen.
pi_214258573
quote:

[..]
Zuurstoftekort bij je geboorte?
pi_214258628
Schakelbewijs:

quote:
Ook in zedenzaken komt toepassing van schakelbewijs regelmatig voor. Dit heeft er mee te maken dat er in zedenzaken vaak sprake is van bewijsnood. Het gaat vaak om iets intiems dat is gebeurd tussen de verdachte en het slachtoffer. Er zijn meestal geen getuigen. Ook ontbreken vaak camerabeelden of technisch bewijs. Het daarom vaak het verhaal van het slachtoffer tegenover het verhaal van de verdachte. Als de verdachte ontkent of een beroep doet op zijn zwijgrecht, is er in veel gevallen te weinig wettig bewijs.

Echter, wanneer er meerdere slachtoffers zijn die hebben verklaard over dezelfde verdachte, dan kan men hun verklaringen over en weer als steunbewijs gebruiken. Zoals hieronder blijkt, moet het dan wel zo zijn dat er kenmerkende overeenkomsten zijn tussen de diverse verklaringen.
Steunbewijs:

quote:
Steunbewijs, zoals sporen op het lichaam, camerabeelden of WhatsApp berichten, kan het verhaal van een slachtoffer ondersteunen.
Specifiek over de zaak Ali B.:

quote:
Steunbewijs is vaak schaars bij zedendelicten, maar het OM vindt de verklaringen van de vrouwen stuk voor stuk „ingebed in een concrete context die bevestiging vindt in andere bronnen”. Daarbij vormt het patroon van opdringerig en grensoverschrijdend gedrag volgens de officier van justitie „schakelbewijs”. Zeven vrouwen, inclusief de drie veronderstelde slachtoffers, hebben verklaringen afgelegd over of tegen Ali B. (...) Alle verklaringen tezamen vormen nu een keten van zogeheten schakelbewijs.
pi_214258683
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 09:47 schreef ToT het volgende:

[..]
Die is dus de Sjaak.
Als je de laatste link leest, dan zie je wat Swier hier tegenin heeft gebracht. Hij vindt dat het programma BOOS een dubieuze rol heeft gespeeld en verklaringen heeft 'gegenereerd'. Daarnaast ontkent hij dat er een patroon is en zegt hij dat de getuigen die er waren de verkrachting niet kunnen bevestigen.

Daar staat tegenover dat er steunbewijs is, zoals het afgetapte gesprek tussen Ali B. en zijn vrouw en de verklaring van de vrouw die Naomi een lift heeft gegeven. Maar Swier heeft geprobeerd de rechtbank ervan te overtuigen dat de lezing van het OM ten aanzien van het gesprek niet klopt en dat de recente verklaring ongeloofwaardig is.

Het hangt er dus vanaf of de rechtbank de lezing van het OM overneemt. Dat is zeker niet vanzelfsprekend.
pi_214258729
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 09:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Als je de laatste link leest, dan zie je wat Swier hier tegenin heeft gebracht. Hij vindt dat het programma BOOS een dubieuze rol heeft gespeeld en verklaringen heeft 'gegenereerd'. Daarnaast ontkent hij dat er een patroon is en zegt hij dat de getuigen die er waren de verkrachting niet kunnen bevestigen.

Daar staat tegenover dat er steunbewijs is, zoals het afgetapte gesprek tussen Ali B. en zijn vrouw en de verklaring van de vrouw die Naomi een lift heeft gegeven. Maar Swier heeft geprobeerd de rechtbank ervan te overtuigen dat de lezing van het OM ten aanzien van het gesprek niet klopt en dat de recente verklaring ongeloofwaardig is.

Het hangt er dus vanaf of de rechtbank de lezing van het OM overneemt. Dat is zeker niet vanzelfsprekend.
Hmmmm spannend dus.
pi_214259045
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 09:40 schreef Document1 het volgende:

[..]
Zuurstoftekort bij je geboorte?
Sneeuwvlokje
pi_214259053
quote:
81s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 09:34 schreef Molo het volgende:

[..]
We wonen in een land waarbij de rechtspraak is op basis van bewijslast. Weet niet uit welk land jij gemigreerd bent?
  vrijdag 12 juli 2024 @ 11:09:42 #53
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_214259545
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 11:17:16 #54
13462 BansheeBoy
pi_214259596
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 10:23 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
We wonen in een land waarbij de rechtspraak is op basis van bewijslast. Weet niet uit welk land jij gemigreerd bent?
Hij zegt het wat gechargeerd, maar het komt helaas wel voor. Erg dom omdat zulke immorele vrouwen er daarmee voor zorgen dat elke zaak, echt of niet, met de nodige argwaan wordt benaderd/behandeld/bekeken/opgepakt/aanschouwt. Je zou maar een echt slachtoffer zijn. Ik heb met ze te doen.

Overigens is dit een generieke antwoord en is dit niet of nauwelijks van toepassing op de werken van Ali Bounty.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_214259843
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 10:22 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Sneeuwvlokje
Incel simp.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 11:45:41 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214259857
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 11:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Hij zegt het wat gechargeerd, maar het komt helaas wel voor. Erg dom omdat zulke immorele vrouwen er daarmee voor zorgen dat elke zaak, echt of niet, met de nodige argwaan wordt benaderd/behandeld/bekeken/opgepakt/aanschouwt. Je zou maar een echt slachtoffer zijn. Ik heb met ze te doen.

Overigens is dit een generieke antwoord en is dit niet of nauwelijks van toepassing op de werken van Ali Bounty.

Je hebt helemaal niet met echte slachtoffers te doen als je deze vrouwen niet als slachtoffer ziet.
En dat doe je niet want je noemt ze "immorele vrouwen".

Je hebt geen enkele sympathie voor de slachtoffers omdat ze in jouw ogen geen slachtoffer kunnen zijn als ze in jouw ogen ook al immorele vrouwen zijn, en dat zal vrijwel iedere vrouw zijn die niet aan jouw kuisheidseisen voldoet.

Dus bespaar me je sympathie voor "de echte slachtoffers", want die erken je ook niet als zodanig.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 12 juli 2024 @ 11:54:33 #57
13462 BansheeBoy
pi_214259969
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 11:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Je hebt helemaal niet met echte slachtoffers te doen als je deze vrouwen niet als slachtoffer ziet.
En dat doe je niet want je noemt ze "immorele vrouwen".
Ik bedoel hier specifiek de vrouwen die een vals/leugenachtig/nep verhaal ophangen. Die zij immoreel. Ik heb te doen met de échte (vrouwelijke) slachtoffers, want die lijden daar ook onder. Ze moeten opboksen tegen alle argwaan juist dankzij die immorele vrouwen.

vrijdag 12 juli 2024 @ 12:01:30 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214260024
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik bedoel hier specifiek de vrouwen die een vals/leugenachtig/nep verhaal ophangen. Die zij immoreel. Ik heb te doen met de échte (vrouwelijke) slachtoffers, want die lijden daar ook onder. Ze moeten opboksen tegen alle argwaan juist dankzij die immorele vrouwen.

Oh, die 5% van de valse aangiftes, nou dat percentage is een prima argument om de suggestie te wekken dat de slachtoffers in deze zaak geen echte slachtoffers zouden zijn.

Met het lage percentage valse aangiftes en het hoge percentage vrijspraken in zedenzaken is de kans dat je onterecht veroordeeld wordt vrijwel nihil, de kans echter dat je niet veroordeeld wordt terwijl je wel echte slachtoffers hebt gemaakt, is helaas bizar groot.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 12 juli 2024 @ 12:14:39 #59
13462 BansheeBoy
pi_214260158
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
Oh, die 5% van de valse aangiftes, nou dat percentage is een prima argument om de suggestie te wekken dat de slachtoffers in deze zaak geen echte slachtoffers zouden zijn.
De realiteit laat helaas anders zien. Daarom zouden we samen moeten optrekken om die valse aangiftes keihard en ondubbelzinnig af te keuren en waar mogelijk extra te straffen. De echte slachtoffers lijden hieronder. Dat moeten niet willen. Ik kan me voorstellen dat het hoofdje van Ali Bounty de kijk een beetje vertroebeld, maar dit moete we los van deze zaak zien.

vrijdag 12 juli 2024 @ 12:18:09 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214260194
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
De realiteit laat helaas anders zien. Daarom zouden we samen moeten optrekken om die valse aangiftes keihard en ondubbelzinnig af te keuren en waar mogelijk extra te straffen. De echte slachtoffers lijden hieronder. Dat moeten niet willen. Ik kan me voorstellen dat het hoofdje van Ali Bounty de kijk een beetje vertroebeld, maar dit moete we los van deze zaak zien.

En wederom de suggestie wekken dat het in deze zaak om valse aangiftes zou gaan...
Het percentage valse aangiftes in zedenzaken is met 5% zeer laag, en de aangiftes in deze zaak vallen niet onder die 5%.

Dat de dames niet aan jouw kuisheidsregels voldoen maakt nog niet dat ze geen slachtoffers zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 12 juli 2024 @ 12:19:54 #61
13462 BansheeBoy
pi_214260237
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:18 schreef Leandra het volgende:

[..]
En wederom de suggestie wekken dat het in deze zaak om valse aangiftes zou gaan...
Het percentage valse aangiftes in zedenzaken is met 5% zeer laag, en de aangiftes in deze zaak vallen niet onder die 5%.
Ja, die 5% valse zaken hebben hun weerslag op de echte zaken. Helaas. Daarom moeten we die keihard aanpakken.

Ik denk zelf dat het meer dan 5% is. Maar waarschijnlijk zijn die minder hard te maken. Maakt op zich voor mijn standpunt niet uit. Elk procent is er een te veel.

Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 12:20:11 #62
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214260246
Hoelaat wordt de uitspraak verwacht?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_214260276
Vrouwen die los van elkaar zulke verklaringen afgeven. Ellen ten damme die een op zichzelf staande carrière heeft, en niets nodig heeft van Ali B of wie dan ook....

Walgelijk, al die victim blaming.
Precies dat is wat Ali B wil hoe anderen denken, dat er niets tegen hun wil is gebeurd. Alsof je zomaar even aangifte doet. Alsof de vrouw zomaar zo'n getuigenverklaring doet.

En dan dat gedoe over al genoeg gestraft zijn. Want de media.... Alsof elke bekende nederlander zich zo mag gedragen zonder consequenties.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 12 juli 2024 @ 12:25:21 #64
13462 BansheeBoy
pi_214260318
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Walgelijk, al die victim blaming.
Precies dat is wat Ali B wil hoe anderen denken, dat er niets tegen hun wil is gebeurd. Alsof je zomaar even aangifte doet. Alsof de vrouw zomaar zo'n getuigenverklaring doet.
Volgens onderzoeken gebeurt dit wel degelijk. Vraag @Leandra maar, zeker 5% van dit type aangiften zijn vals. Helaas, want ze hebben hun werking op de echte zaken.

pi_214260320
quote:
Het percentage valse aangiftes in zedenzaken is met 5% zeer laag,
  Miss 200.000.000! vrijdag 12 juli 2024 @ 12:25:22 #66
367000 roos94
pi_214260321
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:20 schreef onlogisch het volgende:
13
  vrijdag 12 juli 2024 @ 12:25:29 #67
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214260324
quote:
Rond 13:00 uur. Zal wel iets later worden.
pi_214260352
quote:
Geen idee, moet even even Saskia Belleman
  vrijdag 12 juli 2024 @ 12:28:59 #69
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214260358
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:28 schreef FvanS het volgende:

[..]
Probeer dit maar niet weer.
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 12:29:12 #70
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214260362
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:28 schreef FvanS het volgende:

[..]
Niemand lacht.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 12:29:36 #71
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214260371
twitter

Saskia is los :)
4045
onlogisch
pi_214260373
Nog zo'n dertig minuten, wie is wél in de zaal aanwezig?
pi_214260384
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Niemand lacht.
Ik wel, maar jij bent toch een zure VBL lul
  vrijdag 12 juli 2024 @ 12:31:12 #74
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214260390
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:30 schreef FvanS het volgende:

[..]
Ik wel, maar jij bent toch een zure VBL lul
Je lacht om je eigen spelfouten?
pi_214260402
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Je lacht om je eigen spelfouten?
Ja
pi_214260412
quote:

[..]

Dat is een discutabel cijfer natuurlijk. Het telt pas mee als een valse aangifte wanneer vast komt te staan dat de aangeefster gelogen heeft in haar aangifte.

Maar, en dat is het probleem met alle zedenzaken, vaak wordt dat nooit duidelijk. Als een vrouw zegt dat ze verkracht is en de man zegt dat het vrijwillig was en ze later spijt kreeg, zal de waarheid vaak nooit naar boven komen. Tussen al die gevallen zitten echte verkrachtingen (die nooit als zodanig bewezen worden) en zitten ook valse aangiftes (die nooit als zodanig bewezen worden).
pi_214260418
Ik ben wel enorm benieuwd waar Ali nu is.
pi_214260425
Wordt de uitspraak gestreamd trouwens?
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 12:33:34 #79
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214260433
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:32 schreef FvanS het volgende:
Ik ben wel enorm benieuwd waar Ali nu is.
Dubai.
4045
onlogisch
pi_214260440
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Dubai.
Zou me niks verbazen, maar mag hij het land wel uit?
  Spellchecker vrijdag 12 juli 2024 @ 12:34:12 #81
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214260441
quote:

[..]
Dubai.
Zwaar leven heeftie hoor :'(
  vrijdag 12 juli 2024 @ 12:34:39 #82
13462 BansheeBoy
pi_214260447
Ik sluit niet uit dat die Ellen ten Dame nog een appeltje met Ali Bounty te schillen heeft en daarom deze houding aanneemt. Ik ga er niet te vol op in omdat het maar een gevoel is. Wel een heel sterk gevoel moet ik zeggen.

pi_214260453
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik sluit niet uit dat die Ellen ten Dame nog een appeltje met Ali Bounty te schillen heeft en daarom deze houding aanneemt. Ik ga er niet te vol op in omdat het maar een gevoel is. Wel een heel sterk gevoel moet ik zeggen.

Ga je weer beginnen ja?
pi_214260456
quote:

Ga je niet een beetje ver?
  vrijdag 12 juli 2024 @ 12:36:15 #85
13462 BansheeBoy
pi_214260472
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:35 schreef ToT het volgende:

[..]
Ga je niet een beetje ver?
Ik geef mijn gevoel aan. En laat het daarbij. Ik ga er niet te vol op in.

Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 12:37:55 #86
5428 crew  miss_sly
pi_214260485
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:32 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Dat is een discutabel cijfer natuurlijk. Het telt pas mee als een valse aangifte wanneer vast komt te staan dat de aangeefster gelogen heeft in haar aangifte.

Maar, en dat is het probleem met alle zedenzaken, vaak wordt dat nooit duidelijk. Als een vrouw zegt dat ze verkracht is en de man zegt dat het vrijwillig was en ze later spijt kreeg, zal de waarheid vaak nooit naar boven komen. Tussen al die gevallen zitten echte verkrachtingen (die nooit als zodanig bewezen worden) en zitten ook valse aangiftes (die nooit als zodanig bewezen worden).
En een nog veel groter percentage van de meldingen wordt niet eens ooit een aangfite, omdat er te weinig is om een zaak van te maken. Er wordt de vrouwen ook duidelijk gemaakt dat het een hele naar en intensief traject is en dat allerlei narigheid op hun weg komt, waarin ze zwart worden gemaakt. Ze moeten sterk in hun schoenen staan om dat traject af te willen leggen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 12 juli 2024 @ 12:39:11 #87
13462 BansheeBoy
pi_214260502
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En een nog veel groter percentage van de meldingen wordt niet eens ooit een aangfite, omdat er te weinig is om een zaak van te maken. Er wordt de vrouwen ook duidelijk gemaakt dat het een hele naar en intensief traject is en dat allerlei narigheid op hun weg komt, waarin ze zwart worden gemaakt. Ze moeten sterk in hun schoenen staan om dat traject af te willen leggen.
Dus het heft elkaar enigszins op denk je?

vrijdag 12 juli 2024 @ 12:42:11 #88
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214260521
quote:

Hou op zeg :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 12 juli 2024 @ 12:43:19 #89
13462 BansheeBoy
pi_214260538
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:42 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Hou op zeg :')
Ik weet het niet hoor. Op zich snap ik de gedachtegang wel. Maar hoe kun je spreken over zaken waar je geen cijfers van hebt. Dan ga je bouwen op aannames. En het is al zo moeilijk.

pi_214260601
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:33 schreef Lichtloper het volgende:
Wordt de uitspraak gestreamd trouwens?
Nee dus
twitter
pi_214260604
En wederom wordt dit topic verpest door Islam aanhang
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 juli 2024 @ 12:50:42 #92
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_214260617
quote:

[..]
Dubai.
Dubali.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_214260637
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:49 schreef Cupfighter het volgende:
Echt he! :X
pi_214260638
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:49 schreef Cupfighter het volgende:
Het wordt verpest door users die uit het niets religie bij betrekken en generaliseren.
pi_214260646
Toch wel benieuwd naar deze uitspraak. Is mij wel duidelijk dat die Ali geen lieve jongen is, maar is het genoeg om hem te veroordelen vraag ik mij af.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 12:54:46 #96
13462 BansheeBoy
pi_214260666
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:52 schreef Tekaschi het volgende:
Toch wel benieuwd naar deze uitspraak. Is mij wel duidelijk dat die Ali geen lieve jongen is, maar is het genoeg om hem te veroordelen vraag ik mij af.
Ik denk dat ze tot een soort polderveroordeling gaan komen. Enerzijds is er te weinig (steun)bewijs. Anderzijds zijn er dusdanig veel zaken dat het gezegde "Waar rook is is vuur" opgaat.

We gaan het zien.

pi_214260668
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:54 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
[..]
Wat iemand in andere topics uitspookt moet je hier niet zelf erbij betrekken, dan ga je zelf de fout in.
Eerdere deeltjes =/= andere topics.
pi_214260688
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik denk dat ze tot een soort polderveroordeling gaan komen. Enerzijds is er te weinig (steun)bewijs. Anderzijds zijn er dusdanig veel zaken dat het gezegde "Waar rook is is vuur" opgaat.

We gaan het zien.

Zonder harde bewijzen wordt het moeilijk iemand te veroordelen. Ik geloof wel dat Ali zich vaker misdragen heeft, dat ligt niet aan Ali maar meer bij de cultuur in die sector. Maar als dat voldoende is, ik weet het niet.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 12:59:19 #99
13462 BansheeBoy
pi_214260707
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:56 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Zonder harde bewijzen wordt het moeilijk iemand te veroordelen. Ik geloof wel dat Ali zich vaker misdragen heeft, dat ligt niet aan Ali maar meer bij de cultuur in die sector. Maar als dat voldoende is, ik weet het niet.
Ik kan je gedachtegang volgen en onderschrijf deze ook wel tot op zeker hoogte. Dit wordt zo'n half jaar voorwaardelijk achtige straf, verplichte mediation en een boekebon aanschaffen voor alle betrokkenen. Echt een typische polder oplossing. Niemand echt blij,. maar ook niemand echt kwaad.

vrijdag 12 juli 2024 @ 12:59:34 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214260712
Alles live behalve de uitspraak

En de overheid doet niks
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214260717
Ik pak de popcorn er bij :9

Ali zal al wel in Dubai zitten :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:00:49 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214260723
De uitspraak gaat ongeveer drie kwartier duren

Een veroordeling, lijkt me
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214260727
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Integendeel, het plaatst berichten in een heel duidelijke context.
Beetje zoals het gedrag van Ali.
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:01:50 #104
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214260735
Die hele Sharia kun je sowieso in je kont stoppen, we zijn in Nederland voor een rechtszaak, gelukkig komt er nu een uitspraak in het Nederlands rechtsysteem.
pi_214260746
pi_214260756
Hoeveel is 't geworden? Zijn er al livestreams van het AT bij huize Ali?
pi_214260777
twitter

37 pagina's -O-

Nja, tijd voor een boterham, lees het zo wel.
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:07:26 #108
236264 crew  capricia
pi_214260813
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:01 schreef Momo het volgende:
Die hele Sharia kun je sowieso in je kont stoppen, we zijn in Nederland voor een rechtszaak, gelukkig komt er nu een uitspraak in het Nederlands rechtsysteem.
Alle vrouwelijke slachtoffers worden gestenigd?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:08:04 #109
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214260824
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:09:33 #110
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214260844
twitter
pi_214260854
twitter

Dit is gespeeld.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:10:36 #112
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214260855
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:09 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Omdat anderen erover begonnen.
[..]
Door users als jij ja. Die het steeds over religie hebben, ook al heeft de ander er het niet over.
Een mooie verdraaiing van de feiten.

[ Bericht % gewijzigd door Jippie op 12-07-2024 13:53:33 ]
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:10:50 #113
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214260858
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:09 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Omdat anderen erover begonnen.
[..]
Door users als jij ja. Die het steeds over religie hebben, ook al heeft de ander er het niet over.
Ja, ik ben echt de user die het graag over religie heeft en daarover begint. Kunnen we het nu weer hebben over de rechtszaak zelf?
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:11:05 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214260862
twitter

Aan het voorsorteren op een veroordeling :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214260869
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Aan het voorsorteren op een veroordeling :)
:Y
pi_214260875
Hoor het al. Die krijgt straf

Bukken in de douche oleee oleeeee
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_214260879
Dan komt er dus een hoger beroep vanuit Ali
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:12:29 #118
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214260882
De rechtbank begint met het bespreken van de zaak van Naomi, die op 14 augustus 2018 zou zijn aangerand en verkracht door #AliB. De rechtbank vindt haar verklaringen betrouwbaar.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:13:48 #119
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214260894
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:12 schreef Rianne84 het volgende:
En hopelijk een nog hogere straf. Hoe gaat dat gezegde ook alweer?
pi_214260907
quote:
Die mag hij dan vanuit de cel voorbereiden?
pi_214260909
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:12 schreef Momo het volgende:
De rechtbank begint met het bespreken van de zaak van Naomi, die op 14 augustus 2018 zou zijn aangerand en verkracht door #AliB. De rechtbank vindt haar verklaringen betrouwbaar.
Yup, Ali is in trouble.
pi_214260912
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:13 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Liever 1 kut in de hand dan 10 in de lucht?
pi_214260919
Ohnee dat was wat anders
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 juli 2024 @ 13:14:54 #124
Brabo Bastard
pi_214260921
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:14 schreef ToT het volgende:

[..]
Yup, Ali is in trouble.
Dat is 1.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:15:00 #125
236264 crew  capricia
pi_214260923
Ik denk twee maal schuldig en een maal onschuldig (of eigenlijk niet bewezen): Dat aftrekken in de auto als niet bewezen tegen haar zin.

De rest lijkt me duidelijk.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:15:20 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214260929
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:14 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Die mag hij dan vanuit de cel voorbereiden?
Nee, je wordt doorgaans niet meteen de cel ingegooid. De meeste veroordeelden krijgen pas maanden (soms een jaar) later een oproepje om zich te melden
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:15:31 #127
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214260931
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:15 schreef capricia het volgende:
Ik denk twee maal schuldig en een maal onschuldig (of eigenlijk niet bewezen): Dat aftrekken in de auto als niet bewezen tegen haar zin.

De rest lijkt me duidelijk.
En dan een maand of 6, met aftrek van voorarrest.
pi_214260933
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:10 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Een mooie verdraaiing van de feiten.
Je kan hier zo teruglezen wie over religie en sharia begon.

quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:10 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja, ik ben echt de user die het graag over religie heeft en daarover begint. Kunnen we het nu weer hebben over de rechtszaak zelf?
Je begon anders er zelf over, je kan het zo teruglezen wie over religie en sharia begon. Jij en anderen dus.
pi_214260935
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Heeft hij voorarrest gehad dan?
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:16:16 #130
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214260938
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:13 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Hoogmoed komt voor de val?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:16:36 #131
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_214260941
Nog geen uitspraak dus ? niet alles gelezen oO<
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:16:50 #132
236264 crew  capricia
pi_214260945
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Zou hem ook wel psychisch laten onderzoeken. Ivm kans op herhaling. Die vent spoort namelijk niet ("kijk me aan!").
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214260947
quote:
Appelleren is riskeren.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:17:01 #134
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214260951
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:16 schreef Flow3r het volgende:
Nog geen uitspraak dus ? niet alles gelezen oO<
Zullen we wedden?
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:17:11 #135
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214260953
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:16 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Appelleren is riskeren.
Deze ja.
pi_214260961
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Zou hem ook wel psychisch laten onderzoeken. Ivm kans op herhaling. Die vent spoort namelijk niet ("kijk me aan!").
Gaat hij nooit aan meewerken
pi_214260964
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik heb zijn imago als knuffelMarokkaan dan ook nooit begrepen....die blik van hem zei vaak heel wat anders dan z'n mond of lichaamstaal.
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:18:23 #138
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214260968
Ze is authentiek en gedetailleerd in haar verklaringen en spaart zichzelf niet, zegt de rechtbank, die haar betrouwbaar vindt. Naomi heeft bovendien meerdere mensen naderhand verteld wat haar was overkomen
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:18:30 #139
236264 crew  capricia
pi_214260970
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:17 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Gaat hij nooit aan meewerken
Een verplichte cursus van een jaar of zo. Voor sexoffenders.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:18:57 #140
236264 crew  capricia
pi_214260974
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:18 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik heb zijn imago als knuffelMarokkaan dan ook nooit begrepen....die blik van hem zei vaak heel wat anders dan z'n mond of lichaamstaal.
Leipe Mocro _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214260975
twitter
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:19:18 #142
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_214260980
Ben benieuwd wat het wordt.
pi_214260983
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:19 schreef kwiwi het volgende:
Het lijkt al vrij duidelijk dat hij in de problemen zit.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:19:44 #144
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214260984
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:18 schreef capricia het volgende:

[..]
Een verplichte cursus van een jaar of zo. Voor sexoffenders.
Denk dat Ali snel ergens anders gaat wonen.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:20:01 #145
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_214260993
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:19 schreef kwiwi het volgende:
Zal wel twee jaar worden.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:20:28 #147
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214260994
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:20 schreef Flow3r het volgende:

[..]
:D ~O>
O+
pi_214260997
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:19 schreef ToT het volgende:

[..]
Het lijkt al vrij duidelijk dat hij in de problemen zit.
Qatar idd, voor zover mogelijk na een veroordeling.
  Spellchecker vrijdag 12 juli 2024 @ 13:20:48 #149
197773 crew  maily
pi_214260998
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:17 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Zullen we wedden?
Ow ff volgen deze weddenschap _O-
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 juli 2024 @ 13:20:51 #150
Brabo Bastard
pi_214260999
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:19 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Wauw :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214261002
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:20 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Zal wel twee jaar worden.
Geloof ik niet, max 1 jaar vanwege publieke schade en zulke onzin
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:21:16 #152
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_214261003
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:20 schreef maily het volgende:

[..]
Ow ff volgen deze weddenschap _O-
Niet :D
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:21:42 #153
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214261007
Saskia Belleman

Dat er sprake was van rancune of een ander motief bij Naomi, ziet de rechtbank niet. Worden haar verklaringen ondersteund door voldoende ander bewijs? Ja, zegt de rechtbank. #AliB
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:21:46 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214261009
twitter

OP WEG NAAR

OP WEG NAAR
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:22:00 #155
13462 BansheeBoy
pi_214261012
Het grappige is wel dat Ali B. van het geld van alle haters nu in Dubai de bloemetjes aan het buitenzetten is. :D

100% dat het een polderveroordeling wordt. Daar blijk ik echt bij.

vrijdag 12 juli 2024 @ 13:22:03 #156
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214261013
Ali B. heeft een groot probleem.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:22:28 #157
236264 crew  capricia
pi_214261018
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Ali B. heeft een groot probleem.
Ja. Ali B zelf. _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:22:32 #158
16715 Mylene
*schatje*
pi_214261019
De rechtbank maakt gehakt van de verdediging Ali.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:22:52 #159
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214261022
Is er geen live stream?
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:22:53 #160
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_214261023
Dat gaat wel richting een celstraf zo. Vraag is alleen hoe het met de andere zaken zit.

Kan nog met een sisser aflopen. En het zal dan wel hoger beroep worden.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  Spellchecker vrijdag 12 juli 2024 @ 13:22:56 #161
197773 crew  maily
pi_214261024
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:22 schreef Mylene het volgende:
Mooizo _O_
pi_214261025
Gegokt en weer verloren Ali?
pi_214261028
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Het grappige is wel dat Ali B. van het geld van alle haters nu in Dubai de bloemetjes aan het buitenzetten is. :D

Ondanks een waarschijnlijke veroordeling blijf je 'm helemaal geweldig vinden he?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 juli 2024 @ 13:23:19 #164
Brabo Bastard
pi_214261029
quote:
Geen shoarma? :+
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:23:32 #165
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_214261032
quote:

Ontzettend grappig inderdaad.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:23:58 #166
236264 crew  capricia
pi_214261036
Wordt het toch nog een mooie dag ondanks alle regen. O+
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:23:59 #167
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_214261037
Hoe moeten we een veroordeelde Ali B. noemen als het al Ali B. is? Gewoon Ali? Hahaha.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:24:16 #168
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214261039
quote:
Ali liet zich ook niks zeggen.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 juli 2024 @ 13:24:20 #169
Brabo Bastard
pi_214261040
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:23 schreef Mani89 het volgende:
Hoe moeten we een veroordeelde Ali B. noemen als het al Ali B. is? Gewoon Ali? Hahaha.
Al I.
"Omae wa mou shindeiru."
  Forum Admin vrijdag 12 juli 2024 @ 13:25:17 #170
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_214261042
quote:

En jij vraagt je af waarom je het halve forum tegen je in het harnas hebt gejaagd?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_214261043
quote:
A. Bouali?
pi_214261045
Dit gaat de goede kant.
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:26:16 #173
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214261048
Zou Ali in Dubai blijven nu?
pi_214261049
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:25 schreef Zipportal het volgende:
Dit gaat de goede kant.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 juli 2024 @ 13:26:30 #175
Brabo Bastard
pi_214261050
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:26 schreef Momo het volgende:
Ali Dubali.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 juli 2024 @ 13:26:50 #176
Brabo Bastard
pi_214261052
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:26 schreef FvanS het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Krokodillentranen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214261054
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Krokodillentranen.
Hij perst ze er uit.
pi_214261057
Misschien is zijn hond ook op een bij gestapt?
pi_214261058
quote:

[..]
Krokodillentranen.
Ja die moesten van diep komen.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 juli 2024 @ 13:27:23 #180
Brabo Bastard
pi_214261059
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:27 schreef ToT het volgende:

[..]
Hij perst ze er uit.
Zo kijkt hij dan wel.
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:27:29 #181
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214261062
quote:

[..]
Krokodillentranen.
Lukte niet echt :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214261063
Begint goed!
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:27:44 #183
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214261064
quote:

[..]
Krokodillentranen.
Dit was echt persen,want zijn vrouw weet het nu ook.
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:27:48 #184
236264 crew  capricia
pi_214261065
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:26 schreef Momo het volgende:
quote:
Nederland heeft sinds augustus 2021 een uitleveringsverdrag met de VAE, waar Dubai onderdeel van is. Dat verdrag maakt uitlevering mogelijk van mensen die worden gezocht omdat ze strafrechtelijk worden vervolgd of een gevangenisstraf moeten uitzitten na een onherroepelijk vonnis.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214261067
twitter
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:27:57 #186
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_214261068
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:22 schreef FreshFruit het volgende:
Is er geen live stream?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen livestream helaas
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:28:17 #187
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214261070
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:27 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]

Wel alleen in uitzonderlijke en zware gevallen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214261071
twitter
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:29:10 #189
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214261074
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:27 schreef Flow3r het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen livestream helaas
@Soulraven doet je de groetjes.Ze wist het nog wel. O+
pi_214261075
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Wel alleen in uitzonderlijke en zware gevallen.
Als hij voor meervoudige verkrachting zou worden veroordeeld lijkt me dat wel aardig zwaar.
pi_214261077
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:29 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Zo dan!
pi_214261079
quote:

[..]
[..]

Bovendien zal hij een hoger beroep in vrijheid mogen afwachten. Er is op dit moment nog geen echte reden voor hem om de benen te nemen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:29:53 #193
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_214261080
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:29 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
@:Soulraven doet je de groetjes.Ze wist het nog wel. O+
haha :D nice, groetjes terug O+ :*
pi_214261081
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:29:55 #195
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214261082
quote:

[..]
[..]

Quincy Promes proberen ze nu ook nog steeds terug te krijgen toch?
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:30:27 #196
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214261087
quote:
Een Marokkaan.
pi_214261089
twitter
pi_214261090
twitter
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:30:45 #199
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214261091
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:29 schreef Momo het volgende:

[..]
Quincy Promes proberen ze nu ook nog steeds terug te krijgen toch?
Dat is nog even lastig ivm Rusland.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:31:40 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214261093
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214261095
twitter

Gewoon.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:31:48 #202
16715 Mylene
*schatje*
pi_214261096
Ali B had een volste vertrouwen in goede afloop.
pi_214261099
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:30 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dat is nog even lastig ivm Rusland.
Heeft geen contract meer in Rusland, dus verblijfsvergunning is ook verlopen. Waarom die nog niet uitgeleverd is dat is mij niet duidelijk, maar aan de andere kant dat is ook weer Dubai. Blijft apart dat we zaken blijven doen met dat criminele staatje.
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:32:16 #204
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214261100
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:29 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Vast verzachtende omstandigheden omdat hij een bekend persoon is :{
4045
onlogisch
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:32:36 #205
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214261102
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:31 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Gewoon.
Al besproken
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214261103
twitter
pi_214261109
twitter

Ach.
  Miss 200.000.000! vrijdag 12 juli 2024 @ 13:33:21 #208
367000 roos94
pi_214261111
Hij is moe toch. Gelukkig kan hij in de lik wat uitrusten.
pi_214261113
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:32 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Oei, dan hangt die sowieso. Eens zien wat er voor de rest van de aanklagen besloten wordt.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:33:41 #210
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214261115
Zijn Media advocate,is die aanwezig? Om straks de pers toe te spreken.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:33:41 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214261116
twitter

Ons Moeke is wat kribbig vandaag
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:33:41 #212
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214261117
Waar zetten jullie op in?

POLL
4045
onlogisch
  Spellchecker vrijdag 12 juli 2024 @ 13:33:59 #213
197773 crew  maily
pi_214261120
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:27 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Lukte niet echt :+
Ze zijn ver op _O-
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:34:00 #214
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_214261121
Dat is 1.

Nu de volgende...
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:34:23 #215
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214261123
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:33 schreef onlogisch het volgende:
Waar zetten jullie op in?

[poll=7580]
Ik mis een optie
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:34:25 #216
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_214261124
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:33 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Is ze altijd wel eigenlijk :D
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:34:34 #217
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214261126
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:33 schreef maily het volgende:

[..]
Ze zijn ver op _O-
|:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:34:34 #218
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_214261127
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:33 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Goede tetten wel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_214261128
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:34 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dat is 1.

Nu de volgende...
Diep in de middag.
pi_214261129
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:34 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik mis een optie
Vis?
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:34:41 #221
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214261131
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:34 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
Is ze altijd wel eigenlijk :D
:D
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:35:01 #222
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214261132
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:34 schreef ToT het volgende:

[..]
Vis?
:')
4045
onlogisch
  Miss 200.000.000! vrijdag 12 juli 2024 @ 13:35:15 #224
367000 roos94
pi_214261135
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:34 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Goede tetten wel.
Bah
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:35:26 #225
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214261136
twitter
4045
onlogisch
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:35:29 #226
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214261137
Ziet er niet best uit voor ali
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:35:38 #227
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_214261140
"De rechtbank acht het bewezen dat Ali B Naomi heeft verkracht."

nu.nl liveblog.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  Spellchecker vrijdag 12 juli 2024 @ 13:35:43 #228
197773 crew  maily
pi_214261141
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:34 schreef Puzzie het volgende:

[..]
|:)
oO<
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:35:51 #229
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214261142
Leuk zeg ,allemaal bekenden hier. :D
pi_214261143
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
:o ZO DAN!!!
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:36:07 #231
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214261144
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:35 schreef maily het volgende:

[..]
oO<
):O
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214261145
Leuk al die dubbele tweets.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Spellchecker vrijdag 12 juli 2024 @ 13:36:20 #233
197773 crew  maily
pi_214261148
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Mooi dat het bewezen is!
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:36:30 #234
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214261150
dit gaat de goede kant op.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214261151
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:36 schreef superniger het volgende:
Ja nu is het gewoon maar ff zo, het gaat nu allemaal snel.
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:36:40 #236
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214261155
twitter
4045
onlogisch
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 juli 2024 @ 13:36:42 #237
7889 tong80
Spleenheup
pi_214261156
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:29 schreef recursief het volgende:

[..]
Bovendien zal hij een hoger beroep in vrijheid mogen afwachten. Er is op dit moment nog geen echte reden voor hem om de benen te nemen.
Hier zit een Koos-grap in.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:36:57 #238
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214261159
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:36 schreef superniger het volgende:
Kan gebeuren.Scrollen kan je wel toch?
  Miss 200.000.000! vrijdag 12 juli 2024 @ 13:37:06 #239
367000 roos94
pi_214261161
Ach misschien jaar cel waarvan 6 maand voorwaardelijk. Poe poe.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:37:29 #240
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_214261165
Bubba: Hey Ali, your ass belongs to me.
pi_214261166
twitter
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:37:33 #242
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214261167
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:36 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ali Alberts?
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:38:05 #243
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214261171
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:37 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Koekoek.
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:38:11 #244
236264 crew  capricia
pi_214261173
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:37 schreef roos94 het volgende:
Plus strafblad wegens misdrijf. Plus geen eerherstel meer. En dus ook nooit geen Ali B op volle toeren meer.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214261175
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
Leuk zeg ,allemaal bekenden hier. :D
Wat?! Hebben we nou te klagen?

-
37 pagina's, gaat nog wel effe duren dus?
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:38:28 #246
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_214261176
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:36 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die werd heel duur na dat ongeluk, rekende voorrijkosten.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:38:32 #247
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_214261177
Valt nog mee. Geen aanranding, scheelt weer wat in de straf. Die kan goed een jaartje krijgen en X maanden voorwaardelijk.

Het zal allemaal wel meevallen voor hem qua celstraf. Maar reputatieschade is er natuurlijk al wel.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:38:48 #248
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214261179
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:38 schreef capricia het volgende:

[..]
Plus strafblad wegens misdrijf. Plus geen eerherstel meer. En dus ook nooit geen Ali B op volle toeren meer.
Niet meer rampeneren.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:39:12 #249
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_214261184
Mij maakt de hoogte van de straf niet zoveel uit als het maar 'schuldig' is.....
To BG or not to BG!
  Miss 200.000.000! vrijdag 12 juli 2024 @ 13:39:17 #250
367000 roos94
pi_214261186
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:38 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Niet meer rampeneren.
Rappers maken vaak hun populairste songs in de bak.
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:39:19 #251
236264 crew  capricia
pi_214261187
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:38 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Niet meer rampeneren.
En mocht ie vluchten: geen contact met zijn kinderen meer want nooit meer naar huis.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:39:30 #252
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214261188
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:38 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Wat?! Hebben we nou te klagen? [ afbeelding ]

-
37 pagina's, gaat nog wel effe duren dus?
KJ *O*
We zijn al even bezig.
pi_214261189
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:38 schreef Pvt.Webster het volgende:
Valt nog mee. Geen aanranding, scheelt weer wat in de straf. Die kan goed een jaartje krijgen en X maanden voorwaardelijk.

Het zal allemaal wel meevallen voor hem qua celstraf. Maar reputatieschade is er natuurlijk al wel.
Reputatieschade kennen we in Nederland niet, dat vervalt meestal na een jaar.
pi_214261193
quote:

Als de straf niet al te hoog uit zou pakken, maakt dat voor hem lastiger of hij in hoger beroep gaat. Wat groter risico.
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 juli 2024 @ 13:39:53 #255
7889 tong80
Spleenheup
pi_214261194
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:37 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ali Alberts?
Als-ie dat kiest, of koos.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:40:09 #256
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214261196
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:38 schreef capricia het volgende:

[..]
Nooit geen = altijd wél :P
pi_214261198
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:39 schreef tong80 het volgende:

[..]
Als-ie dat kiest, of koos.

Ali had koos genoeg. :T
pi_214261201
twitter
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 juli 2024 @ 13:40:39 #259
7889 tong80
Spleenheup
pi_214261203
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:38 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Die werd heel duur na dat ongeluk, rekende voorrijkosten.
Ach, ik neem soms de taxi naar de Alberts Heijn.

pi_214261207
Maar even zonder dollen, die meiden dat is toch ook verschrikkelijk? Je wordt verkracht/aangerand door een bekend figuur, je weet dat je een gevecht moet leveren om geloofd te worden, of misschien houd je je wel rustig omdat je weet dat je stront over je heen krijgt.

Van mij mag dat zwaarder tellen in de straf, geen verzachtende omstandigheden.
pi_214261208
twitter
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:41:42 #262
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214261209
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:40 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ach, ik neem soms de taxi naar de Alberts Heijn.

Om foto`s te verscheuren?
pi_214261211
We kunnen bijna alweer naar de volgende.
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 juli 2024 @ 13:42:13 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_214261213
quote:

Vooral dat laatste. Komt nergens meer aan de bak. Zelfs vakkenvullen niet. Wegens Pretpakket, qua vakkenpakket op school.

vrijdag 12 juli 2024 @ 13:42:40 #265
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214261217
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:40 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Hoe zit dat met jou?
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:42:48 #266
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214261218
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:42 schreef tong80 het volgende:

[..]
Vooral dat laatste. Komt nergens meer aan de bak. Zelfs vakkenvullen niet. Wegens Pretpakket, qua vakkenpakket op school.

Met Glennis toch wel?
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:43:05 #267
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214261221
Benieuwd naar de Ellen Ten Damme uitspraak die advocaat van Taghi had gezegd dat ze ze zich terug moest trekken
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:43:36 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214261222
Maar is er genoeg steunbewijs voor de aanranding van Jill? Volgens de rechtbank niet. De verdachte geeft wel aan dat ze samen in de auto zaten, maar ontkent het seksueel misbruik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214261223
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:37 schreef roos94 het volgende:
uit de Richtlijn voor strafvordering verkrachting (Art. 242 Sr)

quote:
Als uitgangspunt is gekozen voor een onvoorwaardelijke gevangenisstraf van 36 maanden voor een vaginale/orale/anale verkrachting met de penis/vinger(s)/voorwerp(en), eenmalig gepleegd door één meerderjarige verdachte zonder recidive. Er is een uitzondering gemaakt voor de tongzoen vanwege de mindere ernst en de aard van de integriteitsinbreuk.
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 juli 2024 @ 13:43:40 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_214261225
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:40 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Praatjes voor twee idd. Misschien iets bij Bluff.

Miss 200.000.000! vrijdag 12 juli 2024 @ 13:45:39 #271
367000 roos94
pi_214261245
^)
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:45:41 #272
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214261246
Waarom was hij dicht :?
4045
onlogisch
  Miss 200.000.000! vrijdag 12 juli 2024 @ 13:45:50 #273
367000 roos94
pi_214261247
Topic kapot!
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:46:03 #274
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214261249
Nou ja, fixed 8-)
4045
onlogisch
pi_214261252
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:45 schreef onlogisch het volgende:
Was vol.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:46:07 #276
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_214261253
2e aanranding niet bewezen.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:46:07 #277
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214261254
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:45 schreef onlogisch het volgende:
Er is geveegd
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:46:08 #278
236264 crew  capricia
pi_214261255
Vol posten
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 13:46:16 #279
236264 crew  capricia
pi_214261257
En nog een.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Miss 200.000.000! vrijdag 12 juli 2024 @ 13:46:16 #280
367000 roos94
pi_214261258
K
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')