Beetje zoals het gedrag van Ali.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Integendeel, het plaatst berichten in een heel duidelijke context.
Alle vrouwelijke slachtoffers worden gestenigd?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:01 schreef Momo het volgende:
Die hele Sharia kun je sowieso in je kont stoppen, we zijn in Nederland voor een rechtszaak, gelukkig komt er nu een uitspraak in het Nederlands rechtsysteem.
Een mooie verdraaiing van de feiten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:09 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Omdat anderen erover begonnen.
[..]
Door users als jij ja. Die het steeds over religie hebben, ook al heeft de ander er het niet over.
Ja, ik ben echt de user die het graag over religie heeft en daarover begint. Kunnen we het nu weer hebben over de rechtszaak zelf?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:09 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Omdat anderen erover begonnen.
[..]
Door users als jij ja. Die het steeds over religie hebben, ook al heeft de ander er het niet over.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Aan het voorsorteren op een veroordeling
En hopelijk een nog hogere straf. Hoe gaat dat gezegde ook alweer?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:12 schreef Rianne84 het volgende:
Dan komt er dus een hoger beroep vanuit Ali
Die mag hij dan vanuit de cel voorbereiden?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:12 schreef Rianne84 het volgende:
Yup, Ali is in trouble.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:12 schreef Momo het volgende:
De rechtbank begint met het bespreken van de zaak van Naomi, die op 14 augustus 2018 zou zijn aangerand en verkracht door #AliB. De rechtbank vindt haar verklaringen betrouwbaar.
Liever 1 kut in de hand dan 10 in de lucht?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En hopelijk een nog hogere straf. Hoe gaat dat gezegde ook alweer?
Dat is 1.quote:
Nee, je wordt doorgaans niet meteen de cel ingegooid. De meeste veroordeelden krijgen pas maanden (soms een jaar) later een oproepje om zich te meldenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die mag hij dan vanuit de cel voorbereiden?
En dan een maand of 6, met aftrek van voorarrest.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:15 schreef capricia het volgende:
Ik denk twee maal schuldig en een maal onschuldig (of eigenlijk niet bewezen): Dat aftrekken in de auto als niet bewezen tegen haar zin.
De rest lijkt me duidelijk.
Je kan hier zo teruglezen wie over religie en sharia begon.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een mooie verdraaiing van de feiten.
Je begon anders er zelf over, je kan het zo teruglezen wie over religie en sharia begon. Jij en anderen dus.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt de user die het graag over religie heeft en daarover begint. Kunnen we het nu weer hebben over de rechtszaak zelf?
Heeft hij voorarrest gehad dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan een maand of 6, met aftrek van voorarrest.
Hoogmoed komt voor de val?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En hopelijk een nog hogere straf. Hoe gaat dat gezegde ook alweer?
Zou hem ook wel psychisch laten onderzoeken. Ivm kans op herhaling. Die vent spoort namelijk niet ("kijk me aan!").quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan een maand of 6, met aftrek van voorarrest.
Appelleren is riskeren.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:12 schreef Rianne84 het volgende:
Zullen we wedden?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:16 schreef Flow3r het volgende:
Nog geen uitspraak dus ? niet alles gelezen
Gaat hij nooit aan meewerkenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Zou hem ook wel psychisch laten onderzoeken. Ivm kans op herhaling. Die vent spoort namelijk niet ("kijk me aan!").
Ik heb zijn imago als knuffelMarokkaan dan ook nooit begrepen....die blik van hem zei vaak heel wat anders dan z'n mond of lichaamstaal.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Zou hem ook wel psychisch laten onderzoeken. Ivm kans op herhaling. Die vent spoort namelijk niet ("kijk me aan!").
Een verplichte cursus van een jaar of zo. Voor sexoffenders.quote:
Leipe Mocroquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb zijn imago als knuffelMarokkaan dan ook nooit begrepen....die blik van hem zei vaak heel wat anders dan z'n mond of lichaamstaal.
Denk dat Ali snel ergens anders gaat wonen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Een verplichte cursus van een jaar of zo. Voor sexoffenders.
quote:
Qatar idd, voor zover mogelijk na een veroordeling.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Het lijkt al vrij duidelijk dat hij in de problemen zit.
Wauwquote:
Ja. Ali B zelf.quote:
Mooizoquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:22 schreef Mylene het volgende:
De rechtbank maakt gehakt van de verdediging Ali.
Ondanks een waarschijnlijke veroordeling blijf je 'm helemaal geweldig vinden he?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Het grappige is wel dat Ali B. van het geld van alle haters nu in Dubai de bloemetjes aan het buitenzetten is.
100% dat het een polderveroordeling wordt. Daar blijk ik echt bij.²
Geen shoarma?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:22 schreef Mylene het volgende:
Ontzettend grappig inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Het grappige is wel dat Ali B. van het geld van alle haters nu in Dubai de bloemetjes aan het buitenzetten is.²
Ali liet zich ook niks zeggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:22 schreef Mylene het volgende:
Al I.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:23 schreef Mani89 het volgende:
Hoe moeten we een veroordeelde Ali B. noemen als het al Ali B. is? Gewoon Ali? Hahaha.
En jij vraagt je af waarom je het halve forum tegen je in het harnas hebt gejaagd?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Het grappige is wel dat Ali B. van het geld van alle haters nu in Dubai de bloemetjes aan het buitenzetten is.
100% dat het een polderveroordeling wordt. Daar blijk ik echt bij.²
A. Bouali?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:23 schreef Mani89 het volgende:
Hoe moeten we een veroordeelde Ali B. noemen als het al Ali B. is? Gewoon Ali? Hahaha.
Ali Dubali.quote:
Krokodillentranen.quote:
Zo kijkt hij dan wel.quote:
Dit was echt persen,want zijn vrouw weet het nu ook.quote:
quote:
quote:Nederland heeft sinds augustus 2021 een uitleveringsverdrag met de VAE, waar Dubai onderdeel van is. Dat verdrag maakt uitlevering mogelijk van mensen die worden gezocht omdat ze strafrechtelijk worden vervolgd of een gevangenisstraf moeten uitzitten na een onherroepelijk vonnis.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen livestream helaas
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]@Soulraven doet je de groetjes.Ze wist het nog wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen livestream helaas
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Als hij voor meervoudige verkrachting zou worden veroordeeld lijkt me dat wel aardig zwaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel alleen in uitzonderlijke en zware gevallen.
Bovendien zal hij een hoger beroep in vrijheid mogen afwachten. Er is op dit moment nog geen echte reden voor hem om de benen te nemen.quote:
hahaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Soulraven doet je de groetjes.Ze wist het nog wel.
Een Marokkaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:23 schreef Mani89 het volgende:
Dat is nog even lastig ivm Rusland.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Quincy Promes proberen ze nu ook nog steeds terug te krijgen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |