We wonen in een land waarbij de rechtspraak is op basis van bewijslast. Weet niet uit welk land jij gemigreerd bent?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou idd, die vrouwen roepen ook maar van alles tegenwoordig. Zou verboden moeten worden
Hij zegt het wat gechargeerd, maar het komt helaas wel voor. Erg dom omdat zulke immorele vrouwen er daarmee voor zorgen dat elke zaak, echt of niet, met de nodige argwaan wordt benaderd/behandeld/bekeken/opgepakt/aanschouwt. Je zou maar een echt slachtoffer zijn. Ik heb met ze te doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
We wonen in een land waarbij de rechtspraak is op basis van bewijslast. Weet niet uit welk land jij gemigreerd bent?
Je hebt helemaal niet met echte slachtoffers te doen als je deze vrouwen niet als slachtoffer ziet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij zegt het wat gechargeerd, maar het komt helaas wel voor. Erg dom omdat zulke immorele vrouwen er daarmee voor zorgen dat elke zaak, echt of niet, met de nodige argwaan wordt benaderd/behandeld/bekeken/opgepakt/aanschouwt. Je zou maar een echt slachtoffer zijn. Ik heb met ze te doen.
Overigens is dit een generieke antwoord en is dit niet of nauwelijks van toepassing op de werken van Ali Bounty.²
Ik bedoel hier specifiek de vrouwen die een vals/leugenachtig/nep verhaal ophangen. Die zij immoreel. Ik heb te doen met de échte (vrouwelijke) slachtoffers, want die lijden daar ook onder. Ze moeten opboksen tegen alle argwaan juist dankzij die immorele vrouwen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niet met echte slachtoffers te doen als je deze vrouwen niet als slachtoffer ziet.
En dat doe je niet want je noemt ze "immorele vrouwen".
Oh, die 5% van de valse aangiftes, nou dat percentage is een prima argument om de suggestie te wekken dat de slachtoffers in deze zaak geen echte slachtoffers zouden zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik bedoel hier specifiek de vrouwen die een vals/leugenachtig/nep verhaal ophangen. Die zij immoreel. Ik heb te doen met de échte (vrouwelijke) slachtoffers, want die lijden daar ook onder. Ze moeten opboksen tegen alle argwaan juist dankzij die immorele vrouwen.²
De realiteit laat helaas anders zien. Daarom zouden we samen moeten optrekken om die valse aangiftes keihard en ondubbelzinnig af te keuren en waar mogelijk extra te straffen. De echte slachtoffers lijden hieronder. Dat moeten niet willen. Ik kan me voorstellen dat het hoofdje van Ali Bounty de kijk een beetje vertroebeld, maar dit moete we los van deze zaak zien.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, die 5% van de valse aangiftes, nou dat percentage is een prima argument om de suggestie te wekken dat de slachtoffers in deze zaak geen echte slachtoffers zouden zijn.
En wederom de suggestie wekken dat het in deze zaak om valse aangiftes zou gaan...quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De realiteit laat helaas anders zien. Daarom zouden we samen moeten optrekken om die valse aangiftes keihard en ondubbelzinnig af te keuren en waar mogelijk extra te straffen. De echte slachtoffers lijden hieronder. Dat moeten niet willen. Ik kan me voorstellen dat het hoofdje van Ali Bounty de kijk een beetje vertroebeld, maar dit moete we los van deze zaak zien.²
Ja, die 5% valse zaken hebben hun weerslag op de echte zaken. Helaas. Daarom moeten we die keihard aanpakken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wederom de suggestie wekken dat het in deze zaak om valse aangiftes zou gaan...
Het percentage valse aangiftes in zedenzaken is met 5% zeer laag, en de aangiftes in deze zaak vallen niet onder die 5%.
Volgens onderzoeken gebeurt dit wel degelijk. Vraag @Leandra maar, zeker 5% van dit type aangiften zijn vals. Helaas, want ze hebben hun werking op de echte zaken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Walgelijk, al die victim blaming.
Precies dat is wat Ali B wil hoe anderen denken, dat er niets tegen hun wil is gebeurd. Alsof je zomaar even aangifte doet. Alsof de vrouw zomaar zo'n getuigenverklaring doet.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:18 schreef Leandra het volgende:
Het percentage valse aangiftes in zedenzaken is met 5% zeer laag,
Probeer dit maar niet weer.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:28 schreef FvanS het volgende:
[..]
Geen idee, moet even even Saskia Belleman
Niemand lacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:28 schreef FvanS het volgende:
[..]
Geen idee, moet even even Saskia Belleman
Je lacht om je eigen spelfouten?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:30 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ik wel, maar jij bent toch een zure VBL lul
Dat is een discutabel cijfer natuurlijk. Het telt pas mee als een valse aangifte wanneer vast komt te staan dat de aangeefster gelogen heeft in haar aangifte.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het percentage valse aangiftes in zedenzaken is met 5% zeer laag, en de aangiftes in deze zaak vallen niet onder die 5%.
Ga je weer beginnen ja?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik sluit niet uit dat die Ellen ten Dame nog een appeltje met Ali Bounty te schillen heeft en daarom deze houding aanneemt. Ik ga er niet te vol op in omdat het maar een gevoel is. Wel een heel sterk gevoel moet ik zeggen.²
Ga je niet een beetje ver?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik sluit niet uit dat die Ellen ten Dame nog een appeltje met Ali Bounty te schillen heeft en daarom deze houding aanneemt. Ik ga er niet te vol op in omdat het maar een gevoel is. Wel een heel sterk gevoel moet ik zeggen.²
Ik geef mijn gevoel aan. En laat het daarbij. Ik ga er niet te vol op in.quote:
En een nog veel groter percentage van de meldingen wordt niet eens ooit een aangfite, omdat er te weinig is om een zaak van te maken. Er wordt de vrouwen ook duidelijk gemaakt dat het een hele naar en intensief traject is en dat allerlei narigheid op hun weg komt, waarin ze zwart worden gemaakt. Ze moeten sterk in hun schoenen staan om dat traject af te willen leggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:32 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Dat is een discutabel cijfer natuurlijk. Het telt pas mee als een valse aangifte wanneer vast komt te staan dat de aangeefster gelogen heeft in haar aangifte.
Maar, en dat is het probleem met alle zedenzaken, vaak wordt dat nooit duidelijk. Als een vrouw zegt dat ze verkracht is en de man zegt dat het vrijwillig was en ze later spijt kreeg, zal de waarheid vaak nooit naar boven komen. Tussen al die gevallen zitten echte verkrachtingen (die nooit als zodanig bewezen worden) en zitten ook valse aangiftes (die nooit als zodanig bewezen worden).
Dus het heft elkaar enigszins op denk je?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En een nog veel groter percentage van de meldingen wordt niet eens ooit een aangfite, omdat er te weinig is om een zaak van te maken. Er wordt de vrouwen ook duidelijk gemaakt dat het een hele naar en intensief traject is en dat allerlei narigheid op hun weg komt, waarin ze zwart worden gemaakt. Ze moeten sterk in hun schoenen staan om dat traject af te willen leggen.
Hou op zegquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik weet het niet hoor. Op zich snap ik de gedachtegang wel. Maar hoe kun je spreken over zaken waar je geen cijfers van hebt. Dan ga je bouwen op aannames. En het is al zo moeilijk.quote:
Nee dusquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:33 schreef Lichtloper het volgende:
Wordt de uitspraak gestreamd trouwens?
Dubali.quote:
Echt he!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:49 schreef Cupfighter het volgende:
En wederom wordt dit topic verpest door Islam aanhang
Het wordt verpest door users die uit het niets religie bij betrekken en generaliseren.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:49 schreef Cupfighter het volgende:
En wederom wordt dit topic verpest door Islam aanhang
Ik denk dat ze tot een soort polderveroordeling gaan komen. Enerzijds is er te weinig (steun)bewijs. Anderzijds zijn er dusdanig veel zaken dat het gezegde "Waar rook is is vuur" opgaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:52 schreef Tekaschi het volgende:
Toch wel benieuwd naar deze uitspraak. Is mij wel duidelijk dat die Ali geen lieve jongen is, maar is het genoeg om hem te veroordelen vraag ik mij af.
Eerdere deeltjes =/= andere topics.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:54 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
[..]
Wat iemand in andere topics uitspookt moet je hier niet zelf erbij betrekken, dan ga je zelf de fout in.
Zonder harde bewijzen wordt het moeilijk iemand te veroordelen. Ik geloof wel dat Ali zich vaker misdragen heeft, dat ligt niet aan Ali maar meer bij de cultuur in die sector. Maar als dat voldoende is, ik weet het niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tot een soort polderveroordeling gaan komen. Enerzijds is er te weinig (steun)bewijs. Anderzijds zijn er dusdanig veel zaken dat het gezegde "Waar rook is is vuur" opgaat.
We gaan het zien.²
Ik kan je gedachtegang volgen en onderschrijf deze ook wel tot op zeker hoogte. Dit wordt zo'n half jaar voorwaardelijk achtige straf, verplichte mediation en een boekebon aanschaffen voor alle betrokkenen. Echt een typische polder oplossing. Niemand echt blij,. maar ook niemand echt kwaad.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:56 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Zonder harde bewijzen wordt het moeilijk iemand te veroordelen. Ik geloof wel dat Ali zich vaker misdragen heeft, dat ligt niet aan Ali maar meer bij de cultuur in die sector. Maar als dat voldoende is, ik weet het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |