Zou ik niet mee beginnenquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En vergeet ook niet de raketten die ze vanaf schepen schieten. Dat wat vaart moet naar de zeebodem.
Toch moet je er iets mee. De aanvallen komen niet alleen vanaf vliegvelden.quote:
Omdat je eerder deze week toch telkens veel vraagtekens had bij raketten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geen idee waarom je mij tagged hier maar ik raad je aan ermee op te houden ...
Niet bij waar ze vandaan kwamenquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat je eerder deze week toch telkens veel vraagtekens had bij raketten.
We moeten niksquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Toch moet je er iets mee. De aanvallen komen niet alleen vanaf vliegvelden.
Je had net een verstandige post. Daar reageer ik normaal op en nu ga je waar bijdehand lopen doenquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
We moeten niks
Vliegvelden aanvallen zou ik ook niet mee beginnen
Minder complex, of wellicht net zo: rus schiet die raketten soms af vanaf de caspische zee. Ga je dan whackamole spelen, en leeglopen op de kosten van munitie in geval een no-fly zone? Of ga je door rus, of georgie om het vliegtuig zelf neer te halen?quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Toch moet je er iets mee. De aanvallen komen niet alleen vanaf vliegvelden.
Wat nou weer?quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je had net een verstandige post. Daar reageer ik normaal op en nu ga je waar bijdehand lopen doen![]()
Ik ben weg. Ik kom hier wel weer een keer kijken als je offline bent.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het gewoon zo blijft doorgaan. No fly en boots on the ground gaat echt niet gebeuren. En wat moet de VS nog meer geven? Tomahawks?
Volgende ronde gaan ze voor gevechtshelikopters gok ikquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het gewoon zo blijft doorgaan. No fly en boots on the ground gaat echt niet gebeuren. En wat moet de VS nog meer geven? Tomahawks?
Wie is dat? Wellicht iemand wiens naam met de laatste letter van het alfabet begint?quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En 1 van die tankies heeft zelf 2 jaar terug toegegeven dat zijn doel bereikt is zolang het blijft staan. Er zijn altijd lezers waar z'n boodschap blijft plakken.
Kijk, een "kritische denker".quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:57 schreef Elan het volgende:
Bizar dat mensen nog steeds de acties van Rusland blijven veroordelen, NAVO/VS hebben de invasie over zichzelf afgeroepen.
Dit soort stompzinnige wappiepraat hoort in BNW thuis.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:57 schreef Elan het volgende:
Bizar dat mensen nog steeds de acties van Rusland blijven veroordelen, NAVO/VS hebben de invasie over zichzelf afgeroepen.
Hoe hoog denk je dat bv een Tu-160 of 22 vliegen? Hoogte is totaal niet relevant.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:43 schreef oheng het volgende:
Misschien, maar dan nog. 10km hoogte.
Je moet wel een absolute totaaldebiel zijn om daar een vijandelijk militair toestel in te zien. Of je bent een rus natuurlijk.
Ja, want eigenlijk zijn de Russen een vredelievend en sympathiek volk en bovendien hebben ze ook nog nooit smerige, weerzinwekkende misdaden tegen de mensheid gepleegd.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Vloog vanaf Schiphol vol met Nederlanders. Je had wellicht net iets meer moeite kunnen doen als overheid om je burgers te beschermen.
Maar ach, gewoon Rusland overal de schuld van geven slikken mensen toch wel als zoete koek
Maar F16's zijn toch al het plafond?quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Volgende ronde gaan ze voor gevechtshelikopters gok ik
De MH-17 vloog 300 meter boven het gesloten luchtruim, met zo'n aftandse SA-11 kan er maar zo een verkeerde hoogte gemeten worden, daar heb ik het hier wel vaker over gehad destijds.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:15 schreef Elan het volgende:
Vloog vanaf Schiphol vol met Nederlanders. Je had wellicht net iets meer moeite kunnen doen als overheid om je burgers te beschermen.
Maar ach, gewoon Rusland overal de schuld van geven slikken mensen toch wel als zoete koek
Deze onwetendheidquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:59 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Wel grappig dat aanhangers van Rusland, dat prat gaat op zijn traditionele waarden, mannelijkheid enz., zelf volstrekt onderdanig zijn t.o.v. hun Russische eigenaresse.
Maar die zou niet boven dat gebied vliegen toch?quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe hoog denk je dat bv een Tu-160 of 22 vliegen? Hoogte is totaal niet relevant.
Die laatste zin stelt ook niemand ter discussie, wel of dat vliegtuig daar überhaupt had moeten vliegen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
De MH-17 vloog 300 meter boven het gesloten luchtruim, met zo'n aftandse SA-11 kan er maar zo een verkeerde hoogte gemeten worden, daar heb ik het hier wel vaker over gehad destijds.
Feit blijft dat de Russen de MH17 hebben neergehaald, punt.
Toch zou ik er maar rekening mee houden dat we daar niet meer onderuit gaan komen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch niet gebeuren.
Gast dat is je nu al tig keer uitgelegd waarom het (met vele anderen) daar wel vloog. Voor complotten hebben we hier BNW.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Die laatste zin stelt ook niemand ter discussie, wel of dat vliegtuig daar überhaupt had moeten vliegen.
Waarom vlogen de UK en US daar niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |