abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juli 2024 @ 15:20:52 #101
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_214235375
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 15:18 schreef zuchtje het volgende:

[..]
De sancties doen al jaren hun werk. Genoeg berichten vanuit Rusland dat het niet goed gaat met de economie, en dat de gewone Rus het daarom zwaar heeft.

Bedankt voor je waardevolle bijdrage weer.
De gewone Rus heeft het zwaar? Waar haal je dat vandaan :')
  FOK!Fotograaf woensdag 10 juli 2024 @ 15:23:32 #102
364681 over_hedge
pi_214235409
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 15:20 schreef xzaz het volgende:

[..]
Ik wil best het youtube kanaal voor je opzoeken waar een rus andere russen in de kleine dorpjes vragen stelt.
Maar ik gok zo dat je dan van te voren al besloten hebt dat het niet klopt dus heb niet het idee dat het erg helpt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214235455
quote:

[..]
- Van de vele filmpjes van het front, waar ze niet levend eindigen
- Van de economische prognoses, die door organisaties van binnen- en buitenland gemaakt zijn
- Van de news-bites over consumentengoederen die enorm in prijs gestegen zijn, of niet meer beschikbaar
pi_214235511
quote:

[..]
Dat kun je zien aan simpele macro economische cijfers, gepubliceerd door het kremlin zelf.

Te beginnen met de basisrente van 16%, die verhoogd gaat worden op 26 juli a.s..
Je weet hopelijk wel wat zulke hoge -en stijgende- rente inhoudt he?

En daarnaast kunen we kijken naar de jaarcijfers van Gazprom. Of de exportcijfers. Of het dagelijkse economische nieuws. Of de verhoogde inkomsten belasting die nu net goedgekeurd is. Check de comment sectie.

Maar ik heb het idee dat dit soort feiten in jouw geval parels voor de zwijnen is.
pi_214235541
Ok, zouden ze dan echt een dezer dagen verschijnen?

twitter
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_214235636
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_214235711
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 14:37 schreef Elan het volgende:

[..]
Er was daar oorlog. Niet relevant wie verder de agressor was.
Boven een oorlogsgebied vliegen is spelen met levens. Als je op de hoogte was dat daar een vrachtvliegtuig is/was neergeschoten en je doet niets ben je als regering ernstig nalatig.

Oja er is wel iets gedaan, ze gingen tijdelijk wat hoger vliegen in de hoop dat die raketten niet zo hoog konden komen. Dat maakt het alleen maar nog pijnlijker/dommer.
Dat zie je vaak bij verdedigers van Rusland, geen enkele kritiek dat die schooiers dat vliegtuig de lucht uit hebben geschoten in een koloniale oorlog tegen Oekraïne
  woensdag 10 juli 2024 @ 15:51:36 #108
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214235776
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 15:13 schreef Elan het volgende:

[..]
Correct. Veiligheidsrisico's waren alom bekend.
De Amerikanen en Britten vlogen al niet meer over het gebied. Play stupid games win stupid prices :W
Alleen jammer dat die Britten en Amerikanen die info niet gedeeld hadden met o.a. de KLM.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_214235805
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 15:43 schreef TLC het volgende:
'VS wil Moskou niet vernederen'

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)skou-niet-vernederen

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Oekraïne is allang opgegeven door de VS joh.
blablablabla
pi_214235809
How disinformation from a Russian AI spam farm ended up on top of Google search results
https://www.wired.com/sto(...)on-zelensky-bugatti/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_214235888
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2024 15:47 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Dat zie je vaak bij verdedigers van Rusland, geen enkele kritiek dat die schooiers dat vliegtuig de lucht uit hebben geschoten in een koloniale oorlog tegen Oekraïne
Gelijk Rusland de schuld geven terwijl bij Westerse overheden alom bekend was dat zij daar een oorlog voerden en vliegtuigen uit de lucht schieten tot de mogelijkheden behoorden.
Dat zie je vaak bij Westerse kritieklozen, in plaats van de hand in eigen boezem te steken geven we maar gewoon Rusland overal de schuld van.
blablablabla
pi_214235915
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 15:57 schreef Elan het volgende:
Gelijk Rusland de schuld geven terwijl bij Westerse overheden alom bekend was dat zij daar een oorlog voerden en vliegtuigen uit de lucht schieten tot de mogelijkheden behoorden.
Hoezo? Schoten die westerse overheden dan soms die raketten af? Nee toch?
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_214235954
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2024 15:58 schreef ExTec het volgende:

[..]
Hoezo? Schoten die westerse overheden dan soms die raketten af? Nee toch?
Je blijft de doelpalen verzetten. Simpele vraag. Waarom vloog je überhaupt daar ondanks duidelijke red flags? Ik weet het wel, puur winstbejag en kapitalisme.
blablablabla
pi_214236009
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Je blijft de doelpalen verzetten. Simpele vraag. Waarom vloog je überhaupt daar ondanks duidelijke red flags? Ik weet het wel, puur winstbejag en kapitalisme.
LOL, en dat uit de smoel van de gast die gewoon vind dat je maar doodleuk het niet moet hebben over wie, waarom daar wapens aan het gebruiken was, en denkt de schuld te kunnen verschuiven naar diegene die al dan niet iets deed om daar op te anticiperen.

Als ik jou een klap op je bek geef, is het dan ook jouw schuld omdat je niet op tijd bukte ofzo?

Blijkbaar wel.
  Forum Admin woensdag 10 juli 2024 @ 16:06:42 #115
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_214236089
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Volgens mij gaat het EASA daar over, luchtruim was niet gesloten. En zo heel snel gebeurt dat ook niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin woensdag 10 juli 2024 @ 16:07:08 #116
pi_214236102
Maar dit is weer een kneitersvermoeiende "discussie"
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_214236122
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Volgens mij gaat het EASA daar over, luchtruim was niet gesloten. En zo heel snel gebeurt dat ook niet.
Hij is nu "EASA"aan het googlen.
pi_214236201
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2024 15:36 schreef ExTec het volgende:
Ok, zouden ze dan echt een dezer dagen verschijnen?

[ x ]
Gewoon rustig afwachten, ze komen wanneer ze komen. Zo groot gaat de impact nou ook alweer niet zijn. Eerst rondjes vliegen boven Lviv oblast ofzo.
pi_214236253
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wel handig dat als je belangrijke veiligheidsinformatie hebt over conflictgebieden je die ook deelt met EASA. Iets waar het blijkbaar nogal aan schort(te)
https://www.easa.europa.e(...)ring-and-cooperation
blablablabla
  woensdag 10 juli 2024 @ 16:19:07 #120
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214236302
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:14 schreef Elan het volgende:

[..]
Wel handig dat als je belangrijke veiligheidsinformatie hebt over conflictgebieden je die ook deelt met EASA. Iets waar het blijkbaar nogal aan schort(te)
En waar we dus van geleerd hebben, maar dat zegt dus geen ene fuck over de schuldige... Dat blijft Rusland die rebellen van buk raketten had voorzien. Als Oekraïne dat had geweten hadden ze wss ook het hogere luchtruim gesloten..
  Forum Admin woensdag 10 juli 2024 @ 16:19:19 #121
pi_214236303
quote:

[..]
Wat is je punt/wat wil je zeggen?
pi_214236312
quote:

[..]
Je zegt dat MH17 voorkomen zou zijn als Oekraïne een meer intensieve band zou hebben gehad met Europese instituties?
pi_214236396
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:19 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wat is je punt/wat wil je zeggen?
Dat er bewust of onbewust belangrijke informatie terzijde is geschoven door overheden waaronder de onze. Overheidsinformatie die de Amerikanen en Britten wel hebben gedeeld en waarna de FAA besloot een vliegverbod in te stellen boven (oost) Oekraïne.

Je gelooft zelf toch niet dat EASA als ze dezelfde signalen en info hadden gekregen gezegd hadden leuk bedankt voor de info maar doen we niks mee :D
blablablabla
  woensdag 10 juli 2024 @ 16:27:52 #124
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214236440
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:25 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat er bewust of onbewust belangrijke informatie terzijde is geschoven door overheden waaronder de onze. Overheidsinformatie die de Amerikanen en Britten wel hebben gedeeld en waarna de FAA besloot een vliegverbod in te stellen boven (oost) Oekraïne.

Je gelooft zelf toch niet dat EASA als ze dezelfde signalen en info hadden gekregen gezegd hadden leuk bedankt voor de info maar doen we niks mee :D
Ze hadden die info dus wel:
https://www.nu.nl/vliegra(...)eilig-luchtruim.html

Alleen is er zolang mogelijk geprobeerd het luchtruim toch open te houden, o.a. door het onder een bepaalde grens te sluiten. Want hoger zouden die rebellen toch niets klaar kunnen spelen... maar ja.. die buk rakket he.
pi_214236465
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:19 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Je zegt dat MH17 voorkomen zou zijn als Oekraïne een meer intensieve band zou hebben gehad met Europese instituties?
Oekraïne heeft gewoon aangegeven de veiligheid van hun eigen luchtruim niet te kunnen garanderen in die periode. Alleen vanwege een of andere zieke mindfuck, ik denk persoonlijk financiële belangen is besloten er niks mee te doen door Westerse overheden.

Het was bekend bij NL diplomaten dat er in de week voorafgaand aan MH 17 al een vrachtvliegtuig was neergeschoten.
blablablabla
pi_214236477
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:19 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Dat blijft Rusland die rebellen van buk raketten had voorzien.
De rebellen hadden en konden niets. Wat meermalen is toegegeven door Igor Strelkov Girkin.
Het probleem is meer dat iedereen, inclusief de EASA en vele regeringen, onderschatten hoe slecht het russische leger is, dat het niet eens een passsagiersvliegtuig met actieve transponder kan onderscheiden van een militair vliegtuig.

woensdag 10 juli 2024 @ 16:30:54 #127
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214236521
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:29 schreef oheng het volgende:

[..]
De rebellen hadden en konden niets. Wat meermalen is toegegeven door Igor Strelkov Girkin.
Het probleem is meer dat iedereen, inclusief de EASA en vele regeringen, onderschatten hoe slecht het russische leger is, dat het niet eens een passsagiersvliegtuig met actieve transponder kan onderscheiden van een militair vliegtuig.

Oke ik had moet neerplempen buk raket plus idioten die zo'n dingen kunnen afvuren ;-).
  Forum Admin woensdag 10 juli 2024 @ 16:31:24 #128
pi_214236531
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:25 schreef Elan het volgende:

[..]

En jij denkt dat de FAA en EASA niet communiceren ofzo? Daar is gewoon een afweging gemaakt en gezien er wereldwijd dagelijks over conflictgebieden word gevlogen ook niet eens zo'n hele gekke.

Je kunt je ook afvragen waarom een stel Russen een lijntoestel op kruishoogte uit de lucht vliegen. En onthoud dat ze dat toestel hebben kunnen identificeren, maar gedacht hebben dat het een gespoofed Oekraïens toestel was. Wat op zichzelf al hilarisch is want waarom zou die daar vliegen.
  Forum Admin woensdag 10 juli 2024 @ 16:32:24 #129
pi_214236545
En nu weet ik er het fijne niet van maar volgens mij is het al dan niet spoofen van een transponder wel een dingetje.
pi_214236577
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:27 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ze hadden die info dus wel:
https://www.nu.nl/vliegra(...)eilig-luchtruim.html

Alleen is er zolang mogelijk geprobeerd het luchtruim toch open te houden, o.a. door het onder een bepaalde grens te sluiten. Want hoger zouden die rebellen toch niets klaar kunnen spelen... maar ja.. die buk rakket he.
Maar ze doen het af als een verkeerde interpretatie en dat de waarschuwing volgens hun zogenaamd alleen over het gebied boven De Krim zou hebben gegaan.

Terwijl ze wisten dat er een vrachtvliegtuig was neergehaald in precies dat gebied. Het doel van Rusland is bovendien nooit geweest om een burgerdoel neer te halen.
blablablabla
  woensdag 10 juli 2024 @ 16:36:26 #131
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214236596
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:32 schreef Straatcommando. het volgende:
En nu weet ik er het fijne niet van maar volgens mij is het al dan niet spoofen van een transponder wel een dingetje.
Het is mogelijk, maar als je de transponder niet vertrouwd dan stuur je toch bijv een straaljager om een kijkje te nemen.
  woensdag 10 juli 2024 @ 16:37:03 #132
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214236607
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Maar ze doen het af als een verkeerde interpretatie en dat de waarschuwing volgens hun zogenaamd alleen over het gebied boven De Krim zou hebben gegaan.

Terwijl ze wisten dat er een vrachtvliegtuig was neergehaald in precies dat gebied. Het doel van Rusland is bovendien nooit geweest om een burgerdoel neer te halen.
Een vrachtvliegtuig dat dus onder de 10km vloog.. snapie?
pi_214236613
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:31 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
En jij denkt dat de FAA en EASA niet communiceren ofzo? Daar is gewoon een afweging gemaakt en gezien er wereldwijd dagelijks over conflictgebieden word gevlogen ook niet eens zo'n hele gekke.

Je kunt je ook afvragen waarom een stel Russen een lijntoestel op kruishoogte uit de lucht vliegen.
Nee precies, dat is wel gebleken :')

quote:
En onthoud dat ze dat toestel hebben kunnen identificeren, maar gedacht hebben dat het een gespoofed Oekraïens toestel was. Wat op zichzelf al hilarisch is want waarom zou die daar vliegen.
Zou mijn veiligheid of dat van mijn burgers toch niet graag willen laten afhangen van het beoordelingsvermogen van een groepje ongetwijfeld straalbezopen Russische separatisten die op vergelding uit zijn.
blablablabla
  woensdag 10 juli 2024 @ 16:38:57 #134
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214236643
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:37 schreef Elan het volgende:

[..]
Nee precies, dat is wel gebleken :')
[..]
Zou mijn veiligheid of dat van mijn burgers toch niet graag willen laten afhangen van het beoordelingsvermogen van een groepje ongetwijfeld straalbezopen Russische separatisten die op vergelding uit zijn.
Mss moet je, je eerst eens beter inlezen in de luchtvaart voordat je claims maakt?
pi_214236664
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:30 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Oke ik had moet neerplempen buk raket plus idioten die zo'n dingen kunnen afvuren ;-).
Ik zag het meer als een buitenkansje om voor de zoveelste keer te onderstrepen dat rusland deze oorlog begonnen is.
  Forum Admin woensdag 10 juli 2024 @ 16:41:21 #136
pi_214236673
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:36 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Het is mogelijk, maar als je de transponder niet vertrouwd dan stuur je toch bijv een straaljager om een kijkje te nemen.
Dat ligt in een conflictgebied wat lastig denk ik zo, maar waar ik op doel is het verbergen achter een burgerluchtvaart id terwijl je een militair toestel bent niet heel erg legaal.

Daar weet @AchJa ongetwijfeld veel meer over.
pi_214236692
Wanneer komt Girkin weer vrij trouwens? Men hoort zeker niets meer van hem of is ie nog wel actief op het internet?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_214236696
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Misschien, maar dan nog. 10km hoogte.

Je moet wel een absolute totaaldebiel zijn om daar een vijandelijk militair toestel in te zien. Of je bent een rus natuurlijk.
  woensdag 10 juli 2024 @ 16:44:40 #139
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_214236716
quote:
Volledig mee eens. Ze behandelen hun publiek als kleuters en bejaarden. En de kwaliteit is gewoon te laag. Zolang een "correspondent" in Kiyv in het 8 uur journaal over Hie-mar heeft (ipv HiMARS) weet je dat ze geen verstand van zaken hebben en te lui zijn om het te krijgen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_214236741
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:43 schreef Discombobulate het volgende:
Wanneer komt Girkin weer vrij trouwens? Men hoort zeker niets meer van hem of is ie nog wel actief op het internet?
Hier is zijn Tlegram, beheerd door zijn vrouw. Girkin zelf is nog niet vermoord door putin, maar hij zit wel in nonstop in isolatie.

Link: https://t-me.translate.go(...)tr_tl=en&_x_tr_hl=en
  woensdag 10 juli 2024 @ 16:46:56 #141
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_214236749
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 13:01 schreef Elan het volgende:

[..]
Wel provoceren door de regio vol te dumpen met wapens.
Zou je andersom eens moeten proberen.
Putin dumpt toch ook massaal wapens in zijn omgeving?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 10 juli 2024 @ 16:49:02 #142
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214236764
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:41 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat ligt in een conflictgebied wat lastig denk ik zo, maar waar ik op doel is het verbergen achter een burgerluchtvaart id terwijl je een militair toestel bent niet heel erg legaal.

Daar weet @:achja ongetwijfeld veel meer over.
Alles beter dan maar lukraak een vliegtuig uit de lucht te knallen. En er zijn vast andere opties dan een straaljager om te checken wat voor een vliegtuig er nu echt hangt.

Op een goede dag kan ik ook de Emirates vliegtuigen die hier overvliegen op weg naar Londen bijv met het blote oog identificeren. Iets met groot rood logo onder die kisten ;)
pi_214236766
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:43 schreef Discombobulate het volgende:
Girkin is in 2023 gevangen genomen en is veroordeeld voor 4 jaar.

Als zijn straf niet verlengd wordt, zal hij in 2027 wel weer ergens vrij komen.
  woensdag 10 juli 2024 @ 16:50:05 #144
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214236775
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Putin dumpt toch ook massaal wapens in zijn omgeving?
Idd, zie bijv MH-17 om maar iets te noemen. :7
  Forum Admin woensdag 10 juli 2024 @ 16:51:00 #145
pi_214236782
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:49 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Alles beter dan maar lukraak een vliegtuig uit de lucht te knallen. En er zijn vast andere opties dan een straaljager om te checken wat voor een vliegtuig er nu echt hangt.

Op een goede dag kan ik ook de Emirates vliegtuigen die hier overvliegen op weg naar Londen bijv met het blote oog zien. Iets met groot rood logo onder die kisten ;)
Dat het een behoorlijk domme oepsies was werd duidelijk adhv de verhalen die toen rond gingen. Het was een Oekraïense jager, toen was het een bom, toen toch weer een jager en weet ik veel allemaal wat.
pi_214236794
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:49 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Zal wel gewoon vrij komen denk ik. Rationele en competente man, lijkt me niet dat Poetin hem ziet zoals iemand als Navalny of oppositie die je uit de weg moet ruimen. Anders had ie echt wel 10-20 jaar gekregen.
pi_214236858
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:49 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Op een goede dag kan ik ook de Emirates vliegtuigen die hier overvliegen op weg naar Londen bijv met het blote oog identificeren. Iets met groot rood logo onder die kisten ;)
Niet op 10 km hoogte hoor _O-
blablablabla
pi_214237020
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:49 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Girkin is veel te gevaarlijk. Zie ook zijn deelname aan de presidentsverkiezingen.

Hij gaat generaal Lebed achterna.
pi_214237038
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 16:52 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zal wel gewoon vrij komen denk ik.
Je weet dat Girkin aangegeven had mee te willen doen aan de verkiezingen in 2024, die hij tevens een 'sham' noemde?

quote:
Rationele en competente man, lijkt me niet dat Poetin hem ziet zoals iemand als Navalny of oppositie die je uit de weg moet ruimen. Anders had ie echt wel 10-20 jaar gekregen.
Poetin zal wel kijken of Girkin nog steeds een grote mond heeft. Zo nee, dan komt hij waarschijnlijk wel vrij. Maar als hij doorgaat met zijn kritiek, zal hij wel vast blijven zitten.
pi_214237089
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 17:07 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Poetin zal wel kijken of Girkin nog steeds een grote mond heeft. Zo nee, dan komt hij waarschijnlijk wel vrij. Maar als hij doorgaat met zijn kritiek, zal hij wel vast blijven zitten.
Het vreemde is dat Poetin juist veel aan hem en andere millbloggers zou hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')