SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
https://t.co/Pi1xFcPXtRquote:
Helder antwoord:quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:01 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Toch vreemd waarom politici en de media niet massaal X enz boycotten.
Blijkbaar is het ergens wel best dus, al dat Russische stront overal.
Dat is een beetje de bekende trend he.quote:
Netjesquote:
Volledig mee eens. Meerdere keren ter sprake gebracht, nooit een fatsoenlijk antwoord op gekregenquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:57 schreef StateOfMind het volgende:
Fok zou daar ook harder tegen op moeten treden.
De usual suspect zijn bekend.
Wat zou iemand kùnnen zeggen waar jij, of een ander, zo'n last van hebt dat er moet worden opgetreden?quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:57 schreef StateOfMind het volgende:
Wij zijn geen publieke omroep/journaal en met het gemak waarmee sommigen hier andere mensen uitmaken voor Putinpijper lijkt me dat ook helemaal niet wenselijk.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:57 schreef StateOfMind het volgende:
antwoord was wel fatsoenlijk, je bent het er alleen niet mee eensquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:57 schreef StateOfMind het volgende:
Het valt hier in deze thread reuze mee. Tankies krijgen keer op keer volop tegen gas.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Meerdere keren ter sprake gebracht, nooit een fatsoenlijk antwoord op gekregen.
Continu feitelijk onjuiste propaganda herhalen is ook niet OKquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:32 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Wat zou iemand kùnnen zeggen waar jij, of een ander, zo'n last van hebt dat er moet worden opgetreden?
Wat is optreden: Bannen of, waarschuwen?
Moet ik dit dan zo zien, dat iemand iets kan zeggen:
- Dat jij niet met woorden kan bestrijden?
- Waar jij door wordt geraakt?
- Waar jij zo'n last van hebt dat het pijn doet aan de ogen?
Hoe ziet dat er dan precies uit, als het binnen het legale valt dat iemand mag denken, dan mag je het ook uiten. En waar houdt een mening op, en is het gewoon een gevoel dat iemand uit. En dat gevoel, komt voort uit gedachten.
Wil je nu een mening bestrijden, een gevoel, of een gedachten? Waar trek je de grens dan precies, wil je gedachten-polizei, is dat het?
Beledigingen, oproepen tot geweld, enz lijkt me buiten kijf. Dat is niet OK
Het zijn vermoeiende nietszeggende discussies. Net als die ene gisteren met die mislukte mod hierboven.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het valt hier in deze thread reuze mee. Tankies krijgen keer op keer volop tegen gas.
Het gaat vrij ver om iemand vanwege 1 of meerdere posts integraal te bannen, ik snap dat ze dat niet makkelijk doen.
Heb ik een invasie van NAVO en/of VS grondgebied gemist?quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:57 schreef Elan het volgende:
Bizar dat mensen nog steeds de acties van Rusland blijven veroordelen, NAVO/VS hebben de invasie over zichzelf afgeroepen.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:57 schreef Elan het volgende:
Bizar dat mensen nog steeds de acties van Rusland blijven veroordelen, NAVO/VS hebben de invasie over zichzelf afgeroepen.
NAVO/VS zijn niet binnen gevallenquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:57 schreef Elan het volgende:
Jezusquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:54 schreef ExTec het volgende:
Weer een heerlijke clownsshow. Ik heb zo'n vermoeden dat die vliegtuig motor het daarna niet snel meer zal doen.
[ x ]
Wel provoceren door de regio vol te dumpen met wapens.quote:
dat begon pas na de invasiequote:Op woensdag 10 juli 2024 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel provoceren door de regio vol te dumpen met wapens.
Zou je andersom eens moeten proberen.
Wel eens van oorzaak gevolg gehoord?quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
das niet echt volpompen he?quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet echt he:
https://www.atlanticcounc(...)to-ukraine-a-primer/
Jawel. Dat is 2017. Rusland is in 2014 binnengevallen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet echt he:
https://www.atlanticcounc(...)to-ukraine-a-primer/
They don't make em like they used to.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:09 schreef sp3c het volgende:
had verwacht dat je met die bayraktar drones zou komen
dit is een beetje zwakjes
quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:57 schreef Elan het volgende:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Continu feitelijk onjuiste propaganda herhalen is ook niet OK.
En dan is het gewoon 3 strikes = out wmb. 2 keer kan een ongelukje zijn. 3 keer is gewoon bewust non-informatie verspreiding. En ondanks dat dit geen kwaliteitsmedium is (toch geinig dat dit door de verantwoordelijken hier erkent wordt) heb je ook als rommelverspreider een verantwoordelijkheid in deze.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jawel. Dat is 2017. Rusland is in 2014 binnengevallen.
en die leest mee de hele tijd of niet?quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
jou![]()
Heb een prachtige Russische vrouw. Geen NL orc.
Ga ik niet vanuit. Niet elk Rus is een spion zoals de Westerse propagandamachine doet suggererenquote:
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
jou![]()
Heb een prachtige Russische vrouw. Geen NL orc.
Dat doet ze je gelovenquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga ik niet vanuit. Niet elk Rus is een spion zoals de Westerse propagandamachine doet suggereren
alleen die van jouquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga ik niet vanuit. Niet elk Rus is een spion zoals de Westerse propagandamachine doet suggereren
Vervolgens ben je wél pro-Israël in een ander topic. Eng, hypocriet nerdje ben jij tochquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:19 schreef over_hedge het volgende:
"Bizar dat mensen nog steeds de acties van Rusland blijven veroordelen"
Dat vind ik serieus de meest domme post die ik ooit op fok voorbij heb zien komen. Wat best knap is.
Het is vrij normaal dat je aanvallen op burgers met raketten. En dit geval zelfs een kinderziekenhuis veroordeeld. Heeft geen zak mee te maken wat de oorzaak van de oorlog is maar met fatsoen en normaal nadenken.
Als Oekraïne expres op ziekenhuizen gaat schieten zeg ik precies het zelfde.
Ja, anders krijgt hij pikstraf.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:21 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Dat doet ze je geloven
Je blaat vrijwillig Ruslandpropaganda na, dus Moskou is tevreden.
Pikstrafquote:
Watquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Vervolgens ben je wél pro-Israël in een ander topic. Eng, hypocriet nerdje ben jij toch![]()
Ze heeft een goede baan in de advocatuur. Niet elke vrouw is zoals je moeder.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Door de weeks hebben betalende klanten voorrang, natuurlijk.
Maar mijn moeder is een rocket scientist.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze heeft een goede baan in de advocatuur. Niet elke vrouw is zoals je moeder.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
WatIk post vrijwel nooit in dat topic. Dus hoe kom je hier nu weer bij
En daarna persoonlijk gaan aanvallen.
Wat kom je nou eigenlijk doen hier? Behalve expres beetje trollen
Dat heeft Rusland andersom gedaan. Heb je bijvoorbeeld gemist dat "rebellen" een passagiersvliegtuig vol landgenoten uit de lucht hebben geschoten?quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou je andersom eens moeten proberen.
Maar over ziekenhuizen bombarderen heb je dus niks te vertellen, anders dan jij-bakken richting degene die er over begint?quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij veroordeelde Hamas en was pro-Israël toen die oorlog daar begon. En dan specifiek beginnen over hoe walgelijk het is om ziekenhuizen te bombarderen. Jij bent echt af,
Dan hebben binnen een dag Starhopper, Delenlil en ExTec een perma ban.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Continu feitelijk onjuiste propaganda herhalen is ook niet OK.
En dan is het gewoon 3 strikes = out wmb. 2 keer kan een ongelukje zijn. 3 keer is gewoon bewust non-informatie verspreiding. En ondanks dat dit geen kwaliteitsmedium is (toch geinig dat dit door de verantwoordelijken hier erkent wordt) heb je ook als rommelverspreider een verantwoordelijkheid in deze.
Wtf lul je nou dom? Ik kom niet in dat topic. Ik ben 1x in dat topic geweest en dat is het. Dus wtf lul je nou allemaalquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij veroordeelde Hamas en was pro-Israël toen die oorlog daar begon. En dan specifiek beginnen over hoe walgelijk het is om ziekenhuizen te bombarderen. Jij bent echt af,
Misschien moet je als luchtvaartmaatschappij ook niet boven een oorlogsgebied gaan vliegen teneinde een paar luttele euro's te besparen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat heeft Rusland andersom gedaan. Heb je bijvoorbeeld gemist dat "rebellen" een passagiersvliegtuig vol landgenoten uit de lucht hebben geschoten?
Misschien moet je als Rus geen passagiersvliegtuig neerschieten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien moet je als luchtvaartmaatschappij ook niet boven een oorlogsgebied gaan vliegen teneinde een paar luttele euro's te besparen.
En was jij ook ondertussen ruimschoots afgeserveerdquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:28 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Dan hebben binnen een dag Starhopper, Delenlil en ExTec een perma ban.
Zou wel deze topicreeks ten goede komen.
Was geen oorlogsgebied toch? Russen doen niet aan oorlog.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien moet je als luchtvaartmaatschappij ook niet boven een oorlogsgebied gaan vliegen teneinde een paar luttele euro's te besparen.
Er is in de weken daarvoor ook een passagiersvliegtuig beschoten, ronduit achterlijk dat je daar gaat vliegen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Misschien moet je als Rus geen passagiersvliegtuig neerschieten.
Nee, want hij post amper. Keert af een toe een bak negativiteit om, omdat we niet allemaal zijn vliegtuignummer fetisjisme delen, en iedereen is natuurlijk dom, hij niet, en dan heb je eigenlijk al zijn postjes wel samengevat.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En was jij ook ondertussen ruimschoots afgeserveerd.
ik heb pluggie nog nooit betrapt op onwaarhedenquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En was jij ook ondertussen ruimschoots afgeserveerd.
Overigens herken ik van 1 uit 3 dat bronnen onderuit geschopt worden. Van die andere 2 heb ik dat nog niet zien gebeuren.
Altijd triest om te zien als mensen hun ongelijk moeten toegeven met een domme aanval op iets dat er niet toe doet.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Speciale operatiequote:Op woensdag 10 juli 2024 13:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Was geen oorlogsgebied toch? Russen doen niet aan oorlog.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb pluggie nog nooit betrapt op onwaarheden
quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
WatIk post vrijwel nooit in dat topic. Dus hoe kom je hier nu weer bij
En daarna persoonlijk gaan aanvallen.
Wat kom je nou eigenlijk doen hier? Behalve expres beetje trollen
Hypocriet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tja het is nou niet dat die andere kant zulke lieverdjes zijnnog altijd Israël > hamas
Toch best sneu als je ziet wat hij ervoor moet doen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:22 schreef sp3c het volgende:
snap je wel verder, sexy time is ook belangrijk
maar toch
Wat is er nou precies hypocriet volgens jou?quote:
jij wel?quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En hou me totaal niet bezig met israel.
quote:
lekker belangrijkquote:
Precies.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:45 schreef sp3c het volgende:
boeit mij persoonlijk geen reet wat Israel doet
Arabieren doen Arabisch tegen elkaar ... is wat het is
Dit is serieus je antwoord? Dus omdat ik vorig jaar ergens een keer op een topic gereageerd hebt. Ben ik opeens heel veel bezig met israel?quote:
Het is inderdaad achterlijk dat we dachten dat Rusland zich aan (internationale) afspraken zouden houden.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is in de weken daarvoor ook een passagiersvliegtuig beschoten, ronduit achterlijk dat je daar gaat vliegen.
Precies. Ben gister buiten, onweer, regen, wordt nat.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:47 schreef Elan het volgende:
waarom zou je je daar druk om maken als je ook Rusland overal de schuld van kunt geven.
De eerste provocaties begonnen al in 2003, met de poging om Tuzla eiland in te nemen, en de putin's territoriale claims op héél Oekraine.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jawel. Dat is 2017. Rusland is in 2014 binnengevallen.
Als je iemand iets wil verwijten is het de NL-regering die op de hoogte was van de situatie aldaar:quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:48 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Het is inderdaad achterlijk dat we dachten dat Rusland zich aan (internationale) afspraken zouden houden.
Het is en was een schurkenstaat, en heeft een nieuwe Glasnost nodig.
Je had daar nooit mogen vliegen.quote:Het Nederlandse kabinet was er vlak voor de ramp met de MH17 al van op de hoogte dat in Oekraïne een vrachtvliegtuig op grote hoogte was neergeschoten met Russisch legermaterieel. Het radioprogramma Argos heeft het verslag in handen van de Nederlandse diplomaat die aanwezig was bij een diplomatieke briefing in Kiev. Nederland werd toen bijgepraat over de gevaren in het Oekraïense luchtruim. CDA en D66 hebben aangekondigd Kamervragen te zullen gaan stellen.
Was een maleisisch vliegtuig he.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je iemand iets wil verwijten is het de NL-regering die op de hoogte was van de situatie aldaar:
[..]
Je had daar nooit mogen vliegen.
Over en weer is tot daar aan toe maar kan mij niet voorstellen dat de ingevlogen "politieagent" - die de no-fly zone zou moeten handhaven - in zijn te dure jet daar doelwit of oorzaak van escalatie wil gaan zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2024 03:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lijkt me vrij voor de hand liggen dat er bij het afdwingen van een no fly zone over en weer wat geschoten gaat worden
Je doet aan victim blaming. De (westerse) wereld wist dat er een conflict gaande was. Oekraïne had haar luchtruim dicht kunnen gooien. Malaysian Airlines had een andere route kunnen vliegen. Boeing had haar vliegtuigen uit kunnen rusten met Countermeasures.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je iemand iets wil verwijten is het de NL-regering die op de hoogte was van de situatie aldaar:
[..]
Je had daar nooit mogen vliegen.
Jah meer problemen voor Ruslandquote:Op woensdag 10 juli 2024 14:06 schreef oheng het volgende:
Strategisch verhaal van Konstantin over de problemen van het russische netwerk. Vooral van belang deze winter. We komen hier vanaf november op terug, want dan gaan we de gevolgen zien.
- Afspelen vanaf 34:27 (daarvoor geschiedenis en werking)
- Afspelen op 1,25 snelheid
Er was daar oorlog. Niet relevant wie verder de agressor was.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:26 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Je doet aan victim blaming. De (westerse) wereld wist dat er een conflict gaande was. Oekraïne had haar luchtruim dicht kunnen gooien. Malaysian Airlines had een andere route kunnen vliegen. Boeing had haar vliegtuigen uit kunnen rusten met Countermeasures.
Rusland is en was de agressor
Precies. Gaat helemaal toppie daar! RUSSIA STRONK!quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Jah meer problemen voor Rusland
O nee toch niet
Is dat nu? Krijgen we weer een salvo?quote:
Weten we wel zeker dat dit geen Oekraïense luchtafweerraketten zijn? @sp3c @BNWquote:
Uh huh, maar je blijft negeren dat het niet aan het kleine NL is om blijkbaar voor de heel de wereld te bepalen waar het veilig is om te vliegen, of niet.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:37 schreef Elan het volgende:
Als je op de hoogte was dat daar een vrachtvliegtuig is/was neergeschoten en je doet niets ben je als regering ernstig nalatig.
Niet bepalen uiteindelijk maar ze hadden het wel politiek gezien druk mogen uitoefenen op een dergelijk verbod in plaats van risico's onder het tapijt moffelen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Uh huh, maar je blijft negeren dat het niet aan het kleine NL is om blijkbaar voor de heel de wereld te bepalen waar het veilig is om te vliegen, of niet.
Dus je moet je "het is de schuld van, XXXXX, maar natuurlijk niet van de hopman van m'n orc thuis op de bank!" wat verder verfijnen.
quote:Gedeeld met NCTV
De inhoud van het verslag van de Nederlandse ambtenaar is opmerkelijk, omdat de Nederlandse overheid tot nu toe altijd heeft volgehouden dat er geen aanwijzingen waren voor 'concrete dreiging' tegen de burgerluchtvaart.
Het ministerie van Justitie en Veiligheid verdedigt zich door te stellen dat 'het besproken agendapunt uitsluitend betrekking had op het vluchtinformatiegebied boven de Krim en niet op het Oekraïense luchtruim als geheel'. Met andere woorden: de waarschuwing gold niet voor het luchtruim waar vlucht MH17 vloog toen hij werd neergehaald.
Dat het gespreksverslag destijds wel door het ministerie van Infrastructuur en Milieu is gedeeld met de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV), had een andere reden volgens het ministerie.
Nog even volhouden; de sancties doen bijna hun werk. De economie van Rusland staat op omvallen. De Russen hebben het zwaar.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Correct. Veiligheidsrisico's waren alom bekend.
De Amerikanen en Britten vlogen al niet meer over het gebied. Play stupid games win stupid prices
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:11 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nog even volhouden; de sancties doen bijna hun werk. De economie van Rusland staat op omvallen. De Russen hebben het zwaar.
Vloog vanaf Schiphol vol met Nederlanders. Je had wellicht net iets meer moeite kunnen doen als overheid om je burgers te beschermen.quote:
Jij kent overduidelijk niet de huidige energie situatie in de Voronesz, De Krim en Rostov oblasts.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Jah meer problemen voor Rusland
O nee toch niet
Nou, je hebt je relevante punt inmiddels meer dan gemaakt. Het was niet slim om boven die zone te vliegen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Vloog vanaf Schiphol vol met Nederlanders. Je had wellicht net iets meer moeite kunnen doen als overheid om je burgers te beschermen.
Maar ach, gewoon Rusland overal de schuld van geven slikken mensen toch wel als zoete koek
Omdat dit al 2 jaar wordt geroepenquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:17 schreef oheng het volgende:
[..]
Jij kent overduidelijk niet de huidige energie situatie in de Voronesz, De Krim en Rostov oblasts.
Maar, leg eens uit waarom Konstantin (werkzaam in de bouw van het electriciteitsnetwerk) het verkeerd heeft?
De sancties doen al jaren hun werk. Genoeg berichten vanuit Rusland dat het niet goed gaat met de economie, en dat de gewone Rus het daarom zwaar heeft.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:11 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nog even volhouden; de sancties doen bijna hun werk. De economie van Rusland staat op omvallen. De Russen hebben het zwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |