das niet echt volpompen he?quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet echt he:
https://www.atlanticcounc(...)to-ukraine-a-primer/
Jawel. Dat is 2017. Rusland is in 2014 binnengevallen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet echt he:
https://www.atlanticcounc(...)to-ukraine-a-primer/
They don't make em like they used to.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:09 schreef sp3c het volgende:
had verwacht dat je met die bayraktar drones zou komen
dit is een beetje zwakjes
quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:57 schreef Elan het volgende:
Bizar dat mensen nog steeds de acties van Rusland blijven veroordelen, NAVO/VS hebben de invasie over zichzelf afgeroepen.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Continu feitelijk onjuiste propaganda herhalen is ook niet OK.
En dan is het gewoon 3 strikes = out wmb. 2 keer kan een ongelukje zijn. 3 keer is gewoon bewust non-informatie verspreiding. En ondanks dat dit geen kwaliteitsmedium is (toch geinig dat dit door de verantwoordelijken hier erkent wordt) heb je ook als rommelverspreider een verantwoordelijkheid in deze.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jawel. Dat is 2017. Rusland is in 2014 binnengevallen.
en die leest mee de hele tijd of niet?quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
jou![]()
Heb een prachtige Russische vrouw. Geen NL orc.
Ga ik niet vanuit. Niet elk Rus is een spion zoals de Westerse propagandamachine doet suggererenquote:
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
jou![]()
Heb een prachtige Russische vrouw. Geen NL orc.
Dat doet ze je gelovenquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga ik niet vanuit. Niet elk Rus is een spion zoals de Westerse propagandamachine doet suggereren
alleen die van jouquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga ik niet vanuit. Niet elk Rus is een spion zoals de Westerse propagandamachine doet suggereren
Vervolgens ben je wél pro-Israël in een ander topic. Eng, hypocriet nerdje ben jij tochquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:19 schreef over_hedge het volgende:
"Bizar dat mensen nog steeds de acties van Rusland blijven veroordelen"
Dat vind ik serieus de meest domme post die ik ooit op fok voorbij heb zien komen. Wat best knap is.
Het is vrij normaal dat je aanvallen op burgers met raketten. En dit geval zelfs een kinderziekenhuis veroordeeld. Heeft geen zak mee te maken wat de oorzaak van de oorlog is maar met fatsoen en normaal nadenken.
Als Oekraïne expres op ziekenhuizen gaat schieten zeg ik precies het zelfde.
Ja, anders krijgt hij pikstraf.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:21 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Dat doet ze je geloven
Je blaat vrijwillig Ruslandpropaganda na, dus Moskou is tevreden.
Pikstrafquote:
Watquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Vervolgens ben je wél pro-Israël in een ander topic. Eng, hypocriet nerdje ben jij toch![]()
Ze heeft een goede baan in de advocatuur. Niet elke vrouw is zoals je moeder.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Door de weeks hebben betalende klanten voorrang, natuurlijk.
Maar mijn moeder is een rocket scientist.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze heeft een goede baan in de advocatuur. Niet elke vrouw is zoals je moeder.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
WatIk post vrijwel nooit in dat topic. Dus hoe kom je hier nu weer bij
En daarna persoonlijk gaan aanvallen.
Wat kom je nou eigenlijk doen hier? Behalve expres beetje trollen
Dat heeft Rusland andersom gedaan. Heb je bijvoorbeeld gemist dat "rebellen" een passagiersvliegtuig vol landgenoten uit de lucht hebben geschoten?quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel provoceren door de regio vol te dumpen met wapens.
Zou je andersom eens moeten proberen.
Maar over ziekenhuizen bombarderen heb je dus niks te vertellen, anders dan jij-bakken richting degene die er over begint?quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij veroordeelde Hamas en was pro-Israël toen die oorlog daar begon. En dan specifiek beginnen over hoe walgelijk het is om ziekenhuizen te bombarderen. Jij bent echt af,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |