Dan hebben binnen een dag Starhopper, Delenlil en ExTec een perma ban.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Continu feitelijk onjuiste propaganda herhalen is ook niet OK.
En dan is het gewoon 3 strikes = out wmb. 2 keer kan een ongelukje zijn. 3 keer is gewoon bewust non-informatie verspreiding. En ondanks dat dit geen kwaliteitsmedium is (toch geinig dat dit door de verantwoordelijken hier erkent wordt) heb je ook als rommelverspreider een verantwoordelijkheid in deze.
Wtf lul je nou dom? Ik kom niet in dat topic. Ik ben 1x in dat topic geweest en dat is het. Dus wtf lul je nou allemaalquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij veroordeelde Hamas en was pro-Israël toen die oorlog daar begon. En dan specifiek beginnen over hoe walgelijk het is om ziekenhuizen te bombarderen. Jij bent echt af,
Misschien moet je als luchtvaartmaatschappij ook niet boven een oorlogsgebied gaan vliegen teneinde een paar luttele euro's te besparen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat heeft Rusland andersom gedaan. Heb je bijvoorbeeld gemist dat "rebellen" een passagiersvliegtuig vol landgenoten uit de lucht hebben geschoten?
Misschien moet je als Rus geen passagiersvliegtuig neerschieten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien moet je als luchtvaartmaatschappij ook niet boven een oorlogsgebied gaan vliegen teneinde een paar luttele euro's te besparen.
En was jij ook ondertussen ruimschoots afgeserveerdquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:28 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Dan hebben binnen een dag Starhopper, Delenlil en ExTec een perma ban.
Zou wel deze topicreeks ten goede komen.
Was geen oorlogsgebied toch? Russen doen niet aan oorlog.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien moet je als luchtvaartmaatschappij ook niet boven een oorlogsgebied gaan vliegen teneinde een paar luttele euro's te besparen.
Er is in de weken daarvoor ook een passagiersvliegtuig beschoten, ronduit achterlijk dat je daar gaat vliegen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Misschien moet je als Rus geen passagiersvliegtuig neerschieten.
Nee, want hij post amper. Keert af een toe een bak negativiteit om, omdat we niet allemaal zijn vliegtuignummer fetisjisme delen, en iedereen is natuurlijk dom, hij niet, en dan heb je eigenlijk al zijn postjes wel samengevat.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En was jij ook ondertussen ruimschoots afgeserveerd.
ik heb pluggie nog nooit betrapt op onwaarhedenquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En was jij ook ondertussen ruimschoots afgeserveerd.
Overigens herken ik van 1 uit 3 dat bronnen onderuit geschopt worden. Van die andere 2 heb ik dat nog niet zien gebeuren.
Altijd triest om te zien als mensen hun ongelijk moeten toegeven met een domme aanval op iets dat er niet toe doet.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Speciale operatiequote:Op woensdag 10 juli 2024 13:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Was geen oorlogsgebied toch? Russen doen niet aan oorlog.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb pluggie nog nooit betrapt op onwaarheden
quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
WatIk post vrijwel nooit in dat topic. Dus hoe kom je hier nu weer bij
En daarna persoonlijk gaan aanvallen.
Wat kom je nou eigenlijk doen hier? Behalve expres beetje trollen
Hypocriet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tja het is nou niet dat die andere kant zulke lieverdjes zijnnog altijd Israël > hamas
Toch best sneu als je ziet wat hij ervoor moet doen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:22 schreef sp3c het volgende:
snap je wel verder, sexy time is ook belangrijk
maar toch
Hoe is het met je schoonfamilie? Die al in de grinder verdwenen?quote:
Wat is er nou precies hypocriet volgens jou?quote:
jij wel?quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En hou me totaal niet bezig met israel.
quote:
lekker belangrijkquote:
Precies.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:45 schreef sp3c het volgende:
boeit mij persoonlijk geen reet wat Israel doet
Arabieren doen Arabisch tegen elkaar ... is wat het is
Dit is serieus je antwoord? Dus omdat ik vorig jaar ergens een keer op een topic gereageerd hebt. Ben ik opeens heel veel bezig met israel?quote:
Het is inderdaad achterlijk dat we dachten dat Rusland zich aan (internationale) afspraken zouden houden.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is in de weken daarvoor ook een passagiersvliegtuig beschoten, ronduit achterlijk dat je daar gaat vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |