Onderling resultaat (EK+WK+Nations League):quote:Spanje
Simón; Navas, Nacho, Laporte, Cucurella; Olmo, Rodrí, Ruiz; Yamal, Morata, Williams
Frankrijk
Maignan; Koundé, Upamecano, Saliba, Hernández; Camavinga, Kanté, Rabiot; Dembélé, Mbappé, Kolo Muani
Geschorst:quote:7/8 Spanje
1964 EK Spanje 2-1 Hongarije
1984 EK Spanje 1-1 (wns) Denemarken
2008 EK Spanje 3-0 Rusland
2010 WK Spanje 1-0 Duitsland
2012 EK Spanje 0-0 (wns) Portugal
2020 EK Spanje 1-1 (vns) Italië
2021 NL Spanje 2-1 Italië
2023 NL Spanje 2-1 Italië
8/12 Frankrijk
1960 EK Frankrijk 4-5 Joegoslavië
1982 WK Frankrijk 3-3 (vns) West-Duitsland
1984 EK Frankrijk 3-2 Portugal
1986 WK Frankrijk 0-2 West-Duitsland
1996 EK Frankrijk 0-0 (vns) Tsjechië
1998 WK Frankrijk 2-1 Kroatië
2000 EK Frankrijk 2-1 (gg) Portugal
2006 WK Frankrijk 1-0 Portugal
2016 EK Frankrijk 2-0 Duitsland
2018 WK Frankrijk 1-0 België
2021 NL Frankrijk 3-2 België
2022 WK Frankrijk 2-0 Marokko
POLLquote:Referee: Slavko Vinčić (Slovenia)
Assistant referees:
Toma¸ Klančnik (Slovenia)
Andra¸ Kovačič (Slovenia)
Fourth official:
Ivan Kru¸liak (Slovakia)
Reserve assistant referee:
Branislav Hancko (Slovakia)
Video assistant referee:
Nejc Kajtazovič (Slovenia)
Assistant video assistant referees:
Paolo Valeri (Italy)
Massimiliano Irrati (Italy)
Herstelkinderen voor na de oorlog.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn opa had dertien kinderen
Hij vond condooms niet zo fijn zitten denk ik
Alsof er in 2038 nog elke vier jaar een WK is.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even uitgerekend wat onze wonderkind Yamal nog kan meespelen als speler.
Als hij stopt op zijn 40e kan hij volgende toernooien meespelen:
EK 2024 (doet hij nu al)
WK 2026
EK 2028
WK 2030
EK 2032
WK 2034
EK 2036
WK 2038
EK 2040
WK 2042
EK 2044
Of Freddy Aduquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eerst zien, genoeg “wonderkinderen” waar vrij snel niks meer van vernomen werd. Denk aan jullie eigen Januzaj of voor Nedelander Ihattaren.
katholiek zekerquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn opa had dertien kinderen
Hij vond condooms niet zo fijn zitten denk ik
Volgens mij heeft hij nog nooit een post van me gelikedquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:12 schreef TweedeKlum het volgende:
09-07-2024 @ 22:10:33
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [HALVE FINALE 09/07 21:00] Spanje - Frankrijk #4"
Vertel eens een leuke mop.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nog nooit een post van me geliked
Misschien kun je een leuker karakter kopen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Of oma wou niet slikken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:12 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
katholiek zeker
of gristelijk gereformeerd
Daar kunnen wij ons iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Van mij een paar keer maar dat was allemaal in de 1ste poulewedstrijd periode sindsdien niks meer. Wij zijn outquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De little drummer boy.quote:
Alexi Lalas was nochtans wel een cultheldquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Amerikaanse voetballers nemen we niet serieus.
Heeft überhaupt iemand dat wel eens gedaanquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Terwijl je je nog wel zo goed gedragen hebt afgelopen weekquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
IJskoud bad hierzo (toch voor mij)
quote:
is lekker, daarna fijn in de sauna en je voelt je als herborenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar kunnen wij ons iets bij voorstellen
En je land staat ook nog achter.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Chronische masturbeerders kunnen hier weer op los gaan.quote:
Ja en users zoals jij zou me nooit op stang jagenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Terwijl je je nog wel zo goed gedragen hebt afgelopen week
waarom praat je als de GVR?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja en users zoals jij zou me nooit op stang jagen
Ik denk al, wat is het nat vanavond, maar ik zit onder waterquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:16 schreef Nober het volgende:
[..]
En je land staat ook nog achter.
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat je je post hebt ge-edit.quote:
Trek je conclusiesquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
wait, wat? hebben we echt dat stuk Noord Duitsland gehad ?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:16 schreef Nober het volgende:
[..]
En je land staat ook nog achter.
[ afbeelding ]
Omdat 'ie protesteerde.quote:
De altijd verzuuuurde TTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMMMMMMMMMMMMM.quote:
Kante is een drama manquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je beste middenvelder eruit halen jeetje
handsbal tegen de Duitsers.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:22 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom fluiten ze nou de hele tijd voor die cucurela?
Kinderachtig gedoe man kap gewoon met die shit
En irritant
Wel een plan A?quote:
Hij kan ook gewoon even langs de kapper.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:22 schreef MMaRsu het volgende:
En irritant
Ah, je snapt hem niet.quote:
Plan A heeft ie ook niet. Alles op Owen Goalquote:
ohquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
iemand probeerde te verbinden via AirPlay hierzo
Sorry dat was ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
iemand probeerde te verbinden via AirPlay hierzo
Feyenooit precies ook nietquote:
Nouja al die gefrustreerde fluiters in het stadion schijnbaar welquote:
Criminelen moet je hard aanpakkenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:22 schreef MMaRsu het volgende:
En irritant
Er zijn ergere dingen in het leven. Bijvoorbeeld toen ik vandaag naar de albert heijn ging om coca cola zero te kopen. Was helaas uitverkocht.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nouja al die gefrustreerde fluiters in het stadion schijnbaar wel
Ruizquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:22 schreef MMaRsu het volgende:
En irritant
Blinde tackles.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef Coco het volgende:
@:capuchon_jongen zet de aanval in op Feyenoord users.
Ik zie morgen ook wel wat problemen in dit forum met deze jongen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef Coco het volgende:
En doet dat door een naamsverbastering als een dertienjarige te makenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef Coco het volgende:
Kom je goed weg.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen in het leven. Bijvoorbeeld toen ik vandaag naar de albert heijn ging om coca cola zero te kopen. Was helaas uitverkocht.
Pepsi Max dan maar.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen in het leven. Bijvoorbeeld toen ik vandaag naar de albert heijn ging om coca cola zero te kopen. Was helaas uitverkocht.
Volgende keer Kim sturenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heeft maar een grote mond als Belg zijnde.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef Coco het volgende:
FC Utrecht supportersquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wat is die schijt sirene de hele tijd.
Was een soort omgekeerde bukake.quote:
Scheelt weer een maandje leven zonder kquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waar is hij voor veroordeeld?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Criminelen moet je hard aanpakken
Van de week 6 en 7 gehad, niet blij mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke van de kaart allen.
Ik heb hier ooit een topic aan gewijd. Het was geen succesquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heeft maar een grote mond als Belg zijnde.
RIP mezelf. Nu ga ik opgewacht worden door boze Feyenoord supporters.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ik zie morgen ook wel wat problemen in dit forum met deze jongen.
Dr Pepper dan maar.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:25 schreef KingRoland het volgende:
Pepsi max is een parodie op een drankje
type 2/3 op het momentquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas komen er Gen Z'ers met een selfiefetish voor in de plaatsquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:26 schreef fetX het volgende:
Wat een genot trouwens dat tijdens dat EK niet elke wedstrijd voor een paar plastic bekertjes stil wordt gelegd.
@GGMM heeft daar ook een mening over.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heeft maar een grote mond als Belg zijnde.
Heb je in elk geval meer succes dan Belgie dit EKquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
RIP mezelf. Nu ga ik opgewacht worden door boze Feyenoord supporters.
Achter op de vuilniswagen?quote:
Dat is altijd super irritant. Laatst wilde ik ook sinas zero halen bij de appie en die is dan ineens weer een week uitverkocht omdat ze een nieuw label hebben verzonnenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
en die koekoekrella dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:27 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoe kun je nu Williams heten en voor Spanje spelen, ik vind dat een beetje verdacht.
Hetzelfde voor die Laporte. een duidelijk Franse naam.
Die Spanjaarden spelen een duister spelletje dat al vele jaren geleden in gang gezet is...
Dan moeten we die van morgen nog krijgen, dat wordt hoe dan ook een shitstormquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En dat is niet voor het eerst dit EK.
Hoeveel wedstrijden zullen er eerste weekend Nederlands betaald voetbal weer stil worden gelegd?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:26 schreef fetX het volgende:
Wat een genot trouwens dat tijdens dat EK niet elke wedstrijd voor een paar plastic bekertjes stil wordt gelegd.
Nee Gakpo, Frimpong of Depay zijn Nederlandse namen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:27 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoe kun je nu Williams heten en voor Spanje spelen, ik vind dat een beetje verdacht.
Die Spanjaarden spelen een duister spelletje dat al vele jaren geleden in gang gezet is...
Ja echt opvallend, hoewel die kerel bij Nederland-Roemenië wel goed wasquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En dat is niet voor het eerst dit EK.
Spaanse ras sterft uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:27 schreef vaarsuvius het volgende:
Deze post heeft wel alles.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is altijd super irritant. Laatst wilde ik ook sinas zero halen bij de appie en die is dan ineens weer een week uitverkocht omdat ze een nieuw label hebben verzonnen
Ook het overdreven geacteer van de spaansen bij elke val is irritant
Laporte is gewoon een Fransman die niet in aanmerking kwam voor het Franse Elftal, die heeft niets Spaans in zich geloof ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:27 schreef vaarsuvius het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:28 schreef TAmaru het volgende:
is voetbal eigenlijk altijd zo’n kinderachtige en aanstellerige sport geweest vol oneerlijk spel?
Ja waarom denk je dat het zo populair is?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:28 schreef TAmaru het volgende:
is voetbal eigenlijk altijd zo’n kinderachtige en aanstellerige sport geweest vol oneerlijk spel?
Beste post in deze hele reeks.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is altijd super irritant. Laatst wilde ik ook sinas zero halen bij de appie en die is dan ineens weer een week uitverkocht omdat ze een nieuw label hebben verzonnen
Ook het overdreven geacteer van de spaansen bij elke val is irritant
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:26 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Je zal maar een capuchondragende Belg zijn
En zich maar afvragen waarom hij nooit een like krijgt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
En doet dat door een naamsverbastering als een dertienjarige te maken
Schattig
Jij vond Nederland niet matig?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:29 schreef FvanS het volgende:
In de eerste 30 minuten van deze wedstrijd lijkt het toch alsof je als Nederland in de finale komt hier niks tegen kan, maar nu is het wel matig allemaal hoor
Ja man. Lekker bakkies legen.quote:
Koeman sust iedereen in slaap en dan slaan WE toe.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:29 schreef FvanS het volgende:
In de eerste 30 minuten van deze wedstrijd lijkt het toch alsof je als Nederland in de finale komt hier niks tegen kan, maar nu is het wel matig allemaal hoor
Yamal gaat Dumbfries zonder te spugen in zijn kont neuken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:29 schreef FvanS het volgende:
Nou, als ik af en toe Ruiz en Olmo aan de bal zie. Gaan Reijnders en Jerry het knap lastig mee krijgen mocht het zo ver komen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:29 schreef FvanS het volgende:
Life at the Big 4quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:29 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Ja man. Lekker bakkies legen.
Nee op kantoor, gelukkig maar tot 16 uur. Snel naar huis en bij de ouders van mijn vriendin Nederland kijken.
iets met Engelsen eerst.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Yamal gaat Dumbfries zonder te spugen in zijn kont neuken.
over een aantal decennia zijn er in west-europa geen blanke spelers meer die goed genoeg zijn voor de nationale teamsquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:25 schreef KingRoland het volgende:
Pepsi max is een parodie op een drankje
komt er aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:30 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Deze wedstrijd kan een 2-2 gebruiken
En dan te bedenken dat Olmo bij RB Leipzig het assistentje van Xavi Simons is.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nou, als ik af en toe Ruiz en Olmo aan de bal zie. Gaan Reijnders en Jerry het knap lastig mee krijgen mocht het zo ver komen.
Team pepsiquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pepsi max lemon
Haten op pepsi
Dat moet in je aard liggen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ja echte fokkers hebben geen tijd voor werk
dat zijn gewoon kolonialen die voor eer en glorie van het moederland spelen , dat hebben de Franse, Engelse en Spaanse teams ook .quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee Gakpo, Frimpong of Depay zijn Nederlandse namen.
Ow ik leer veel dit ekquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ja echte fokkers hebben geen tijd voor werk
Hebben we Ghana GEKOLONISEERD ja?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:32 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat zijn gewoon kolonialen die voor eer en glorie van het moederland spelen , dat hebben de Franse, Engelse en Spaanse teams ook .
Alweerquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die ellendige ster boven dat logo van Spanje. Het blijft toch altijd vervelend om naar te kijken.
Gewoon agenda blokken in de ochtend maat.quote:
Zei je dit niet eerder ook al?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die ellendige ster boven dat logo van Spanje. Het blijft toch altijd vervelend om naar te kijken.
Liever boven Spanje dan boven van Bommel en schoonvaderquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Liever boven Spanje dan boven van Bommel en schoonvader
Stel je voor zondag in de 114e minuut 1-0 Spanjequote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Slechte grasmat.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:33 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom gaan al die schoten rond de 16 constant over? (behalve die goal van Yamal ofzo)
Duitsland denkt daar anders over.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben maar een dagjesmens en heb de ballen verstand van voetbal. Ik kijk alleen nog maar grote toernooien.
Maar hoe kun je in godsnaam al deze spelers die versnipperd zijn over zoveel competities in de gaten houden het hele jaar?
Gewoon het vliegtuig pakken en wyscout downloaden. Wat een wereldbaanquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben maar een dagjesmens en heb de ballen verstand van voetbal. Ik kijk alleen nog maar grote toernooien.
Maar hoe kun je in godsnaam al deze spelers die versnipperd zijn over zoveel competities in de gaten houden het hele jaar?
Blijven drukken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:27 schreef onlogisch het volgende:
onlogisch in LIF / Nationale poepdag!
@:Zipportal
Geen dark mode.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pepsi max lemon
Haten op pepsi
de meeste wedstrijden worden op tv uitgezondenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
Omdat al die andere gasten ouder zijn dan 16quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:33 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom gaan al die schoten rond de 16 constant over? (behalve die goal van Yamal ofzo)
Kon helaas niet. Belangrijke meetingquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Gewoon agenda blokken in de ochtend maat.
er zijn samenvattingenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
AGOVVquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Welke club gaat Nico Williams oppikken denken jullie?
snap dat je boos bent, sorry voor dat Feyenoord grapje. Feyenoord is een mooie ploeg net zoals Ajax en PSV.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:35 schreef TLC het volgende:
Na vanavond heeft Nederland 33.3 procent kans om dit EK te winnen![]()
Heeft Dries Mertens ook geen windeieren gelegd.quote:
En morgen 0%quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:35 schreef TLC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Neusje voor de goalquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:36 schreef MMaRsu het volgende:
Giroud
Ja nee dat gaat je redden
Die was in PES ook al zo slecht
Die is drie klassen beter dan Weghorstquote:
Moet die arme jongen alles alleen doen.quote:
Hier gaat iets helemaal foutquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:35 schreef TLC het volgende:
Vriendin is voor feyenoord. Ik woon op dit moment in Rotterdam. Paar keer met haar meegeweest.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
snap dat je boos bent, sorry voor dat Feyenoord grapje. Feyenoord is een mooie ploeg net zoals Ajax en PSV.
Dan ga ik slapen.quote:
Heb helemaal geen zin in een verlenging.quote:
Die zijn niet blij.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK denk er aan dat ik hier de Fransman kan ontvangen. Even zappen
Je ontvangt aan huis?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK denk er aan dat ik hier de Fransman kan ontvangen. Even zappen
Die zijn na de kwartfinale kwijtgescholden Hansquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:38 schreef FvanS het volgende:
Wel weinig kaarten, dat is voor ons niet gunstig mochten wij morgen verder komen.
Dat snap ik Peter, maar rood hier of daar zou wel leuk zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zijn na de kwartfinale kwijtgescholden Hans
Zou je niet gewoon met vrienden naar het voetjebal gaan en je vriendin naar een balletuitvoering oid sturen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:37 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Vriendin is voor feyenoord. Ik woon op dit moment in Rotterdam. Paar keer met haar meegeweest.
Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |