Ja echt opvallend, hoewel die kerel bij Nederland-Roemenië wel goed wasquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En dat is niet voor het eerst dit EK.
Spaanse ras sterft uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:27 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoe kun je nu Williams heten en voor Spanje spelen, ik vind dat een beetje verdacht.
Hetzelfde voor die Laporte. een duidelijk Franse naam.
Die Spanjaarden spelen een duister spelletje dat al vele jaren geleden in gang gezet is...
Deze post heeft wel alles.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is altijd super irritant. Laatst wilde ik ook sinas zero halen bij de appie en die is dan ineens weer een week uitverkocht omdat ze een nieuw label hebben verzonnen
Ook het overdreven geacteer van de spaansen bij elke val is irritant
Laporte is gewoon een Fransman die niet in aanmerking kwam voor het Franse Elftal, die heeft niets Spaans in zich geloof ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:27 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoe kun je nu Williams heten en voor Spanje spelen, ik vind dat een beetje verdacht.
Hetzelfde voor die Laporte. een duidelijk Franse naam.
Die Spanjaarden spelen een duister spelletje dat al vele jaren geleden in gang gezet is...
Ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:28 schreef TAmaru het volgende:
is voetbal eigenlijk altijd zo’n kinderachtige en aanstellerige sport geweest vol oneerlijk spel?
Ja waarom denk je dat het zo populair is?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:28 schreef TAmaru het volgende:
is voetbal eigenlijk altijd zo’n kinderachtige en aanstellerige sport geweest vol oneerlijk spel?
jij werkt nog?quote:
Beste post in deze hele reeks.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is altijd super irritant. Laatst wilde ik ook sinas zero halen bij de appie en die is dan ineens weer een week uitverkocht omdat ze een nieuw label hebben verzonnen
Ook het overdreven geacteer van de spaansen bij elke val is irritant
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:26 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Je zal maar een capuchondragende Belg zijn
En zich maar afvragen waarom hij nooit een like krijgt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
En doet dat door een naamsverbastering als een dertienjarige te maken
Schattig
Jij vond Nederland niet matig?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:29 schreef FvanS het volgende:
In de eerste 30 minuten van deze wedstrijd lijkt het toch alsof je als Nederland in de finale komt hier niks tegen kan, maar nu is het wel matig allemaal hoor
Ja man. Lekker bakkies legen.quote:
Koeman sust iedereen in slaap en dan slaan WE toe.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:29 schreef FvanS het volgende:
In de eerste 30 minuten van deze wedstrijd lijkt het toch alsof je als Nederland in de finale komt hier niks tegen kan, maar nu is het wel matig allemaal hoor
Yamal gaat Dumbfries zonder te spugen in zijn kont neuken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:29 schreef FvanS het volgende:
Nou, als ik af en toe Ruiz en Olmo aan de bal zie. Gaan Reijnders en Jerry het knap lastig mee krijgen mocht het zo ver komen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:29 schreef FvanS het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |