Hij is helaas niet veroordeeld voor een walgelijke handsbalquote:
Dr Pepper dan maar.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:25 schreef KingRoland het volgende:
Pepsi max is een parodie op een drankje
type 2/3 op het momentquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke van de kaart allen.
Helaas komen er Gen Z'ers met een selfiefetish voor in de plaatsquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:26 schreef fetX het volgende:
Wat een genot trouwens dat tijdens dat EK niet elke wedstrijd voor een paar plastic bekertjes stil wordt gelegd.
@GGMM heeft daar ook een mening over.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heeft maar een grote mond als Belg zijnde.
Heb je in elk geval meer succes dan Belgie dit EKquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
RIP mezelf. Nu ga ik opgewacht worden door boze Feyenoord supporters.
Achter op de vuilniswagen?quote:
Dat is altijd super irritant. Laatst wilde ik ook sinas zero halen bij de appie en die is dan ineens weer een week uitverkocht omdat ze een nieuw label hebben verzonnenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen in het leven. Bijvoorbeeld toen ik vandaag naar de albert heijn ging om coca cola zero te kopen. Was helaas uitverkocht.
en die koekoekrella dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:27 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoe kun je nu Williams heten en voor Spanje spelen, ik vind dat een beetje verdacht.
Hetzelfde voor die Laporte. een duidelijk Franse naam.
Die Spanjaarden spelen een duister spelletje dat al vele jaren geleden in gang gezet is...
Dan moeten we die van morgen nog krijgen, dat wordt hoe dan ook een shitstormquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En dat is niet voor het eerst dit EK.
Hoeveel wedstrijden zullen er eerste weekend Nederlands betaald voetbal weer stil worden gelegd?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:26 schreef fetX het volgende:
Wat een genot trouwens dat tijdens dat EK niet elke wedstrijd voor een paar plastic bekertjes stil wordt gelegd.
Nee Gakpo, Frimpong of Depay zijn Nederlandse namen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:27 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoe kun je nu Williams heten en voor Spanje spelen, ik vind dat een beetje verdacht.
Hetzelfde voor die Laporte. een duidelijk Franse naam.
Die Spanjaarden spelen een duister spelletje dat al vele jaren geleden in gang gezet is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |