handsbal tegen de Duitsers.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:22 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom fluiten ze nou de hele tijd voor die cucurela?
Kinderachtig gedoe man kap gewoon met die shit
En irritant
Wel een plan A?quote:
Hij kan ook gewoon even langs de kapper.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:22 schreef MMaRsu het volgende:
En irritant
Ah, je snapt hem niet.quote:
Plan A heeft ie ook niet. Alles op Owen Goalquote:
ohquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
iemand probeerde te verbinden via AirPlay hierzo
Sorry dat was ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
iemand probeerde te verbinden via AirPlay hierzo
Feyenooit precies ook nietquote:
Nouja al die gefrustreerde fluiters in het stadion schijnbaar welquote:
Criminelen moet je hard aanpakkenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:22 schreef MMaRsu het volgende:
En irritant
Er zijn ergere dingen in het leven. Bijvoorbeeld toen ik vandaag naar de albert heijn ging om coca cola zero te kopen. Was helaas uitverkocht.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nouja al die gefrustreerde fluiters in het stadion schijnbaar wel
Ruizquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:22 schreef MMaRsu het volgende:
En irritant
Blinde tackles.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef Coco het volgende:
@:capuchon_jongen zet de aanval in op Feyenoord users.
Ik zie morgen ook wel wat problemen in dit forum met deze jongen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef Coco het volgende:
En doet dat door een naamsverbastering als een dertienjarige te makenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef Coco het volgende:
Kom je goed weg.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen in het leven. Bijvoorbeeld toen ik vandaag naar de albert heijn ging om coca cola zero te kopen. Was helaas uitverkocht.
Pepsi Max dan maar.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen in het leven. Bijvoorbeeld toen ik vandaag naar de albert heijn ging om coca cola zero te kopen. Was helaas uitverkocht.
Volgende keer Kim sturenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heeft maar een grote mond als Belg zijnde.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef Coco het volgende:
FC Utrecht supportersquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wat is die schijt sirene de hele tijd.
Was een soort omgekeerde bukake.quote:
Scheelt weer een maandje leven zonder kquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waar is hij voor veroordeeld?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Criminelen moet je hard aanpakken
Van de week 6 en 7 gehad, niet blij mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke van de kaart allen.
Ik heb hier ooit een topic aan gewijd. Het was geen succesquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke van de kaart allen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heeft maar een grote mond als Belg zijnde.
RIP mezelf. Nu ga ik opgewacht worden door boze Feyenoord supporters.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ik zie morgen ook wel wat problemen in dit forum met deze jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |