Dat moet in je aard liggen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ja echte fokkers hebben geen tijd voor werk
dat zijn gewoon kolonialen die voor eer en glorie van het moederland spelen , dat hebben de Franse, Engelse en Spaanse teams ook .quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee Gakpo, Frimpong of Depay zijn Nederlandse namen.
Ow ik leer veel dit ekquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ja echte fokkers hebben geen tijd voor werk
Hebben we Ghana GEKOLONISEERD ja?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:32 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat zijn gewoon kolonialen die voor eer en glorie van het moederland spelen , dat hebben de Franse, Engelse en Spaanse teams ook .
Alweerquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die ellendige ster boven dat logo van Spanje. Het blijft toch altijd vervelend om naar te kijken.
het enige wat in mijn aard ligt is sport kijken, eten en neukenquote:
Gewoon agenda blokken in de ochtend maat.quote:
Zei je dit niet eerder ook al?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die ellendige ster boven dat logo van Spanje. Het blijft toch altijd vervelend om naar te kijken.
Liever boven Spanje dan boven van Bommel en schoonvaderquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Liever boven Spanje dan boven van Bommel en schoonvader
Stel je voor zondag in de 114e minuut 1-0 Spanjequote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Slechte grasmat.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:33 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom gaan al die schoten rond de 16 constant over? (behalve die goal van Yamal ofzo)
Duitsland denkt daar anders over.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben maar een dagjesmens en heb de ballen verstand van voetbal. Ik kijk alleen nog maar grote toernooien.
Maar hoe kun je in godsnaam al deze spelers die versnipperd zijn over zoveel competities in de gaten houden het hele jaar?
Gewoon het vliegtuig pakken en wyscout downloaden. Wat een wereldbaanquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben maar een dagjesmens en heb de ballen verstand van voetbal. Ik kijk alleen nog maar grote toernooien.
Maar hoe kun je in godsnaam al deze spelers die versnipperd zijn over zoveel competities in de gaten houden het hele jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |