AGOVVquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Welke club gaat Nico Williams oppikken denken jullie?
snap dat je boos bent, sorry voor dat Feyenoord grapje. Feyenoord is een mooie ploeg net zoals Ajax en PSV.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:35 schreef TLC het volgende:
Na vanavond heeft Nederland 33.3 procent kans om dit EK te winnen![]()
Heeft Dries Mertens ook geen windeieren gelegd.quote:
En morgen 0%quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:35 schreef TLC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Neusje voor de goalquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:36 schreef MMaRsu het volgende:
Giroud
Ja nee dat gaat je redden
Die was in PES ook al zo slecht
Die is drie klassen beter dan Weghorstquote:
Moet die arme jongen alles alleen doen.quote:
Hier gaat iets helemaal foutquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:35 schreef TLC het volgende:
Vriendin is voor feyenoord. Ik woon op dit moment in Rotterdam. Paar keer met haar meegeweest.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
snap dat je boos bent, sorry voor dat Feyenoord grapje. Feyenoord is een mooie ploeg net zoals Ajax en PSV.
Dan ga ik slapen.quote:
Heb helemaal geen zin in een verlenging.quote:
Die zijn niet blij.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK denk er aan dat ik hier de Fransman kan ontvangen. Even zappen
Je ontvangt aan huis?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK denk er aan dat ik hier de Fransman kan ontvangen. Even zappen
Die zijn na de kwartfinale kwijtgescholden Hansquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:38 schreef FvanS het volgende:
Wel weinig kaarten, dat is voor ons niet gunstig mochten wij morgen verder komen.
Dat snap ik Peter, maar rood hier of daar zou wel leuk zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zijn na de kwartfinale kwijtgescholden Hans
Zou je niet gewoon met vrienden naar het voetjebal gaan en je vriendin naar een balletuitvoering oid sturen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:37 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Vriendin is voor feyenoord. Ik woon op dit moment in Rotterdam. Paar keer met haar meegeweest.
Feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |