Blijven drukken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:27 schreef onlogisch het volgende:
onlogisch in LIF / Nationale poepdag!
@:Zipportal
Geen dark mode.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pepsi max lemon
Haten op pepsi
de meeste wedstrijden worden op tv uitgezondenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben maar een dagjesmens en heb de ballen verstand van voetbal. Ik kijk alleen nog maar grote toernooien.
Maar hoe kun je in godsnaam al deze spelers die versnipperd zijn over zoveel competities in de gaten houden het hele jaar?
Omdat al die andere gasten ouder zijn dan 16quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:33 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom gaan al die schoten rond de 16 constant over? (behalve die goal van Yamal ofzo)
Kon helaas niet. Belangrijke meetingquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Gewoon agenda blokken in de ochtend maat.
er zijn samenvattingenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben maar een dagjesmens en heb de ballen verstand van voetbal. Ik kijk alleen nog maar grote toernooien.
Maar hoe kun je in godsnaam al deze spelers die versnipperd zijn over zoveel competities in de gaten houden het hele jaar?
AGOVVquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Welke club gaat Nico Williams oppikken denken jullie?
snap dat je boos bent, sorry voor dat Feyenoord grapje. Feyenoord is een mooie ploeg net zoals Ajax en PSV.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:35 schreef TLC het volgende:
Na vanavond heeft Nederland 33.3 procent kans om dit EK te winnen![]()
Heeft Dries Mertens ook geen windeieren gelegd.quote:
En morgen 0%quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:35 schreef TLC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Neusje voor de goalquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:36 schreef MMaRsu het volgende:
Giroud
Ja nee dat gaat je redden
Die was in PES ook al zo slecht
Die is drie klassen beter dan Weghorstquote:
Moet die arme jongen alles alleen doen.quote:
Hier gaat iets helemaal foutquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:35 schreef TLC het volgende:
Vriendin is voor feyenoord. Ik woon op dit moment in Rotterdam. Paar keer met haar meegeweest.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
snap dat je boos bent, sorry voor dat Feyenoord grapje. Feyenoord is een mooie ploeg net zoals Ajax en PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |