SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Die is er nooit geweest op een EKquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee![]()
Is de wedstrijd om plek 3 er nog of is dat afgeschaft?
Dan zou een WK buiten Europa of Zuid Amerika zeldzaam zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:32 schreef Roger_Epiales het volgende: [..] Ook mooi, dat de winnaar gewoon het gastland wordt. Gaan we voorlopig ook niet meer naar Arabië terug.
Scheelt ook weer een wedstrijd waar niemand op zit te wachten. Uitgezonderd landen die ver boven verwachting hebben gepresteerd met een halve finale.quote:
Oh, wist ik nietquote:
Prima, kunnen al die grote spelers in die contreien gaan wonen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan zou een WK buiten Europa of Zuid Amerika zeldzaam zijn
Dat was voor mijn tijd...quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe kon Nederland die dan winnen van Joegoslavië in 1976?
Hm. Dat klinkt als een crimineel.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, kaartje bemachtigd voor Nirwana tuinfeest. Met op zaterdag ene Joost K.
Volgens mij was destijds het eindtoernooi maar met een paar ploegenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat was voor mijn tijd...
Kun je nagaan hoe nietszeggend zulke wedstrijden zijn.
duitsers zijn nog steeds boos voor de handsbal.quote:
I know. Net alsof die gast er iets aan kan doen dat de scheids geen penalty gafquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
duitsers zijn nog steeds boos voor de handsbal.
Ze hebben nog wel even te gaan. De Engelsen zijn namelijk nog steeds mad op Koemand voor die wedstrijd in 1993quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
duitsers zijn nog steeds boos voor de handsbal.
Een Engelse journalist begon daarover tegen Gakpo en Vd Ven. Die hadden geen idee waar hij het over had. Typisch Engels, die denken dat de hele wereld met ze bezig is, terwijl Nederlanders meer de Duitsers als rivalen zien (en vice versa).quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel even te gaan. De Engelsen zijn namelijk nog steeds mad op Koemand voor die wedstrijd in 1993![]()
Jammer.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:23 schreef Koen66 het volgende:
Mbappe heeft de bal nog steeds niet tegen z'n neus gehad
En ook zo logisch om het aan spelers te vragen die toen nog niet eens waren geboren.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Een Engelse journalist begon daarover tegen Gakpo en Vd Ven. Die hadden geen idee waar hij het over had. Typisch Engels, die denken dat de hele wereld met ze bezig is, terwijl Nederlanders meer de Duitsers als rivalen zien (en vice versa).
Die komt alleen maar bij jou langs om te schreeuwen.quote:
Ja zeker, je haar roept agressie bij mij op!quote:
SCHEER JE WEG!!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja zeker, je haar roept agressie bij mij op!
De mods hier zijn ontzettend laks.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:40 schreef ijs_beer het volgende:
Als hier toch maar competente moderatoren zouden zijn die dit relletje tot een halt zouden kunnen roepen!
Ik ben helemaal geen vlegel. Ik zal je eens bij je lurven grijpen, vlerk!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:39 schreef Cyan9 het volgende:
We laten hier elkanders haar in hun waarde ja. Vlegels.
Jij weet helemaal niet waar m'n lurven zitten, hork.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen vlegel. Ik zal je eens bij je lurven grijpen, vlerk!
Ik zal jou eens kennis laten maken met mijn hork!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet waar m'n lurven zitten, hork.
Boek jij de hotelkamer?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zal jou eens kennis laten maken met mijn hork!
Kun je nagaan! En dan zitten we allemaal op de bank!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het loopt hier helemaal uit de hand.
Wie is we?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kun je nagaan! En dan zitten we allemaal op de bank!
Klikquote:
Ik eerst altijd als mebappequote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:44 schreef NailQueen het volgende:
Je spreekt het uit als Em-ba-pe. Ik sprak het steeds uit als Mah-bappe, als in Malle Babbe
Ik weet niet of er Spaanse knikkeraars van hoog niveau zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:44 schreef Koen66 het volgende:
Zou het dan lukken de Fransen eruit te knikkeren
Nous embapouvons.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:44 schreef NailQueen het volgende:
Je spreekt het uit als Em-ba-pe. Ik sprak het steeds uit als Mah-bappe, als in Malle Babbe
Of opruiend!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De mods hier zijn ontzettend laks.
RAWRquote:
IK BEN HELEMAAL NIET lUiDRUCHTIG!quote:
Ik zie hem toch meer aan nog volgens de instructies van het RIVM te juichen. Met een ratel.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:55 schreef Arizona het volgende:
We hebben op zijn minst brons mensen, nog maar 3 teams over!
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:55 schreef Arizona het volgende:
We hebben op zijn minst brons mensen, nog maar 3 teams over!
Ik denk met castagnetten.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zie hem toch meer aan nog volgens de instructies van het RIVM aan je juichen. Met een ratel.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zie hem toch meer aan nog volgens de instructies van het RIVM aan je juichen. Met een ratel.
Waterscooters bijvoorbeeldquote:
quote:
Oh, hebben we hier al een grote Spaanse mond?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:12 schreef Strani het volgende:
Jullie moeten allemaal gewoon jullie muil houden
Oké nu ga ik teruglezen.
En Bingo is zijn naamquote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh, hebben we hier al een grote Spaanse mond?
Als jij een recept maakt, dan wil ik dat best doen!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:14 schreef Momo het volgende:
Als we morgen winnen is misschien wel leuk om zondag een soort Nederlandse paella te maken met knakworst en frikandel enzo.
Bedankt voor de verjaardagswens.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
Compleanos Feliz @:Strani, je staat in de finale!
Stop er zelf maar een chorizo in.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:12 schreef Strani het volgende:
Jullie moeten allemaal gewoon jullie muil houden
Oké nu ga ik teruglezen.
Da's toch gewoon een soort nasi?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:14 schreef Momo het volgende:
Als we morgen winnen is misschien wel leuk om zondag een soort Nederlandse paella te maken met knakworst en frikandel enzo.
Een FIETSbel op een STEP?quote:
TR afgevinktquote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
TR gemacht wegens grensoverschrijdend gedrag
Wie zegt dat we daar klaar mee zijn? Beetje vrede lopen stichten jij? Komde uit Bethlehem of wa?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:18 schreef Strani het volgende:
Ik vond het wel gezellig hier toen jullie lekker aan het bekvechten waren.
OE ENGE STOKER! Daar moeten we niets van hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:18 schreef Strani het volgende:
Ik vond het wel gezellig hier toen jullie lekker aan het bekvechten waren.
Ok, dan moeten we maar hopen dat we gaan winnenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als jij een recept maakt, dan wil ik dat best doen!
Ja hoezo ben ík dan opeens weer de schuldige heb je wel in de spiegel gekeken of zo, koekwausquote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wie zegt dat we daar klaar mee zijn? Beetje vrede lopen stichten jij? Komde uit Bethlehem of wa?
Dat is de enige juiste beslissing.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik me daar maar bij neerleggen
Het is ook niet bepaald een moment dat in Nederland in het collectief geheugen zit.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ook zo logisch om het aan spelers te vragen die toen nog niet eens waren geboren.
Jazeker! Maar volgens dat ding heb ik bijzondere rondingen. Had nooit naar die uitverkoop van het spiegelpaleis moeten gaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hoezo ben ík dan opeens weer de schuldige heb je wel in de spiegel gekeken of zo, koekwaus
Nee hoor, met de spiegel is niks mis, dat zeggen je vrienden alleen maar tegen je om je te beschermenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jazeker! Maar volgens dat ding heb ik bijzondere rondingen. Had nooit naar die uitverkoop van het spiegelpaleis moeten gaan.
Dank je wel, dat vind ik een mooi complimentquote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:30 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind wel dat @:Strani hier de grenzen opzoekt.
Hahaha nice.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, met de spiegel is niks mis, dat zeggen je vrienden alleen maar tegen je om je te beschermen
🍌❓quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:30 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind wel dat @:Strani hier de grenzen opzoekt.
Typisch Spaans weer! Het zit éven tegen en meneer gaat meteen over op een siësta!quote:
Ik neem dit op in je dossier.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank je wel, dat vind ik een mooi compliment
Pas maar op, we willen hier geen ongemakkelijk sfeer creëren.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Pas maar op, we willen hier geen ongemakkelijk sfeer creëren.
Is het niet al te laatquote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Pas maar op, we willen hier geen ongemakkelijk sfeer creëren.
Komt die geluidsdichte hotelkamer toch nog van pas.quote:
Ik ben er bang voor Koen.quote:
Aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 06:44 schreef Troel het volgende:
Ja, aan het einde van de dag is het weekend!
Aan het begin van de dag zijn we dat nog niet inderdaad.quote:Op woensdag 10 juli 2024 07:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen.
Gaat lekker daar.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:59 schreef Troel het volgende:
Nou, heb er maar achteraan gebeld, en dat is maar goed ook, want anders was er niets gekomen, want er staat niets in de planning. Als hij nog op voorraad is, komt hij vandaag. Zo niet, dan gaan ze nog bellen.
Echt, ik heb dus ALTIJD dit soort dingen.
Wat stomquote:Op woensdag 10 juli 2024 08:59 schreef Troel het volgende:
Nou, heb er maar achteraan gebeld, en dat is maar goed ook, want anders was er niets gekomen, want er staat niets in de planning. Als hij nog op voorraad is, komt hij vandaag. Zo niet, dan gaan ze nog bellen.
Is het vanuit de WMO?quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:59 schreef Troel het volgende:
Nee, dit is via de thuiszorg en de ziektekostenverzekering. En ik heb bericht dat ze vandaag komen tussen 14 en 17, dus met een beetje geluk zijn ze vroeg en kan ik mee met mijn kind voor de keuring voro de gezondheidsverklaring van het cbr. Dat is op loopafstand van hier, maar wel op loopafstand voor gezonde voetenquote:
Duimen maar!quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, dit is via de thuiszorg en de ziektekostenverzekering. En ik heb bericht dat ze vandaag komen tussen 14 en 17, dus met een beetje geluk zijn ze vroeg en kan ik mee met mijn kind voor de keuring voro de gezondheidsverklaring van het cbr. Dat is op loopafstand van hier, maar wel op loopafstand voor gezonde voeten
Nog nietquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:43 schreef H_T het volgende:
Hebben er al mensen veel te veel snacks gehaald voor vanavond?
Ben je dat wel van plan of is het idee dat je nog wel een enigszins normale hoeveelheid haalt?quote:
Ik moet nog even een zak chips halen, maar voor de rest heb ik alles in huis. De oranje chocolade rijstbolletjes komen op tafel en dan heb ik nog ovensnacks, maar daarvan weet ik niet of ik ze in de oven doe, omdat de wedstrijd misschien wel te spannend isquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:43 schreef H_T het volgende:
In de rust doen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik moet nog even een zak chips halen, maar voor de rest heb ik alles in huis. De oranje chocolade rijstbolletjes komen op tafel en dan heb ik nog ovensnacks, maar daarvan weet ik niet of ik ze in de oven doe, omdat de wedstrijd misschien wel te spannend is
Oven voorverwarmen -> 10 minutenquote:
Je hoeft er niet bij te blijven.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oven voorverwarmen -> 10 minuten
Snacks erin -> Ik gok ook zo'n 10 minuten.
De rust duurt 15 minuten
Dit is nieuwe informatie voor me. Je kan ook gewoon op een hoekje stiekem naar de oven kijken en met een half oog naar de tv?quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hoeft er niet bij te blijven.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit is nieuwe informatie voor me. Je kan ook gewoon op een hoekje stiekem naar de oven kijken en met een half oog naar de tv?
Airfryer kopen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De rust duurt 15 minuten
de friet moet wel een stuk langer anders blijft het van die slappe zooi.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:27 schreef Guanabana het volgende:
Wij hebben er sinds een tijdje één. Moet zeggen dat ik hem nog het meest ideaal vind voor broodjes en zo. Niet meer een eeuw de oven voorverwarmen. In 5 minuten klaar.
De patat/friet vind ik helaas altijd een beetje matig worden. Dan mis je toch wel die frituursmaak ofzo
Ik heb patat programma op mijn airfryer zitten😮quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de friet moet wel een stuk langer anders blijft het van die slappe zooi.
Voor de wedstrijd doen en daarna lekker laten verpieteren in een warmhoudbak, voor het echte Thuisbezorgdgevoelquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De rust duurt 15 minuten
Ik heb er één met sensing technologie. FAN-TAS-TISCHquote:
Ja, speciale crackers met dips, chips en oranje tom-poucenquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:43 schreef H_T het volgende:
En dan van de spanning tompouce met aioli etenquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, speciale crackers met dips, chips en oranje tom-poucen
Is dat misbruik van hun monopolie positie?quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:49 schreef H_T het volgende:
Ik was aan het loeren naar tickets voor Pink voor vanavond via Ticketswap, blijkt die mogelijkheid ineens uitgezet te zijn door TicketmasterIk wist niet eens dat dat kon. Geen idee waarom ook, en of ze dat vaker doen.
Ik vind het sowieso niet netjes van zequote:Op woensdag 10 juli 2024 15:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is dat misbruik van hun monopolie positie?
Dat moet nog heel recent zijn dan? Ik heb twee weken geleden zo nog tickets verkocht.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:49 schreef H_T het volgende:
Ik was aan het loeren naar tickets voor Pink voor vanavond via Ticketswap, blijkt die mogelijkheid ineens uitgezet te zijn door TicketmasterIk wist niet eens dat dat kon. Geen idee waarom ook, en of ze dat vaker doen.
Eerder vanmiddag stond het nog gewoon aan. Ergens in het laatste uur hebben ze het uitgezet denk ikquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat moet nog heel recent zijn dan? Ik heb twee weken geleden zo nog tickets verkocht.
Dat overleef ik wel.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:04 schreef ijs_beer het volgende:
Verder heb ik darmkrampen en de details bespaar ik jullie.
Stom.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Eerder vanmiddag stond het nog gewoon aan. Ergens in het laatste uur hebben ze het uitgezet denk ik
Je zou zeggen dat het dan vaker voor moet komen, of dat er vooraf bekend is dat het niet meer werkt X uur voor het concert. Misschien was het dat nu ook wel en heb ik dat gewoon gemist, maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Stom.![]()
Maar misschien dat er juist in die laatste paar uren veel fraude kan plaatsvinden?
Treedt ze alleen vanavond op?quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat het dan vaker voor moet komen, of dat er vooraf bekend is dat het niet meer werkt X uur voor het concert. Misschien was het dat nu ook wel en heb ik dat gewoon gemist, maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Nee morgen ook, en dat concert staat nog wel open op Ticketswap. Ik heb alleen een voorkeur voor vandaag, omdat het mogelijk rustiger is en sowieso zijn de kaartjes goedkoper om een of andere redenquote:
Het is standaard dat ze het 8 uur voor aanvang uitzetten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:49 schreef H_T het volgende:
quote:Om ervoor te zorgen dat doorverkoop volledig veilig blijft en fraude wordt voorkomen, voeren wij diverse controles uit voordat wij de tickets aan de nieuwe eigenaar leveren. Daar hebben we tijd voor nodig, en dus kunnen tickets tot maximaal 8 uur vóór de deuren opengaan of vóór aanvang van het evenement te koop worden aangeboden. Let op: bij grote festivals houdt dit vaak in dat de doorverkoop stopt 8 uur voordat de deuren van het campingterrein opengaan.
https://help.ticketmaster(...)-worden-doorverkocht
Hmja, toch heb ik echt vanmiddag nog naar kaartjes gekeken. Anyway, het lijkt gelukt te zijn via een omwegquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is standaard dat ze het 8 uur voor aanvang uitzetten.
[..]
Okquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is standaard dat ze het 8 uur voor aanvang uitzetten.
[..]
Hopelijk ben je niet opgelicht.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Hmja, toch heb ik echt vanmiddag nog naar kaartjes gekeken. Anyway, het lijkt gelukt te zijn via een omweg
Ik heb al wel een ticket binnen in de app en nog geen cent overgemaaktquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk ben je niet opgelicht.
Verder veel plezier
Gratis gekregen 😮quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb al wel een ticket binnen in de app en nog geen cent overgemaaktVoorlopig is er dus niks aan de hand
Een vriendin zou vanavond langskomen maar die heeft net afgezegd. Dus ik heb partymix en borrelnootjesquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:43 schreef H_T het volgende:
Ze had er twee, dus misschien is er nog 1 over. Dat lost je andere praktische problemen overigens niet opquote:
Aioli heb ik ook, dus zou maar zo kunnenquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:45 schreef H_T het volgende:
[..]
En dan van de spanning tompouce met aioli eten
Ow bahquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:04 schreef ijs_beer het volgende:
Verder weer eens ouderwets last van maag en andere onderdelen der spijsvertering. Net maar eerder naar huis gegaan.
Raise your glass on thatquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb al wel een ticket binnen in de app en nog geen cent overgemaaktVoorlopig is er dus niks aan de hand
Nier bepaald nee.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ow bah![]()
Zo’n wedstrijd vanavond is dan ook niet echt bevorderlijk
Quote van niks, baggerdag.quote:Op woensdag 10 juli 2024 04:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het is woensdag, altijd een mooie dag.
Oei, wat is er allemaal gebeurd?quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Quote van niks, baggerdag.
Dag dat werkelijk alles tegenzit, niks gaat zoals je wil.
Wedstrijd vanavond zullen we ook wel verliezen, 0 - 4 achter in de eerste helft, lekker vroeg naar bed, dat idee.
Hier ging juist alles goedquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wedstrijd vanavond zullen we ook wel verliezen, 0 - 4 achter in de eerste helft, lekker vroeg naar bed, dat idee.
Hij zal zich toch wel 10 minuten kunnen vermaken met een biertje en de tv als jij onder de douche staat?quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:36 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn bezoek is onverwacht vroeg gekomen en omdat we beiden nog moeten eten, kan ik opperen om nu de ovensnacks te eten
edit: Ik ben net terug van kickboksen en had de hoop dat ik eerst nog kon douchen. Naja, hij rookt best veel, misschien kan ik tussendoor even douchen als hij rookt.
En de bitterballen?quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een vriendin zou vanavond langskomen maar die heeft net afgezegd. Dus ik heb partymix en borrelnootjes
Ik zou kunnen kijken bij het cafe om de hoek maar ik heb niet echt behoefte aan drukte. Dus ik kijk met jullie mee op het forum
quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:51 schreef Arizona het volgende:
Ik heb ook al geen topdag, heb een groot deel van de middag in bed doorgebracht vanwege een migraineaanval
Hè bahquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:51 schreef Arizona het volgende:
Ik heb ook al geen topdag, heb een groot deel van de middag in bed doorgebracht vanwege een migraineaanval
Ja, ik heb ook eens een lang weekend hoorquote:
Sterktequote:Op woensdag 10 juli 2024 18:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je wel eens Iberogast geprobeerd?quote:
Ik claim er twee!quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die bewaar ik voor de SC en EK forum
Het is hier ook warm in huis. Ik heb alle ramen maar opengezet.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:37 schreef H_T het volgende:
Ik vind het wel behoorlijk warm binnen. Wat mij betreft mag dit cabriostadion wel een stukje open
Gelukkig kunnen die noedels niet veel droger meer worden, hihahoquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is hier ook warm in huis. Ik heb alle ramen maar opengezet.
Ik zie niet wat @Strani hier aan kan doen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb je wel eens Iberogast geprobeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ahumquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen die noedels niet veel droger meer worden, hihaho
Normaal gesproken, dit toernooi is tot op heden niet echt normaal gesprokenquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:54 schreef Fred_B het volgende:
Ik vrees er nogal voor vanavond. Normaal gesproken moet Engeland dit toch gewoon winnen. Hopelijk kunnen ONZE jongens het tegendeel bewijzen.
Voor deze wedstrijd? Eh nee.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:10 schreef NailQueen het volgende:
Wij zijn echt een outsider voor de winst he?
Precies. Geen outsider dus.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
4/9 kans dat wij doorgaan, was het vooraf.
Mja Dumfries raakte echt niet de bal.quote:
De bal was al weg.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mja Dumfries raakte echt niet de bal.
dan moet je toch sowieso al niet met hoog been op een aanballer af?quote:
De actie van Dumfries was juist vrij logisch. Die probeert het schot te blokken. Daarna is het eigenlijk gewoon een botsing.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:19 schreef Arizona het volgende:
Ja
[..]
dan moet je toch sowieso al niet met hoog been op een aanballer af?
WE worden redelijk zoekgespeeld nu.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:24 schreef Redefine het volgende:
Wel jammer dat Engeland uitgerekend vandaag wel hun best doet.
Ja. Met deze speelstijl is Engeland ook gewoon beter. Maar ze doen het bijna nooit.quote:
Dat we dit nog mogen meemakenquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:29 schreef Fred_B het volgende:
Memphis neemt de corner niet
Direct een wereldkans
Gelukkig is Veerman dat wel!quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:35 schreef NailQueen het volgende:
Het is niet sjiek om hier om te juichen maar Memphis was geen aanwinst
Als die nu zou komen zou het natuurlijk geen plan B meer zijn.quote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:39 schreef sportfreak het volgende:
Gezien de blessuregevoeligheid en de weinige speelminuten van Depay dit seizoen vind ik dat hij het dit toernooi nog lang heeft volgehouden.
Hij heeft het nog niet he, deze wedstrijdquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Wat is er aan de hand met Koning Gakpo?
Die mag wel gewisseld worden wat mij betreft...quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Wat is er aan de hand met Koning Gakpo?
Wij thuis ook, de koelkast beneden is leeg. Gelukkig hebben we nog een koelkast.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:49 schreef Fred_B het volgende:
In de tweede helft moeten we uit een ander vaatje tappen.
Koeman donder speechquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:49 schreef Fred_B het volgende:
En Virgil gaaf harde woorden sprekenquote:
Ik hoop dat ik de tweede helft nog volhou, ben echt doodopquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:49 schreef Fred_B het volgende:
Zo goed vond ik de Fransen nou ook weer nietquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:52 schreef usagi414 het volgende:
De schade valt nog mee.
Maar gisteren Frankrijk en vandaag Engeland. Waarom pas beginnen met laten zien wat je kan in deze fase van het toernooi.
Als Engeland, net zoals Frankrijk in de tweede helft weer vervalt in het oude niveau, zou dat mooi zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:52 schreef usagi414 het volgende:
De schade valt nog mee.
Maar gisteren Frankrijk en vandaag Engeland. Waarom pas beginnen met laten zien wat je kan in deze fase van het toernooi.
Ja hoor, zo hypocriet ben ik welquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:52 schreef Guanabana het volgende:
Kunnen jullie nog JUICHEN als we EK zouden worden met telkens slecht spel? Ik voel het op een of andere manier absoluut niet dit EK/met dit elftal. Het voelt voor mij dan onterecht en niet leuk ofzo.
Ja ik merk zelfs dat ik een beetje tegen Nederland ben telkens als winnaar, maar dat durf ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja hoor, zo hypocriet ben ik wel![]()
Maar ik kan er ook prima mee leven als het na vanavond voorbij is. Ik zit er ook nog steeds heel lauwtjes in.
Jahoor. Alsof we over een tijdje nog weten hoe we gespeeld hadden.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:52 schreef Guanabana het volgende:
Kunnen jullie nog JUICHEN als we EK zouden worden met telkens slecht spel? Ik voel het op een of andere manier absoluut niet dit EK/met dit elftal. Het voelt voor mij dan onterecht en niet leuk ofzo.
Ik woon wel ietwat bij @Momo in de buurtquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha hier ook. Of je woont bij mij in de buurt.
Ditquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jahoor. Alsof we over een tijdje nog weten hoe we gespeeld hadden.
Precies. Maar daar hoor je ook niemand meer over.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit
1988 zat ook een hoop matigs tussen
2010 was eigenlijk ook alleen een helft tegen Brazilië echt goed.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit
1988 zat ook een hoop matigs tussen
Halve finale was prima toch?quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
2010 was eigenlijk ook alleen een helft tegen Brazilië echt goed.
Ja hoor. Zelfs bij het WK 2010 had ik nog gejuicht. Terwijl het toen nog veel meer onverdiend was geweest.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:52 schreef Guanabana het volgende:
Tegen Uruguay die hun beste speler mistte en waar het nog bibberen was in de slotfase toch?quote:
Dumfries heeft alles al gedaan inderdaad, penalty veroorzaken, doelpunt voorkomen en op de lat schietenquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:07 schreef Arizona het volgende:
Ik denk dat ik liever Dumfries eruit had dan Malen.
Eens. Het grote verschil was vooral dat Oranje toen veel betere aanvallers en middenvelders had, maar toch armoedig voetbal speelde. Wel was de verdediging toen vele malen slechter.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Tegen Uruguay die hun beste speler mistte en waar het nog bibberen was in de slotfase toch?
Het was geen slechte wedstrijd, maar de echte kwaliteit die Nederland had kwam er niet helemaal uit, althans in mijn herinnering. Als staat die wereldgoal van Van Bronchorst wel in het geheugen gegrift natuurlijk.
Dat zou niet heel logisch zijn, afgezien van de gele kaart.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:07 schreef Arizona het volgende:
Ik denk dat ik liever Dumfries eruit had dan Malen.
En Malen had nog niet recht op de keeper geschotenquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dumfries heeft alles al gedaan inderdaad, penalty veroorzaken, doelpunt voorkomen en op de lat schieten
Het is al dik een kwartier erg niksig.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:16 schreef Redefine het volgende:
De tweede helft is tot nu toe wat meer zoals verwacht. Veel geschaak, weinig verheffend.
Zoals de rest van de Engelse wedstrijden.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is al dik een kwartier erg niksig.
Hij geeft niet de indruk dat hem dat veel uitmaakt.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:29 schreef Redefine het volgende:
Ik acht de kans dat Weghorst geel pakt bijzonder groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |