SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:
Juist lekker rustigquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:08 schreef NailQueen het volgende:
Woendag om 21.00 uur? Dat wordt even geen baantjes zwemmen
Fijnquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:16 schreef Yesse het volgende:
Wij liggen nu met een wakkere angstige mini door alle getoeter en vuurwerk in de wijkWij liepen trouwens echt meerdere seconden achter op de rest hier dus wij wisten wanneer je moest opletten
Hoe langer de wedstrijd, hoe vroeger de wekker?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
Woensdag om 21:00 uur, als dat verlengen wordt en de penalty's duren een beetje lang dan gaat het wel een hele vroege wekker zijn de volgende ochtend.
Of juist niet. Want nu gaat het goed.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk dat ik maar eens oranje spullen moet aanschaffen
Hier is het gelukkig ook opgehouden nu nog kind weer terug in slaapquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Fijn! Hier alleen nog getoeter in de verte.
Ja. Is een makkelijkere tegenstander dan Turkije. Niet dat dit veel zegtquote:
Ik ben op vakantie.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:27 schreef Koen66 het volgende:
Nog steeds geweldig dat ik niet thuis ben als de finale is
One of us, one of us.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:28 schreef NailQueen het volgende:
Van tevoren had ik totaal geen behoefte aan het EK. En nu ben ik helemaal aangestoken met de oranjekoorts
Ik vertrek de 13e.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vertrek 14 juli, zit dan in Hamburg
Wow deze herinner ik me niet eensquote:
Ff wat woonboten laten zinkenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:43 schreef sportfreak het volgende:
Maandag op het werk maar even vrij vragen voor de maandag erop omdat ik dan bij een feestje in Amsterdam moet zijn.
Ja, zo werkt dat toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe langer de wedstrijd, hoe vroeger de wekker?
Als dat zo is, gaat NL zeker de finale halen, ongeacht de tegenstanderquote:
Nee het is weekend, vijf uur is vroeg genoeg!quote:Op zondag 7 juli 2024 04:30 schreef BillDauterive het volgende:
hallo vier uur het is tijd voor wekker?|
NEEE!
Je zou het niet zeggen.quote:
Een beetje?quote:Op zondag 7 juli 2024 04:20 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik lees morgen alle s wel terug, k en best een beetje dronken ):)
Fuck Nathan Eka en de res zien we morgen wel! kut nathan ake.
Tegen de Engelsen hebben we dan Michiel de Ruyter nodig.quote:Op zondag 7 juli 2024 01:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Als dat zo is, gaat NL zeker de finale halen, ongeacht de tegenstander
quote:
Koeman heeft blijkbaar ook de statistieken van de groepsfase gezienquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:27 schreef Redefine het volgende:
Nou Koeman. Ik zou maar eens gaan wisselen. En nee, geen Wijnaldum.
RAquote:Op zondag 7 juli 2024 12:17 schreef H_T het volgende:
Red Alert remastered gekocht in de Steam saleMeteen nostalgie en frustratie ervaren over dingen die in nieuwere spellen uit de reeks anders werken
Haai, je bent boven waterquote:Op zondag 7 juli 2024 12:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! Goedemo...middag![]()
De kater valt mee, wat een geluk
Ik vind hem zo slecht! Eigenlijk het hele toernooi al, maar volgens mij ligt dat vooral aan mij.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Haai, je bent boven water![]()
Waarom fuck Aké, als ik vragen mag?
Niet drinken?quote:Ik weet trouwens een perfecte manier om een kater te voorkomen
Zo, ga je lekker Billie? Memphis was toch een tikkeltje erger.quote:Op zondag 7 juli 2024 04:20 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik lees morgen alle s wel terug, k en best een beetje dronken ):)
Fuck Nathan Eka en de res zien we morgen wel! kut nathan ake.
Ake slecht?quote:Op zondag 7 juli 2024 12:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind hem zo slecht! Eigenlijk het hele toernooi al, maar volgens mij ligt dat vooral aan mij.
[..]
Niet drinken?
Ik heb me qua alcohol wonderbaarlijk gedeist gehoudenquote:
Heeft zijn witte broek al aanquote:Op zondag 7 juli 2024 13:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk kan Matje vandaag meedoen om de prijzen.
Welke heb je dan?quote:Op zondag 7 juli 2024 12:17 schreef H_T het volgende:
Red Alert remastered gekocht in de Steam saleMeteen nostalgie en frustratie ervaren over dingen die in nieuwere spellen uit de reeks anders werken
Depay was weer slecht, maar daar is iedereen het wel mee eens. Bovendien scoort hij woensdag het enige doelpunt tegen Engelandquote:Op zondag 7 juli 2024 13:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ake slecht?Dat valt toch reuze mee? Gisteren was vd Ven wel een stuk beter
Wat vind je dan wel niet van Memphis Depay?
Ake is vooral opbouwend goed, beter dan Van Dijk, De Vrij en Dumfries. Ik denk dat als hij er niet in staat het wel erg ideeënloos wordt van achteruit.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind hem zo slecht! Eigenlijk het hele toernooi al, maar volgens mij ligt dat vooral aan mij.
Memphis is een raar geval, het is allemaal niet echt efficiënt en veel balverlies, maar toch heb ik liever Depay in m'n ploeg dan Ronaldo of Lukaku. Hij doet in elk geval mee aan het spel.quote:
Oh echt?quote:Op zondag 7 juli 2024 12:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Exact!quote:
Define wonderbaarlijkquote:Op zondag 7 juli 2024 13:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb me qua alcohol wonderbaarlijk gedeist gehouden
Deze editie is alleen C&C en Red Alert (met uitbreidingen) voor 6 euro. RA2 zie ik op Steam alleen in die Ultimate collection (een eerdere heb ik op dvd in huis). Dan krijg je dus wel andere dingen erbij, maar voor 8 euro alsnog geen slechte deal.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welke heb je dan?
Ik zoek al even naar specifiek Red Alert 2, maar die vind ik alleen als onderdeel van een EA play abonnement voor 6 euro per maand (wat niet is waar ik op zit te wachten), of als onderdeel van 'Command & Conquer The Ultimate Collection' waarbij je meteen alle C&C spellen koopt (wat ook niet per se is wat ik wil)
Ah de winnaar is dus al bekend.quote:
Die voorzet waaruit het doelpunt van de Vrij komt wasquote:Op zondag 7 juli 2024 13:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Depay was weer slecht, maar daar is iedereen het wel mee eens. Bovendien scoort hij woensdag het enige doelpunt tegen Engeland
quote:Op zondag 7 juli 2024 15:42 schreef Troel het volgende:
Hoi. Na driekwart van het parcours op moeten geven. Iets met struikelen en middenvoetsbeentjes. Nu aan het kijken wat ik met Pink moet donderdag.
Ik voel me zo:
Voor 8 euro is dat nog steeds een koopje.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Deze editie is alleen C&C en Red Alert (met uitbreidingen) voor 6 euro. RA2 zie ik op Steam alleen in die Ultimate collection (een eerdere heb ik op dvd in huis). Dan krijg je dus wel andere dingen erbij, maar voor 8 euro alsnog geen slechte deal.
Ja, 8 euro lol moet je daar heel makkelijk mee kunnen belevenquote:Op zondag 7 juli 2024 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor 8 euro is dat nog steeds een koopje.
Ach neeeeeeequote:Op zondag 7 juli 2024 15:42 schreef Troel het volgende:
Hoi. Na driekwart van het parcours op moeten geven. Iets met struikelen en middenvoetsbeentjes. Nu aan het kijken wat ik met Pink moet donderdag.
Ik voel me zo:
Ik hoop t!quote:Op zondag 7 juli 2024 17:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ach neeeeeee. Wat denk je, gekneusd of mogelijk meer aan de hand?
Ik heb mij afgelopen dinsdag met tennis ook verstapt en daarna had ik ook heel veel pijn bij mijn middenvoetsbeentjes. Dat duurde twee dagen, werd in die twee dagen niets minder. Ik heb mijn avondwandeling er nog om afgebroken. Maar hoe het kan weet ik niet, de derde dag was de pijn op miraculeuze wijze ineens geheel weg.
Hopelijk heb jij ook die mazzel
Nou, dat gaat dus waarschijnlijk niet gebeuren. Grote verrassing deze uitslag.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik neem aan dat wanneer Marine Le Pen vandaag wint, dat de Afrikaanse Fransen uit de selectie stappen.
Ik denk dat dit vooral een reactie is op de uitslag van de eerste ronde.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:08 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nou, dat gaat dus waarschijnlijk niet gebeuren. Grote verrassing deze uitslag.
Zowel het blok van linkse partijen als de partij van Macron is groter.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juli 2024 20:08 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft ie het toch voor elkaar, die Macron.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:08 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij mij is het weekend weer de deur uit.quote:Op zondag 7 juli 2024 23:09 schreef NailQueen het volgende:
Nou dan gaan we maar naar bed![]()
Of het weekend daadwerkelijk voorbij is ligt aan Luctor.
Ga je nog ergens heen?quote:Op zondag 7 juli 2024 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog 1,5 dag werken en dan vakantie, dus dan is er even geen weekend meer.
Mogelijk vandaag de laatste verklaring binnen.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:17 schreef Yesse het volgende:
De winst van Nederland heeft ons een tweede nacht met een kind die elke 2 uur ons nodig heeft om weer te slapen opgeleverdHij sliep prima de nacht door tot zaterdag
Hij roept ook de hele dag "Toeter buiten". Hopelijk slijt het allemaal snel.
Verder vandaag toch geen airco, die is niet op tijd geleverd bij de leverancier. Het zit mee
Hoe is jullie ochtend?
Is er zoveel getoeterd in jullie buurt met het EK?quote:Op maandag 8 juli 2024 09:17 schreef Yesse het volgende:
De winst van Nederland heeft ons een tweede nacht met een kind die elke 2 uur ons nodig heeft om weer te slapen opgeleverdHij sliep prima de nacht door tot zaterdag
Hij roept ook de hele dag "Toeter buiten". Hopelijk slijt het allemaal snel.
Verder vandaag toch geen airco, die is niet op tijd geleverd bij de leverancier. Het zit mee
Hoe is jullie ochtend?
Alleen in de wedstrijd tegen Turkije. Hele straat ging los. Leuk maar wel een kind in paniekquote:Op maandag 8 juli 2024 09:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Is er zoveel getoeterd in jullie buurt met het EK?
Niet meer schreeuwen tegen accountants?quote:Op maandag 8 juli 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mogelijk vandaag de laatste verklaring binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op maandag 8 juli 2024 09:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Alleen in de wedstrijd tegen Turkije. Hele straat ging los. Leuk maar wel een kind in paniek
[..]
Niet meer schreeuwen tegen accountants?
Oh en /klaagmodus nog even.Daar ben ik dan weer voor een half jaar van af inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Kun je je stem sparen voor de OSquote:Op maandag 8 juli 2024 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer voor een half jaar van af inderdaad.
quote:Op maandag 8 juli 2024 09:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Alleen in de wedstrijd tegen Turkije. Hele straat ging los. Leuk maar wel een kind in paniek
[..]
Niet meer schreeuwen tegen accountants?
Oh en /klaagmodus nog even.Ha jullie werkwijze klinkt als de helft van de afdelingen waar ik mee samenwerk. Heel agile. 'We gaan in het PI bekijken (over een maand) wat we in de sprints daarna gaan oppakken'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja verschrikkelijk en wij zijn dan de aanspreekpunten voor die mensen dus ik krijg dan weer de frustratie over me heen. Die ik dus vervolgens maar al te goed begrijp. Nu heb ik dus mensen waarvoor ik twee weken geleden al heb gevraagd of ze een afspraak konden inschieten om met die collega even te sparren waarvoor ik nu te horen krijg dat management "meer informatie" wil. Jaaaaa kom op zeg. Laat het dan gelijktijdig lopen.. Alsof ik niet heb ingeschat of het een logische keuze is of niet.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha jullie werkwijze klinkt als de helft van de afdelingen waar ik mee samenwerk. Heel agile. 'We gaan in het PI bekijken (over een maand) wat we in de sprints daarna gaan oppakken'.
Dat is volgens mij ook vaak meer vertraagtechniek dan iets anders. Geen zin/niet eens met opdracht --> vraag om meer informatie.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk en wij zijn dan de aanspreekpunten voor die mensen dus ik krijg dan weer de frustratie over me heen. Die ik dus vervolgens maar al te goed begrijp. Nu heb ik dus mensen waarvoor ik twee weken geleden al heb gevraagd of ze een afspraak konden inschieten om met die collega even te sparren waarvoor ik nu te horen krijg dat management "meer informatie" wil. Jaaaaa kom op zeg. Laat het dan gelijktijdig lopen.. Alsof ik niet heb ingeschat of het een logische keuze is of niet.
Ontwenningsverschijnselen. Wat de tour betreft dan, het EK kan me gestolen worden.quote:
En ook nog geen OS.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ontwenningsverschijnselen. Wat de tour betreft dan, het EK kan me gestolen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is nog niet eens middag![]()
![]()
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ja dat, of is het soms ook een stukje "kijk ons eens belangrijk zijn"?quote:Op maandag 8 juli 2024 10:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook vaak meer vertraagtechniek dan iets anders. Geen zin/niet eens met opdracht --> vraag om meer informatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik ga voor je duimenquote:Op maandag 8 juli 2024 11:19 schreef molloot200 het volgende:
Laatste Vierdaagsetraining zit erop. Dus het zenuwpezen kan beginnen
Over of al het werk voor niets is geweest of niet. Of ik alles wel goed heb voorbereid (waarschijnlijk wel maar je zal maar net zien).
En over mn werkbespreking vanmiddag. Krijg ik een vast contract ja of nee? Stressssss
Ja, ik laat het weten!quote:Op maandag 8 juli 2024 11:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga voor je duimen, laat je het even weten?
En spannend hoor de vierdaagse. Nog een weekje![]()
Komt vast goed
Linux is gratis en zo gedownloadquote:
Spannende dag mollootquote:Op maandag 8 juli 2024 11:19 schreef molloot200 het volgende:
Over of al het werk voor niets is geweest of niet. Of ik alles wel goed heb voorbereid (waarschijnlijk wel maar je zal maar net zien).
En over mn werkbespreking vanmiddag. Krijg ik een vast contract ja of nee? Stressssss
Vier dagen lang...quote:Op maandag 8 juli 2024 11:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Spannende dag mollootSterkte!
Heb je al genoeg Mentos en pakjes drinken ingeslagen voor de Vierdaagse? En nog wat leuke meezingers geleerd?
Ik kom waarschijnlijk woensdag voor je klappen. In Wijchen. Daar zijn dan maar een paar mensen dus je ziet me vanzelf.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:19 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op maandag 8 juli 2024 11:14 schreef Arizona het volgende:
@:Yesse het zit je niet mee![]()
Net morgen wordt het bloedheet, had je net die nieuwe airco mooi kunnen testen
Qua werk heb ik mijn portie frustraties ook alweer binnen hoor.Het gaat bij jou anders ook lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is nog niet eens middag![]()
![]()
Hier alles inmiddels weer een beetje op de rit maar opeens een rustige week die omgeturnt is naar druk. Maarja dan gaan de dagen wel lekker snel
Gelukkig is de warmte morgen maar 1 dag, dan kan ik het met shutters en een goed geïsoleerd huis prima volhouden. Het gaat vooral om de dagen zoals 2 weken geleden waarin het meer dan een dag warm is en het in de nacht nauwelijks afkoelt.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja dat, of is het soms ook een stukje "kijk ons eens belangrijk zijn"?
Wat je bij ons ook wel eens merkt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU![]()
jaaaaaaaaaaaaa het is bijna zover!!!!! Ik was al aan het zoeken of je ergens ene update had gezet.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:19 schreef molloot200 het volgende:
Het weer lijkt redelijk gunstig te zijn (meende ik gelezen te hebben).
Dus...je bent er klaar voor? Spannend!!!!Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
quote:Op maandag 8 juli 2024 14:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa het is bijna zover!!!!! Ik was al aan het zoeken of je ergens ene update had gezet.
Dus...je bent er klaar voor? Spannend!!!!
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
me winquote:
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Dat is waar. Die lage percentages van jou...hoe kun je zo door het leven. Ik zou in paniek rondrennenquote:
Ik ben gewoon thuis aan het werk vandaag. En hoef ook nergens heen vandaag.quote:Op maandag 8 juli 2024 14:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is waar. Die lage percentages van jou...hoe kun je zo door het leven. Ik zou in paniek rondrennen
Maar na de zomervakantie wil ik me wel gaan oriënteren voor een andere telefoon.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja, zo maar weer aan de oplader hangen.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
19% in 45 minuten? Wat heb je ermee gedaan in de tussentijd?quote:Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Heel veel fokken waarschijnlijkquote:Op maandag 8 juli 2024 15:33 schreef H_T het volgende:
[..]
19% in 45 minuten? Wat heb je ermee gedaan in de tussentijd?
Fuck the EBU![]()
For the record: 67%Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Huisarts geweest, 2 foto's per voet, gelukkig niets gebroken, alleen maar zwaar gekneusd.
Maar: dan mag ik het belasten en bij gebroken mag dat niet. En mijn krukken staan al klaar.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
neeeeeeeeeeeeeeeee doe iets!!quote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
das ook niet bestquote:
Dat klinkt niet zo bestquote:Op maandag 8 juli 2024 16:09 schreef Troel het volgende:
Huisarts geweest, 2 foto's per voet, gelukkig niets gebroken, alleen maar zwaar gekneusd.
Maar: dan mag ik het belasten en bij gebroken mag dat niet. En mijn krukken staan al klaar.ongeluk?
Wel fijn dat je nu niet helemaal niks mag. Hopelijk trekt het snel weer bijquote:Op maandag 8 juli 2024 16:09 schreef Troel het volgende:
Maar: dan mag ik het belasten en bij gebroken mag dat niet. En mijn krukken staan al klaar.
En for the record: 68% vanaf vanmorgen vroeg. Maar ik fok dan ook via de laptop
Fuck the EBU![]()
quote:Op maandag 8 juli 2024 16:31 schreef egeltje1985 het volgende:
16%, misschien toch maar eens actie ondernemen.![]()
Ik kan daar niet tegen. Hetzelfde met benzine tanken. Ik raak al licht gestressed als ik voorbij de halverwege streep ben.quote:Op maandag 8 juli 2024 16:37 schreef Yesse het volgende:
Ik laad overigens pas vanaf +/- 10-20% Of als ik minder dan 30% heb als ik ga slapen.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Dat doe ik ook.quote:Op maandag 8 juli 2024 16:37 schreef Yesse het volgende:
Ik laad overigens pas vanaf +/- 10-20% Of als ik minder dan 30% heb als ik ga slapen.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 juli 2024 16:46 schreef molloot200 het volgende:
Korte update: vast contract
Alle vragen over de Vierdaagse beantwoord ik vanavond![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2024 16:46 schreef molloot200 het volgende:
Alle vragen over de Vierdaagse beantwoord ik vanavond
Fuck the EBU.![]()
Ik heb dat alleen als ik geen lader in de buurt heb. Maar tegenwoordig ben ik vaak ergens waar ik wel zou kunnen laden en ik weet dat ik met 20%, als ik geen gekke dingen doe het nog wel lang kan uitzingen. Helpt wel dat ik tegenwoordig een telefoon heb die niet snel leegloopt.quote:Op maandag 8 juli 2024 16:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen. Hetzelfde met benzine tanken. Ik raak al licht gestressed als ik voorbij de halverwege streep ben.Hoeraaa!!quote:Op maandag 8 juli 2024 16:46 schreef molloot200 het volgende:
Fuck the EBU![]()
quote:Op maandag 8 juli 2024 16:46 schreef molloot200 het volgende:
Eyooooooooooooo!quote:Op maandag 8 juli 2024 16:46 schreef molloot200 het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd!Ik ben de kleur MAGENTA
Naar, maar fijn dat het niet gebroken isquote:Op maandag 8 juli 2024 16:09 schreef Troel het volgende:
Maar: dan mag ik het belasten en bij gebroken mag dat niet. En mijn krukken staan al klaar.Is het nog een idee om een rolstoel te fixen en bij de invaliden te gaan zitten?
Ik ben de kleur MAGENTA
86% vanaf vamorgen vroeg.
Zó druk ben ik geweest vandaag
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 juli 2024 16:46 schreef molloot200 het volgende:
![]()
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Zelfs al ik mijn telefoon hele dag aan heb staan, maar niet gebruik, lukt me dat nietquote:Op maandag 8 juli 2024 17:05 schreef Arizona het volgende:
86% vanaf vamorgen vroeg.
Zó druk ben ik geweest vandaagAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Rolstoel is al geregeld en komt vanavond (hopelijk ook inklapbaar). En ik heb vriendlief zo ver gekregen om mij te brengen (en aangezien er blijkbaar een kaartje doorverkocht werd zelfs ook mee te gaan naar binnen en het te ondergaan)quote:Op maandag 8 juli 2024 17:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Naar, maar fijn dat het niet gebroken isIs het nog een idee om een rolstoel te fixen en bij de invaliden te gaan zitten?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Ja, gisteren bij de veldwedstrijd. Kwam met links in een kuil terecht in het asfalt, dacht mijn evenwicht weer te hebben met rechts, maar daar was ook een kuilquote:
Boog is gelukkig nog heel!troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
wajooquote:Op maandag 8 juli 2024 17:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, gisteren bij de veldwedstrijd. Kwam met links in een kuil terecht in het asfalt, dacht mijn evenwicht weer te hebben met rechts, maar daar was ook een kuil
Boog is gelukkig nog heel!gelukkig niet gebroken dus. Maar wel zeer pijnlijk denk ik wel?
Leuk is anders ja.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
wajoogelukkig niet gebroken dus. Maar wel zeer pijnlijk denk ik wel?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Ik heb net voor de 50e keer bloed gedoneerdIk ben de kleur MAGENTA
Ik was vanochtend niet bereikbaar, want overgestapt naar andere provider en de simkaart lag thuis en ik zat op kantoorquote:Op maandag 8 juli 2024 17:50 schreef zorro28 het volgende:
Bedankt voor het herinneren dat ik mijn telefoon aan de oplader moet doen. Vanochtend al eigenlijkFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Net thuiszorg aan de deur, maar zonder de rolstoel. Die stond nog in de opslag. Hopelijk morgen, anders overmorgen. Zucht.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
quote:Op maandag 8 juli 2024 18:18 schreef Troel het volgende:
Net thuiszorg aan de deur, maar zonder de rolstoel. Die stond nog in de opslag. Hopelijk morgen, anders overmorgen. Zucht.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 8 juli 2024 18:18 schreef Troel het volgende:
Net thuiszorg aan de deur, maar zonder de rolstoel. Die stond nog in de opslag. Hopelijk morgen, anders overmorgen. Zucht.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik mocht een cadeautje kiezen en ben voor de legpuzzel gegaanquote:Op maandag 8 juli 2024 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En kreeg je toen iets extra's?
Ik ben de kleur MAGENTA
Leuk.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik mocht een cadeautje kiezen en ben voor de legpuzzel gegaanAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Lol, het esf youtubekanaal heeft er ook lucht van gekregen. Alle 4 winnaars van 1969 staan klaar in HD
![]()
Feli Molletjequote:Op maandag 8 juli 2024 16:46 schreef molloot200 het volgende:
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Wij (want HCIMTAM) zijn hier ook bezig met een legpuzzel. Een Spaanse legpuzzel met 56 verschillende blikjes frisdrank (o.a. Coca Cola, Fanta, Kas, San Pellegrino, en nog heel wat merken die alleen @Strani kent).quote:Op maandag 8 juli 2024 18:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik mocht een cadeautje kiezen en ben voor de legpuzzel gegaan
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Gefelicteerd!quote:Op maandag 8 juli 2024 16:46 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd wat je van het streaming seizoen van WIDM vind. Dit mag in spoilers![]()
![]()
Oeh ben ik ook benieuwd naar. Ik vind m zelf erg tof, Vlaamse De Mol vibes.quote:Op maandag 8 juli 2024 21:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gefelicteerd!
Ik ben eigenlijk meer benieuwd wat je van het streaming seizoen van WIDM vind. Dit mag in spoilers![]()
Ik heb een soortgelijke puzzel liggen (nog niet gedaan) maar dan met bierflessen. Al is jouw puzzel ook niet helemaal onschuldig met dat blik Desperados linksbovenquote:Op maandag 8 juli 2024 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij (want HCIMTAM) zijn hier ook bezig met een legpuzzel. Een Spaanse legpuzzel met 56 verschillende blikjes frisdrank (o.a. Coca Cola, Fanta, Kas, San Pellegrino, en nog heel wat merken die alleen @:strani kent).
[ afbeelding ]
Ik ben de kleur MAGENTA
Hehehe Mentos is niet mijn ding, maar dropjes ga ik heel goed mee en schijnen ook ideaal te zijnquote:Op maandag 8 juli 2024 11:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Spannende dag mollootSterkte!
Heb je al genoeg Mentos en pakjes drinken ingeslagen voor de Vierdaagse? En nog wat leuke meezingers geleerd?Heuuuuquote:Op maandag 8 juli 2024 12:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik kom waarschijnlijk woensdag voor je klappen. In Wijchen. Daar zijn dan maar een paar mensen dus je ziet me vanzelf.Van wat ik begreep van ervaren lopers, is de woensdag (de dag van Wijchen) de saaiste en taaiste dag om te lopen, dus I need it
Jaaahaaa Prisha ik ga het meemakenquote:Op maandag 8 juli 2024 14:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa het is bijna zover!!!!! Ik was al aan het zoeken of je ergens ene update had gezet.
Dus...je bent er klaar voor? Spannend!!!!Ben heeel benieuwd, ook na al jouw verhalen van vorig jaar.
Mocht ook maar íemand me willen volgen in de Vierdaagse app (zou niet willen weten waarom maargoed hahaha), laat het even weten hahaha![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2024 21:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gefelicteerd!
Ik ben eigenlijk meer benieuwd wat je van het streaming seizoen van WIDM vind. Dit mag in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door molloot200 op 08-07-2024 21:46:21 ]![]()
quote:Op maandag 8 juli 2024 21:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja vooral voor Wijchen moeten de 50 lopers een flinke lus door een gebied waar bijna niemand is. Maar kom maar op met je nummer hoor, leuk om te volgen!quote:Op maandag 8 juli 2024 21:27 schreef molloot200 het volgende:
HeuuuuVan wat ik begreep van ervaren lopers, is de woensdag (de dag van Wijchen) de saaiste en taaiste dag om te lopen, dus I need it
[..]![]()
Goedemorgen mensjes, wakker worden!![]()
Het belooft een mooie dag te worden, dus ga maar lekker snel aan het werk.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Hoera! Mini had een betere nachtWij daarentegen hadden 3 muggen vannacht ONDANKS ons muskietennet
Gisteren heeft dan ook de deur de hele dag open gestaan..
Fuck the EBU![]()
Ik had niet een bijster goede nacht. Ik vind het erg lastig om zo afhankelijk van mensen te zijn en voel me dan al snel een blok aan het been. En dat is puur mijn eigen gevoel, want zo ervaart mijn vriend dat helemaal niet.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Ik denk voor veel mensen wel herkenbaarquote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:54 schreef Troel het volgende:
Ik had niet een bijster goede nacht. Ik vind het erg lastig om zo afhankelijk van mensen te zijn en voel me dan al snel een blok aan het been. En dat is puur mijn eigen gevoel, want zo ervaart mijn vriend dat helemaal niet.Gevoel dat je een last bent. Volgens mij ook de reden dat veel mensen pas (te) laat hulp in roepen.
Fuck the EBU![]()
Daar heb ik ook wel eens last van. Probeer te denken dat die mensen jouw leven aangenamer maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:54 schreef Troel het volgende:
Ik had niet een bijster goede nacht. Ik vind het erg lastig om zo afhankelijk van mensen te zijn en voel me dan al snel een blok aan het been. En dat is puur mijn eigen gevoel, want zo ervaart mijn vriend dat helemaal niet.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Dat doet ie zeker en ik maak zijn leven ook zeker wel aangenamer.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van. Probeer te denken dat die mensen jouw leven aangenamer maken.
Hij was het hele weekend weg en kreeg op een gegeven moment een appje dat hij kut geslapen had omdat ie dus in zijn slaap onbewust op zoek gegaan was naar mij (ja en ik lag niet naast hem in de tent op een luchtbed). En zo zijn er wel meer voorbeelden. Maar toch knaagt het. En ik heb de knop nog niet gevonden om dat om te draaien.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Ik pak de lader meestal pas onder de 10%.quote:Op maandag 8 juli 2024 16:37 schreef Yesse het volgende:
Ik laad overigens pas vanaf +/- 10-20% Of als ik minder dan 30% heb als ik ga slapen.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Living on the edgequote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik pak de lader meestal pas onder de 10%.
Fuck the EBU![]()
Nou, m'n phone houdt zich wonderbaarlijk goed op lage percentages. Ik stapte gisteren met 10% in de auto nadat ik bij m'n ouders was geweest, en na de rit van 20 minuten met muziek van Spotify (dus via m'n phone) had ik thuis nog steeds 6%.quote:Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Bedenk maar zo @Troel, zulke dingen overkomen je en iedereen heeft wel eens hulp nodig. Het voelt niet altijd fijn, maar gelukkig heb je iemand om je heen die het met liefde doet. Daarnaast, met deze hulp ben je waarschijnlijk ook weer sneller hersteld.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik pak de lader meestal pas onder de 10%.Ik ben de kleur MAGENTA
Dat is wel een goede batterij dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nou, m'n phone houdt zich wonderbaarlijk goed op lage percentages. Ik stapte gisteren met 10% in de auto nadat ik bij m'n ouders was geweest, en na de rit van 20 minuten met muziek van Spotify (dus via m'n phone) had ik thuis nog steeds 6%.
Wat voor een is het?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Het is een Samsung S20+, die ik inmiddels al een dikke 4 jaar heb.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel een goede batterij dan.
Wat voor een is het?Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Dat doe je goed dan! Bij mij heeft een samsung batterij het nog nooit zo lang volgehouden.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is een Samsung S20+, die ik inmiddels al een dikke 4 jaar heb.![]()
Dat is mooi.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is een Samsung S20+, die ik inmiddels al een dikke 4 jaar heb.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Wat ook mooi is, is dat ik in mijn kledingkast een ontdekking heb gedaan. Ik keek eens kritisch naar m'n stapel jeans, om helemaal onderop een zeer lichte te ontdekken die me niet bekend voorkwam. Jeans die bij mij helemaal onderop liggen zijn meestal op een bepaalde manier gesneuveld, maar waar ik ook nog geen afstand van heb kunnen doen. Dus ik deze uit de kast halen, om er achter te komen dat los van een kleine scheur op de linkerknie er niks mee aan de hand lijkt te zijn (wel even extra gecheckt op de achterkant, ik heb ooit in de plaatselijke Jumbo rondgelopen met een jeans die een enorme scheur bij de zakken achterop bleek te hebben, waardoor ik bijna half in m'n boxershort rond liep).
Moraal van het verhaal: ik hou van jeans.
#liefdagboekOngeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Altijd fijn om zoiets nog te ontdekken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:31 schreef Cyan9 het volgende:
Wat ook mooi is, is dat ik in mijn kledingkast een ontdekking heb gedaan. Ik keek eens kritisch naar m'n stapel jeans, om helemaal onderop een zeer lichte te ontdekken die me niet bekend voorkwam. Jeans die bij mij helemaal onderop liggen zijn meestal op een bepaalde manier gesneuveld, maar waar ik ook nog geen afstand van heb kunnen doen. Dus ik deze uit de kast halen, om er achter te komen dat los van een kleine scheur op de linkerknie er niks mee aan de hand lijkt te zijn (wel even extra gecheckt op de achterkant, ik heb ooit in de plaatselijke Jumbo rondgelopen met een jeans die een enorme scheur bij de zakken achterop bleek te hebben, waardoor ik bijna half in m'n boxershort rond liep).
#liefdagboek
Fuck the EBU.![]()
Ik moet heel eerlijk zeggen dat het een beetje van de persoon afhangt of ik het erg zou vinden zo'n persoon met zo'n broek tegen te komen in de winkelquote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:31 schreef Cyan9 het volgende:
#liefdagboekJe hebt helemaal gelijk hoor. Maar tochquote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:03 schreef Cyan9 het volgende:
Bedenk maar zo @:Troel, zulke dingen overkomen je en iedereen heeft wel eens hulp nodig. Het voelt niet altijd fijn, maar gelukkig heb je iemand om je heen die het met liefde doet. Daarnaast, met deze hulp ben je waarschijnlijk ook weer sneller hersteld.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Ik vond het voor mezelf in ieder geval licht beschamend. Weet verder niet of iemand in de Jumbo er blij mee was.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat het een beetje van de persoon afhangt of ik het erg zou vinden zo'n persoon met zo'n broek tegen te komen in de winkel
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor. Maar toch
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Nouja, je moet maar zo denken: beter boxer dan schaamhaar toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vond het voor mezelf in ieder geval licht beschamend. Weet verder niet of iemand in de Jumbo er blij mee was.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Gelukkig ben ik geen liefhebber van commando gaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, je moet maar zo denken: beter boxer dan schaamhaar toch?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
![]()
VAAAAAAAAKAAAAAAAAAANNNNNTTTTTIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEE
Fuck the EBU.![]()
Er staan aardig wat kaarten voor het Pink-concert van morgenavond op Ticketswap
Ik ben de kleur MAGENTA
Als je donderdag gaat, kun je naar mij zwaaienquote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:40 schreef H_T het volgende:
Er staan aardig wat kaarten voor het Pink-concert van morgenavond op Ticketswap
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
De tickets zijn dan 30-40 euro duurder op Ticketswap, dus als ik besluit te gaan dan ga ik morgenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je donderdag gaat, kun je naar mij zwaaien
Ik ben de kleur MAGENTA
Hehe, snap ik. Ik heb dus nog een extra ticket weten te scoren gewoon via ticketmaster zelfquote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:47 schreef H_T het volgende:
[..]
De tickets zijn dan 30-40 euro duurder op Ticketswap, dus als ik besluit te gaan dan ga ik morgen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Die tickets waren al super duur. En nu worden ze nog gigantischerquote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:40 schreef H_T het volgende:
Er staan aardig wat kaarten voor het Pink-concert van morgenavond op Ticketswap![]()
Mijn tickets waren 112 euro, ik heb ze wel duurder gezienquote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die tickets waren al super duur. En nu worden ze nog gigantischer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
50-60 euro voor een zitplek vind ik nog wel te doenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die tickets waren al super duur. En nu worden ze nog gigantischerDat is wel na een stevige Ticketswapkorting overigens. Pink lijkt me best leuk om te zien, maar niet per se 100+ euro leuk
Ik ben de kleur MAGENTA
Het theezakje vraagt: "Welke 4 artiesten zouden de perfecte muziekgroep vormen?"
Kom maar door met de antwoorden. Mag uiteraard in esf stijl![]()
![]()
Na zulke korting valt het mee. Maar toen ik laatste keer keek voor kaartjes waren ze 80 tot 200 euro. Dat is me toch even te duur. Ookal vind ik het een van de beste artiesten ter wereld.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:24 schreef H_T het volgende:
[..]
50-60 euro voor een zitplek vind ik nog wel te doenDat is wel na een stevige Ticketswapkorting overigens. Pink lijkt me best leuk om te zien, maar niet per se 100+ euro leuk
![]()
Ja, eens. Acdc was er een paar weken terug ook voor wel erg veel geld. Dat was makkelijk kiezen om over te slaanquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Na zulke korting valt het mee. Maar toen ik laatste keer keek voor kaartjes waren ze 80 tot 200 euro. Dat is me toch even te duur. Ookal vind ik het een van de beste artiesten ter wereld.
Ik ben de kleur MAGENTA
Wat grappigquote:Op maandag 8 juli 2024 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij (want HCIMTAM) zijn hier ook bezig met een legpuzzel. Een Spaanse legpuzzel met 56 verschillende blikjes frisdrank (o.a. Coca Cola, Fanta, Kas, San Pellegrino, en nog heel wat merken die alleen @:strani kent).
[ afbeelding ]En niet alleen frisdrank zie ik
Ik denk trouwens dat het niet alleen Spaans is maar ook Latijns Amerikaans. Bijvoorbeeld Pony Malta (positie 4,4) ken ik uit Colombia.![]()
Joost klein, Kaarija, Windows95Man en estland ESF dit jaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:17 schreef NailQueen het volgende:
Het theezakje vraagt: "Welke 4 artiesten zouden de perfecte muziekgroep vormen?"
Kom maar door met de antwoorden. Mag uiteraard in esf stijl
Dat wordt 1 grote muzikale partyFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik ben al de hele dag moeFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Sonata Arctica, Toto, Queen en dan in combinatie met Floor Jansen voor wat vrouwelijk geluidquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:17 schreef NailQueen het volgende:
Kom maar door met de antwoorden. Mag uiteraard in esf stijl
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Wat is de beste site om te checken of je mogelijk last gaat hebben van de hagel vanavond? Buienradar ziet er vrij bemoedigend uit voor waar mijn auto geparkeerd staat, maar is het nog verstandig een tweede te raadplegen?Ik ben de kleur MAGENTA
sowieso. buienradar is meestal niet betrouwbaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:35 schreef H_T het volgende:
Wat is de beste site om te checken of je mogelijk last gaat hebben van de hagel vanavond? Buienradar ziet er vrij bemoedigend uit voor waar mijn auto geparkeerd staat, maar is het nog verstandig een tweede te raadplegen?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik gebruik al jaren tot volle tevredenheid de app 'het weer in nederland' en die heeft het verbazingwekkend vaak bij het rechte eind. Ik gebruik vooral de per uur functie.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
https://www.weerplaza.nl/(...)herlands&element=pcpquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:35 schreef H_T het volgende:
Wat is de beste site om te checken of je mogelijk last gaat hebben van de hagel vanavond? Buienradar ziet er vrij bemoedigend uit voor waar mijn auto geparkeerd staat, maar is het nog verstandig een tweede te raadplegen?
Output van het Harmonie model, beste kortetermijn weermodel voor Nederland. Weerapps gebruiken vooral output van ECMWF en GFS model, langetermijnsmodellen die minder nauwkeurig zijn voor korte termijn. Buienradar, wat je daar op de website ziet er dat ze vooral buien doortrekken in een richting, wat nogal onnauwkeurig is bij onweer. Dat kan uit het "niks" ontstaan op de radar.![]()
Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:26 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.weerplaza.nl/(...)herlands&element=pcp
Output van het Harmonie model, beste kortetermijn weermodel voor Nederland. Weerapps gebruiken vooral output van ECMWF en GFS model, langetermijnsmodellen die minder nauwkeurig zijn voor korte termijn. Buienradar, wat je daar op de website ziet er dat ze vooral buien doortrekken in een richting, wat nogal onnauwkeurig is bij onweer. Dat kan uit het "niks" ontstaan op de radar.Het ergste onweer lijkt hier mooi voorbij te trekken
Ik ben de kleur MAGENTA
Zou er nog wel een alert op zijn. Onweer blijft lastig te voorspellen waar precies de zwaarste buien vallen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik wat aanHet ergste onweer lijkt hier mooi voorbij te trekken
![]()
Tuurlijk, ik kijk over een half uur of een uurtje wel weer. Maar voorlopig is er nog geen reden om mijn auto naar een parkeergarage te brengen uit voorzorgquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou er nog wel een alert op zijn. Onweer blijft lastig te voorspellen waar precies de zwaarste buien vallen.
Ik ben de kleur MAGENTA
Inmiddels voorspelt Weerplaza een flinke zwarte wolk boven mijn huisquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou er nog wel een alert op zijn. Onweer blijft lastig te voorspellen waar precies de zwaarste buien vallen.
Ik ben de kleur MAGENTA
Hopelijk niks in de fik gezet?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Inmiddels voorspelt Weerplaza een flinke zwarte wolk boven mijn huis![]()
Nee nog nietquote:Ik ben de kleur MAGENTA
Ik hoor net op het nieuws dat Sergey Lazarev over een uur bij mij is. Is hij al bij jullie gespot?
(Thunder and lighting it's getting exciting)
![]()
Hier is het nog vrij rustigquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoor net op het nieuws dat Sergey Lazarev over een uur bij mij is. Is hij al bij jullie gespot?
Ik ben de kleur MAGENTA
Wat leuk! Dat liedje zat ik net ook al te zingenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:05 schreef NailQueen het volgende:
![]()
![]()
Volgens de nieuwste voorspelling krijg ik toch een rode wolk over me heen in plaats van een zwarte. Er valt nu nog niks.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:10 schreef Momo het volgende:
Donker, enkele bliksem, veel regen en wat hagel hier nu.Ik ben de kleur MAGENTA
Nog geen Thunder of Lightning, maar er steekt net wel een flinke Waaiaaiaaiaai opIk ben de kleur MAGENTA
Ik woon in Brabant dus hier is het Guus Meeuwis die langskomt, alleen de regen valt niet in meters bier.![]()
Hier ook niet, maar de lucht wordt wel steeds donkerder.quote:Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Hier is het alweer voorbij en schijnt zelfs de zon weer.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Hier 1 windvlaag (blijkbaar verderop iets harder want boom omgevallen) en wat harde regen en nu gewoon lichte regen. Het viel gelukkig mee
Fuck the EBU![]()
Het wordt hier nu helemaal donker.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Inclusief Spaans tijdstip voor het avondetenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, paella gemaakt voor vanavond (en ik weet wel wat dat is).Ik ben de kleur MAGENTA
Le goalApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Ja dit is gespeeld.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
merdeOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Wat, Frankrijk herinnerde zich ineens hoe het spelletje werkt of zo?Reality is for people who can't imagine anything better.
Ik denk dat we de Europees Kampioen met potlood kunnen ingraveren.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat, Frankrijk herinnerde zich ineens hoe het spelletje werkt of zo?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Goal Spanje.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Heb je een gum?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat we de Europees Kampioen met potlood kunnen ingraveren.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Gooi maar weg, we kopen wel een nieuwe.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We krassen het ingegraveerde even door.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Het is ook wel een wonderlijk doelpunt. Memphis had hem naar de parkeerplaats geschoten, Malen tegen de keeper, Simons zou zich vastlopen en Weghorst zou keihard tegen de tegenstander schieten.
(Alle ballen dus op Gakpo voortaan)De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
![]()
Reality is for people who can't imagine anything better.
Weer een goal
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Scheelt wel een knockout wedstrijd waarvan je niet in slaap valt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik wil tegen geen van beide
George Michael![]()
Ik ook nietquote:
Preciesquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:25 schreef Redefine het volgende:
Scheelt wel een knockout wedstrijd waarvan je niet in slaap valt.
Wees blij dat niet alle Big5 landen rechtstreeks naar de finale gaan.quote:De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik ben duizelig door het tennissen in deze vreselijk hete omstandigheden
Het lag allemaal aan Griezmannquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:25 schreef Fred_B het volgende:
Spektakel bij een wedstrijd waarin Frankrijk meedoet![]()
![]()
Lijkt me nog best eens interessant, de big5 en de beste van het vorige toernooi allemaal op het veld in 1 wedstrijd.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wees blij dat niet alle Big5 landen rechtstreeks naar de finale gaan.Reality is for people who can't imagine anything better.
Waarvan alleen Italië en Frankrijk dat vaak nog wel verdienen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wees blij dat niet alle Big5 landen rechtstreeks naar de finale gaan.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Het gastland? Misschien kunnen ze het toernooi dan de Six Nations noemen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me nog best eens interessant, de big5 en de beste van het vorige toernooi allemaal op het veld in 1 wedstrijd.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ook mooi, dat de winnaar gewoon het gastland wordt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gastland? Misschien kunnen ze het toernooi dan de Six Nations noemen.
Gaan we voorlopig ook niet meer naar Arabië terug.Reality is for people who can't imagine anything better.
Neequote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Daar is een simpele oplossing voor, maar of je daar nou zo vrolijk van wordt?![]()
Is de wedstrijd om plek 3 er nog of is dat afgeschaft?Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Mwah met Moroccon Oil of Qatar Airways als sponsor weet je het nooit.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook mooi, dat de winnaar gewoon het gastland wordt.
Gaan we voorlopig ook niet meer naar Arabië terug.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: