SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:
Dat zal ze lerenquote:Op maandag 1 juli 2024 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Frankfurt is ook gelijk uitgeschakeld.
Frankrijk wint met 1-0 dankzij een eigen goal.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:45 schreef Strani het volgende:
Zo, knap van de keeper. Dat legt flink wat druk bij Frankrijk om het niet op strafschoppen aan te laten komen.
die hebben ze al gehad tegen Oostenrijk.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Frankrijk wint met 1-0 dankzij een eigen goal.
Own Goal doet het fantastisch dit toernooiquote:Op maandag 1 juli 2024 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Frankrijk wint met 1-0 dankzij een eigen goal.
En tegen België. En straks ook tegen Portugal.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die hebben ze al gehad tegen Oostenrijk.
Die Slovenen schoten de penalty's ook wel bar slecht in, hoor, alles lekker half hoogquote:Op maandag 1 juli 2024 23:45 schreef Strani het volgende:
Zo, knap van de keeper. Dat legt flink wat druk bij Frankrijk om het niet op strafschoppen aan te laten komen.
Die is niet op naam van de Fransoos gekomen?quote:Op maandag 1 juli 2024 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En tegen België. En straks ook tegen Portugal.
Nopquote:Op maandag 1 juli 2024 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is niet op naam van de Fransoos gekomen?
Dus dan heeft Frankrijk nog steeds geen eigen veldgoal gemaakt.
Nee.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 04:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, jullie hebben nu wel lang genoeg uitgeslapen
[ afbeelding ]
Nu snel aan het werk!
Speciale import uit Wonderland?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 04:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, jullie hebben nu wel lang genoeg uitgeslapen
[ afbeelding ]
Nu snel aan het werk!
quote:Op maandag 1 juli 2024 10:09 schreef NailQueen het volgende:
In de rubriek NailQueen heeft iets heel doms gedaan:Mijn oor zit nog steeds verstopt. Vrijdag heb ik een afspraak bij de huisarts om de oren uit te spuiten. 3 dagen van te voren moet ik het druppelen met olijfolie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed begin van deze week.
[ afbeelding ]
(Reacties hoeven niet in spoilers)
Beter met een rode kop bij de huisarts zitten dan met gehoorbeschadiging zitten![]()
Dat is wel prettig dat ze een nieuwe hebben genomen inderdaad. Met zo’n tweedehands kabinet van Marktplaats weet je nooit wat je aantreft.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:42 schreef NailQueen het volgende:
Vandaag krijgen we een gloednieuw kabinet.
Je hebt nog drie dagen om een stoer verhaal te verzinnen waarbij je een heldenactie uitvoerde en daarbij ongelukkig gewond raakte!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn oor zit nog steeds verstopt. Vrijdag heb ik een afspraak bij de huisarts om de oren uit te spuiten. 3 dagen van te voren moet ik het druppelen met olijfolie.
Beter met een rode kop bij de huisarts zitten dan met gehoorbeschadiging zitten
Merk ik ook nu ik weer wat intensiever cardio doe. Het echt heerlijk uitgerust wakker worden is weer gewoon foetsie, en daar kom ik ook op dagen dat ik niet sport niet uit.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:49 schreef Arizona het volgende:
Ik ben moe, heb slecht geslapen. Dat heb ik heel vaak nadat ik ‘s avonds gesport heb. Dan slaap ik heel tijden heel onrustig en pas tegen de tijd dat de wekker gaat, rustig en diep.
En ze trappen meteen lekker af: ons was zon beloofd, maar het regent hier pijpenstelen!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:42 schreef NailQueen het volgende:
ZIJN HIER AL KAMERVRAGEN OVER GESTELD?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En ze trappen meteen lekker af: ons was zon beloofd, maar het regent hier pijpenstelen!
Irritant is dat hè. En dan zeggen ze dat sporten goed voor je isquote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Merk ik ook nu ik weer wat intensiever cardio doe. Het echt heerlijk uitgerust wakker worden is weer gewoon foetsie, en daar kom ik ook op dagen dat ik niet sport niet uit.
Het land huilt, waar het ooit heeft gelachen!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En ze trappen meteen lekker af: ons was zon beloofd, maar het regent hier pijpenstelen!
Krachttraining heeft bij mij dan weer het tegenovergestelde effectquote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Irritant is dat hè. En dan zeggen ze dat sporten goed voor je is![]()
Naar de sportschool ga ik altijd overdag, dan heb ik er ‘s avonds geen last meer van. Maar tennis is altijd in de avond.
Na krachttraining heb ik inderdaad minder slaapproblemen dan na een fanatieke pot tennisquote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Krachttraining heeft bij mij dan weer het tegenovergestelde effect
Ik denk dat het iets met voeding te maken heeft, maar als ik om 22:30 thuis kom van trainen, heb ik niet echt meer tijd of energie om iets daaraan te doen.
Gisteren was ik niet echt productief. Voetbal duurde gisteren tot te laat. Dus vandaag ook weer geen hoge productiviteit.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:14 schreef Arizona het volgende:
Hoe dan ook: zo productief als ik gisteren was, zo matig is het vandaag
Volgens de BBB/PVV stemmers komt nu alles goedquote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:42 schreef NailQueen het volgende:
Wat was je anders van plan om als avondeten te doen? Bitterballen klinkt een stuk aantrekkelijker dan ons avondeten: boontjes, aardappels en tartaar.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:39 schreef NailQueen het volgende:
Vanavond moet Oranje weer spelen. En ik heb bitterballen gekocht. Nu is even de vraag of ik bitterballen bij het avondeten moet doen. De wedstrijd is om 18.00 uur
Ik heb nog boontjes, krieltjes en een vega burger. De bitterballen passen er welquote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat was je anders van plan om als avondeten te doen? Bitterballen klinkt een stuk aantrekkelijker dan ons avondeten: boontjes, aardappels en tartaar.
Gewoon bitterballen als avondeten en morgen de restquote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb nog boontjes, krieltjes en een vega burger. De bitterballen passen er wel
bij(Bitterballen zijn ook vega)
Insubordinatie!quote:
Hoe heb je je vorige bitterbaldilemma opgelost?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:39 schreef NailQueen het volgende:
Vanavond moet Oranje weer spelen. En ik heb bitterballen gekocht. Nu is even de vraag of ik bitterballen bij het avondeten moet doen. De wedstrijd is om 18.00 uur
Dat zeggen ze van eikeltjeskoffie ook, of van cichorei! Dat het bestaat betekent niet dat je het hoeft te drinkenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mushroom Coffee, het is een ding blijkbaar.
Ik heb nog een restje zelfgemaakte kippensoep (was toch meer dan ik dacht, zeker de vermicelliquote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat was je anders van plan om als avondeten te doen? Bitterballen klinkt een stuk aantrekkelijker dan ons avondeten: boontjes, aardappels en tartaar.
Oh, nou, hopen dat de laptop het daarna dan wel echt goed doet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn laptop ter reparatie weggebracht.
Verder mag ik binnenkort een 24-uur mijn bloeddruk meten.
Lekkerquote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:01 schreef BillDauterive het volgende:
Hier ook soep. Ik ga minestrone maken, mijn favoriete soep. Met winterpeen erin, want dan is het oranjeEn focaccia.
Lekker negatief weerquote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, nou, hopen dat de laptop het daarna dan wel echt goed doet.
Is ook lekker en heb ik ook lang niet gehad.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:01 schreef BillDauterive het volgende:
Hier ook soep. Ik ga minestrone maken, mijn favoriete soep. Met winterpeen erin, want dan is het oranjeEn focaccia.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:01 schreef BillDauterive het volgende:
Zolang je het niet in Italië eet, is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:48 schreef Arizona het volgende:
Ik vind die schelpjespasta altijd zo lekker in minestronesoep maar dat zullen Italianen wel weer net zo’n doodzonde vinden als pizza hawaii
Ik heb nog overwogen om elleboogjesmacaroni in mijn kippensoep te gooien zodat ik niet apart vermicelli hoefde te halenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:48 schreef Arizona het volgende:
Ik vind die schelpjespasta altijd zo lekker in minestronesoep maar dat zullen Italianen wel weer net zo’n doodzonde vinden als pizza hawaii
Oja ik had gisteren mini m&m's gehaaldquote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:55 schreef Yesse het volgende:
Ik heb vandaag smarties gehaald en dat is echt mijn grootste zwakte. Als ik er teveel van eet dan vind ik ze niet meer zo lekker (heb ik minder met M&M's) maar ooooooooh wat kan ik ze slecht weerstaan.
Ik gooi er altijd gewoon de pasta in die ik heb staan. Er komen hier toch geen Italianen binnen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:48 schreef Arizona het volgende:
Dan nog zou ik niet kiezen voor Duo Penottiquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik gooi er altijd gewoon de pasta in die ik heb staan. Er komen hier toch geen Italianen binnen.
Maar het klinkt Italiaans, hoezo raad je dat niet aan?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan nog zou ik niet kiezen voor Duo Penotti
We willen niet hetzelfde lot ondergaan!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar de Italianen liggen er al uit. Dus waarom maken we ons druk om hen.
GP van Monza komt er nog aanquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar de Italianen liggen er al uit. Dus waarom maken we ons druk om hen.
Doe de groeten aan Piet Hein, Mickey Mouse, de wezen en zeven Chinezenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We willen niet hetzelfde lot ondergaan!
Ah, visite is er. Ik ben sociaal doen.
Veel lekkerder op brood!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar het klinkt Italiaans, hoezo raad je dat niet aan?
Met of zonder wurst?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:46 schreef ijs_beer het volgende:
Om geheel in de sfeer van de Europese kampioenschappen te blijven, ga ik een curry maken.
Veel plezier.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We willen niet hetzelfde lot ondergaan!
Ah, visite is er. Ik ben sociaal doen.
Eentje heeft een trein naar Parijs genomen en rijdt nu over de Champs-Elysees?quote:
Die zou dit jaar OTL zijn danquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Eentje heeft een trein naar Parijs genomen en rijdt nu over de Champs-Elysees?
Bergwijn.quote:
Dat is weer eens wat anders dan een banaan.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Out of contextje:
Er zit olijfolie in mijn oor.
(zie mijn vorige post drie pagina's terug)
Weer eens wat anders dan de traditionele banaanquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Out of contextje:
Er zit olijfolie in mijn oor.
(zie mijn vorige post drie pagina's terug)
Op de hulp van Nova hoef ik niet te rekenenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hebt nog drie dagen om een stoer verhaal te verzinnen waarbij je een heldenactie uitvoerde en daarbij ongelukkig gewond raakte!
Balen dat het nog niet beter gaat
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:39 schreef Nova het volgende:
[..]
Eens kijken, hier is een heldhaftig verhaal over jouw oor dat verstopt raakte door een wattenstaafje:
"Op een zonnige dag in het land van FOK!, ontdekte onze dappere NailQueen dat haar oor plotseling begon te protesteren. Het leek alsof er iets niet helemaal goed was met haar geliefde gehoororgaan. Ze voelde zich bezorgd en besloot de situatie snel aan te pakken.
Met vastberadenheid in haar hart ging ze op weg naar de badkamer, waar ze nogmaals werd geconfronteerd met de realiteit: er zat daadwerkelijk iets vervelends vast in haar oor - namelijk...een onhandig gepositioneerde wattenstaafje!
Maar laat dit kleine obstakel het vuur van NailQueen's moed niet doven! Vastbesloten om deze uitdagende missie tot een goed einde te brengen, greep ze naar elke vorm van kennis die binnen handbereik lag (of beter gezegd: binnen bereik van haar andere goede oor).
Ze besloot eerst wat rustige ademhalingsoefeningen toe te passen om zichzelf gerust en gefocust te houden. In plaats van paniek of frustratie toestond zij alleen zelfvertrouwen toe.
Vervolgens kwam ervaring als vriendin ten tonele toen echte inspiratie toesloeg bij NailQueen. Met behulpzame tips zoals hoeken draaien en licht
Ik ook. Ik wilde eigenlijk zelfs wel een stukje gaan wandelen zo, maar ik wacht op een pakketje (geen grap).quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet echt spectaculair voetbal en mis wel een beetje dat Oranje gevoel van vroeger.
Vroeger was alles beter #guldenterugquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet echt spectaculair voetbal en mis wel een beetje dat Oranje gevoel van vroeger.
Jan en de goal Roelfs doet ook nog het commentaarquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:34 schreef Redefine het volgende:
Bergwijn speelt. We feliciteren Roemenië alvast met de winst.
ChatGPT heeft een heel geloofwaardig verhaalquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Op de hulp van Nova hoef ik niet te rekenen
[..]
quote:Nailqueen, een elegante dame met een passie voor perfect verzorgde nagels, stond bekend om haar durf en veerkracht. Op een zonnige middag in het pittoreske dorpje Bloemendaal hoorde ze een luide knal. Een jonge jongen schreeuwde om hulp; zijn vlieger was vast komen te zitten in een hoge boom, en bij het proberen hem te bevrijden, was hij naar beneden gevallen en kon niet meer opstaan.
Zonder aarzelen rende Nailqueen naar de plaats van het ongeval. Haar zorgvuldig gelakte nagels glinsterden in de zon terwijl ze haar telefoon pakte om hulp te bellen. Met de andere hand graaide ze naar haar oordopjes om een beter gehoor te hebben, maar in haar haast greep ze per ongeluk een wattenstaafje van haar make-uptafel. In een onhandige beweging stak ze het wattenstaafje per ongeluk te ver in haar oor, waardoor een scherpe pijn door haar hoofd schoot.
Desondanks bleef Nailqueen kalm. Ze voltooide het telefoontje en snelde naar de jongen, die huilend op de grond lag. Met één hand in haar pijnlijke oor en de andere om de jongen te troosten, bleef ze bij hem tot de hulpdiensten arriveerden.
Nailqueen werd die dag een heldin, haar moed en vastberadenheid overwonnen de pijn van haar ongeluk. Het dorp zou haar nooit vergeten.
I've got Wimbledon on my mindquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter #guldenterug
Al ben ik mentaal ook al wel doorgeswitcht naar de Tour…
Ik ben wel eens gaan fietsen tijdens een wedstrijd van Oranje. Heerlijk rustig overalquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wilde eigenlijk zelfs wel een stukje gaan wandelen zo, maar ik wacht op een pakketje (geen grap).
(En dit is met zo’n fietskoerier en daar kun je niet aangeven dat ze het wel op een andere plek neer mogen leggen. )
#Dezongaatweerschijnenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter #guldenterug
Al ben ik mentaal ook al wel doorgeswitcht naar de Tour…
Ik was vorige week ook het eerste halfuur van de wedstrijd nog aan het wandelen, toen was het nog zo lekker warm en zonnigquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan de traditionele banaan
[..]
Ik ben wel eens gaan fietsen tijdens een wedstrijd van Oranje. Heerlijk rustig overal
De andere 10 spelers ookquote:
Ik zie er ook maar 1 in oranje op het veld!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |