abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214116994
Kringloopwinkels Nederland

Drenthe
Assen, Coevorden, Emmen, Hoogeveen en Roden
hetgoed.nl
Emmen
DeWissel
dewaar.nl
Assen, Emmen
terredeshommes.nl
DeWisselEmmen &
kringloopwinkeldewisselassen
Assen
hetstruunhuus.nl
kiekshopassen.nl
Coevorden
kringelz.info
pkncoevorden.nl
Hoogeveen
kringloopwinkel-hoogeveen
waterlooplein-drenthe.nl
Roden
hetgoed.nl

Flevoland
Almere
dekringloper.nl
Dronten
devoorraadschuur.nl
Emmeloord
hetgoed.nl
Lelystad
degroenesluis.nl
hetgoed.nl
Swifterbant
kringloopwinkelpook.nl
Urk
totheildesvolks.nl

Friesland
Drachten
hartinfriesland.nl
hetgroenewonen.com
warenhuisdekringloopdrachten.nl
Leeuwarden
estafettekringloop.nl

Gelderland
Arnhem
vincentrum-arnhem.nl
Arnhem, Dieren, Doesburg, Elst, Lochem, Westervoort & Zuthpen
2switch.nl
Borculo
bohero.nl
Doetinchem
deopslag.com
Doetinchem, Groenlo, Gendringen & Winterswijk
aktief-groep.nl
Ewijk
erzitligtietsbijwa.nl
Geldermalsen
snuffelhal.com
Nijmegen
habbekratsnijmegen.nl
kringloopwinkel-maro.nl
Tiel
secunda.nl
Ede, Barneveld & Veenendaal
kringloop-ede.nl
Zaltbommel
kringloopzaltbommel.nl

Groningen
Groningen
fairback.org
stiefbeen-en-zoon.nl
Groningen, Uithuizen & Winschoten
goudgoed.nl
mamamini.nl

Noord Holland
Aalsmeer
dorcas.nl
Almere, Naarden, Hilversum & Weesp
dekringloper.nl
Amstelveen
deboemerang.net
Hollands Kroon
kringloopwinkelhollandskroon.nl
Alkmaar, Den Helder, Heerhugowaard & Schagen
kringlooprataplan.nl
Amsterdam
delokatie.org
Amsterdam & Haarlem
juttersdok.nl
Den Helder
https://d-rommelsgoed.com/ (divers, vintage en vinyl)
https://www.kringloopmooier.nl/ (divers)
https://rataplan.nl/ (divers)
https://www.hetboelhuys.nl (divers)
http://www.zoldervandenhelder.nl/ (divers)
https://winkeltje-van-jo.nl/ (kleding)
Weggeefwinkel Overvloed (max. 5 items per klant)
https://www.usedproductsdenhelder.nl/ (veelal electronica)
Haarlem
Rataplan
Hilversum
secondlifestyle.nl
Julianadorp
https://www.facebook.com/inderoosjulianadorp (nieuw en gebruikt)
Purmerend
noppeskringloopwinkel.nl

Zuid-Holland
Alphen aan den Rijn
kringloopalphen.nl
Arkel
kringloopgiessenlanden.nl
Delft
rataplan.nl
deflinstones.nl
goededoelen.nu
kringloopdelft.nl
Den Haag
kringloopdenhaag.nl
schroeder.nl
Dordrecht
boekenla.nl
deloods.nl
pandora-dordt.com
opnieuwenco.nl
Gorinchem
kringloopgorinchem.nl
www.geefwinkel.org
Leiden
http://www.boekenzolderleiden.nl/
kringloopwarenhuis.nl
Kringloopproject Leiden
Roelofarendsveen
http://www.kringloopalkemade.nl/
Rotterdam
pf.drd.nl
plaatboef.nl
pluspuntrotterdam.info
Schiedam
hetgoed.nl
Vlaardingen
hetgoed.nl

Limburg
Bergen
/m.facebook.com/Goederenbank-Bergen
Gulpen
https://www.canilos.org/n(...)nilos-snuffel-winkel
Maastricht
kringloop-zuid.nl
maastricht.transitiontowns.nl
twiedehands-twiedekans.nl
Sittard, Montfort, Roermond, Baexem & Reuver
bis-bis.nl

Noord-Brabant
Best
betervoorbest.nl
Breda & 's-Hertogenbosch
vindingrijkkringloop.nl
Eindhoven
stedenkontakt.nl
Oss
kringloopbedrijfoss.nl
Tilburg
usedbefore.nl
listex.nl

Overijssel
Zwolle
harryskringloophal.nl
hebbuszwolle.nl
ict-kringloop.nl
kringloopzwolle.nl
terredeshommes.nl

Utrecht
Utrecht
emmaus-utrecht.nl
kringloopcentrumutrecht.nl
KringloopwinkelWawollie
De Bilt
emmausdebilt.nl
Wijk Bij Duurstede
kringloopwinkel-nogges-wijk-bij-duurstede.nl
Zeist
kringloopzeist.nl

En we gaan weer vrolijk verder. *O*

Update 24 maart 2023
pi_214117028
Hier in het dorp hebben we een echte dorps kringloop, vrij klein en ze verkopen bijvoorbeeld geen meubels wel al het andere. Alle opbrengst gaat naar het goede doel en de prijsjes zijn leuk.

Als ik niks te doen heb, wandel ik weleens binnen. Toch al eea gekocht, koffiekopjes toen we de sleutel van ons huis kregen, Brabantia medicijnkastje, lamp boven de eettafel, jurkjes en laatst een King Louie vestje voor 3 euro.

En vanmiddag deze ikea spiegel voor 2 euro, helemaal blij mee
pi_214121781
Ik kocht een monsterlijk grote ovenschaal:

Voor grote etentjes.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214166072
Hij is wel heel mooi Sigme!

@Memento-Mori: dat zijn nog leuke prijzen (en spullen) zeg.

Ik heb laatst bij onze kringloop bijna de hele serie thrillers gekocht, volgens mij heet de serie tegenwoordig Kippenvel, maar vroeger waren het van die blauwe pockets van R.L. Stine enz. met titels als ‘de babysitter’ en ‘de strandwacht’.
Gesmuld vroeger van die serie :D
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zaterdag 13 juli 2024 @ 18:35:24 #5
486698 IkEetSlakken
FKA Redster1984
pi_214275446
Een nog volledig nieuwe gehaktmolen voor een tientje...

Nieuwprijs 72,95

https://ovenwinkel.com/Westmark-Vleesmolen-nr-10-met-tafelklem
Wakadoodle!
pi_214275568
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 18:35 schreef IkEetSlakken het volgende:
Een nog volledig nieuwe gehaktmolen voor een tientje...

Nieuwprijs 72,95

https://ovenwinkel.com/Westmark-Vleesmolen-nr-10-met-tafelklem
Goeie score!

Ik kocht de laatste tijd vooral zomerkleding (komt die zomer nog?) en een paar zomerschoenen.
W-Germanyvaasje laten staan wegens te duur, ik ga geen ¤10 neerleggen voor een klein vaasje.
pi_214277262
Hier hebben we een weggeefkast waar ik de laaste tijd de nodige spulletjes van heb meegenomen, maar ook naar toe heb gebracht. De kringloopwinkel heeft vrij weinig wat ik nu nog interessant vind eigenlijk. Vind de prijzen er ook niet leuk meer vaak, al loop ik dr weleens gewoon binnen als ik daar zin in heb. Maar 9 van de 10x kom ik naar buiten zonder wat te hebben gekocht eigenlijk.
Als ik wat moet hebben, kijk ik even op facebook marketplace of marktplaats.

Laatste aankoop in de kringloopwinkel was een keukenweegschaaltje voor 3,95 euro ofzo. Had ik nodig en nieuw zou ie me 3x zoveel kosten.

[ Bericht 8% gewijzigd door Inbox op 13-07-2024 21:15:26 ]
pi_214730200
Vorige week oa dit gekocht in de nieuwste kringloopwinkel in de buurt

En verder bij een andere nog een paar Ecco sandalen voor ¤3, vergelijkbaar met deze https://www.scapino.nl/ecco-all-terrain-dames-sandalen-023050491 en deze geweldige knuffel van Nijntje O+ https://www.bol.com/nl/nl(...)istItem#productTitle
pi_214739744
Vanmiddag een vouwkrat van Albert Heijn gekocht bij de kringloopwinkel voor 1,50 euro. Ik heb deze 5 minuten later ingeleverd bij de servicebalie van de lokale AH en er 5 euro statiegeld voor teruggekregen.

Whoehoe ;)
pi_214740399
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 20:10 schreef Inbox het volgende:
Vanmiddag een vouwkrat van Albert Heijn gekocht bij de kringloopwinkel voor 1,50 euro. Ik heb deze 5 minuten later ingeleverd bij de servicebalie van de lokale AH en er 5 euro statiegeld voor teruggekregen.

Whoehoe ;)
:D

Infinite money glitch :D

Ik was al tijden knorrig met de kringloop om de hoek. Van een LdH winkel met fatsoenlijk geprijsde zooi met af en toe een schat naar prijzen alsof ze vintage verzamelaars zijn.

Vanaf volgende week heeft het nu ook een andere naam.

Jammer, zal er nog wel eens binnenlopen, maar niet meer zo regelmatig als nu.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_214740556
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 20:10 schreef Inbox het volgende:

Whoehoe ;)
Briljant
pi_214741198
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Briljant
Ik ben soms zo briljant dat ik het zelf niet eens kan geloven :Y

Was nog een oude paarse 'Albert' vouwkrat, maar dat maakt voor het statiegeld niet uit. Die kratten kun je nog gewoon inleveren. Gewoon bij de servicebalie van je AH dus als zij zo"n pickup point hebben.
pi_214793671
Naar kringloopwinkels in Wageningen, Groesbeek en Malden geweest

pi_214793705
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 16:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Kringloopwinkels Nederland

Update 24 maart 2023
In NH Beverwijk is ook een Rataplan. Zeer nette winkel.
En ook in NH in Zaandam een Noppes en Het Goed. De lijst lijkt behoorlijk incompleet wat dat betreft.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_214793780
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 17:41 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
In NH Beverwijk is ook een Rataplan. Zeer nette winkel.
En ook in NH in Zaandam een Noppes en Het Goed. De lijst lijkt behoorlijk incompleet wat dat betreft.
Wat in de lijst staat zijn gewoon tips van Fok!kers
pi_214794350
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 17:50 schreef Poppejans1.4 het volgende:

[..]
Wat in de lijst staat zijn gewoon tips van Fok!kers
Ah zo. Ok. Maar een uitputtende lijst is ook prima mogelijk natuurlijk.
pi_214794520
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 18:59 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Ah zo. Ok. Maar een uitputtende lijst is ook prima mogelijk natuurlijk.
Daar heb je websites als Alle kringloopwinkels voor
pi_214794550
Vandaag weer een stapel boeken voor ons allebei gescoord, afgelopen week hebben we weer aardig wat kringloopwinkels in de regio bezocht. Ik was op zoek naar spijkerbroeken en heb er uiteindelijk 2 gevonden en ook nog een maxijurk van King Louie, naast allerlei nuttig spul zoals een paar extra voorraadbussen van Mepal Modula.
pi_214794637
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Daar heb je websites als Alle kringloopwinkels voor
Ok. Eens hoor. Ik was nog nooit in dit topic geweest dus hou het op onbekendheid. :)
pi_214794700
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 19:32 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Ok. Eens hoor. Ik was nog nooit in dit topic geweest dus hou het op onbekendheid. :)
Noppes en Rataplan zijn aan het fuseren, of beter gezegd: Rataplan neemt Noppes over, dat schreeuwerige roze van Noppes verdwijnt.
Wat zoek en vind jij zoal bij de kringloop en op rommelmarkten enzo? Verzamel je iets?
pi_214794782
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Noppes en Rataplan zijn aan het fuseren, of beter gezegd: Rataplan neemt Noppes over, dat schreeuwerige roze van Noppes verdwijnt.
Wat zoek en vind jij zoal bij de kringloop en op rommelmarkten enzo? Verzamel je iets?
Ik vind het gezellig om daar wat rond te rommelen.
Wat ik koop: boeken vooral. De hele wereldliteratuur voor enkele euri.
Verder heb ik interesse in bepaalde audio dingen die je eigenlijk nooit ziet maar je weet maar nooit.
Verder dingen van de zendhobby zoals een 13,8 volt klassieke voeding 25 ampere voor 15 euro. Dat zijn de "vondsten" waar ik blij van word. Je ziet ook wel geweldige klassieke topspeakers van b.v. 3000 euro voor 50 euro. Maar die zijn uiterlijk vaak beschadigd en de flexibele randen verouderd. Goed voor restauratie maar daar heb ik dan weer geen zin in.

Het gaat mij dus vooral om boeken en vooral om de verrassing die er zelden is maar dat weet je niet als je er niet komt. Ik vind het altijd een leuk uitstapje op zondag. Dan ga ik naar Zaandam (2 stuks), Wormer en af en toe nog even door naar Rataplan in Beverwijk.
pi_214794934
Rataplan Heemskerk bedoel je, neem ik aan, daar kwamen wij ook nog wel eens. Die trap vind ik doodeng, maar verder wel prima om af en toe eens binnen te wippen onderweg.
We wonen nu wat noordelijker en daar blijken ook best wat leuke kringloopwinkels te zitten. Vandaag werd nog gevraagd of ik geen vrijwilliger wilde worden omdat ik zo lekker georganiseerd was.
pi_214803909
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Rataplan Heemskerk bedoel je, neem ik aan, daar kwamen wij ook nog wel eens. Die trap vind ik doodeng, maar verder wel prima om af en toe eens binnen te wippen onderweg.
We wonen nu wat noordelijker en daar blijken ook best wat leuke kringloopwinkels te zitten. Vandaag werd nog gevraagd of ik geen vrijwilliger wilde worden omdat ik zo lekker georganiseerd was.
Inderdaad is het technisch Heemskerk. Naast Assendelft. Er is ook een lift voor wie de trap liever vermijdt.

En ik geloof ongezien dat je lekker georganiseerd bent. :)
pi_214814926
https://www.nu.nl/economi(...)opwinkels.html#nujij
Dat klinkt wel als een sympathieke oplossing. Die keten zal wel ‘Het Goed’ zijn
pi_214918713

Vandaag gescoord
Over het jasje twijfelde ik gezien de prijs, maar het is echt leer dus daar heb ik dan wel wat meer veel voor over.
pi_214920039
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 18:41 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[ link | afbeelding ]

Vandaag gescoord
Over het jasje twijfelde ik gezien de prijs, maar het is echt leer dus daar heb ik dan wel wat meer veel voor over.
Cool jasje, ik heb dat ook hoor dat ik voor kwaliteit wat meer over heb. Die soepkom zie je bij elke kringloop wel regelmatig staan, het is een beetje eentje van onze bingokaart: een LP van Kamahl, het Nutromaservies dat Just_me ook had, de Mexicaanse kring van de wereldwinkel, het boek De eetclub van Saskia Noort en nog wat dingen. Misschien moet ik er eens een echte bingokaart van maken, wie vult aan?
pi_214921188
Ik kocht vandaag dit https://www.bol.com/nl/nl(...)ut/9200000013360505/ voor de verzameling en ook nog een Nijntjeknuffel https://www.beebieenkids.(...)roen-green-knit.html. Ik bespeur een thema. Afgelopen week zowaar weer eens een W-Germanyvaasje gekocht, ik zal eens een foto maken komende week
pi_214922949
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Cool jasje, ik heb dat ook hoor dat ik voor kwaliteit wat meer over heb. Die soepkom zie je bij elke kringloop wel regelmatig staan, het is een beetje eentje van onze bingokaart: een LP van Kamahl, het Nutromaservies dat Just_me ook had, de Mexicaanse kring van de wereldwinkel, het boek De eetclub van Saskia Noort en nog wat dingen. Misschien moet ik er eens een echte bingokaart van maken, wie vult aan?
Ik ga deze soepkommen bij elkaar sparen heb ik gister bedacht
Er zijn idd van die dingen zoals deze kommen die je vrijwel altijd ziet bij de kringloop :D
Ik ben even hard aan het meedenken voor de bingokaart;

*Hét schilderij van het huilende jongetje
* Houten kralen spiraal (speelgoed)
pi_214923001
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kocht vandaag dit https://www.bol.com/nl/nl(...)ut/9200000013360505/ voor de verzameling en ook nog een Nijntjeknuffel https://www.beebieenkids.(...)roen-green-knit.html. Ik bespeur een thema. Afgelopen week zowaar weer eens een W-Germanyvaasje gekocht, ik zal eens een foto maken komende week
Tof dat je dat bord nog netjes gevonden hebt!
Ik speur voor mijn werk(peuters met ontwikkelingsachterstand) altijd kringloopwinkels af, maar vind het enorm verschillen wat je treft aan degelijk compleet speelgoed.
Begrijp veelal ook niet waarom ze van die dingen proberen te verkopen waarvan de helft ontbreekt en je eigenlijk echt niets meer mee kunt
  Manager PR/Moderator zondag 8 september 2024 @ 09:56:21 #30
269689 crew  Viv
pi_214923799
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Die soepkom zie je bij elke kringloop wel regelmatig staan, het is een beetje eentje van onze bingokaart: een LP van Kamahl, het Nutromaservies dat Just_me ook had, de Mexicaanse kring van de wereldwinkel, het boek De eetclub van Saskia Noort en nog wat dingen. Misschien moet ik er eens een echte bingokaart van maken, wie vult aan?
Voor op de bingokaart:

Mokken van Beertje Paddington, die ooit gratis bij elkaar te sparen waren met de punten van Douwe Egberts koffie en Pickwick thee. Onder andere deze:
pi_214923955
De snijbonenmolen mag ook niet ontbreken. Toevallig stonden we afgelopen week bij de kassa achter iemand die er eentje kocht omdat ze haar eigen exemplaar had uitgeleend. Ik dacht altijd dat kringloopwinkels het eindstation waren voor snijbonenmolens.
pi_215071745
Net even een vluchtig rondje en kunnen afstrepen van mijn wishlist bij de gewone winkels;
Nep leren rokje, leren cognackleurige laarsjes, oversized trui voor over een jurk en een dik fotoboek
Totale schade 30 euro

pi_215072688

Het vaasje en de nieuwste Nijntje: een speeldoosje
Dit seizoen op de valreep nog even naar een kofferbakmarkt in de regio geweest, daar vond ik dat Nijntje en Symph een paar boeken.
pi_215190052
Hebben jullie dat ook dat jullie het aan de ene kant zonde vinden om iets te gebruiken dat je bij de kringloop vandaan hebt( je kunt het immers veelal niet gauw weer opnieuw kopen als het stuk gaat), maar aan de andere kant het ook weer zonde is om het niet te gebruiken? :D
Dat heb ik bij mijn collectie bloemige glaasjes en Arcopal

pi_215190861
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 08:18 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Hebben jullie dat ook dat jullie het aan de ene kant zonde vinden om iets te gebruiken dat je bij de kringloop vandaan hebt( je kunt het immers veelal niet gauw weer opnieuw kopen als het stuk gaat), maar aan de andere kant het ook weer zonde is om het niet te gebruiken? :D

[ link | afbeelding ]
Oh dat staat hier grotendeels ook voor de sier hoor, omdat dat de vaatwasser niet lekker overleeft. Sommig Arcopal gebruik ik wel normaal, zeker de ovenschalen maar daar heb ik er veel van en die kan ik ook zo weer kopen.
pi_215194507
quote:

[ link | afbeelding ]
Totaal niet. Ik denk eerder: ik heb dr toch geen reet voor betaald, dus als ik het maar een paar keer gebruikt heb en het sneuvelt heb ik mn geld er alweer uit.

En als het kapot gaat, koop ik gewoon weer een vervangend exemplaar ervoor.
pi_215195853
quote:

[ link | afbeelding ]
:D

Ik gebruik alles omdat ik alles gewoonweg ook zo tof vind O+
pi_215250613
2 weken gelden op een garagesale in het noorden het volgende gescoord:

Douchekop van chrowe van 400 euro voor 30
Knielappen van 140 voor 30

Geen slechte aankopen.

Gisteren weer een garagesale route gereden en toen het volgende gescoord;

6x XBOX 360 spelletjes voor een 10tje
mega dikke / grote kaars voor 2,50
Nieuwe wasmand voor 2,50

En nog wat andere kleine dingetjes... was weer een leuke route! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_215251472

[ Bericht 100% gewijzigd door Knutknuttsson op 13-10-2024 10:11:01 ]
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zondag 13 oktober 2024 @ 17:15:28 #40
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_215255420
9 november:

De Ronde van RataPlan!
Kringloopliefhebbers opgelet! Het geliefde evenement Ronde van RataPlan wordt dit jaar maar liefst twee keer georganiseerd. Op zaterdag 9 november openen alle vestigingen hun deuren om bussen vol enthousiaste kringloopkoopjesjagers te verwelkomen tijdens de Ronde van RataPlan!

Ronde van RataPlan
Ronde van wat? Ronde van RataPlan! Voor velen is het inmiddels een bekend fenomeen en wordt er ruim van te voren al een gaatje vrijgehouden in de agenda. Schrijf je in, stap op bij een vestiging in de buurt en rijd met andere koopjesjagers langs een aantal van onze vestigingen. Inclusief drankje, hapje en veel gezelligheid.

Online inschrijven of aan de kassa
Tot vorig jaar was het alleen mogelijk om je in te schrijven aan de kassa, maar wij willen het jou en onszelf makkelijker maken door voor aankomende Ronde te werken met een online inschrijftool. Je kunt je gewoon op de vertrouwde manier opgeven door je in te schrijven bij de kassa of je kiest ervoor om het online te doen, vanuit huis. Hoe makkelijk is dat!?
https://rataplan.com/
Prrrrr
pi_215261143
Zaterdag bij een kringloopwinkeltje in Wassenaar deze 2 schelpen borden gekocht (dit servies probeer ik bij elkaar te sparen), een oestervormig bakje en vintage jurk die mijn naam schreeuwde

pi_215496056
Fotospam

In de herfstvakantie een rondje gedaan, goed gescoord. De verzamelingen zijn weer lekker aangevuld en we vonden veeel boeken. Dat Griekse alfabetboekje ziet er ouder uit dan het is, maar ik vond het zo schattig en ik kan het een beetje lezen.
Die schoenen had ik al en ik vond dus een reservepaar.

Onlangs waren we op een boekenmarkt in de buurt en daar waren we snel weer weg omdat paperbacks daar al ¤3 moesten kosten.
pi_215499336
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 06:34 schreef Chandler het volgende:
2 weken gelden op een garagesale in het noorden het volgende gescoord:

Douchekop van chrowe van 400 euro voor 30
Knielappen van 140 voor 30

Geen slechte aankopen.

Gisteren weer een garagesale route gereden en toen het volgende gescoord;

6x 360 spelletjes voor een 10tje
mega dikke / grote kaars voor 2,50
Nieuwe wasmand voor 2,50

En nog wat andere kleine dingetjes... was weer een leuke route! :Y
Zoek je zelf zo'n route uit of kan je dat ergens vinden?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_215504730
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:15 schreef minthy het volgende:

[..]
Zoek je zelf zo'n route uit of kan je dat ergens vinden?
Deze waren georganiseerd via FB. Zelf rijden kan maar waarschijnlijk heeft dan niemand wat bij de deur staan! :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_216237273
Het nieuwe jaar begon goed met de vondst van een vaasje
pi_216272676
Vandaag op de vlooienmarkt in Eelde kaarsen gescoord. 100 Dinner kaarsen voor maar 20 euro.. En aangezien ik nogal wat kaarsen brand... mooi meegenomen! :Y
Like trump...
pi_216332210

En Symph vond ook nog wat boeken, maar die staan al in de kast. Ook nog een vintage oranje Tomadokrat voor in de schuur, we hebben een hele collectie in oranje en bruin.
pi_216503443
De buit van afgelopen week
https://www.delokatie.org/kringloopwinkel-distelweg-85/

[ Bericht 29% gewijzigd door Karzai op 01-02-2025 07:23:24 ]
pi_216503689
quote:
oeh, die Hermann *O*
Daar heb ik wel eens naar gezocht, naar dat album. Ver voor internet, misschien zou het nu prima te vinden zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_216555558
Vrijdag 7 februari is het warme truien dag, wij geven die dag 50% korting op alle kleding . Alleen op 7 februari dus :)
Eventuele stadspas korting of stempelkaart kan daarnaast ook gebruikt worden
https://www.delokatie.org/kringloopwinkel-distelweg-85/
pi_216910738
pi_216966168
Vandaag was ik in de buurt van een kringloopwinkel waar ik niet vaak kom omdat het een donkere, rommelige loods is met onduidelijke prijzen. Het was een poos geleden en er was wel wat veranderd. Er zitten nu prijzen op de spullen, de spullen zijn beter gesorteerd en bijv speelgoed leek nu enigszins uitgezocht (plastic eromheen als set).
De prijzen waren tov mijn laatste bezoek ook x3 gegaan, dat is dan wel jammer.
Uiteindelijk niks gevonden helaas.
pi_216982810
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2024 17:15 schreef mspoez het volgende:
9 november:

De Ronde van RataPlan!
Kringloopliefhebbers opgelet! Het geliefde evenement Ronde van RataPlan wordt dit jaar maar liefst twee keer georganiseerd. Op zaterdag 9 november openen alle vestigingen hun deuren om bussen vol enthousiaste kringloopkoopjesjagers te verwelkomen tijdens de Ronde van RataPlan!

Ronde van RataPlan
Ronde van wat? Ronde van RataPlan! Voor velen is het inmiddels een bekend fenomeen en wordt er ruim van te voren al een gaatje vrijgehouden in de agenda. Schrijf je in, stap op bij een vestiging in de buurt en rijd met andere koopjesjagers langs een aantal van onze vestigingen. Inclusief drankje, hapje en veel gezelligheid.

Online inschrijven of aan de kassa
Tot vorig jaar was het alleen mogelijk om je in te schrijven aan de kassa, maar wij willen het jou en onszelf makkelijker maken door voor aankomende Ronde te werken met een online inschrijftool. Je kunt je gewoon op de vertrouwde manier opgeven door je in te schrijven bij de kassa of je kiest ervoor om het online te doen, vanuit huis. Hoe makkelijk is dat!?
https://rataplan.com/
Rataplan is niet meer wat het geweest is.

En veel te duur geworden. Ze koen ook alle andere kringloopwinkels op
pi_217028019
Weer een aantal ps3 spelletjes weten te scoren voor 3 euro p/s
  donderdag 13 maart 2025 @ 09:01:01 #55
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217028692
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 21:33 schreef Hupje het volgende:
Vandaag was ik in de buurt van een kringloopwinkel waar ik niet vaak kom omdat het een donkere, rommelige loods is met onduidelijke prijzen. Het was een poos geleden en er was wel wat veranderd. Er zitten nu prijzen op de spullen, de spullen zijn beter gesorteerd en bijv speelgoed leek nu enigszins uitgezocht (plastic eromheen als set).
De prijzen waren tov mijn laatste bezoek ook x3 gegaan, dat is dan wel jammer.
Uiteindelijk niks gevonden helaas.
Dat is helaas ook gebeurd met een kilo-kleding verkoper hier in de buurt. Inmiddels zitten ze op 17,50 per kilo en kan ik beter op Vinted shoppen voor spullen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_217051460
Tientje voor vier elpees
Ik krijg 25% korting omdat ik er werk dus 7,50 betaald, zijn toch wel klassiekertjes
pi_217052980
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 21:11 schreef Karzai het volgende:
Tientje voor vier elpees
Ik krijg 25% korting omdat ik er werk dus 7,50 betaald, zijn toch wel klassiekertjes
[ afbeelding ]
Dat zijn fijne elpees
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 20 maart 2025 @ 17:09:29 #58
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_217118984
Vorige week bij Rataplan een mooi dik winterjack van A&F. Denk dat ze een prijs foutje hebben gemaakt, want de jas kostte maar 9,95 euro. Koopje dus, gezien de prijzen die ze normaal vragen voorde kleding daar.

[ Bericht 16% gewijzigd door Kamelenteen op 20-03-2025 17:40:22 ]
pi_217146398
quote:

<Knip>

[ Bericht 18% gewijzigd door Jippie op 22-03-2025 22:23:01 ]
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_217154403
Tssk, censuur
pi_217178504
pi_217210582

pi_217210705
Dat laatste singeltje _O-

Ik kocht een kookboek, een Nijntje boekensteun, een zomerjurk en een knuffeltje van Takkie
pi_217210780
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat laatste singeltje _O-

Ik kocht een kookboek, een Nijntje boekensteun, een zomerjurk en een knuffeltje van Takkie
vond ik ook erg grappig en lijkt me ook erg zeldzaam en dat voor 50 cent! kon ik niet laten liggen
nederlandse cultuur historie :P
pi_217211588
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:20 schreef Karzai het volgende:

[..]
vond ik ook erg grappig en lijkt me ook erg zeldzaam en dat voor 50 cent! kon ik niet laten liggen
nederlandse cultuur historie :P
Supervondst, heel gaaf!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_217326734
2 singeltjes, 1 euro betaald

pi_217327310
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2025 15:26 schreef Karzai het volgende:
2 singeltjes, 1 euro betaald

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gave single van UB40, van een geweldig album. Ooit maakten ze echt toffe muziek
pi_217327329
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2025 16:40 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Gave single van UB40, van een geweldig album. Ooit maakten ze echt toffe muziek
toen waren ze nog niet zo commercieel :)
pi_217327600
foutje
pi_217353798
pi_217354513
We stapten gisteren bij het strand nog even het boekenwinkeltje van de kerk in en daar stonden zomaar de laatste 5 boeken van Stephen King, dus die heeft Symph maar even meegenomen (op 1 na die hij al had). Alle boeken zijn daar 1 euro en het is daar altijd wel gezellig, ze zijn alleen maar elke zaterdagmiddag een paar uur open.
pi_217408610
gisteren weer een paar stripboekjes meegenomen, 2 hardcover blueberrys en nog eentje die ik nog niet kende, 7 euro betaald

[ Bericht 41% gewijzigd door Karzai op 19-04-2025 05:27:28 ]
pi_217409299
Hier bij de lokale kringloop de zomergarderobe weer wat aangevuld met 3 polo’s voor Symph en 2 shirts en 2 rokken voor mij, allemaal voor ¤2,50 per stuk. Een van de polo’s staat nu in een emmer met azijnwater in de hoop dat die vieze overheersende zoete wasverzachterlucht er uit gaat.

Van de week bij Rataplan een hele rij Engelse pockets van Katie Fforde en Jill Mansell laten staan omdat ze inmiddels ¤2,40 moeten kosten. Ze zijn daar echt van de pot gerukt met hun boekenprijzen.
pi_217409527
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2025 09:43 schreef Doedezemaar het volgende:

Van de week bij Rataplan een hele rij Engelse pockets van Katie Fforde en Jill Mansell laten staan omdat ze inmiddels ¤2,40 moeten kosten. Ze zijn daar echt van de pot gerukt met hun boekenprijzen.
Nog altijd beter dan bij Het Goed hoor _O-
  zaterdag 19 april 2025 @ 10:12:24 #75
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217409544
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2025 05:07 schreef Karzai het volgende:
gisteren weer een paar stripboekjes meegenomen, 2 hardcover blueberrys en nog eentje die ik nog niet kende, 7 euro betaald
[ afbeelding ]
Ray Banana is een klassieker, er is er nog een in het Nederlands verschenen "Lichtstad"
  Trouwste user 2022 maandag 21 april 2025 @ 13:06:16 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_217429747
Vorige week weer een mooie score. Heb nu zo'n 150 boeken uit kringloop.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 april 2025 @ 14:10:36 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_217464190

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217630211
Nieuwe kringloop in de buurt is nu een paar weken open en we vonden tijd om er eens te gaan snuffelen. Lekker groot, heel divers aanbod met over het algemeen prima prijzen. Voor Symph vonden we een winterpet met oorkleppen (uiteraard noem ik hen nu Ep Oorklep), ik vond een paar schoenen en 2 vintage jurken en een Duits boek.
pi_217668070
Ik kon wel een spijkerbroek gebruiken, dus hup naar de lokale kringloop. Score: zelfs 2 spijkerbroeken en ook nog een spijkerjasje. Ik zoek al jaren een leuk spijkerjasje, maar kan nooit wat vinden en nu liep ik er zo tegenaan op een paspop. Voor ¤6 had ik 3 nieuwe kledingstukken, het was uitverkoop van zomerkleding.
pi_217731845
Voor mensen uit het noorden, vandaag is er een garagesale in Heiligerlee/Scheemda, te vinden op FB.

Die gaan we straks rijden, we hopen dat het weer vandaag een beetje mee zit en we leuke dingen mogen scoren.

:)
Like trump...
pi_217767710
De score van afgelopen week: de rechter Rumtopf voor bij de andere 2, 2 vintage bloempotjes (er staat geen merk op maar ze zijn wel oud) en wat leesvoer

pi_217808684
pi_217834349

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')