Goeie score!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:35 schreef IkEetSlakken het volgende:
Een nog volledig nieuwe gehaktmolen voor een tientje...
Nieuwprijs 72,95
https://ovenwinkel.com/Westmark-Vleesmolen-nr-10-met-tafelklem
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:10 schreef Inbox het volgende:
Vanmiddag een vouwkrat van Albert Heijn gekocht bij de kringloopwinkel voor 1,50 euro. Ik heb deze 5 minuten later ingeleverd bij de servicebalie van de lokale AH en er 5 euro statiegeld voor teruggekregen.
Whoehoe
Briljantquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:10 schreef Inbox het volgende:
Vanmiddag een vouwkrat van Albert Heijn gekocht bij de kringloopwinkel voor 1,50 euro. Ik heb deze 5 minuten later ingeleverd bij de servicebalie van de lokale AH en er 5 euro statiegeld voor teruggekregen.
Whoehoe
Ik ben soms zo briljant dat ik het zelf niet eens kan gelovenquote:
In NH Beverwijk is ook een Rataplan. Zeer nette winkel.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Kringloopwinkels Nederland
Update 24 maart 2023
Wat in de lijst staat zijn gewoon tips van Fok!kersquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:41 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
In NH Beverwijk is ook een Rataplan. Zeer nette winkel.
En ook in NH in Zaandam een Noppes en Het Goed. De lijst lijkt behoorlijk incompleet wat dat betreft.
Ah zo. Ok. Maar een uitputtende lijst is ook prima mogelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:50 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Wat in de lijst staat zijn gewoon tips van Fok!kers
Daar heb je websites als Alle kringloopwinkels voorquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ah zo. Ok. Maar een uitputtende lijst is ook prima mogelijk natuurlijk.
Ok. Eens hoor. Ik was nog nooit in dit topic geweest dus hou het op onbekendheid.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar heb je websites als Alle kringloopwinkels voor
Noppes en Rataplan zijn aan het fuseren, of beter gezegd: Rataplan neemt Noppes over, dat schreeuwerige roze van Noppes verdwijnt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:32 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ok. Eens hoor. Ik was nog nooit in dit topic geweest dus hou het op onbekendheid.
Ik vind het gezellig om daar wat rond te rommelen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Noppes en Rataplan zijn aan het fuseren, of beter gezegd: Rataplan neemt Noppes over, dat schreeuwerige roze van Noppes verdwijnt.
Wat zoek en vind jij zoal bij de kringloop en op rommelmarkten enzo? Verzamel je iets?
Inderdaad is het technisch Heemskerk. Naast Assendelft. Er is ook een lift voor wie de trap liever vermijdt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Rataplan Heemskerk bedoel je, neem ik aan, daar kwamen wij ook nog wel eens. Die trap vind ik doodeng, maar verder wel prima om af en toe eens binnen te wippen onderweg.
We wonen nu wat noordelijker en daar blijken ook best wat leuke kringloopwinkels te zitten. Vandaag werd nog gevraagd of ik geen vrijwilliger wilde worden omdat ik zo lekker georganiseerd was.
Cool jasje, ik heb dat ook hoor dat ik voor kwaliteit wat meer over heb. Die soepkom zie je bij elke kringloop wel regelmatig staan, het is een beetje eentje van onze bingokaart: een LP van Kamahl, het Nutromaservies dat Just_me ook had, de Mexicaanse kring van de wereldwinkel, het boek De eetclub van Saskia Noort en nog wat dingen. Misschien moet ik er eens een echte bingokaart van maken, wie vult aan?quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:41 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vandaag gescoord
Over het jasje twijfelde ik gezien de prijs, maar het is echt leer dus daar heb ik dan wel wat meer veel voor over.
Ik ga deze soepkommen bij elkaar sparen heb ik gister bedachtquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Cool jasje, ik heb dat ook hoor dat ik voor kwaliteit wat meer over heb. Die soepkom zie je bij elke kringloop wel regelmatig staan, het is een beetje eentje van onze bingokaart: een LP van Kamahl, het Nutromaservies dat Just_me ook had, de Mexicaanse kring van de wereldwinkel, het boek De eetclub van Saskia Noort en nog wat dingen. Misschien moet ik er eens een echte bingokaart van maken, wie vult aan?
Tof dat je dat bord nog netjes gevonden hebt!quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kocht vandaag dit https://www.bol.com/nl/nl(...)ut/9200000013360505/ voor de verzameling en ook nog een Nijntjeknuffel https://www.beebieenkids.(...)roen-green-knit.html. Ik bespeur een thema. Afgelopen week zowaar weer eens een W-Germanyvaasje gekocht, ik zal eens een foto maken komende week
Voor op de bingokaart:quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die soepkom zie je bij elke kringloop wel regelmatig staan, het is een beetje eentje van onze bingokaart: een LP van Kamahl, het Nutromaservies dat Just_me ook had, de Mexicaanse kring van de wereldwinkel, het boek De eetclub van Saskia Noort en nog wat dingen. Misschien moet ik er eens een echte bingokaart van maken, wie vult aan?
Oh dat staat hier grotendeels ook voor de sier hoor, omdat dat de vaatwasser niet lekker overleeft. Sommig Arcopal gebruik ik wel normaal, zeker de ovenschalen maar daar heb ik er veel van en die kan ik ook zo weer kopen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 08:18 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Hebben jullie dat ook dat jullie het aan de ene kant zonde vinden om iets te gebruiken dat je bij de kringloop vandaan hebt( je kunt het immers veelal niet gauw weer opnieuw kopen als het stuk gaat), maar aan de andere kant het ook weer zonde is om het niet te gebruiken?
Dat heb ik bij mijn collectie bloemige glaasjes en Arcopal
[ link | afbeelding ]
Totaal niet. Ik denk eerder: ik heb dr toch geen reet voor betaald, dus als ik het maar een paar keer gebruikt heb en het sneuvelt heb ik mn geld er alweer uit.quote:Op zondag 6 oktober 2024 08:18 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Hebben jullie dat ook dat jullie het aan de ene kant zonde vinden om iets te gebruiken dat je bij de kringloop vandaan hebt( je kunt het immers veelal niet gauw weer opnieuw kopen als het stuk gaat), maar aan de andere kant het ook weer zonde is om het niet te gebruiken?
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 6 oktober 2024 08:18 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zoek je zelf zo'n route uit of kan je dat ergens vinden?quote:Op zondag 13 oktober 2024 06:34 schreef Chandler het volgende:
2 weken gelden op een garagesale in het noorden het volgende gescoord:
Douchekop van chrowe van 400 euro voor 30
Knielappen van 140 voor 30
Geen slechte aankopen.
Gisteren weer een garagesale route gereden en toen het volgende gescoord;
6x 360 spelletjes voor een 10tje
mega dikke / grote kaars voor 2,50
Nieuwe wasmand voor 2,50
En nog wat andere kleine dingetjes... was weer een leuke route!
Deze waren georganiseerd via FB. Zelf rijden kan maar waarschijnlijk heeft dan niemand wat bij de deur staan!quote:Op woensdag 6 november 2024 18:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Zoek je zelf zo'n route uit of kan je dat ergens vinden?
oeh, die Hermannquote:Op zaterdag 1 februari 2025 07:07 schreef Karzai het volgende:
De buit van afgelopen week
https://www.delokatie.org/kringloopwinkel-distelweg-85/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rataplan is niet meer wat het geweest is.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:15 schreef mspoez het volgende:
9 november:
De Ronde van RataPlan!
Kringloopliefhebbers opgelet! Het geliefde evenement Ronde van RataPlan wordt dit jaar maar liefst twee keer georganiseerd. Op zaterdag 9 november openen alle vestigingen hun deuren om bussen vol enthousiaste kringloopkoopjesjagers te verwelkomen tijdens de Ronde van RataPlan!
Ronde van RataPlan
Ronde van wat? Ronde van RataPlan! Voor velen is het inmiddels een bekend fenomeen en wordt er ruim van te voren al een gaatje vrijgehouden in de agenda. Schrijf je in, stap op bij een vestiging in de buurt en rijd met andere koopjesjagers langs een aantal van onze vestigingen. Inclusief drankje, hapje en veel gezelligheid.
Online inschrijven of aan de kassa
Tot vorig jaar was het alleen mogelijk om je in te schrijven aan de kassa, maar wij willen het jou en onszelf makkelijker maken door voor aankomende Ronde te werken met een online inschrijftool. Je kunt je gewoon op de vertrouwde manier opgeven door je in te schrijven bij de kassa of je kiest ervoor om het online te doen, vanuit huis. Hoe makkelijk is dat!?
https://rataplan.com/
Dat is helaas ook gebeurd met een kilo-kleding verkoper hier in de buurt. Inmiddels zitten ze op 17,50 per kilo en kan ik beter op Vinted shoppen voor spullen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:33 schreef Hupje het volgende:
Vandaag was ik in de buurt van een kringloopwinkel waar ik niet vaak kom omdat het een donkere, rommelige loods is met onduidelijke prijzen. Het was een poos geleden en er was wel wat veranderd. Er zitten nu prijzen op de spullen, de spullen zijn beter gesorteerd en bijv speelgoed leek nu enigszins uitgezocht (plastic eromheen als set).
De prijzen waren tov mijn laatste bezoek ook x3 gegaan, dat is dan wel jammer.
Uiteindelijk niks gevonden helaas.
Dat zijn fijne elpeesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:11 schreef Karzai het volgende:
Tientje voor vier elpees
Ik krijg 25% korting omdat ik er werk dus 7,50 betaald, zijn toch wel klassiekertjes
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 07:07 schreef Karzai het volgende:
De buit van afgelopen week
https://www.delokatie.org/kringloopwinkel-distelweg-85/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vond ik ook erg grappig en lijkt me ook erg zeldzaam en dat voor 50 cent! kon ik niet laten liggenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat laatste singeltje![]()
Ik kocht een kookboek, een Nijntje boekensteun, een zomerjurk en een knuffeltje van Takkie
Supervondst, heel gaaf!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
vond ik ook erg grappig en lijkt me ook erg zeldzaam en dat voor 50 cent! kon ik niet laten liggen
nederlandse cultuur historie
Gave single van UB40, van een geweldig album. Ooit maakten ze echt toffe muziekquote:Op woensdag 9 april 2025 15:26 schreef Karzai het volgende:
2 singeltjes, 1 euro betaald
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toen waren ze nog niet zo commercieelquote:Op woensdag 9 april 2025 16:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gave single van UB40, van een geweldig album. Ooit maakten ze echt toffe muziek
Nog altijd beter dan bij Het Goed hoorquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Van de week bij Rataplan een hele rij Engelse pockets van Katie Fforde en Jill Mansell laten staan omdat ze inmiddels ¤2,40 moeten kosten. Ze zijn daar echt van de pot gerukt met hun boekenprijzen.
Ray Banana is een klassieker, er is er nog een in het Nederlands verschenen "Lichtstad"quote:Op zaterdag 19 april 2025 05:07 schreef Karzai het volgende:
gisteren weer een paar stripboekjes meegenomen, 2 hardcover blueberrys en nog eentje die ik nog niet kende, 7 euro betaald
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |